Aptauja: Elektroauto izmantošana biznesā, ap 5 minūtēm 9

 

Foto: Publicitātes attēls

Volkswagen komerctransports | 17.jūlijs 2019 15:24

Lai noskaidrotu Latvijas uzņēmēju/uzņēmumu pārstāvju (darbinieku) viedokli par elektroauto izmantošanu biznesā, esam izveidojuši aptaujas anketu.

Būsim pateicīgi, ja varēsiet veltīt 5 minūtes sava laika, lai atbildētu uz aptaujas jautājumiem.

Aptaujā iegūtie dati tiks izmantoti tikai apkopotā veidā un tiks veidots materiāls medijiem, balstoties uz iegūtajiem datiem.

Aptauja ir šeit: https://www.visidati.lv/aptauja/1480361589/

Aptauju organizē “Volkswagen komerctransports”.

 
9 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 17.jūlijs 2019 17:08
9 3 Atbildēt

Starp citu, pildīju to testu. Un tur kur bija jāatzīmē prioritāte, kas eauto ir svarīgākais, pats galvenais nemaz nebija. Tā ir distance ar vienu uzlādi. Tā ka vw tas nemaz neinteteresē un viņi plāno tos sūdus ar kuriem nepietiek izbraukt no viena Rīgas gala uz otru,ražot tālāk.

Galvenais ir reklamēties un ķert pamuļķus.

viencexperc 17.jūlijs 2019 16:09
3 3 Atbildēt

Viņi vienu aptauju jau uztaisīja. Noskaidroja, ka firmām pietiek 173 km ar vienu uzlādi.

Tāpēc, savu sūdu - ecrafteri sataisīja ar distanci līdz 173km.

Ko nozīmē - līdz?

Tas nozīmē 173 tas ir teorētiskais, ar nolocītiem spoguļiem un aizlīmētām spraugām.

Tātad, īstais ir ap 150km ar vienu uzlādi. Atrā uzlāde - 80 procenti, tas ir 120km. Vasarā.

Ziemā, akumulators zaudē vēl 20 procentus. Tas nozīmē - 96km ar vienu uzlādi.

Ja paši nemāk, būtu no ķīniešiem pamācījušies.

Ķīniešu tehnoloģijas ir tālākā līmenī par latviešu strādnieku sapņu valsti. Ķīniešu kompānija LDV sataisīja modeli V8 EV ( v80 ir arī dīzeļa versija). Tam braukšanas diapazons vien ir 350 km

vai ķīniešu chanje buss, kurš brauc 150 jūdzes ( 240 km)

Tas vispār jau pārdošanā labu laiku.

Bet VW - 173 km.

650 17.jūlijs 2019 16:45
2 1 Atbildēt

Cik maksā elektromobīlis kraftera vai sprintera formātā? Kur liks tagadējos ar dd darbināmos (99,9% no esošā komerc-autoparka)? Cik tie dd maksās un kurš tos pirks, ja esošie ietotāji vienlaikus visi uzsāktu to nopārdošanu? Cik maksās pakalpojumi, kas tiks sniegti, izmantojot šo te "izdevīgo" e-komerctransporta ideju? Plus, ja ņemt vērā zaudējumus, kuri rastos pie mēģinājuma tikt vaļā no šobrīd esošā dīzeļ-autoparka? Varbūt ka "cita" ideja, un jau kāds "pirmais" ir izrēķinājis, kur un kā dabūt no liellohvalsts "kompensāciju" par pāreju uz e ? Tie te masveida 13g vecā autoparka turētāji taču labprāt samaksātu un piemaksātu par šo skaisto xperimentu, vai ne?

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti1111

Mercedes: cilvēkveidīgie roboti cilvēku vietā

Mercedes-Benz rūpnīcās ieradīsies cilvēkveidīgie roboti, kas aizstās cilvēkus smagākos ikdienas darbos. Pagaidām tas ir eksperiments. Lasīt vairāk

 

Volkswagen ID.Unyx – sportisks krosovers Ķīnas tirgum 4

Volkswagen ID.Unyx ir gandrīz tas pats Cupra Tavascan, tomēr ne gluži. Lasīt vairāk

 

Elektriskā Škoda Epiq par 25 000 eiro ieradīsies 2025. gadā (+ FOTO) 15

Čehijas autobūves uzņēmums Škoda gatavo elektrisku mazauto, kas būs pievilcīgs arī cenu ziņā. Lasīt vairāk

 

Visu laiku jaudīgākais Volkswagen universāls – vēl viens elektriskais GTX saimes modelis (+ FOTO) 13

Reizē ar ID.3 GTX debitējis vēl viens šīs saimes modelis – ID.7 GTX Tourer. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti