Uzlāde 50 kilometriem? - Vācija plāno uzlādes ierobežojumus mājsaimniecībām 59

 
iAuto | 23.janvāris 2023 5:59

Arvien augošais elektrisko transportlīdzekļu un siltumsūkņu skaits var pārslogot Vācijas elektrotīklu, tādēļ Federālā tīkla aģentūra plāno noteikumu maiņu jau no 2024.gada.

"Ja turpinās uzstādīt tik daudz jaunu siltumsūkņu un uzlādes staciju, tad ir jābaidās no vietējiem elektroapgādes pārtraukumiem sadales tīklā," laikrakstam Frankfurter Allgemeine Sunday sacījis Federālās tīklu aģentūras prezidents Klauss Millers, raksta vācu izdevums Auto-Motor-und-Sport.

Lai izvairītos no šādām situācijām, tīkla aģentūra vēlas, lai nākotnē būtu iespēja ierobežot elektroapgādi privātajām mājsaimniecībām, pie tam tas attiektos tikai uz siltumsūkņiem un elektroauto uzlādi. Praksē tas varētu izskatīties tā, ka krīzes situācijās jūsu pašu elektroauto varētu uzlādēt tikai trīs stundas jeb 50 kilometriem dienā. Aģentūra uzsver, ka pilnībā uzlāde netiks atslēgta, taču tā notiks ar mazāku jaudu, tāpat iedzīvotāji joprojām varēs paļauties uz elektrisko apkuri un nevienam savās mājās jāsalst nebūs.

Lai gan šobrīd tas ir vēl tikai plāns, kas jāapstiprina valdībai, Auto-Motor-und-Sport uzskata, ka tas ir kārtējais trieciens elektroautomobiļu nākotnei.

Pēc mikroshēmu trūkuma, samazinātām vides prēmijām un Krievijas un Ukrainas kara rezultātā pieaugušajām elektrības cenām, Federālās tīkla aģentūras plāns varētu padarīt e-auto mazāk pievilcīgu daudziem patērētājiem, jo ​​elektroenerģijas padeves normēšana izklausās pēc tā, ka automašīnu nevar izmantot, kad tas ir nepieciešams.

Kritika pienāk arī no autobūves nozares. "Ja uzlāde mājās būtu iespējama tikai ierobežotā apjomā, tiktu būtiski ietekmētas lietotāja ērtības," saka Hildegarde Millere, Vācijas Automobiļu rūpniecības asociācijas (VDA) prezidente. Uz to projekta autori atbild, ka automašīnas uzlāde publiskās uzlādes stacijās vai uzlādes parkos nekādā veidā netiks ierobežota.

Vācu medijos atzīmē, ka šī tēma nebūt nav jauna, atgādinot, ka eksperti jau ilgāku laiku brīdina, ka strauji pieaugošais pieprasījums pēc elektrības var kļūt par problēmu, ja vienlaikus tiktu pārtraukta ogļu un kodolenerģijas izmantošana. Tajā pašā laikā problēmas risinājums varētu būt elektromobiļi ar divvirzienu uzlādes tehnoloģiju, kas varētu kalpot kā zināma veida buferis krīzes gadījumā.

 
Visi komentāri
 
Opis 23.janvāris 2023 7:13
19 7 Atbildēt

Muahahah - virziens kurā dodamies. Arī Latvijā zaļie bļauj, ka tīkla pārvades rezerves ir vairāk kā pietiekošas, bet noteikti, ka realitātē viss nav tik rožaini + tas ka mēs ja šobrīd nevaram saražot 100% elektrību savām vajadzībām un nākas importēt.

Ome 23.janvāris 2023 12:31
22 12 Atbildēt

Atkal tu te kul tukšus salmus! Es tak tev jau rādīju Augstspriegumu tīkla lapu, kurā var redzēt saražoto un eksportēto. Šodien saražots 1500MW, patērēts 996MW un eksportēts 514MW. Tu tik mal savu dziesmu - nepietiek, nepietiek.

Opis 23.janvāris 2023 12:44
10 4 Atbildēt

Tu paskaties gada griezumu nevis vienas palu dienas rādītājus.

Ome 23.janvāris 2023 15:46
7 7 Atbildēt

Mēs taču jau skatījāmies uz pirmo 9 mēnešu peļņu, kas bija pieaugusi 3,9 reizes pret iepriekšējo gadu. Gada griezumā dati būs pēc gada pārskata publiskošanas!

Leo 27.janvāris 2023 10:37
0 0 Atbildēt

Izlasi šito, runa ir par gada griezumu, nevis par palu laiku.

Ģenerācija un patēriņš Latvijā:

2022. gadā Latvijā saražotas 4 794 gigavatstundas (GWh) elektroenerģijas, kas ir par 14,5% mazāk nekā pirms gada, savukārt Latvijas elektroenerģijas patēriņš samazinājās par 3,7%, sasniedzot 7 106 GWh gadā;

Samazinoties patēriņam un vēl vairāk - ražošanai, 2022. gadā pieauga elektroenerģijas imports - no kaimiņvalstīm tika saņemtas 2 311 GWh elektroenerģijas jeb par 30,4% vairāk nekā 2021. gadā, un tādējādi Latvijas patēriņš ar vietējo ģenerāciju tika nosegts 67,5% apmērā (samazinājums par 8,52 procentpunktiem, salīdzinot ar 2021. gadu);

Ražošanas apjoms 2022. gadā ir pieaudzis atjaunojamo resursu ģenerācijā - Daugavas hidroelektrostacijās saražots par 1,3% vairāk, vēja elektrostacijās - par 34,5% vairāk, mazajās hidroelektrostacijās saražotā apjoms ir palielinājies par 13,3% un būtiski - par 122% - pieaudzis saules elektrostaciju saražotās elektroenerģijas apjoms, tiesa, to kopējais devums Latvijas elektroenerģijas kopējā bilancē vēl joprojām ir niecīgs jeb 0,11%;

Savukārt fosilā kurināmā stacijās vērojams ražošanas kritums - lielajās koģenerācijas stacijās saražotās elektroenerģijas apjoms ir samazinājies par 36,9%, mazo koģenerācijas staciju devumā turpinās pēdējos sešus gadus vērojamā stabilā lejupslīde ar 67,5% kritumu 2022. gadā, ar biomasu saražots par 5,9% mazāk, ar biogāzi - par 9,4% mazāk;

Izmaiņas ražošanas struktūrā saistāmas ar augsto gāzes cenu, kā rezultātā lielās koģenerācijas stacijas no marta līdz augustam darbojās minimālā režīmā, kā arī jaunu vēja un saules elektrostaciju pieslēgšanu tīklam.

imzz 23.janvāris 2023 16:06
1 0 Atbildēt

Varam saražot, bet negribam tērēt dārgo gāzi. Un tāpēc enerģiju pērk, nevis kurina TEC gāzturbīnas uz pilnu jaudu. Gada griezumā, lielākā patērētā jauda nav pārsniegusi 1,2 GW. Abi TEC kopā var dot ne mazāk kā 1 GW, Daugavas kaskāde pat pie zemākā ūdens līmeņa 0.5 GW, kopā vismaz 1.5 GW.

"Latvijā ražošanas samazinājumu galvenokārt ietekmēja dabasgāzes cenu pieaugums, kā rezultātā izmaksu ziņā elektroenerģijas ražošana koģenerācijas stacijās bija mazāk konkurētspējīga." SPKRC par pag. gadu.

iciks 23.janvāris 2023 8:09
4 0 Atbildēt

Ak, vai tad pirms gada nerakstīja, ka visur šīs rezerves ir ar uzviju un būs ok, ja lādēs vai katra māja pa diviem auto?

Volx 23.janvāris 2023 8:27
0 1 Atbildēt

Es rakstīju par Latviju un pirms kādi 2 gadi. Teci 2010.g. tika rekonstruēti tieši ar šādu mērķi - lai ekonomikas izaugsmes gadījumā nodrošinātu ar papildus alektrību. Teorētiski Teci strādāja ar 50% jaudu un mierīgi varēja nodrošināt trūkstošās jaudas, ja neņem vērā gāzes piegādes.

spainis 23.janvāris 2023 8:31
8 2 Atbildēt

TECi jauta saražos, bet ja vadiņi līdz mājām būs par tievu, tad tas neko nedos. Cik saprotu, Vācieši uztraucas tieši par šo, ka tiks pārslogots sadales tīkls.

R(8) 23.janvāris 2023 11:48
13 0 Atbildēt

Es jau par so komenteju ieprieks , bet te bija tadi idioti , kas to noliedza , vienkarsi , sobrid rati skrien pa prieksu zirgam , ne tik lidz majam tie vadi ir par tievu , bet ari majas tie vadi ir par tievu , lai cilveki vienlaicigi sava ipasuma varetu uzladet 2 vai 3 e-auto , lai runatu par e-auto ieviresanu plasa apmera ir jasak ar jaunas elektroapgades sistemas izveidi visa Latvija , vai kads ir aizdomajies ko tas nozime un cik tas izmaksas valstij un vai vispar tas ir izdarams tuvakaja nakotne un cik gados tas butu iespejams izdarit , tapat nevajag aizmirst , ka jebkuram privatipasumam ari bus japartaisa sava elektroapgades sistema , lai piemerotos jauniem standartiem , godigi sakot , tas ir nereali , atrak atistisies cita tehnologija neka mes pariesim uz e-auto

Dīno 23.janvāris 2023 8:44
14 3 Atbildēt

Tāpēc atbilde ir skaidra H2 auto.

Japāņi jau pat sāk taisīt ne tikai fuel cell, bet arī iekšdedzes H2 auto.

Japāņi izrādās nav tik stulbi kā varētu likties.

Janka 23.janvāris 2023 10:15
0 2 Atbildēt

Toyota un Hondas automobīļi 80 un 90tajos bija krietni pārāki par VAG grupas eiropas mobīļiem vai mersedesu. Gan kvalitates gan tehnoloģiju ziņā.

Tāpēc jau arī 80to vidū vācieši apvienoja savus brendus zem viena jumta un uztaisīja šo grupu lai rastos vairāk ideju un būtu konkurentspējīgāki...

Žel, ka atnākot 21g.s. koorperatīvā alkatība šos japāņu zīmolus pārvērta par kaut kādu izsmiekla pārvietošanās līdzekli priekš 'stay at home mom' ar visadām trendīgajām ''zaļajām'' tehnoloģijām, lai aizvestu sīkos uz skolu un bernudārzu.

msh 24.janvāris 2023 17:52
0 0 Atbildēt

Šitas bija joks vai kā? Pats tās astoņdesmito un deviņdesmito japāņu kastes maz esi redzējis?

TeslaH2 23.janvāris 2023 17:13
0 0 Atbildēt

Vācieši arī brauks ar brauks ar H2.

Vietnīte, kas norāda, ka Vācijas piekrastē būs vēja parks, kas ražos H2 turpat jūrā un uz sauszemi sūtīs H2.

www.hydrogeninsight.com/policy/offsho...re/2-1-1392107

Prēmija 23.janvāris 2023 8:46
1 8 Atbildēt

Kur tad problēma pa ceļam iebraukt Super-puper chardžerī un 15min. laikā kamēr ielādē 90% batterijas ietilpības, turpat blakus appēst čabatu ar kappiju?

Man tā solīja, ka būšot. Jā.

Benzīns 23.janvāris 2023 9:13
12 1 Atbildēt

Ātrajā uzlādē 1kw maksā 50 centus un vairāk, paskaiti cik maksas pieladed Teslu ar 100kw bateriju.

Papildus vel ātrā uzlāde bojā bateriju, un daļa elektrības atrajā uzlādē parveršas siltumā, faktiski tu maksa ka sildi gaisu

Tapec visi elektroauto vairās no tām stacijām.

wons 23.janvāris 2023 10:48
0 7 Atbildēt

Tesla modes s, Tesla chargers pa velti

Šmons 23.janvāris 2023 11:01
2 0 Atbildēt

No Talsiem braukt uz rigu Tesla lādētājā katru dienu ladeties būtu diezgan izdevīgi gan laika ziņā gan arī “pateriņa nekāda nebūtu”, aizbraukt turp un atpakaļ.

Ak jā vajadzēs vel pagaidīt kad visi nomas auo bus pieladeti

kursors.lv/2022/10/26/pr...-supercharger/

Hm 23.janvāris 2023 11:03
0 0 Atbildēt

Un vel fairy use

Koa? 23.janvāris 2023 18:35
0 0 Atbildēt

Kaimiņš saka, ka ja batareju mazgājot ar Fairy, tā atrāki uzlādējs un lēnāki izlādējas. Ko saka speččoki? Es tam kaimiņam neticu, bet patīk ar viņu strīdēties - kad esam izkoduši stopu, šis nolūst un es eju pie viņa madāmas skaidrot uzlādes pamatus.

wons 23.janvāris 2023 11:54
4 10 Atbildēt

Ja privātmāja, saules paneļi tad vismaz pagaidām lātāk nekā ar diesel

darklight 23.janvāris 2023 9:03
3 2 Atbildēt

Es tikai nesaprotu, kā ir iespējams kontrolēt, kā tieši tu savās mājās tērē elektrību? Liks visas privātās uzlādes stacijas reģistrēt un aprīkos ar ierobežotājiem? Privātu uzlādes iekārtu privātā mājā?! Kaut kā man neaiziet.

Acdc 23.janvāris 2023 9:10
1 4 Atbildēt

Te rakstīts ir gan par siltimsūkņuem un uzlādēm.

Vari lādēt savu elektroauto ar 2kw, bet tad naksts laikā ielādēsi maksimums kādus 20kw t.i. uz max 100km nobraukuma.

Tāpēc jālādē ar 11kw, tad Tesla ar 100kw bateriju pa nakti būs pilna.

Tas pats ar siltumsūkni.

Nu tā arī redz ka lādē savu auto lādē vai sledz siltumsukni.

Jo televizors, leduskapis, portativai dators, radio, velasmasina, utt visas kopa nerij tik daudz elektribas.

SS 23.janvāris 2023 19:35
3 1 Atbildēt

Tu ar siltumsūkni nekad nenokurināsi 20kw nakts laikā, arī ne visas dienas laikā, nu ik ja vien tev tur nav kkads sūds iebūvēts un dzīvo dāžā ar gaiss-gaiss ķīnieti..

Valsts kase 23.janvāris 2023 9:20
5 0 Atbildēt

lādētāji būs jāaprīko ar skaitītājiem!

Aha 23.janvāris 2023 10:26
1 0 Atbildēt

Ar verificētiem skaitītājiem, citādi nesanāks.

Krotow 23.janvāris 2023 10:03
3 0 Atbildēt

Visticamāk uzliks limitu patēriņam.

E-ST 23.janvāris 2023 12:37
6 0 Atbildēt

Uzliks tev 10A automātu ievadā un viss, domāsi vai slēgt tējkannu, vai cepeškrāsni, bet abus kopā nevarēsi, jo tad izšaus korķi! Korķis būs sdales skapī uz ielas, atslēga no skapja sadales tīklam! Lai ieslēgtu korķi/automātu, zvanīsi Sadales tīklam, kas atbrauks, izrakstīs sodu par negodprātīgu elektroierīču lietošanu un pieslēgs špannungu.

Valsts Kase 23.janvāris 2023 9:18
9 0 Atbildēt

Mājas uzlāde mazina ienākumus no DUS pārdotās degvielas.

Tāpēc mājas uzlāde ir jāaizliedz principā! Būs tikai uzlādes punkti ar kases aparātu, lai var iekasēt elektrības akcīzi.

HE 23.janvāris 2023 9:58
8 0 Atbildēt

Nākotnē visi elektroauto būs aprīkoti ar viedajiem skaitītājiem kuri katru dienu 24 četros nosūtīs info par nobrauktajiem km un veiktajām uzlādēm kW, pēc tam oficiālajā reģistrētajā ,obligātajā epastā reizi mēnesī saņemsi paziņojumu par veicamo maksājumu bauskas ielas kantorim , kamēr maksājums netiks saņemts auto tiks attalināti bloķets...

R(8) 23.janvāris 2023 12:02
13 0 Atbildēt

Paris menesus atpakal es jau pa so komenteju un dazi te blava , ka tas nav iespejams un ir nelikumigs , ka es jau teicu iekaset e-auto elektribas akcizes nodokli ir loti vienkarsi un to jau ir iespejams izdarit sobrid , tev vienkarsi piespiedis majas uzlikt specialu ladetaju ar atsevisku skaititaju , kur menesa beigas tev pienaks pa pastu e-auto elektribas rekins kura bus ieskaitits elektribas akcizes nodoklis , ir jasaprot , ka jebkura valsts uz pasaules no akcizes nodokliem iegust valsts kase loti lielu naudu un e-auto nebus nekads iznemums

CSDD 23.janvāris 2023 12:42
20 13 Atbildēt

Mēs jau visu izdomājām, akcīzi iekasēs nomašīnu odometra rādījumiem. Reizi gadā nolasīs odometru un par katru kilometru aprēķinās akcīzi. Par odometra kruķīšanu būs krimināllieta par nodokļu krāpšanu. Lai cilvēki nepaliktu taupīgi un nesāktu auto vietā izmantot velos, vai kājas, ieviesīsim akcīzes Avansu, proti katram rēķinās avansā nodokli par 30k. Ja kāds brauks vairāk, būs pārrēķins pēc TA, ja kāds brauks mazāk, tad piemēros dabas resursu nodokli par nelietderīgu auto ekspluatāciju. PAR VISU PADOMĀTS!

R(8) 23.janvāris 2023 13:03
9 0 Atbildēt

Tak beidz , neviens tik kompleksas shemas neveidos , lai pievienotu akcizes nodokli e-auto elektribai , to daris tapat ka sobrid ar degvielu , tik 1L vieta bus 1KW un tas akcize , majas apstaklos ari ir vienkars , tev piespiedis ievilkt atsevisku skaititaju kur bus nodalits no majsaimniecibas elektribas un ar citu elektribas cenu , ko tev piestadis menesa beigas un ja ka te dazi mineja , ka var iet pat soli uz prieksu un visus privatmaju e-auto uzladetajus var ierobezot lidz 7kw max , ta lai nebutu sadales tikla noslogojums

Un 23.janvāris 2023 13:10
2 0 Atbildēt

Kāpēc tiek uzskatīts, ka elektrībai ko izmanto braukšanai, nav jāpiemēro nodoklis? Agrāk vai vēlāk, kad saruks akcīze no degvielas tirgošanas, to nāksies darīt šā vai tā.

R(8) 23.janvāris 2023 13:52
3 0 Atbildēt

Tiesi tada pasa veida , ka politiki pirms velesana sola necelt nodoklus , bet velak izradas pretejais

Vernons 23.janvāris 2023 9:46
0 1 Atbildēt

Jau šodien skaitītāji nolasāmi attālināti. Kontrole totāla! Kad esi mājās un kad ne.

Žoržons 23.janvāris 2023 9:57
3 0 Atbildēt

Jā jā kontrole ir totāla, optiskais interneta rūteris redz kad paskaties plikas meitenes, bet pēc tam rīgas ūdens reallaikā redz kad nomazgaji savu mazo skrūvīti.

HE 23.janvāris 2023 10:06
5 0 Atbildēt

Tā vish ir ,rīgas ūdens pat zin to kad pie sievas ieradies riteņbraucējs no pārdaugavas ,jo ''uzšāvējs'' vispirms dodas dušā noskaloties un tad...., bet kabeļoperātors no viedtelevizora var skatīties video reāllaikā...

RDSD 23.janvāris 2023 10:27
0 0 Atbildēt

Tas riteņbraucējs ir vērojams arī kamerās, kad tas naski minās uz pisīti.

Onsis 23.janvāris 2023 10:04
5 1 Atbildēt

Patecoties šredera un merkeles politikai, likvidēt atoelektrostacijas!

Pensis 23.janvāris 2023 10:10
2 0 Atbildēt

Vaiii, nu nevelc tak Krievijas virzienā - putinisti ir pārliecināti, ka visu to, ieskaitot karu, vajag ASV.

R(8) 23.janvāris 2023 12:29
7 1 Atbildēt

To , ka jebkura lielvara no sibriza kara Ukraina ir ieguveja , tas ir skaidrs pat stabam , jo tur notiek jauna geopolitiskas sveras sadale un Poli megina iekost saja piraga

Šībrīža 23.janvāris 2023 15:05
2 0 Atbildēt

ieguvēji ir tikai pistoļu ražotāji. Pārējie šobrīd ir tikai zaudētāji, bet optimistiski jau rēķinās ar mistisku nākotnes peļņu, Ukrainas uzvaras gadījumā (atjaunošana) Bet neviens pat nav padomājis par zaudējumiem, vai vismaz par riskiem dēļ negūtās peļņas, Ukrainas zaudējuma gadījumā.

R(8) 23.janvāris 2023 15:55
3 2 Atbildēt

Tu stipri kludies , tur pelnu gust vesela kaudze uznemumu , kas vispar nav saistita ar ierocu razosanu " tiesa veida " , pasaules liela makroekonomika pelnu gus vienalga , vai Ukraina uzvares , vai zaudes saja kara , ari Krievija iegus savu labumu ja ari zaudes saja kara , tas ir lielo onkulu speles , kur Latvijai vispar nav nekadas teiksanas un ari nekad nebus un 2WW pieradija to , ka ieguveji bija gan uzvaretaji , gan ari zaudetaji un tur neviens ar cilveku dzivibam nerekinas , ir jasaprot , ka prieks siem lielajiem onkuliem mes esam tikai laborotorijas zurkas un lielgabalu gala

Kanibaals 24.janvāris 2023 9:21
0 4 Atbildēt

Tie lielie onkuļi ir ar spalvainām rokām vai nē?

Kā man patīk šie pasaku stāstiņi par pasaules vareno eliti, ja neiet uz sektu tad atrod citu dievību, kas kontrolē tavu dzīvi. Daži laikam bez onkuļiem uz mākoņu maliņas nevar iztikt. Kari ir tehnoloģiju progress tas gan, kari tāpat kā pandēmijas un bada gadi sapurina pastāvošo lietu kārtību arī bez onkuļiem.

WALA 24.janvāris 2023 10:03
0 0 Atbildēt

Arī ne līdz galam būs taisnība, ir cilvēki kuriem ir ietekme uz naudas, zelta , citu dārgu un retu metālu kā arī "melnā zelta" kustību pasaulē, tiem ir tehniskas iespējas radīt nelielu haosu un priekšnoteikumus karam pasaulē. Tāpat militāras lielvalstis, ja tām pēkšņi šķiet ka resursu "teritoriālais" sadalījums ir "negodīgs", var ietekmēt procesus.

Bet par laimi mums Krievijas elite ir pilna ar idiotiem ...

Kanibaals 25.janvāris 2023 1:52
0 0 Atbildēt

PMC Wagner plosās Āfrikā un nevienu onkuli tas nekrata.

WALA 23.janvāris 2023 10:12
7 0 Atbildēt

Ārprāc, ārprāc, nu "kurš gan to varēja paredzēt" ... tā iet ka vecāki palikuši, bet pasakām joprojām tic ...

eseris 23.janvāris 2023 12:34
7 0 Atbildēt

beidzot, kad tiek ar vāli pa pieri, sāk domāt ka visi e-auto reklāmas rullīši ir tikai vienpusīgi atspoguļoti . Sāk līst ārā īleni no maisa. Bet tas nekas - reklāma nostrādājusi, e-auto sapirkti un daudziem vēl pasūtīti jauni kuri tiek vēl ražoti....

ZZZZ 23.janvāris 2023 14:14
1 6 Atbildēt

Uzliek paneļus un tu pastiprini savas drātis no iekšpuses. Reāli korejas auto ziemā tērē 16/18 KW100km. Pietiekoši salādēt iespējams no štepseļa 220v ar uzlādes ātrumu 2,2KWh

imzz 23.janvāris 2023 14:59
1 0 Atbildēt

Tikai mieru. Privātos ģeneratorus vēl neviens nav aizliedzis un atgāzes var laist mājas skurstenī, lai kaimiņi neko nesaprot un nenostučī ;)

PP 23.janvāris 2023 18:37
1 0 Atbildēt

Šitos vonzītājus atkožam viens un divi))

Mehs 23.janvāris 2023 15:12
7 0 Atbildēt

Puspatiesība. Tu esi investējis naudu paneļos, auto un tikai nesaki, ka tie teorētisko atmaksāšanās periodu kalpos bez izdevumiem. Tikai par auto cenu starpību varētu braukt lētāk ar līdzvērtīgu dīzeli un nebūtu sevi jāierobežo auto iekšējā klimata uzturēšanas ziņā. Ps man lielceļa uzkodas neinteresē, labāk izvēlos ātrāk nokļūt galapunktā.

ZZZZ 23.janvāris 2023 15:45
0 5 Atbildēt

Būtu tas valsts atbalsts vai politika šajā virzienā, būtu visiem labāk. Tie kas savās čuhņās uzliktu tos paneļus reāli atslogotu tos švakos vadus. Nav jau runa tikai par auto...Ir arī lielāki patērētāji. Nevis tiem pionieriem vēl pat pa tv draudēja ar sankcijām un ST sodiem un paneļu skaitīšanu

WALA 23.janvāris 2023 23:42
1 0 Atbildēt

Tu laikam ne līdz galam saproti kapēc tika draudēts tiem virs 11kW (ja nekļūdos par "ciparu"). Pa lielam ar saviem saules paneļiem un elektro auto jebkurš no jums ir reāli "iebraucis" arī manā kabatā, kas vēl būtu sīkums, bet kad jūsu tīkla čakarēšanas rezultātā man elektrības cena kļūst teiksim 10 x lielāka, tad man gribas teikt, ka subsīdijas ir jālikvidē kā šķira, un nez vai vajag ļaut kaut ko "uzkrāt tīklā" !!!

Jo ja Rīgas TEC nespēj visiem "tīkla glabātājiem" ierastā režīmā "atdot" uzkrāto, tad sistēma reālo čakarē visu tirgu un galvenais, ka "skaisti" sit pa cvēkiem, kuri nu nekādi nav yzskatāmi par turīgiem ...

ZZZZ 24.janvāris 2023 18:51
1 0 Atbildēt

Tu par balansēšanu runā, bet šeit stāsts par jaudu drātīs nepietiekamību. Tā EV var būt tieši tas balansieris tavam panelim. Dienā lādē nakti patērē. Ziemā 2mēn gāzi dedzinu.

Kanibaals 24.janvāris 2023 9:09
0 0 Atbildēt

Pilnīgi normāla prakse. Arī ASV ir tāda ieviesta, ka ir iespējams saņemt atlaidi elektrībai, ja ļauj piegādātājam regulēt tavu kondicionieri mājā. Ideja balansēt tīklu pārslodzes brīžos.

n0@$$ 27.janvāris 2023 7:53
1 0 Atbildēt

Kaut kāds elektrības ražotāju lobijs ,lai viņi var tirgot elektrību pa dārgo ,jo nav loğikas tajā visā kāda pārslodze ,ja elektromobiļus lādē naktī!!! Varbūt vienkārši nav ,kas strādā pa naktīm ,slinkie vācieši!

Zuze 27.janvāris 2023 9:22
0 0 Atbildēt

CSDD, tu to tikko izdomāji?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 4

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti