Dacia par četrām vietām ir pakāpusies vieglo automobiļu tirgū Baltijas valstīs; jauna automobiļu un salonu vizuālā identitāte - iAuto

Dacia par četrām vietām ir pakāpusies vieglo automobiļu tirgū Baltijas valstīs; jauna automobiļu un salonu vizuālā identitāte 6

 
Dacia | 17.februāris 2023 10:54

Baltijas valstīs Dacia ir pakāpies par četrām vietām automobiļu tirgū, palielinot zīmola pārdošanas apjomu par 1,4 procentpunktiem un pārdodot 2 853 modeļus. Tādējādi Dacia aizņem 4,4% no vieglo automobiļu tirgus.

Dacia Sandero ar 555 reģistrētām vienībām kļuva par pārdošanas apjoma TOP1 mazumtirdzniecībā Baltijas valstīs. Kopš 2017. gada Sandero ir arī privātpersonu pirktākais auto Eiropā.

Dacia Duster ieņēma 5. vietu C-SUV segmentā Baltijas valstīs.

Kopš 2022. gada pavasara Baltijas valstīs ir reģistrēti 274 Dacia Jogger, padarot to par trešo pirktāko Dacia modeli pēc Duster un Sandero.

Kopš 2021. gada aprīļa Baltijas valstīs ir pasūtītas vairāk nekā 200 Dacia Spring vienības. Pērnajā gadā tika pārdotas 145 šī modeļa vienības.

Dacia ir vienīgais ražotājs, kas piedāvā pilnu automašīnu klāstu ar divu degvielu dzinējiem (benzīns/LPG). Modeļu ar rūpnīcā uzstādītu LPG iekārtu pārdošanas apjomi veido vairāk nekā 24% no visām Dacia automašīnām, bet Dacia Jogger gadījumā – tie ir gandrīz 47%.

Dacia sasniedza 5,9% no mazumtirdzniecības daļas un iekļuva TOP5. Vairāk nekā 50% no zīmola pārdošanas apjoma veido auto pārdošana privātpersonām.

No šī gada pārdošanā ir pieejams pilns modeļu klāsts ar jaunu vizuālo identitāti. Dacia ir arī uzsācis jaunas ārējās un iekšējās vizuālās identitātes ieviešanu savos salonos, process tiks pabeigts 2023. gadā.

2022. GADA PĀRDOŠANAS REZULTĀTI

2022. gadā Dacia pārdeva 2 853 vieglās automašīnas un pakāpās par četrām pozīcijām vieglo automobiļu tirgū. Zīmola tirgus daļa bija 4,4%, kas ir par 1,4 procentpunktiem vairāk, salīdzinot ar 2021. gadu. Tas nodrošināja zīmolam vietu TOP5 vieglo automašīnu tirgū. Zīmols ierindojās piektajā vietā pēc pārdošanas privātpersonu sektorā.

Pirktākais automobilis Dacia klāstā ir Dacia Sandero. 2022. gadā Baltijas valstīs tika reģistrētas 837 automašīnas. Šis modelis kļuva par TOP1 savā segmentā pēc pārdošanas rezultātiem privātpersonām un iekļuva TOP2 sarakstā visā B segmentā. Sandero aizņem arī lielu daļu no pārdošanas apjoma – vairāk nekā 82% no apjoma veido Stepway versija. Dacia Sandero ieņēma pirmo vietu B-hatch segmentā Lietuvā, otro vietu Latvijā un trešo Igaunijā.

Otrajā vietā ierindojās Dacia Duster ar piegādātajiem 1 348 automobiļiem. C-SUV segmentā Duster ieņēma piekto vietu. Šogad salonos parādās Duster Extreme versija – vēl vairāk apvidus stilā ieturētā automobiļa piedāvājums no Dacia.

Pērn Dacia klāstu papildināja jauns modelis Dacia Jogger. Automašīnas piecvietīgā un septiņvietīgā versija ir izpelnījusies klientu lielu interesi. Pagājušajā gadā tika pārdoti 274 Dacia Jogger automašīnas, padarot to par trešo populārāko Dacia modeli. Jogger ar LPG dzinēju pārdošanas apjomi veido gandrīz 47%, klienti visbiežāk izvēlas bagātīgo septiņvietīgo Extreme versiju ar rūpnīcā uzstādītu LPG iekārtu.

DACIA AR RŪPNĪCĀ UZSTĀDĪTU LPG IEKĀRTU

Divu degvielu dzinēji (benzīns/LPG) veido 24% no zīmola pārdošanas apjoma Baltijas valstīs. Dacia ir vienīgais ražotājs, kas piedāvā divu degvielu dzinējus (benzīns/LPG) visā savā vieglo automašīnu klāstā. Dacia piedāvājums, kurā ietilpst ekoloģiski, ekonomiski un praktiski TCe 100 LPG dzinēji, ir izraisījis lielu pircēju interesi. Katra trešā automašīna, kas tiek pārdota privātpersonām Baltijas valstīs, ir automašīnas ar rūpnīcā uzstādītu LPG iekārtu.

2023. GADĀ

Dacia visiem klāsta modeļiem ir ieviesusi jaunu vizuālo identitāti, visas automašīnas auto salonos parādīsies ar jauno logotipu. Jaunais logotips uz automašīnām un jaunā, apvidus stilā ieturētā vizuālā identitāte līdz šī gada beigām būs redzama arī salonos un servisa centros. Dacia ir piedzīvojis lielas pārmaiņas, taču tas joprojām ir zīmols, kam piemīt rūpes par būtisko. Dacia ir svarīgi piedāvāt automašīnas, kurām nav nekā lieka, bet kas lieliski atbilst klientu vajadzībām. Tās galvenokārt ir stabilas un uzticamas automašīnas, kas ir ārkārtīgi daudzpusīgas ikdienas lietošanā.

 

 
6 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Autoeksperts 17.februāris 2023 21:19
11 9 Atbildēt

Jaunā Dacē noteikti ir vairāk komforta nekā padzīvojušā BMW F sērijā, nemaz nerunājot par Audi a6 vai MB. Par to liecina veiksmīga konkurence ar šiem ražotājiem un cilvēku izvēle par labu šiem auto.

Kuilis 17.februāris 2023 12:26
10 5 Atbildēt

Dacia ir ļoti pieņemams variants, īpaši ar LPG. Komforts, lēta cena, zemas izmaksas. Kaut vai tas, ka Latvijā nav Dacia foruma, kur visas sarunas ir tikai par auto remontu, kā Audi un BMW.

GTD2 17.februāris 2023 16:20
7 3 Atbildēt

Kurai Dacītei ir konforts? Dacīte ir tie paši vecie reno modeli tapēc arī nav vajadzigs.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti