Dažādu iemeslu dēļ Vācijas lielākajā automobiļu importa/eksporta ostā Brēmenhāfenē krājas Tesla, BMW, Stellantis un Volvo jaunie automobiļi.
Brēmenhāfene ir viena no lielākajām ostām, kas ik gadu pārvieto aptuveni 1,7 miljonus jaunu automobiļu, nogādājot tos uz dažādiem pasaules reģioniem vai saņemot automašīnas, kas paredzētas Eiropas tirgum.
Pēdējās nedēļās ostā vērojams sastrēgums, ko izraisījis kravas automobiļu šoferu trūkums, taču ne tikai – transporta jomu ietekmējuši arī citi apstākļi. Piemēram, pandēmijas laikā lūžņos sagriezti vairāki kuģi-autovedēji, līdz ar to šo ūdens transportlīdzekļu skaits sarucis par 13 vienībām salīdzinot ar 2019.gadu.
Piedevām viens no vadošajiem pārvadātājiem, loģistikas uzņēmums Wallenius Wilhelmsen, oktobrī un novembrī atteicās eksportēt automašīnas, turklāt situācija var pasliktināties streikojošo Liverpūles ostas strādnieku dēļ, kas savas aktivitātes plāno no 14. līdz 21. novembrim.
Rezultātā BMW automobiļu piegādes kavējas trīs mēnešus un arī citu ražotāju situācija diezin vai ir labāka.
Eksperti prognozē, ka situācija varētu uzlaboties 2024.gadā, kad kuģu-autovedēju floti papildinās jaunuzbūvētie kuģi.
Armēņi par starpniecību prasa pārāk lielu doļu?!
Kādā sakarā armēņi?
Armēņi pērk auto krieviem. Bizness ir tik labi iesmērēts, ka, piemēram, Eiropā Audi ir jāgaida daudz ilgāk.