Norvēģija jau no 2022.gada aprīļa bez iekšdedzes motoru mašīnām? 66

 

Foto: Ekrānbilde no Twitter.com/ElectricCarsNOR

iAuto | 27.septembris 2021 13:45

Norvēģijā jau no 2022.gada aprīļa varētu pārtraukt ar benzīna vai dīzeļa dzinēju aprīkotu automašīnu pārdošanu. Iemesls – pēc iekšdedzes motoru automobiļiem vairs nav pieprasījuma.

Norvēģija ir līderis pēc elektriskās piedziņas spēkratu reģistrācijas skaita jau vairākus gadus, kas šīs valsts politikas veidotājiem lika ar optimismu raudzīties uz 2025.gadu, kad bija nolemts pārtraukt ar iekšdedzes motoru aprīkotu automobiļu pārdošanu.  

Taču izrādās, ka arī tik ilgi gaidīt nav nekādas nepieciešamības, jo norvēģi tik strauji pāriet uz elektrisko piedziņu, ka parastās mašīnas vairs gluži vienkārši nepērk.

To pierāda 2021.gada statistika - hibrīdu un pilnībā elektrisku automobiļu tirgus daļa Norvēģijā (līdz augustam) sasniegusi 91,34 procentus.

15 visvairāk pirkto automobiļu modeļu skaitā ir 14 pilnībā elektriskas automašīnas un viens modelis ar hibrīddzinēju, bet pieprasītākais modelis ar benzīna motoru – Volkswagen Tiguan – atrodams 38 vietā.

Saskaņā ar Norvēģijas Automobiļu federācijas žurnāla Motor publicēto analīzi, iekšdedzes motoru automašīnu pārdošanas apjomu samazināšanās tendence ir bijusi tik strauja, ka ir pamats uzskatīt, ka pēdējos šādas konstrukcijas automobiļus pārdos 2022. gada aprīlī.

 
Visi komentāri
 
WALA 27.septembris 2021 13:55
21 4 Atbildēt

Viens nopietnāka dabas kataklizma Norvēģijā, un visi kam būs palikuši verķi ar iekšdedzes dzinējiem būs ļoti laimīgi cilvēki ....

anonimikis 27.septembris 2021 14:45
6 2 Atbildēt

izbrauks bāku un sūkās ledu. Tā skaitās laime?

WALA 27.septembris 2021 14:49
6 2 Atbildēt

Vai tu spēj pieliet elektrību no kanniņas ? Vai ar elektrību griezt ģeneratoru ???

anonimikis 27.septembris 2021 14:59
6 1 Atbildēt

Visiem, kam Norvēģijā ir verķi ar iekšdedzes dzinējiem, pilni pagrabi ar kanniņām? Cik tev ir personīgi degvielas rezerves ārpus auto bākām?

sfgsfg 27.septembris 2021 15:11
0 0 Atbildēt

40litri

WALA 27.septembris 2021 20:19
1 0 Atbildēt

Kā minimums zāles pļāvējam 10 litri, un vismaz vienam auto pilna bāka, un diezgan daudz lauksaimniecības dīzeļa laukos,dažos gadījumos pat 100+ litru.

Xm2 28.septembris 2021 21:37
1 0 Atbildēt

Bla kas tas par stulbu salīdzinājumu? Esmu AirBaltic direktors man laukos ir 200tonas aviācijas degvielas.

Varētu padomāt, ka visi tur kaut kadu pāķu soļķi pagrabā...

Tas, ka Tev tā ir, tā ir tikai un vienīgi sakritība.....

Netur neviens nekādas rezerves, zalesplaveja 10litri tev tā pat neko nedos..

WALA 28.septembris 2021 22:46
0 0 Atbildēt

Tev laikam ģenerators nekad nav bijis ... 10 litri degvielas saprātīgi lietojot ļoti daudzas lietas paveiks, tajā skaitā silto ūdeni un mājas apkures sūkņus spēs darbināt, lietojot kaut vai tikai rezerves barošanas verķus (UPS), aina ir stipri sūdīgāka neka ar 10 litriem degvielas ...

WALA 27.septembris 2021 20:22
0 0 Atbildēt

Un lielākas saimniecības lauksaimniecības dīzeli pērk pa tonnai vismaz ...

JanJan 27.septembris 2021 16:23
2 0 Atbildēt

Nu bet, ja tā reāli, kuram mājās stāv muca ar benzīnu/dīzeli nebaltai dienai? Nu lauksaimniekiem varbūt ir dīzelis rezervē, bet kam tad vēl? Pat vairums juridisko personu, kam autotransports ir ikdiena, ar to nenodarbojas un brauc pildīties benzīntankā. Parasto cilvēku vairumam pat kaniņas nemaz nav - labākajā gadījumā 5l kaniņa nopirkta, lai tankā var ieliet priekš zāles pļāvēja.

Un vispār - notiek kataklizma, pazūd elektrība un benzīntanks tāpat ir ciet.

Gan jau saules baterijas un akumlatori arī ies uz urrā. Par kaniņu un dīzeļģeneratoru būs dārgāk, tas gan.

Nesen Youtube skatījos kā čalis blogo, kā būvē sev pilnvērtīgu dzīvojamo māju čuhņā offgrid variantā - dafiga saules paneļi + baterijas, laikam iztiek. Māja arī normāla, nav svecīte un malkas plīts.

Pļurkt 27.septembris 2021 17:35
1 2 Atbildēt

Es leju degvi3elu tikai kannās! Pēc vismaz 2 nedēļu nostāvēšanas bākā caur sietiņu.

Man pietika ar to ka izmetu pietiekami lielu piķi jauna augstspiediena degvielas sūkņa iegādei, jo veco nobeidza ūdens kas tika liets bākā pa taisno DUSos!!!

Nu jau vismaz 2 gadu desmiti nav problēmas nedz ar sūkņiem, nedz degvielas filtriem, ir sevišķi sākoties ziemai un aukstā ziemā! Pie kam degvielas filtru mainu vismaz 3 reizes ret'[ak un KATRU REIZI gaužos ka žēl izmest tik tīru filtru!!!!

msh 27.septembris 2021 17:55
4 0 Atbildēt

Tu nu gan kruts - pirms 20 gadiem ar jaunu tačku varēji atļauties braukt - jo vecākām mašīnām dīzeļi bija ar domu ka degvielā varētu būt ūdens, ar attiecīgiem filtriem un brīdinājuma lampiņu...

Pļurkt 27.septembris 2021 18:48
0 2 Atbildēt

Pat ļoti ilgspēlējošajam Lukas sūknim, ūdens ir nāvējošs un jau pāris mēnešos sarūsē un pārstāj normāli strādāt!

++++++++++++++++

DA ZAJEBAĻI AR SAVIEM JOBANAJIEM NEPAREIZAJIEM KODIEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WALA 27.septembris 2021 20:24
0 3 Atbildēt

Domāju ka daudzi, kuriem ir kaut kas vairāk par 1 vai 2 auto.

Asaris 27.septembris 2021 21:41
1 1 Atbildēt

Kā tev liekas kurš šobrīd Lielbritānijā ir laimīgāks, pipars ar Teslu vai dunduks ar dīzeļkāru?

WALA 28.septembris 2021 22:54
0 1 Atbildēt

Kad ir šāda veida mākslīgs deficīts ir vienalga kāda tipa dzinējs ir tavā auto, uztaisīs ažiotāžu(piem ar elektrības cenas pacelšanu) un nākamā dienā puse Teslu nebrauks nekur ...

gunbox 28.septembris 2021 9:40
3 0 Atbildēt

Tikai tāda nianse, elektrību pats vēl kaut kā var ietaisīt tās ražotni ar ūdeni vai vēju, bet degvielu diez vai, no zemes neizraksi.

imzz 28.septembris 2021 17:49
2 0 Atbildēt

Ar zirgu. Vajag zirga ģēpeli, kas piedzen ģeneratoru. Makten ekoloģiski tīra elektrības ražošana.

WALA 28.septembris 2021 22:52
0 0 Atbildēt

Tā ar nav taisnība ir pietiekoši daudz degvielas veidu, kurus var iegūt pats, tiesa mūsdienās ir maz auto ko ar tādu var darbināt, taču tīri tehnoloģiski tajā visā nekā sarežģīta nav, tik tas ka "neekoloģiski"...

Hmm 27.septembris 2021 14:18
0 0 Atbildēt

tas jau uz visiem attiecas, bet gan jau tur katram nopietnākam vīram strāvas ģenerators

Krotow 27.septembris 2021 15:00
0 1 Atbildēt

Noburbuļos pagrabā bez atļaujas iekrāto un atliks pašiem griezt ģeneratora kurbuli.

GTD2 27.septembris 2021 14:25
36 3 Atbildēt

virsraksts nav paties, hibrīds ir iekšdedzes dzinēja auto.

reku 27.septembris 2021 14:28
0 0 Atbildēt

Jākrītas iekšdedzes dzinēja auto cenai ,nevis kā šeit pasniedz melus ka tā celsies.Humpalu auto drīz nāks iekšā kaudzēm.

Krotow 27.septembris 2021 15:01
0 0 Atbildēt

Ne nu nāks ne kā. Piereģistrēt Eiropas Savienībā norvēģu "mazlietotos" tāpat neļaus. Un esošajiem nosipteņiem uzliks tādu nodoklīti

Pļurkt 27.septembris 2021 17:41
0 5 Atbildēt

Manam dēlam jau bija precedents!!!

Norvēģijā pa ļoti lētām naudām nopirka dīzeļauto, bet Latvānijā lai piereģistrētu "ielūkojās" eseskā...... Uzdzirdot to summu kas jāsamaksā kā muitas nodoklis, šis CSDD darbiniekus pasūtīja naxuj!!

Pie kam šī auto īpašnieks bija viņš pats!!!!!

Mjā 27.septembris 2021 18:08
15 2 Atbildēt

Protams, tik gudra vīra dēlam nepietika jēgas painteresēties, cik maksā reģistrēt auto, ievedot no ārpus-EU.

Pļurkt 27.septembris 2021 18:44
0 9 Atbildēt

Ieveda SAVU PERSONISKO AUTO!!!!!!!!!!!!!!!!

Ar kuru Norvēģijā gandrīz gadu jau bija nobraukājis!

Ir atšķirība vai nē???

Kāda?!? 27.septembris 2021 19:20
6 0 Atbildēt

ES ir vienalga, tu ieved savu vai ne savu auto.

Jo pretējā gadījumā visi vestu tikai savus auto. Tā nu tas .ir.

Pļurkt 27.septembris 2021 20:33
0 3 Atbildēt

Rezultātā nedabūja neko!!

ezis71 27.septembris 2021 23:01
1 2 Atbildēt

Čoms veda auto no Norvēģijas uz Latviju bet ievedmuitu samaksāja Zviedrijā,sanāca uz pusi lētāk nekā būtu maksājis Latvānijā.

Zapte 27.septembris 2021 23:12
11 0 Atbildēt

Tu arī esi latvānis?

reku 27.septembris 2021 14:30
1 0 Atbildēt

Toties paliks dārgākas cukurbietes un plastmasas pudeles,jo no dotajām izvelvielām ražos automašīnas.

Krotow 27.septembris 2021 15:02
2 0 Atbildēt

Mhm, augs kartona cenas.

Kaspars.gruntins@gmail.com 27.septembris 2021 15:35
8 0 Atbildēt

Padomāsim loģiski, kāpēc Norvēhija ir līdere elektromobiļu lietošanaā. Norvēģjā ir attīstīta ekanomika , viņiem ir naftas atradnes, un cilvēkiem labas algas , līdz ar to pirktspēja daudz lielāka!

didzisk 28.septembris 2021 13:50
2 0 Atbildēt

Haha, ir vēl arī cita lieta, nodokļi par auto (ievedmuita un PVN) parastiem auto ir 30-50% no cenas, elektriskajiem nulle! Līdz ar to par Norvēģijas dīzeļu pircējiem latvieši smejas, kamēr Teslas sanāk ievērojami lētākas kā jebkur citur.

650 27.septembris 2021 15:48
0 0 Atbildēt

Jā.Tie ir skauģi un nelabvēļi un (protams) Lohi ,kuri dezinformē un paniku ceļ, citādi visādi visiem viss ir štokos..

2021. gada 27. janv...Diena, kad Eiropas elektrotīkls bija tuvu... www.bloomberg.com/news/articles...est-power-grid

ā, jā, nē, Letztes Update am Montag, 27.09.2021, 15:42 www.tt.com/artikel/30802...ird-verstaerkt ...Šogad vajadzēja iejaukties 160 reizes, lai stabilizētu tīklu...Elektroapgādes noteikumi Austrijā tiek pastiprināti...stingrāka piesardzība pret plaša mēroga elektroapgādes pārtraukumiem...

JanJan 27.septembris 2021 16:36
1 0 Atbildēt

Tas jau vairāk ir jautājums par to, kādēļ Latvijā TEC-2 (TEC 1 visticamāk nestrādās ilgāk par brīdi, kad būs nepieciešami lieli ieguldījumi iekārtās) vēl turpinās strādāt krietnu laiku pat, ja ar gāzi ražotā elektroenerģija nesīs zaudējumus.

WALA 27.septembris 2021 20:48
3 0 Atbildēt

Tikai vēja un saules gadījumā ir iespēja,ka ražo vairāk nekā kādam vajag, visos citos gadījumos padod tik cik reāli tērē, tādēļ runāt par zaudējumiem var vēl TEC gadījumos, ja nevar neko nopirkt tirgū, izmaksas būtu lielas, un siltums nevienam nahren nav vajadzīgs ... BET es nezinu kā tādu joku var panākt, kad enerģijas cena sāk skriet "kosmosā", dēļ visādas mērkaķošanās ar "zaļu enerģiju" ...

JanJan 28.septembris 2021 8:39
1 1 Atbildēt

Vēja enerģija jau tagad ir komerciāli dzīvotspējīga un var mierīgi strādāt bez atbalsta.

Pie pašreizējām elektroenerģijas cenām vēja un saules enerģijas ražotāji labi pelna, bet gāzes koģenerācijām jādomā kā savilkt galus.

WALA 28.septembris 2021 9:20
0 1 Atbildēt

Tā nu gan nav tiesa, gāzes koģenerācija kā TEC 2 utml. netiek darbināta ja nav pēc tā vajadzība, bet ražot var lētāk nekā pīķa stundās patērētāji par to maksā. Neaizmirsti ka vējš un saule nav garantēts enerģijas avots, piem. vētras laikā ne saule ne vējš nestrādā .... Cits jautājums, vai situācija tirgū, kad saules un vēja enerģiju nav kur grūst, netiek rēķināta kā liels mīnuss TECiem, taču pēc būtības tad tā ir tikai "statistiskā muļķība", kuru parasti atceras tad kad notiek kāda kataklizma, un to TECu vajag "kā ēst" ....

JanJan 28.septembris 2021 12:08
1 0 Atbildēt

Skaidrs, ka TEC 2 ir vajadzīgs un vēl ilgi būs vajadzīgs, lai nodrošinātu jaudas, tīklu darbību utml. Līdz šim TEC2 ir arī vajadzīgs Rīgai siltumenerģijai, bez TEC2 labo krasto šobrīd fiziski nav iespējams apgādāt ar siltumenerģiju ziemā.

Man doma bija tāda, ka gāzes koģenerācijai izmaksas tikai aug, bet saulei/vējam tās nepieaug. Siltumenerģijas izmaksas vari ielikt siltuma tarifā, bet elektroenerģijas izmaksas - vari ielikt tikai tik cik atļauj tirgus cena. Lētā vēja/saules elektroenerģija bremzē kopējo elektroenerģijas cenu pieaugumu, bet tai pašā laikā gāzes koģenerācijai gāzes cenas un emisiju kvotu cena iet kosmosā. Vējiniekiem un sauleniekiem (gan jau arī hesiem) šobrīd labs peļņas laiks, bet gāzeniekiem nē.

WALA 28.septembris 2021 11:24
0 0 Atbildēt

Nu ja kāda šķiet ka es te prasti diršu, nu tak palasat apkārt ko cilvēki saka, reku tiko Delfos rakstiņš:

www.delfi.lv/news/versijas....d?id=53623847

aizejošais 29.septembris 2021 5:41
0 0 Atbildēt

kas tad tur tāds ir? Īss pārstāsts: gāzes cenas kosmosā, tāpēc elektrība dārga; Eiropa grib no gāzes atteikties, bet Gazprom tik tāds balts un pūkains, un 'ņe pri čom'

WALA 29.septembris 2021 7:27
0 0 Atbildēt

Nepareiza secinājumu virkne, gāze ir arī enerģijas nesējs, palielinoties cenai jebkuram degvielas vai enerģijas veidam viss cits ar lielāku vai mazāku atstarpi "lec līdz" + vēl sūda spekulācijas tirgos ...

Jo vairāk ar saules un vēja enerģiju izdosies "atsieties" no naftas bāzes produktiem, jo dārgāka kļūs enerģija nelabvēlīgos apstākļos ... un veiksies tiem kam būs ogļu, gāzes vai līdzigi TEC utml.

aizejošais 29.septembris 2021 10:08
0 0 Atbildēt

nepareiza secinājumu virkne.

Kad elektrība ir lēta? tad kad pūš vējš, un tad, kad pietiek HESos ūdens. Kad tā visa nav, tad, neatkarīgi no tā, pietiek gāzes, vai nē, elektrība ir dārga. Kāpēc tā? Pareizi, jo TECu īpašnieki vēlas nopelnīt, bet lētās elektrības ta nav!

Šobrīd vēl piepluso cik tur tos miljardu desmitus kas 'iepludināti ekonomikā', jeb - vecā, labā inflācija.

WALA 1.oktobris 2021 7:29
0 0 Atbildēt

Paskaties uz LV statistiku un vēlreiz padomā par saviem secinājumiem "lētais vējš un ūdens"

www.ast.lv/lv/electricity-market-review

JanJan 1.oktobris 2021 8:54
0 0 Atbildēt

Nu bet tas jau neko nepasaka. Elektroenerģijas cenu nosaka kopējais tirgus, nevis cik MWh saražo Latvijā. Ja, piemēram, Norvēģijā vai Zviedrijā būs kaut kāds čēpē, tad cenas būs augstas arī mums. Tai pašā laikā, ja tur būs ļoti laba HESu un vēja ražošana, tad attiecīgi cenas samazināsies. Rekur pat grafikos var redzēt, ka Norvēģijā, kur pamatā tik tiešām ir HES un vējš, vēsturiski visu laiku ir zemākās cenas no ziemeļvalstīm.

WALA 1.oktobris 2021 9:00
0 0 Atbildēt

Vasaras mēnešu patēriņš vs ziemas mēnešu, tiešām neko nepasaka ?

WALA 1.oktobris 2021 9:03
0 0 Atbildēt

Precizēšu, nevis patēriņš, bet sadalījums importētā, vs uz vietas ražotā pa gadalaikiem !

650 27.septembris 2021 17:19
1 1 Atbildēt

Vissvarīgākais šobrīd ir pareizājā laikā pareizi atbildēt uz pareizi uzstādītu jautājumu.

Vakar nelabvēļi melsa, ka ne visai profesionālā veidā esot apgāzusies ugunsdzēsēju mašīna.Taču šodien ir jauna diena un nesmukuma vietā jau lasām pavisam ko citu- kolēģi jēkabpilieši cītīgi trenējas un visu apgūst.

Vakar Sakas pagastā (prottams, uz Nezināma ceļa,nezināmi nepārredzamā bezkoordinātu bezsakaru vietā) atrasta iespējams aizvakar avarējusi sieviete, bet šodien no tās pašas Jēkabpils tam ir nācis izskaidrojums- iedzīvotāji nezvana.

Tādējādi nevienam nav šaubu par patiesās vainas autoru.Ceļa segums, grāvja dziļums,par ceļa konfigurāciju informējošo atstarojošo sprunguļu esamība,spoži balto likteņlīniju žilbinošais mirdzums un/vai barjēras attālinātā neklātbūtne never nevar būt pie vainas ne principā nē.Jo visu vainu vienmēr uzņemas LO.. ;hik/hik

Kanna 27.septembris 2021 17:25
10 0 Atbildēt

2021.g. otra puse. Latvijas internetā notiek dedzīga diskusija, ko ellē ratā iesāks norvēģi ar saviem auto. Nabaga norvēģi tai pat laikā nenojauš, cik laba dzīve Latvijas autobraucējiem, kur katrs savā spēkratā var gan braukt, gan nebraukt. Abas komūnas šķir kosmoska mēroga bezdibenis. Jā.

Dzinējs 27.septembris 2021 21:05
0 0 Atbildēt

Kur tu virsrakstā atrodi hibrīdu?3q3D

anoagask 27.septembris 2021 21:12
1 0 Atbildēt

kāds ir nodoklis gibrīdam, elektrokāram un parastajam iekšdedzes dzinējam Norvēģijā?

Ja tesla ir lētāka nekā VW Polo, tad visi pirks teslas, diezgan loģiski.

P 27.septembris 2021 21:52
2 0 Atbildēt

Mums līdz viņu līmenim vēl vismaz 50 gadi...

Chils 27.septembris 2021 23:08
0 0 Atbildēt

150gadi

Pļurkt 28.septembris 2021 9:38
0 2 Atbildēt

...., bet ļoti treknā sūdā jāaug!

reku 29.septembris 2021 20:09
1 0 Atbildēt

Jo vairāk latvieši sabrauks Norvēģijā jo ātrāk sasniegsim viņu līmeni.

Chils 27.septembris 2021 23:06
2 0 Atbildēt

Šoferi tipa trūkst visā Eiropā. Likvidēt veco auto vadāšanu turpušurpu, pvn shēmu darbību veikšanu, un cik draiveri parādītos brīvi tirgū.

Pļurkt 29.septembris 2021 11:53
0 0 Atbildēt

ASV vismaz agrāk piekopa puspiekabju uzkrāmēšanu uz dzelzceļa platformām, tālāk to transportēšanu visai Amerikai cauri un tad otrā galā ar vilcēju pieveda adresātam!

Šoferis bija vajadzīgs uz maksimums pāris stundām abos galos kopā, bet nevis vairākas diennaktis kamēr "ekleru" kravu izvadā pa pusi štatu, no viena gala līdz otram!!

650 27.septembris 2021 23:32
2 0 Atbildēt

Galvenaiss nevajag likvidēt iespēju izbraukt cauri caur Cssd Ta ar cauru izpūtēju un pilnīgi bez jebkādas atbilstības pilnīgi nekādam EURO-izmešu standartam.Lūdzu, lūuudzu, atstājiet mums šo brīnišķo atrakciju!

650 28.septembris 2021 14:32
0 0 Atbildēt

Jā.Lūk.Ludzdzu.Kā vilku piemin, tā reku šodien pilnas avīzes ar smalku aprakstu pr To, ka cssd stādā visu vaigu sviedros.Cik (Daudz)uzlabojumu, kādu ķeksi kur likt un kā/pareizi lietot pareizos pakalpojumus.

Bet ne vārda par to, KAD tad nu beidzot tiks iebāzts likuma pirksts (vai kas cits) šajos (apzināti) iztukšotajos izpūtējos.Laipni lūdzam visu iespējamo dauzīt ārā un amputēt un kurināt uz pillu klapi,tak lai tie (norvēģu) ekoLohi ēd zemi!

Latvietis 28.septembris 2021 6:33
0 2 Atbildēt

Norway R.I.P

gunbox 28.septembris 2021 9:42
0 0 Atbildēt

Norvēģija ir atklājusi cilvēcei patieso elektrokāru cenu? Mēs vēl augam. 10 gadi toč paies.

Hu hu virtuvē lampiņu nesledzam pensionāri pa tumsu 29.septembris 2021 8:39
0 0 Atbildēt

Ko ko kolu lai dzer krāšņā ūdens pat dārgs, pensionāri , kā Latvijas sociālais eksperiments.

Maikels 1.oktobris 2021 10:33
0 0 Atbildēt

I am not egyptian, bet cik vajag pelnīt, lai nopirktu elektro auto! Tad man rumbulā jāstāv bez brīvdienām būs.

Pipec 1.oktobris 2021 15:36
0 0 Atbildēt

Norvēģi zāģē paši sev kājā lielīdamies ar elektroauto. Un ko viņi darīs, kad visa pasaule ņems priekšzīmi no viņiem un pāries uz elektro auto. Tad viņu nafta nah kādam būs vajadzīga. Varēs atkal atgriezties tikai pie zivsaimniecības vai braukt pie amīšiem vergot.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 19

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 11

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti