Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Tā tik ir reste! – prezentēts jaunais GAC M8 (+ FOTO) 7

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

iAuto | 10.septembris 2022 8:25

Ķīnas Guangzhou Automobile Group (GAC) iepazīstinājis ar MPV M8 jaunās paaudzes modeli.

Jaunais M8 izceļas ar vēl neredzēta izmēra un dizaina radiatora resti. Ķīniešu MPV tā aizņem tādu platību, kas daudzkārt kritizēto BMW risinājumu šim pašam elementam nobīda maliņā bez liekām ceremonijām.

Taču neviennozīmīgi vērtētā reste nav vienīgais, ko piedāvā GAC M8 – vienlaicīgi tas ir arī ietilpīgs un 5,21 m garš transportlīdzeklis ar 3,07 m garenbāzi, kas nodrošinās komfortablu ceļojumu līdz pat septiņiem braucējiem.

Ar ādas apdari iekārtotajā salonā pirmās divas rindas ar atsevišķiem sēdekļiem, turklāt otrās rindas krēsli ir elektriski regulējami, komplektēti ar kāju balstu un integrētiem skaļruņiem. Trešais trim braucējiem paredzētais sēdeklis ir kopējs.

Vadītāja priekšā 12,3 collu mērinstrumenti, 14,6 collu skārienekrāns multimedijiem un dažu funkciju pārvaldei, pārnesumu pārslēga slēdzis ar integrētu kristālu, dzinēja iedarbināšanas poga, braukšanas režīma selektors un elektroniskā stāvbremze augstā viduskonsolē.

M8 motoru klāstā ir benzīna agregāts, hibrīdiekārta un uzlādējamais hibrīds. Divlitru benzīna dzinējs ar četriem cilindriem un turbokompresoru mobilizē 255 ZS jaudu un 400 Nm, ko ar astoņu pakāpju automātiskās kārbas palīdzību nosūta priekšējiem riteņiem. Hibrīdiekārtā apvienots 193 Z (320 Nm) Toyota benzīna motors ar CVT transmisiju un elektromotoru, kas attīsta 184 ZS (270 Nm), savukārt Plug-in hibrīdiekārtas tehniskie dati vēl nav pieejami.

Ķīnas tirgū M8 pārdošana sāksies 2022.gada rudenī, ieviešana citos tirgos sekos vēlāk.

 
Visi komentāri
 
Jo 10.septembris 2022 11:50
7 0 Atbildēt

Gana pretīgi - gan tā vaļa bārda priekšpusē, gan zvaigžņu karu svārki pakaļgalā! Tādā auto varbūt var iedabūt vien bezcerīgu taksometra šoferi un kādu neizvēlīgāku vai laika trūkumā esošu klientu...

Jo 10.septembris 2022 11:51
4 0 Atbildēt

Vai teātra drapēriju aizkari pakaļā...

Krotow 10.septembris 2022 15:27
5 0 Atbildēt

Neveiksmīgs zārku vedēja dizains.

Meeris 11.septembris 2022 0:23
2 0 Atbildēt

šī ir dizaina valoda, šis ir tas uz ko bmw tiecas, čuguna radiātora reste.

felix65 11.septembris 2022 18:27
2 0 Atbildēt

Ujobišče, latviski runājot.

Adm 12.septembris 2022 8:49
1 0 Atbildēt

Tas saucās, radi kaut ko stulbu, un 100% tam atradīsies pircēji mūsdienās. Tas jau ir pierādījies ne reizi vien. Gan jau pa Rīgas ielām ar šo "šedevru" redzēsim.

Pļurkt 12.septembris 2022 13:10
0 0 Atbildēt
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Lūk, tā izskatās mūsu ikdiena uz Latvijas ceļiem 1.daļa - vajag 4 joslu ceļus (+ VIDEO) 21

Vienam par ātru, citam par lēnu. Smagais steidzas un nervozē, taču vieglā automobiļa vadītājam "saule vēl augstu" un viņš jau labu gabalu pirms pilsētas pārgājis uz nesteidzīgu braukšanas stilu, aptuveni 70 km/h ātrumā. Lasīt vairāk

 

Sabiedrība ceļ trauksmi par OCTA grozījumiem: ManaBalss iniciatīva savāc jau gandrīz 2000 parakstu trīs stundu laikā 44

Jaunās prasības par obligātu OCTA polises iegādi visiem reģistrētajiem transportlīdzekļiem, neatkarīgi no to izmantošanas, ir izraisījušas plašu sabiedrības neapmierinātību. Saskaņā ar likuma grozījumiem, kas stāsies spēkā 23.decembrī, OCTA būs jāiegādājas pat tiem transportlīdzekļiem, kas netiek izmantoti un stāv garāžās vai pagalmos. Lasīt vairāk

 

OCTA turpmāk būs obligāta visiem transportlīdzekļiem, ja nav pārtraukta to reģistrācija 121

Latvijas Republikas Saeima šī gada 14.novembrī pieņēmusi, un Valsts prezidents izsludinājis grozījumus Sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas (OCTA) likumā, kas paredz vairākas būtiskas izmaiņas. Lasīt vairāk

 

Porsche neatteiksies no iekšdedzes motoriem 4

Vācijas autobūves uzņēmums turpinās izstrādāt arī iekšdedzes motoru modeļus, saglabājot tradicionālos dzinējus vismaz līdz 2030. gadam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti