Visi komentāri - Audi atgriežas pie pogām; modernizācija pieciem modeļiem (+ FOTO)

Audi atgriežas pie pogām; modernizācija pieciem modeļiem (+ FOTO) 9

 

Foto: Audi

iAuto.lv | 29.novembris 2025 4:51

Saskaņā ar Audi plāniem, gada beigās modernizāciju piedzīvos A5, A6, Q5, A6 e-tron un Q6 e-tron, bet viens no būtiskākajiem jaunumiem būs stūre ar īstām vadības pogām daudz kritizēto skārienvirsmu vietā.

Audi novērš trūkumus un uzlabo PPE un PPC platformu modeļus – tā īsumā var raksturot modernizācijas programmu, kuras ietvaros pārveidos A5, A6, Q5, A6 e-tron un Q6 e-tron iegūs plašu aparatūras un programmatūras atjauninājumu, tostarp jaunus priekšējos lukturus un paplašinātas digitālās funkcijas.

Braukšanas dinamiku papildina jaunais “Dynamic Plus” režīms, kas S5 un S6 e-tron piešķir izteikti aizmugurējās piedziņas sajūtu. Elektriskajiem modeļiem uzlabota rekuperācija – auto tagad spēj pinībā apstāties bez darba bremzēm, tādējādi palielinot enerģijas atguves sistēmas efektivitāti.

Vadītāja palīgsistēmas kļuvušas viedākas: adaptīvā kruīza kontrole palīdz arī joslu maiņā, ceļa zīmes tiek interpretētas automātiski, bet stāvvietā palīdz Parking Assistant Pro ar viedtālruņa vadību un iegaumētiem manevriem.

Audi A6 tiek pie jauniem digitālajiem matricas LED lukturiem ar mikro-LED tehnoloģiju un pielāgojamām gaismas funkcijām, bet aizmugurē efektīvi darbosies modernizēti OLED lukturi.

Salons piedzīvo būtiskas pārmaiņas: stūrē atgriežas īstas pogas, interfeiss kļuvis skaidrāks, Virtual Cockpit mērinstrumentiem atkal būs trīs iespēju izvēle, nodrošināta labāka viedtālruņa integrācija, iebūvēti jauni priekšējie sēdekļi.

Balss palīgs tagad izmanto mākslīgo intelektu un ChatGPT – tas spēj atbildēt uz rokasgrāmatas jautājumiem, meklēt galamērķus pēc nepilnīgiem aprakstiem un vadīt daudzas palīgsistēmas ar balsi.

Par piemaksu pieejams videoreģistrators, kas integrēts atpakaļskata spoguļa pamatnē un nodrošina 4K video, komforta cienītājus iepriecinās režīmi, kas apvieno salona apgaismojumu, skaņu, masāžas funkciju un klimata kontroli vienā scenārijā, bet spēļu fani varēs izbaudīt uzlabo atbalstu Bluetooth kontrolieriem apvienojumā ar aktīvo privātuma režīmu pasažiera displejā.  

Pasūtīšanai modernizētie modeļi kļūs pieejami novembra beigās un decembra sākumā.

Foto: Audi

Foto: Audi

Foto: Audi

Foto: Audi

Foto: Audi

Foto: Audi

Foto: Audi

Foto: Audi

Foto: Audi

Foto: Audi

Foto: Audi

 
Visi komentāri
 
gts 29.novembris 2025 8:26
2 0 Atbildēt

nu jau priekšējais panelis normālāk izskatās. Ja vēl apaļu stūri piedāvātu būtu ok.

stg 29.novembris 2025 9:14
0 0 Atbildēt

apaļu nevar - tad būs retro

anonimikis 29.novembris 2025 10:30
1 0 Atbildēt

Apaļu stūri var piedāvāt par 3,5k papildus īpaši nostaļģiskiem rednekiem.

Varbūt 29.novembris 2025 10:47
0 0 Atbildēt
ro 29.novembris 2025 12:58
7 0 Atbildēt

Tā jau pozitīvas ziņas par tām pogām..bet nu ar tiem neskaitāmiem tv pa visu paneli, skats joprojām panelim kroplīgi lēts..un dīvaini tā, ja padomā.. rodas iespaids, ka koncernu vada bariņš jauniešu, kuri neko citu kā smartphone dzīvē nemāk🤭... tak ieviešot jaunu produktu jābūt kautkādai kritiskai domāšanai ,bet te vnk visām klasiskām vērtībām ar ceļarulli pārbraukts pāri...kādēļ tad piemēram bentley joprojām neaizvieto visu ar ekrāniem un tml..

Lietotājs 29.novembris 2025 18:04
1 5 Atbildēt

Bentley ir vecu, bagātu perdeļu auto, kādi gan ekrāni???

Pagaidām vienīgais, kas traucē, ir stūres un sēdekļu apsildes pogas ekrānā.

Conqueror 29.novembris 2025 13:30
12 1 Atbildēt

vēl joprojām audi konstruktori ir ceļā, šitas ir pārejas modelis no skārienekrāniem uz pogām, kad beidzot būs atpakaļ pogas parastās, tad izskatīšu variantu par iegādi

MMX 29.novembris 2025 22:34
11 0 Atbildēt

Es pilnīgi atceros kā vēl dažus gadus atpakaļ šajā pašā portālā mani sauca par tumsoni jo biju pret visiem skārienjūtīgajiem sūdiem. Tā teikt aplis ir noslēdzies, lohi ir sapratuši ka ir lohi un varam atgriezties pie taustāmiem risinājumiem. r lietas ko var iedzīt tā skārienjūtīgā paneļa dziļumos un ir funkcijas, kam jāpaliek fiziski pieejamām lai braukšanas laikā nav jābakstās pa ekrānu.

W12 30.novembris 2025 16:14
6 0 Atbildēt

Skaidrs, ka auto priekšējā panelī iebūvēts skārienjūtīgais ekrāns kā planšetei bija savdabīga nodeva marketingam. Savā ziņā tas bija skrējiens pakaļ ķīniešiem un Teslām. Tam nebija nekāda sakara ar ergonomiku un drošību. Prakse pierāda to, ka ķimerēšanās braukšanas laikā pa lielo planšetveidīgo ekrānu, nozog Jūsu uzmanību. Nu tas nav OK, ja pat tāda elementāra lieta kā klimatkontroles gaisa plūsmas pieregulēšana ar skārienjūtīgā ekrāna starpniecību.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ford Bronco būs arī Eiropā, taču – ne tāds kā ASV

2027. gadā Eiropas tirgū Ford modeļu piedāvājumu varētu papildināt jauns SUV ar nosaukumu Bronco, kas no tādā pat vārdā nosauktā aizokeāna radinieka diezgan būtiski atšķirsies. Lasīt vairāk

 

Gatava ziemai visu cauru gadu. Trīs Neste dīzeļdegvielas, kas nebaidās no sala (+ VIDEO) 3

Lielākajā daļā Latvijas iestājusies meteoroloģiskā ziema, un tai seko arī degvielas tirgotāji. Neste Latvija ziemas dīzeli tirgo jau kopš rudens. Lasīt vairāk

 

Mercedes gatavo G-klases kabrioletu (+ FOTO)

G-klases kabrioleta prototipi uzsākuši testu programmu, lai pārbaudītu jaunā modeļa spējas darboties visdažādākajos ceļu un klimatiskajos apstākļos. Lasīt vairāk

 

Tikai 63 visā pasaulē: Alfa Romeo ar Giulia un Stelvio Quadrifoglio Collezione modeļiem (+ FOTO) 7

Itālijas autoražotājs Alfa Romeo iepriecinās zīmola fanus ar īpašajiem Giulia un Stelvio Quadrifoglio kolekciju modeļiem, ko plānots laist klajā ekskluzīvā, ierobežotā skaita sērijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti