Parīzes piemērs ir lipīgs – arī Vācijas pilsētās paaugstinās stāvvietas maksu apvidus automobiļiem 78

 

Koblenca Foto: Ekrānbilde no Google.com/maps

iAuto | 11.februāris 2024 12:28

Vācijas pilsēta Koblenca seko Parīzes piemēram, ieviešot jaunus stāvvietu izmantošanas noteikumus, kur maksa tiek noteikta vadoties pēc automašīnas izmēriem.

Saskaņā ar likumu, kas Francijas galvaspilsētā tika pieņemts pēc sarīkotā referenduma, no šī gada septembra krosoveru īpašniekiem viena stunda stāvvietā izmaksās 18 eiro. Piemērs izrādījies lipīgs, jo savus tarifus tādā vai līdzīgā formātā sāk pārskatīt arī citas Eiropas pilsētas – piemēram, Vācijas pilsētas Koblencas vadība.

Izdevums efahrer.com raksta, ka Koblencā jau no marta iedzīvotāju autostāvvieta šeit kļūs ievērojami dārgāka ikvienam, taču to automašīnu īpašniekiem, kas aizņem daudz vietas, nāksies maksāt vēl vairāk.

Iedzīvotāju autostāvvieta Koblencā šobrīd visiem autovadītājiem izmaksā 30,70 eiro gadā par automašīnu, bet no marta stāsies spēkā jauni nosacījumi, kur maksa aprēķināta, pamatojoties uz transportlīdzekļa izmēriem. Līdz ar to turpmāk par šādu stāvvietu būs jāmaksā vismaz 100 eiro gadā, no lielāku spēkratu īpašniekiem iekasējot vēl vairāk - piemēram, par Volkswagen Tiguan stāvvietu gadā jāmaksā 196 eiro, Volkswagen Golf stāvvieta izmaksā 180 eiro, bet izmēros nelielā Smart īpašnieks maksās “tikai” 105 eiro.

 
Visi komentāri
 
anonimikis 11.februāris 2024 12:30
8 8 Atbildēt

Nav jau te nekā lipīga. Vienkārši sistēma kļūst mazliet godīgāka.

Bradypus 12.februāris 2024 9:39
4 0 Atbildēt

Godīgāka sistāma būtu maksāt par stāvlaukuma izmēru, nevis auto izmēru, kas tajā novietots. Tālāk jau varētu arī maksu par dzīvokli iekasēt nevis par kvadrātmetriem, bet iemītnieku dzīvsvara.

0pis 12.februāris 2024 11:06
1 2 Atbildēt

Komunālos jau tieši tā arī rēķina.

Bradypus 12.februāris 2024 11:34
2 1 Atbildēt

Urrā... Melis klāt. Par laimi patiesībā NEVIENS vēl netiek svērts, aprēķinot komunālos maksājumus. Lai gan sava patiesība jau būtu - 200kg dzīvsvara uzturēšana kanalizāciju noslogo vairāk, nekā 80kg.

0pis 12.februāris 2024 12:43
0 1 Atbildēt

Nu, deklerēto personu skaits tiešā veidā atsaucas uz musoru un apsaimniekošanas izmaksām.

Bradypus 12.februāris 2024 22:08
0 1 Atbildēt

Kopš kura laika deklarē dzivsvaru?

0pis 11.februāris 2024 12:38
0 4 Atbildēt

Par pontiem un ērtībām var jau arī piemaksāt, nav ko celt brēku. Viss labais šajā dzīvē maksā - veselībā vai naudā.

Dirsāplēsējs 11.februāris 2024 13:27
3 10 Atbildēt

Tev Opi vajadzētu kāju dirsā nolauzt. Netirais mēsl.

Opis 12.februāris 2024 9:33
1 2 Atbildēt

Izklausās pēc šīra. Bail ka nāksies par savu teslu vairāk maksāt? Tendence ir neizbēgama.

Jo 11.februāris 2024 13:25
5 2 Atbildēt

Stāvvietu mēra m3 vai tomēr m2? Pasaulē ražo aizvien augstākus auto un tad tagad tāpēc sāk stāvvietu mērīt kubikmetros?

Jobo 11.februāris 2024 14:12
3 2 Atbildēt

Brīnums, ka Rīgai vēl nav pielipis šis idiotisms. 

Bet nu īstenībā varētu normāli biznesu uztaisīt. Sakoncentrē visādas pakalpojuma iestādes centrā, bez kurām nevar iztikt un ir jāapmeklē un paceļ autostāvietu maksu x10.

0pis 11.februāris 2024 14:14
6 7 Atbildēt

Centrā nav obligāti jānokļūst ar apvidus auto....man tā šķiet.

Jobo 11.februāris 2024 14:20
7 2 Atbildēt

Ja cilvēkam pieder apvidus auto, tad viņam vēl jānopērk kautkāds mazauto, lai iebrauktu centrā?

anonimikis 11.februāris 2024 14:49
2 5 Atbildēt

Atbrauc līdz ne centram, paņem Citybee vai Carguru. Tiem stāvvieta centrā pat cenā iekšā.

0pis 11.februāris 2024 15:12
3 4 Atbildēt

Man jau šķiet, ka samaksāt par stāvvietu ir lētāk, nekā pirkt citu auto vai pat nomāt kopādrāšanas auto....

John 11.februāris 2024 16:13
0 1 Atbildēt

Man jau liekas absurdi, ka man ir jāmaksā par pakalpojumu, ko sniedz iestāde, kas atrodas Rīgas centrā un papildus man vēl ir jāmaksā par autostāvietu, jo iestāde nevar man nodrošināt bezmaksas stāvietu.

0pis 11.februāris 2024 16:54
2 4 Atbildēt

Iestāde nenodrošina arī naktsmājas lauku cilvēkam, kam autobusi kursē reizi dienā un nākas nakšņot Rīgā. Kāpēc lai tev iestāde nodrošinātu bezmaksas stāvvietu? Aizbrauc ar trambuli. Vai taksi. Ne jau katru dienu ej uz iestādi, vai tad ne.

John 11.februāris 2024 17:20
3 1 Atbildēt

Skaidrs, ka tev nekur nav jādodas. Sēdi mājās un gaidi pensiju. 

Bet ir cilvēki kam ir jādodas uz centru un bieži.

0pis 11.februāris 2024 22:12
1 2 Atbildēt

Daudzas lietas es izriktēju telefonā, jaunie pamācīja. Nekur nav jādzenās kā muļķim, un nauda tak ar  ietaupās!

Sergejs 12.februāris 2024 9:51
2 3 Atbildēt

Lai pa rīgu pārvietotos drīz vajadzēs nevis apvidus auto bet tehniku uz ķēdēm

0pis 12.februāris 2024 10:52
0 2 Atbildēt

Jo smagāki auto, jo vairāk tie bojā segumu....es nekļūdos?

Sergejs 12.februāris 2024 13:15
1 2 Atbildēt

Par šo apgalvojumu nestrīdēšos.

No otras puses kvalitatīvam segumam, kuru savlaicīgi un arī kvalitatīvi saremontē, 1800kg vai 2800kg pa viņu brauc nav sevišķi svarīgi. Turklāt lielāka nozīme ir kg/cm2 un kā likums smagākam auto ir lielāks laukums riepa/asfalts saskarsmes vietā.

 Par ceļu un ielu remonta tēmām ir vērts uz Igauniju aizbraukt, biju tur pēdējo reizi 5+ gadi atpakaļ, bet joprojām esmu šokā no viņu kantainām un līdzenām ielāpām.

JanJan 12.februāris 2024 10:09
1 1 Atbildēt

Kur tad Tev ir tās daudzās iestādes, kur jādodas klātienē? Nu ok, ārstniecības iestādes, tur nekā citādi...

Vajag kaut kādus papīrus kārtot? Es pagaišgad pārkreditēju savu hipotekāro - ne vienu reizi nebiju uz banku, ne pie notāra, ne uz zemes dienestu. Viss 100% tika izdarīts attālināti ar e-parakstu, video konferenci, internetbanku.

650 11.februāris 2024 15:49
8 1 Atbildēt

Man tik nav skaidrs, cik lielam Loham ir jābūt tam, kurš par šo visu "passākum kompleksu" šobrīd ir spējīgs Priecāties.Neapzinoties TO, ka tieši vīņš būs tas "nākamais".

Jārēķinās ar to, ka turpmāk jebkurš pat pats mikroskopiskākais meeslaierēdnis centīsies izrādīt savu varu pār pārējo sabiedrības daļu (lohiem/regulārajiem).Būs arvien vairāk dažādu iespējamo pakļaušanas un/vai ierobežošanas jomu un veidu.Lohs ir beztiesīgs un iespēja "iebilst" pamazām pietuvosies absolūtajai nullei.

Tiesā būtu jāsūdz gan transsporta līdzekļu ražotāji, gan (itin jo īpaši!) viņu melīgi glumie dīleri.

0pis 11.februāris 2024 16:56
2 4 Atbildēt

Dīlerus neaiztiec! Viņi aptekā auto pircējus līdz pat izbraukšanai no salona! Bezmaksas kafijā vien ko iztērē! Un gadās, ka piemet kādu riepu vai apdrošināšanas mēnešus pie auto pirkuma.

imzz 11.februāris 2024 17:21
1 0 Atbildēt

šeit gan maksa ir iedzīvotājiem, tas ir tiem, kuri auto tur pie mājas: Iedzīvotāju autostāvvieta Koblencā šobrīd visiem autovadītājiem izmaksā 30,70 eiro gadā par automašīnu, bet no marta stāsies spēkā jauni nosacījumi, kur maksa aprēķināta, pamatojoties uz transportlīdzekļa izmēriem. Līdz ar to turpmāk par šādu stāvvietu būs jāmaksā vismaz 100 eiro gadā

Gadā, tas nekas nav. Nav uzrakstīts, cik jāmaksā iebraucējiem. Salīdzinājums ar Parīzi nevietā, tur bija, ka iebraucēji maksās vairāk un par stundu, šeit iedzīvotāji un par gadu.

darklight 11.februāris 2024 17:36
2 0 Atbildēt

Man līdz galam nav skaidra aprēķina metodika. Ok, par krosoveru jāmaksā vairāk nekā par heču, tas skaidrs. Bet kā ar sedaniem, kas mēdz būt teju vai tramvaja garumā? Kaut kādi biznesa klases Audi, Chrysler 300 un tamlīdzīgi? Nesen speciāli mērīju - mans Sebrings izrādījās strēķi garāks par darba XC90 😎

Ko Blenz 11.februāris 2024 17:43
0 0 Atbildēt

šeit kā reizi, kā es sapratu, aprēķins pēc izmēriem, kamēr Parīzē tas atkarīgs no svara.

Pļurkt 11.februāris 2024 17:54
0 0 Atbildēt

Ja Parīze KOblenca uc pilsētas palielina maksu par apvidnieku parkingu dubultā tiem īpašniekiem kas reģistrēti tajās pilsētās, tad es esmu tikai par!!~!

Bet ja palielina maksu fermeriem, kuriem lai izbrauktu ārpus saviem īpašiem nepieciešams apvidnieks, tad kategoriski nē!!!

Bradypus 12.februāris 2024 9:49
1 0 Atbildēt

Lieliska doma. Ja fermerim ir dzīvoklis pilsētā, tad viņš drīkst braukt uz savu dzīvokli tikai tad, ja deklarē dzīvesvietu kūtī?

Jurijs 12.februāris 2024 11:34
2 0 Atbildēt

Cienītais, fermerim jādzīvo laukos, pie savas zemes nevis jākrāc pilsētas dzīvokli! Zemi bez pieskatīšanas atstāt nedrīkst! 

Āmen!

Freijers 11.februāris 2024 17:59
6 1 Atbildēt

Slimības ir lipīgas. Kad pieķersies divriteņu padebīlīšiem, paskatīsimies kas par kviekšanu no “ticīgajiem”

0pis 11.februāris 2024 18:10
2 6 Atbildēt

Pagaidām tieši veicina lai cilvēks no 2tonnīga mamuta pārsēstos uz velo - tukšāka brauktuve un tīrāks gaiss. Diezgan loģiski taču.

exRacer 11.februāris 2024 22:12
2 2 Atbildēt

tu muļķis

Krokodils 12.februāris 2024 8:53
4 0 Atbildēt

Kas tur loģisks?

Kā diez ar riteni aizvedīsi 2 bērnus (1bd, otrs skolā),tad pa ceļam sievu darbā izmetīsi un pats aizbrauksi uz darbu, ~50km maršruts.

Kad izdarīsi, tikai tad sāc kvekšķēt par kaut kādām tīru gaisu utopijām... 😉

0pis 12.februāris 2024 9:16
0 2 Atbildēt

Krokodil, paēd pirms komentēt lai smadzenes nestrādā uz 3 cilindriem 😊 Arguments par velo nav tiešs ieteikums tev vest visu famīliju ar 1 velo, bet gan par to, ka šobrīd atbalsts ir cilvēkiem, kas aizņem mazāk vietas uz brauktuves un mazā gandē gaisu, un no šāda skatupunkta nav iespējams, ka velosipēdistiem būs nodokļi u.c. ierobežojumi. Atšķirībā no auto.

Ja ir nauda - turpini vien braukāt ar lielvāģi, nevienam tak neaizliedz to darīt.

Krokodils 12.februāris 2024 10:19
5 0 Atbildēt

Pag pag pag, tagad mazliet ieslēdz smadzenes - kas aizņem mazak vietu pēc m2 platības?

 Viens auto(kautvai palielāks suv) kur var iesēdināt līdz 5 cilvēkiem vai pat dažkart 7, vai tikpat cilvēki uz velo, lab to bērnudārznieku var iesedināt tajā rikšē ko pieskrūvē pie vecāku velo....

Tādai 'zaļajai velosipedu ģimenei' fizisko vietu uz ceļa vajag daduz vairāk ne kā metāla auto kastei uz riteņiem!

 Labi viena ģimene no 1000 tā braucot un domājot ka ar to pasaule būšot labaka, būs priecīgi un skaisti smaidi, bet kas notiks, ja 1000 gimenes, Rīgā parsēdīsies uz šādu transportlīdzekli? 

 Esošie AUTO ielas platumi nepietiks.... Kur nu vēl runājot par esošajiem velo celiņiem.

Nezinu vai kādreiz esi padzīvojis vismaz pāris nedēļas kādā no riteņu pilsetām.. Ja pasaka godīgi, tad ārprātīgs bardaks! Visi brauc kā grib(jeb kā pašam ērtak) tikai retais brauc pec īstajiem CSN un nedo dies tu ar auto pieskarsies kādam, uzreiz soc. tīklos un dzeltanajā presē tevi novazas, kā sūdabrāli, kurš ''uzbrūk'' nabaga zaļajiem riteņbraucejiem....

 Nerunājot par zinātnisko aspektu, cik šādā es teiktu 2h maršrutā(kurš ar auto aizņem 30min) uz vienu pusi aktivitāti izelpos un citos veidos radīs co2 gāzes radot 'kaitējumu' dabai.

0pis 12.februāris 2024 11:07
0 4 Atbildēt

Nu dikti zinātnisks pētījums tev sanācis 😅 Baltiem diegiem, lieliem stiepieniem. Kā politiķa runa - vārdu daudz, bet patiesības tur nava.

Jurijs 12.februāris 2024 11:52
15 0 Atbildēt

Cienītais, palasiet internetā publicētos pētījumus - Stenfordas universitātes, piemēram, redzēsiet, ka velosipēdists rada no 30 - 100 gramiem CO uz km (ietver gan velo ražošanu, gan to, ka velosipēdists vairāk ēd un vairāk purkšķina)

Jurijs 12.februāris 2024 11:52
13 0 Atbildēt
Sergejs 12.februāris 2024 9:59
2 2 Atbildēt

Un tagad pamēģini iztēloties ka sapnis piepildijies - nav neviena auto pilsētā, tos ir nožmieguši un visi pārsēdās uz velo, autoservisi, autopiederumu veikali, bebzīntanki un pārējā industrija kopā ar darbiniekiem ir likvidēti. 

 Kādas versijas, no kā un kādā veidā birokrātu varza kāpostu kāsīs? Mans variants - nodoklis 1000eur/mēn par katru velo riteni (1 ritenis 1000eur, bērnu trīsritenis 3000eur) - kā teica gazprom reklāmā "sapņi piepildās"😉

0pis 12.februāris 2024 10:14
0 3 Atbildēt

Citkārt izklausies pēc prātīga vīra, bet šoreiz kā pusaudzis - nav jau runa ka aizliegt visus auto, bet mazināt privātā transporta veidotos sastrēgumus, jo tie jau ir tie, kas pilsētas padara par posta vietu. Ne piegādes transports, ne busi, bet tieši privātie vieglie auto ir tie, kas stāv kilometriem garos sastrēgumos. Un pasaules prakse ir tāda - padarām ceļus platākus un gludākus, un auto kļūst vēl vairāk un sastrēgumi joprojām nemazinās.

Par velo nodokli skaties tepat, jau kādam atbildēju kāpēc tas nenotiks.

Bradypus 12.februāris 2024 11:50
1 0 Atbildēt

Sastrēgumi ir tavā galvā un tevis propagandētajā dzīvesveidā. Mazināt privātā transporta sastrēgumus var mainot domāšanu prom no murgainās idejas, ka visiem ir jābūt vienā laikā un vietā.

0pis 12.februāris 2024 12:45
0 1 Atbildēt

100% taisnība! Bet - kamēr cilvēki ir tik glupi, ka triecas vienuviet vienā laikā, tikmēr arī šitā māžošanās ar sastrēgumu mazināšanu 😅

Sergejs 12.februāris 2024 13:24
0 0 Atbildēt

Nu jā, nedaudz pārspīlēju. Tādā veidā tā doma labāk saprotama ka jebkura galejība uz labu galu nenoved, bet kad pie lietas tiek klāt fanātiķi tad tikai galejības un nekāda vidusceļa.

650 11.februāris 2024 18:54
5 1 Atbildēt

Jā.Simības ir lipigas.Nutuktakzinikā- jo vairāk Lohu, jo lipīgāk līp Slimība. www.tvnet.lv/7956738/video...etas-kapec-ta? Dārzciema iedzīvotāji piedzīvojuši nepatīkamas pārmaiņas - spēkratus varēja nolikt pie kāpņu telpām, taču tas vairs nav iespējams, ja vien nav "EuroPark" atļaujas, vēsta raidījums "Bez tabu".

Ps., europarkam vajadzētu pārdot (iznomāt,vēl) vismaz kādus 90% domājamās (atlikušās) LV daļas (doļas).

0pis 11.februāris 2024 19:49
1 5 Atbildēt

Daudzststāveņu parazīti domā ka viņiem pienākas Viss un Par Velti. Nu tak vajag pirkt vai īrēt zemi ap māju, uzlikt zīmi ka auto var turēt tikai mājas iedzīvotāji un būs Laime. Ja māja stāv uz privātas zemes, kuru mājas īpašnieki nav gribējuši izpirkt - vai jābrīnās ka zemes īpašnieks noslēdza līgumu par tās apsaimniekošanu....

650 11.februāris 2024 20:34
4 1 Atbildēt

Nu es tak saku, lielākā daļa LVijas zemes stāv neapsaimeniekota.Tāpēc (mums,lohiem) vajadzētu īrēt (iznomāt no euro loh parka) katru savu speramo soli.Tagad reku katra nēsājamā ierīce to visu lieliski uzskaita.Atliek vien pieņemt saistošos noteikumus un izraudzīties (iecelt) apssaimniekotāju.Kura funkcijas (līdzīgi kā ierēdņu un/vai politiķu) būtu iespējams mantot mantojumā un/vai tirgot brīvajā Biržu Biržā (BB).

Daudzstāvu mājas vispār piesārņo visu ēteru, tapc vajadzīgs darīt kā nupat krievijā.Nabagus ir pakāPeniski jāizliek uz ielas.

0pis 11.februāris 2024 21:55
0 2 Atbildēt

Bet kam tad ir jānodrošina stāvvietas ap māju? Vai privātmājas īpašnieks neparūpējas, lai tam būtu savs stūrītis, savs pleķītis zemes kur likt auto? Un kāpēc desmitiem LielMājas īpašnieku stāvvieta būtu jānodrošina Kādam? Kur ir personiskā iniciatīva, kur ir uzņēmīgums?

650 11.februāris 2024 22:30
4 0 Atbildēt

Tur taču skaidri saprotams, ka runa nav par vienkāršu piebraukšanu/apstāšanos pie mājas.Es passtāvu pie sava- katra brīvā (mazpieskatītā) LV (euro)zemes kvadrātpēda ir jāiznomā (euro pārkam).Ne tikai ka europiejūras stāvvietas slavenajā Ā-novadā, katru plūdmales kvadrātcentimetru ir jāiznomā.Uzturēšanās euromežā, eurogaisa patērēšana elpošanas procesā,peldēšanās euro ūdenī- europisloņiem pa to visu ira Jāmaksā.Euro pārkam.Mēs visu pērkam!

0pis 12.februāris 2024 8:38
0 2 Atbildēt

Nebija laika skatīties visu video. Vai tur ir domenieki, kas paskaidrotu kam pieder zeme. Kāpēc zeme ir atdota apsaimniekošanai EuroPī. Jo skaidrs ka tur ir kāds īpašs gadījums, kas tiek izmantots.

Vispār prātā stāv ka šitās mājas savulaik bija sociālie dzīvokļi, kopmītnes utt.  Tur noteikti nav standarta gadījums.

darklight 11.februāris 2024 23:00
4 0 Atbildēt

Vai tu, aborta atlieka, vari iebāzt savā paurī, ka konkrētajā gadījumā mājas iedzīvotāji gadiem par to zemi bija maksājuši?

Freijers 12.februāris 2024 9:18
3 0 Atbildēt

Nevar, viņam pilsēta cilvēkiem (bez auto) propogandu te vajag pļūtīt ik uz soļa un brīža. es iauto adminu vietā šos vello mīļus āra nafig no portāla izsviestu, lai iet uz savu sektantu portāliem vervelēt.

0pis 12.februāris 2024 9:29
0 3 Atbildēt

Tu jau kā tas negantnieks Pūķins sāc uzvesties, fui, tā nav smuki!

Freijers 12.februāris 2024 10:58
2 0 Atbildēt

smuki nav stumt savu propogandu visos iespējamos veidos a ļa "darbaļaužu vēstuļu" stilā un stigmatizēt auto vadītājus viņu pašu forumā. #banāns

0pis 12.februāris 2024 12:52
0 3 Atbildēt

Uh ti, kādus komūnistu saukļus te laiž lietā....stigmatizācija, jopcik razīt! Jūs tak nākat pa tiešo no globālo dienvidu komunistu apmācības centra, kur jums ieborē ka visa pasaule jums parādā ceļus, stāvvietas u.c. labumus. Darbaļaudis, ka tevi micīt! 😅

Rīdzis 12.februāris 2024 17:59
2 0 Atbildēt

Tak neapvainojiet Opi - cilvēks vienkārši ir invalīds, līdz ar to ko citu viņam atliek darīt? Komentē 24/7 šeit no pirmdienas līdz svētdienai. Tāda ir viņa dzīve.

REXX 11.februāris 2024 22:11
0 0 Atbildēt

Nu gan....ja, piemēram, lauķis, kā es, iebrauc pie pilsētas sprukstiņiem, un man ir tikai 1 auto visiem dzīves gadījumiem (jā, es dzīvoju mežā, mantotā īpašumā), kāpēc mani tagad diskriminēs, jo man lielāks?

0pis 11.februāris 2024 22:13
1 2 Atbildēt

Vai tu nabags paliksi? Samaksā, nodari lietas un laimīgs brauc uz savu meža īpašumu. Bingo!

Rexx 12.februāris 2024 7:35
2 3 Atbildēt

Tu labāk samaksā vairāk, vai tu nabags paliksi? 

Tiem, kas dzīvo daudzstāvenē un arī strādā turpat pilsētā, vai vispār ir vajadzīgs auto? Un SUV vēl jo vairāk? Tad tādi arī lai maksā

Bradypus 12.februāris 2024 9:35
3 0 Atbildēt

Precīzi demonstrē uz ko lietas iet - tev ir lemts dzīvot daudzstāvēnē un iet ārā tikai uz darbu. Pārējais laiks jāpavada pie propagandas ekrāna.

0pis 12.februāris 2024 9:52
0 2 Atbildēt

Varbūt atslēdz propagandas kanālu savā TV? Tā tak nava spiesta lieta 😊

Bradypus 12.februāris 2024 10:07
2 0 Atbildēt

Kā nav? TV jau nekā cita nav, bet braukt prom no tā TV tu gribi aizliegt.

0pis 12.februāris 2024 10:16
0 4 Atbildēt

TV tev dzenas pakaļ ar tādu joni, ka aizbēgt vari tikai braucot auto? Nu baigais varenTV tev ir gadījies 😊 Es savējam pavicinu ar pulti, šis aizmieg un liek mani mierā.

Bradypus 12.februāris 2024 10:32
1 0 Atbildēt

Man nedzenas, jo es "aizbēgu" braucot ar auto. Reizēm pat ĻOTI tālu. Bet ko, tavuprāt, iesaki darīt tam daudzdzīvokļu iemīmītniekam brīvajā laikā, ja uzskati, ka nodarbes, kam vajag auto, ir jāaizliedz.

0pis 12.februāris 2024 10:59
0 2 Atbildēt

Vai tad es saku, ka auto ir jāaizliedz? Runa šeit par apvidus auto. Tas viens.

Pilsētā var darīt daudz ko, un nokļūt uz muzejiem, kino, parkiem, pludmalēm, izstādēm neizmantojot auto. Tas otrs.

Manuprāt, tu dzīvo negatīvo domu virpulī, kas tev visu dzīvi rāda tumšu, drūmu un ļaunuma pilnu. Vai nav grūti dzīvot tādā negāciju mākonī?

Bradypus 12.februāris 2024 11:33
0 0 Atbildēt

Nē, pagaidām vēl nav grūti, jo SUV dod iespēju aizbraukt uz vietām, kur negatīvisti klāt netiek. Saprotu, ka tas tev nav pieņemami un pilsētas robežu pamešana ir jāapkaro, lai no tādiem kā tu izvairīties nevarētu? Tad gan varētu būt grūti.

0pis 12.februāris 2024 12:49
0 2 Atbildēt

Tik dikten vairies nagatīvo iespaidu, ka izbraukt no pilsētas pa gatvi/šoseju ticība neļauj? Ar SUVekli jābrauc pa takām un govju ceļiem un krūmājiem, lai nesastaptos ar...jā, ar ko? Ak sapratu - lai nestāvētu sastrēgumā ar pārējiem no-pilsētas-laukā-braucējiem!

Bradypus 12.februāris 2024 22:11
0 0 Atbildēt

Tipa izbraukt no pilsētas ar vienu auto un tad to pie robežas nomainīt pret citu? Tad būs ekoloģiskāk? Un kur to citu glabāt?

Sergejs 12.februāris 2024 13:29
1 0 Atbildēt

Man vēl jautājums kāda X pēc tad tos SUV no visām malām bāž patērētājam rīklē? Daļēji pats patērētājs vaiņigs, jo "dārgājs, man vajag džipiņu, draudzenei vīrs reku nopirka" un ražotājs labprāt to smērē iekšā jo var dažus liekus tūkstošus iekasēt uz tā rēķina.

seller 12.februāris 2024 10:41
6 2 Atbildēt

Ideja atbalstāma! Jo skatoties pēc Rīgas centrā noparkotā autoparka kāda puse no Rīgas iedzīvotājiem ir mežsargi, agronomi, zootehniķi un citu profesiju pārstāvji, kam ikdienā nepieciešami paaugstinātas pārgājības pilnpiedziņas braucamie, lai varētu nokļūt fermā, cirsmā vai citos apvidos, kur ar parasto fwd nevar nokļūt !

Bradypus 12.februāris 2024 11:43
5 0 Atbildēt

Pag, par ko īsti ir cepiens? Par auto izmēru vai pilnpiedziņu? Problēma ir FWD XC90 vai 4x4 Fiat panda?

Merikurrats 12.februāris 2024 12:08
1 0 Atbildēt

AWD atslēdz pakaļtiltu un lai iet dirst.

dArtanjans 12.februāris 2024 10:59
0 0 Atbildēt

Pēc kādiem kritērijiem tiks noteikta klase?

BMW 12.februāris 2024 12:46
1 0 Atbildēt

Lūk arī piemērs, kad lēmumus pieņem kompleksaini populisti, nevis racionāli domājoši cilvēki! Tagad daudzbērnu ģimenei ar septiņvietīgu EV džipu būs jāmaksā vairāk, jo daži umņiki uzskata, ka pilsētai piemērotāks ir vecs dīzeļa Renault Clio. daudzbērnu ģimenes mainīs minivenus un SUV  pret 2 Golfiem un visur brauks ar 2 mašīnām, tai vietā lai izmantotu vienu. Kur loģika?

0pis 12.februāris 2024 12:54
0 2 Atbildēt

Ne nu mainīs, nekā. Ja nu tikai kāds kompleksains onka, kam daudz brīva laika. Pārējie samaksās par stāvvietu tā vietā lai dirstos par kapeikām. Ak jā - cik daudzi nebrauc uz Jūrmalu, jo tur ir nepaceļama iebraukšanas barjēra - neaptverami 3 euro?

Merikurrats 12.februāris 2024 21:18
0 0 Atbildēt

Uz J-malas ateju brauc pats, Rīga arī smird 🖕

Ūpis 17.februāris 2024 15:25
0 0 Atbildēt

...braucu ar džipu (pagātnes formā), braucu ar džipu (tagadnes formā), braukšu ar džipu... reālajā lv nav citu variantu... veipu sūkātāji, elektrostabulētāji un citi modernās pasaules nīkuļi var iet uzkārties. kad iestāsies x stunda, nevienam kompeti nedošu un vnk izdzīvošu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

BMW X4 kļuvis lieks

Savu trešo paaudzi BMW X4 nepiedzīvos. Lasīt vairāk

 

Ko es nopirku Amazon PRIME 2024 dienās? Cik kas maksāja? 1.daļa (+ VIDEO) 10

iAuto iegādājas preces no Amazon par izdevīgām cenām. Atveda pie durvīm 7-8 dienu laikā - šodien būs jau nākošā piegāde. Lasīt vairāk

 

Apjomīgs saules parks dažās minūtēs (+ VIDEO) 4

Tehnoloģija ar konteineros uzglabājamiem, salokāmiem saules paneļiem, ļauj jaunu un apjomīgu enerģijas parku izvērst īsā laikā. Lasīt vairāk

 

Bentley izlaidis pēdējās automašīnas ar W12 dzinēju (+ FOTO) 4

Pēdējie ar divpadsmit cilindru motoriem komplektētie Bentayga, Continental GT un Flying Spur eksemplāri nobraukuši no konveijera zīmola rūpnīcā Krū. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti