Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Ķīniešu auto plastmasas pedāļi neiztur Krievijas ziemu 20

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

iAuto | 8.janvāris 2024 11:02

Internetā populārs kļuvis video, kurā kāda autobraucēja demonstrē akseleratora pedāli, kas nolūzis viņas Changan CS55 krosoveram.

„Tūlīt smiesieties”, brīdina sieviete, un parāda salauztu „gāzes” pedāli. „Tas nolūza, kad es mēģināju nolikt vietā grīdas paklājiņu”, viņa paskaidro.

Zināms, ka plastmasa aukstumā kļūst trausla, taču neviens negaidīja, ka pedāļiem izmantots tāds sastāvs, ka neiztur mīnuss 25 grādus.

Daudzi interneta lietotāji apšaubīja sievietes teikto par „plastmasas pedāli”, taču tīmeklī atrodams vēl kāds video, kurā pircēji pārbauda pilnīgi jaunu Changan CS55 Plus autosalonā – arī šai automašīnai akseleratora pedālis „esot no plastmasas”.

Krievijā Changan CS55 ir viena no pircēju iecienītākajām izvēlēm. Automašīnas cena - no 2,2 miljoniem rubļu (aptuveni 22 000 eiro) uz augšu.

 
Visi komentāri
 
0pis 8.janvāris 2024 11:16
2 1 Atbildēt

Bet tas nedrīkst atturēt vietējos chinaauto jūsmiņus! Nevajag pārmaksāt par mākslīgi sadārdzinātajiem rietumnieku auto, nebarojiet kapitālismu (vai pat imperiālismu, atkarībā no jūsu politiskās nostājas) - pērciet ķīniesu pieejamos, masām paredzētos auto. Starp citu, ķīnieši auto par baltu velti dod līdz veiksmes amuletu, tas karājas pie spoguļa un atvaira visas bedres, avārijas situācijas un tehniskās ķibeles 👌

ChainaTauun 9.janvāris 2024 20:04
1 0 Atbildēt

Tagad jau vel arī ķīnas motociklus sāk visur tirgot, nesaprot cik tie cilvēki ir neaptēsti. Lielākā daļa ķīniešu produktu būtu/ir pilnīgi mēsli, ja tiem klāt nestāvētu kād eiropietis, vai amītis un sekotu līdzi kvalitātes kontrolei.

Krotow 8.janvāris 2024 11:40
5 4 Atbildēt

Nosaukum Changan vien izraisa jautrību. Bet pērciet vien, pērciet

Onsis 8.janvāris 2024 11:46
7 0 Atbildēt

Kā teiktu Putlefašists= analogov v mire ņetu

iciks 8.janvāris 2024 12:20
1 0 Atbildēt

Mums te viens otrs lietoja terminu "gumijas pedālis". Nu re, ir klāt nācis arī kas cits!

padoms 8.janvāris 2024 12:53
1 0 Atbildēt

Ja saluuzt leetais plastmasas pedaalis, tad vietaa var izgrebt taadu pashu no koka, kas kalpos muuzjiigi! Vai taa vispaar ir probleema?

Krotow 8.janvāris 2024 13:10
1 0 Atbildēt

Tehniskajā apskatē var neizlaist cauri.

0pis 8.janvāris 2024 13:26
0 0 Atbildēt

Parāda Alibabas izsniegtu sertifikātu ar ražotāja zieģeli - ir jālaiž!

padoms 2 8.janvāris 2024 13:42
0 0 Atbildēt

Nokraaso melnu un neviens nekad neuzzinaas, kas par materiaalu ir zem kraasas!!! 🎓

Konuss 8.janvāris 2024 13:31
1 0 Atbildēt

Tak otrās paaudzes Renault Traffic arī šādi mēdza gadīties.

Krokodils 8.janvāris 2024 13:54
10 1 Atbildēt

Interesanti, it kā jau ķīnā nav sveši -20.... Gan jau te vairāk stāsts par to, ka kādai plastamsas partijai pa daudz ūdens piemaisījās... ;) Un šādos lielos mīnusos izturība vairs netur. Ta vēl Vaņa drošvien domāja, ka ar savu 1.6L var dragreisot un pie luksafora ar visu kājas spēku uzsita grīdā.... Un plastmasam kirdik.

Vispār interesanti, ka šādas galvenās drosības detaļas drīkst taisīt no 100% plastmasas.... Bremzes arī vajadzīgākajā momentā, šerpāk uz.is un nolūzt. Un kurš vainīgs? Būtu vismaz eiropā kāda direktīva, ka kādai cietā metāla stieplei pedālī iekšā jabūt, bet nē....

 Jo ķīnietis vai vācietis vai francis nu jau vismaz 5 gadus 99% auto modeļu ir plastmasas konstrukcijas pedāļi 😉 Un tu jau nezini vai kādas gaisa poras tur ir izveidojušās vai nē....

 To uzzināsi, ka būs par vēlu. Bet auto ražotajs norakstīs uz QC iespējamo toleranci, tādejādi pats vien būsi vainīgs- pārak stipri spiedi! 😂

0pis 8.janvāris 2024 14:34
0 0 Atbildēt

Jo smagāks krokšovers jo vairāk jāatvieglo konstrukcija. Mūs vēl gaisa plastmasas riteņi 👌

Hmm 8.janvāris 2024 14:06
0 0 Atbildēt

bet, kas tad nav no plastmasas?, pat Buhankas buferu gali esot no tāda materiāla - vaņa youtube čortojās, ka pēc katra izbrauciena pa mežu, jāsūta jauns komplekts.

John 8.janvāris 2024 14:06
3 0 Atbildēt

Vēl jautrāk būtu, ja brauciena laikā bremžu vai sajūga pedālis nolūztu. 

Diezkas nav.

agijs 8.janvāris 2024 14:07
0 0 Atbildēt

Manam 2011. gada Ōpelim arī ir plastmasas pedāļi, arī brīnījos kad to pamanīju. Vienīgais kas šo 12 gadu laikā ir nokaitinājis ir tas ka sajūga pedālis karstā laikā čīkst. Citādi auto kā auto, nupat jau sāk rūsēt, bus jāiet tam kaut kur citur dzīvot.

darklight 8.janvāris 2024 14:46
0 0 Atbildēt

Man šorīt logu skrāpis salūza 😁 Krakš! un pušu bija.

Po 8.janvāris 2024 21:52
2 0 Atbildēt

Vispirms jau tas, kāds pats materiāls tika izmantots: hd-pe vai abs vai vēl kāds labāks.

Populāri (tipa zaļi) ir izmantot pārstrādāto (samalto) izejmateriālu, kurš tad nu ir pilns ar piemaisījumiem: uzlīmēm, cigarešu atliekām, pat kaķa mēsliem (jo tiem šķiet, ka tās ir viņa smiltiņas).

Pirmreizējās izejvielas izstrādājumiem defekti būtu reti.

Paskat, reņos ir plasto akseleratora pedāļi un tie braši turas...

Krotow 8.janvāris 2024 22:13
3 0 Atbildēt

Ir gan tā. Ir plastmasas, kas tur ilgi. Un plastmasas izstrādājumi, kas sabirst pusgada laikā.

650 8.janvāris 2024 22:42
2 0 Atbildēt

Bet varbūt lūzt tādēļ, ka krievs domā, ka tās ir pedāļ'mašīnas un mēģina Mīties ?

Harijs 12.janvāris 2024 13:11
0 0 Atbildēt

🤣🤣🤣🤣

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vai arvien vairāk būs avāriju dēļ luksofora sarkanās gaismas kamerām! Kāpēc? (+ VIDEO) 4

iAutolv prognozē, ka Jūrmalā palielināsies avāriju skaits, jo LMT uzstādīto kameru dēļ, autovadītāji strauji bremzēs, baidoties no soda, kas sekos, ja neizdosies ievērot luksofora signālu maiņu. Lasīt vairāk

 
 

Drūms skats, iebraucot Latvijā no Igaunijas puses (+ FOTO) 36

Uz Igaunijas-Latvijas robežas skatu pievelk degradēta teritorija, ko agrāk izmantoja robežsargi. Lasīt vairāk

 

Kažociņš: Baltijas valstis ir tehnoloģiski ļoti ievainojamas 3

Baltijas valstis ir tehnoloģiski ļoti ievainojamas, un tas ir jāsaprot, komentējot konstatētos zemūdens kabeļu bojājumus Baltijas jūrā, intervijā TV3 raidījumam "900 sekundes" sacīja bijušais Valsts prezidenta padomnieks nacionālās drošības jautājumos Jānis Kažociņš. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti