Uzlāde 50 kilometriem? - Vācija plāno uzlādes ierobežojumus mājsaimniecībām 59

 
iAuto | 23.janvāris 2023 5:59

Arvien augošais elektrisko transportlīdzekļu un siltumsūkņu skaits var pārslogot Vācijas elektrotīklu, tādēļ Federālā tīkla aģentūra plāno noteikumu maiņu jau no 2024.gada.

"Ja turpinās uzstādīt tik daudz jaunu siltumsūkņu un uzlādes staciju, tad ir jābaidās no vietējiem elektroapgādes pārtraukumiem sadales tīklā," laikrakstam Frankfurter Allgemeine Sunday sacījis Federālās tīklu aģentūras prezidents Klauss Millers, raksta vācu izdevums Auto-Motor-und-Sport.

Lai izvairītos no šādām situācijām, tīkla aģentūra vēlas, lai nākotnē būtu iespēja ierobežot elektroapgādi privātajām mājsaimniecībām, pie tam tas attiektos tikai uz siltumsūkņiem un elektroauto uzlādi. Praksē tas varētu izskatīties tā, ka krīzes situācijās jūsu pašu elektroauto varētu uzlādēt tikai trīs stundas jeb 50 kilometriem dienā. Aģentūra uzsver, ka pilnībā uzlāde netiks atslēgta, taču tā notiks ar mazāku jaudu, tāpat iedzīvotāji joprojām varēs paļauties uz elektrisko apkuri un nevienam savās mājās jāsalst nebūs.

Lai gan šobrīd tas ir vēl tikai plāns, kas jāapstiprina valdībai, Auto-Motor-und-Sport uzskata, ka tas ir kārtējais trieciens elektroautomobiļu nākotnei.

Pēc mikroshēmu trūkuma, samazinātām vides prēmijām un Krievijas un Ukrainas kara rezultātā pieaugušajām elektrības cenām, Federālās tīkla aģentūras plāns varētu padarīt e-auto mazāk pievilcīgu daudziem patērētājiem, jo ​​elektroenerģijas padeves normēšana izklausās pēc tā, ka automašīnu nevar izmantot, kad tas ir nepieciešams.

Kritika pienāk arī no autobūves nozares. "Ja uzlāde mājās būtu iespējama tikai ierobežotā apjomā, tiktu būtiski ietekmētas lietotāja ērtības," saka Hildegarde Millere, Vācijas Automobiļu rūpniecības asociācijas (VDA) prezidente. Uz to projekta autori atbild, ka automašīnas uzlāde publiskās uzlādes stacijās vai uzlādes parkos nekādā veidā netiks ierobežota.

Vācu medijos atzīmē, ka šī tēma nebūt nav jauna, atgādinot, ka eksperti jau ilgāku laiku brīdina, ka strauji pieaugošais pieprasījums pēc elektrības var kļūt par problēmu, ja vienlaikus tiktu pārtraukta ogļu un kodolenerģijas izmantošana. Tajā pašā laikā problēmas risinājums varētu būt elektromobiļi ar divvirzienu uzlādes tehnoloģiju, kas varētu kalpot kā zināma veida buferis krīzes gadījumā.

 
59 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Ome 23.janvāris 2023 12:31
22 12 Atbildēt

Atkal tu te kul tukšus salmus! Es tak tev jau rādīju Augstspriegumu tīkla lapu, kurā var redzēt saražoto un eksportēto. Šodien saražots 1500MW, patērēts 996MW un eksportēts 514MW. Tu tik mal savu dziesmu - nepietiek, nepietiek.

CSDD 23.janvāris 2023 12:42
20 13 Atbildēt

Mēs jau visu izdomājām, akcīzi iekasēs nomašīnu odometra rādījumiem. Reizi gadā nolasīs odometru un par katru kilometru aprēķinās akcīzi. Par odometra kruķīšanu būs krimināllieta par nodokļu krāpšanu. Lai cilvēki nepaliktu taupīgi un nesāktu auto vietā izmantot velos, vai kājas, ieviesīsim akcīzes Avansu, proti katram rēķinās avansā nodokli par 30k. Ja kāds brauks vairāk, būs pārrēķins pēc TA, ja kāds brauks mazāk, tad piemēros dabas resursu nodokli par nelietderīgu auto ekspluatāciju. PAR VISU PADOMĀTS!

Opis 23.janvāris 2023 7:13
19 7 Atbildēt

Muahahah - virziens kurā dodamies. Arī Latvijā zaļie bļauj, ka tīkla pārvades rezerves ir vairāk kā pietiekošas, bet noteikti, ka realitātē viss nav tik rožaini + tas ka mēs ja šobrīd nevaram saražot 100% elektrību savām vajadzībām un nākas importēt.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Trīsreiz vairāk vidējo ātruma radaru, sods jau no pirmā pārsniegtā kilometra - Briškens cer saņemt deputātu atbalstu 169

Satiksmes ministrs Kaspars Briškens (P) cer saņemt deputātu atbalstu priekšlikumam par naudas sodu piemērošanu no pirmā maksimālā braukšanas ātruma pārsniegtā kilometra, intervijā aģentūrai LETA atzina ministrs. Lasīt vairāk

 

Parasts frankenšteins - populārākās shēmas, kā mums cenšas pārdot metāllūžņus uzticamu mašīnu vietā 6

Ja jūs plānojat iegādāties lietotu automašīnu, ir jāņem vērā visizplatītākās krāpšanas shēmas, kuru mērķis ir pārdot jums īstus metāllūžņus. "Šādi auto rada ne tikai lielus finanšu zaudējumus, jo ir nepieciešams nopietns remonts un tās bieži lūzt, bet arī var būt bīstamas ceļu satiksmes dalībniekiem. Lasīt vairāk

 

Nissan Ariya NISMO atgriezīsies Eiropā (+ FOTO)

Nissan Motorsport (Nismo) sportiskais modelis atgriežas Eiropā līdz ar motorsporta nodaļas pastāvēšanas 40. gadadienu. Lasīt vairāk

 

1 līdz 500 eiro: WRC rallijs Latvijā, cik maksā biļetes? 10

Lētāko biļešu cena ir 1 eiro, bet par sestdienas pasākumu VIP biļeti prasa 500 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti