Ķīnas Guangzhou Automobile Group (GAC) iepazīstinājis ar MPV M8 jaunās paaudzes modeli.
Jaunais M8 izceļas ar vēl neredzēta izmēra un dizaina radiatora resti. Ķīniešu MPV tā aizņem tādu platību, kas daudzkārt kritizēto BMW risinājumu šim pašam elementam nobīda maliņā bez liekām ceremonijām.
Taču neviennozīmīgi vērtētā reste nav vienīgais, ko piedāvā GAC M8 – vienlaicīgi tas ir arī ietilpīgs un 5,21 m garš transportlīdzeklis ar 3,07 m garenbāzi, kas nodrošinās komfortablu ceļojumu līdz pat septiņiem braucējiem.
Ar ādas apdari iekārtotajā salonā pirmās divas rindas ar atsevišķiem sēdekļiem, turklāt otrās rindas krēsli ir elektriski regulējami, komplektēti ar kāju balstu un integrētiem skaļruņiem. Trešais trim braucējiem paredzētais sēdeklis ir kopējs.
Vadītāja priekšā 12,3 collu mērinstrumenti, 14,6 collu skārienekrāns multimedijiem un dažu funkciju pārvaldei, pārnesumu pārslēga slēdzis ar integrētu kristālu, dzinēja iedarbināšanas poga, braukšanas režīma selektors un elektroniskā stāvbremze augstā viduskonsolē.
M8 motoru klāstā ir benzīna agregāts, hibrīdiekārta un uzlādējamais hibrīds. Divlitru benzīna dzinējs ar četriem cilindriem un turbokompresoru mobilizē 255 ZS jaudu un 400 Nm, ko ar astoņu pakāpju automātiskās kārbas palīdzību nosūta priekšējiem riteņiem. Hibrīdiekārtā apvienots 193 Z (320 Nm) Toyota benzīna motors ar CVT transmisiju un elektromotoru, kas attīsta 184 ZS (270 Nm), savukārt Plug-in hibrīdiekārtas tehniskie dati vēl nav pieejami.
Ķīnas tirgū M8 pārdošana sāksies 2022.gada rudenī, ieviešana citos tirgos sekos vēlāk.
Gana pretīgi - gan tā vaļa bārda priekšpusē, gan zvaigžņu karu svārki pakaļgalā! Tādā auto varbūt var iedabūt vien bezcerīgu taksometra šoferi un kādu neizvēlīgāku vai laika trūkumā esošu klientu...