64 procentu peļņas kritums, ko piedzīvoja Volkswagen ir vēl gluži labs iznākums salīdzinājumā ar BMW, kas trešajā ceturksnī spiests fiksēt peļņas samazināšanos par veseliem 84 procentiem salīdzinājumā ar 2023. gada rezultātu.
Pēc Volkswagen un Audi, BMW ir jau trešais vācu autoražotājs, kas piedzīvo iespaidīgu peļņas kritumu. Kā vēsta vācu izdevums Bild, Minhenes autoražotājs no jūlija līdz septembrim nopelnījis 476 miljonus eiro, kas ir par gandrīz 84 procentiem mazāk nekā pērn šajā periodā. BMW pārdošanas apjomi samazinājušies par gandrīz 16 procentiem līdz 32,4 miljardiem eiro.
Kā iemesli sliktajam sniegumam tiek minētas problēmas ar noietu Ķīnas tirgū, kā arī septembrī piedzīvotais un ar bremžu problēmām saistītais 1,5 miljonu transportlīdzekļu atsaukums, ko BMW bija spiests novērst rēķinoties ar izmaksām "trīsciparu miljonu eiro apmērā".
Arī Volkswagen trešajā ceturksnī reģistrēja ievērojamu peļņas kritumu – augstās ražošanas izmaksas un vājie pārdošanas apjomi Ķīnā samazināja tīro peļņu par 63,7 procentiem līdz nedaudz mazāk nekā 1,58 miljardiem eiro.
Volkswagen meitasuzņēmuma Audi pārdošanas apjoms trešajā ceturksnī bija aptuveni 15 miljardi eiro, kas ir par 5,5 procentiem mazāk nekā iepriekšējā gadā. Audi zīmola pārdošanas apjomi samazinājās par 16 procentiem līdz aptuveni 403 000 automašīnu.
T ass var būt īstenībā?