Aptauja: Elektroauto izmantošana biznesā, ap 5 minūtēm 9

 

Foto: Publicitātes attēls

Volkswagen komerctransports | 17.jūlijs 2019 15:24

Lai noskaidrotu Latvijas uzņēmēju/uzņēmumu pārstāvju (darbinieku) viedokli par elektroauto izmantošanu biznesā, esam izveidojuši aptaujas anketu.

Būsim pateicīgi, ja varēsiet veltīt 5 minūtes sava laika, lai atbildētu uz aptaujas jautājumiem.

Aptaujā iegūtie dati tiks izmantoti tikai apkopotā veidā un tiks veidots materiāls medijiem, balstoties uz iegūtajiem datiem.

Aptauja ir šeit: https://www.visidati.lv/aptauja/1480361589/

Aptauju organizē “Volkswagen komerctransports”.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 17.jūlijs 2019 16:09
3 3 Atbildēt

Viņi vienu aptauju jau uztaisīja. Noskaidroja, ka firmām pietiek 173 km ar vienu uzlādi.

Tāpēc, savu sūdu - ecrafteri sataisīja ar distanci līdz 173km.

Ko nozīmē - līdz?

Tas nozīmē 173 tas ir teorētiskais, ar nolocītiem spoguļiem un aizlīmētām spraugām.

Tātad, īstais ir ap 150km ar vienu uzlādi. Atrā uzlāde - 80 procenti, tas ir 120km. Vasarā.

Ziemā, akumulators zaudē vēl 20 procentus. Tas nozīmē - 96km ar vienu uzlādi.

Ja paši nemāk, būtu no ķīniešiem pamācījušies.

Ķīniešu tehnoloģijas ir tālākā līmenī par latviešu strādnieku sapņu valsti. Ķīniešu kompānija LDV sataisīja modeli V8 EV ( v80 ir arī dīzeļa versija). Tam braukšanas diapazons vien ir 350 km

vai ķīniešu chanje buss, kurš brauc 150 jūdzes ( 240 km)

Tas vispār jau pārdošanā labu laiku.

Bet VW - 173 km.

650 17.jūlijs 2019 16:45
2 1 Atbildēt

Cik maksā elektromobīlis kraftera vai sprintera formātā? Kur liks tagadējos ar dd darbināmos (99,9% no esošā komerc-autoparka)? Cik tie dd maksās un kurš tos pirks, ja esošie ietotāji vienlaikus visi uzsāktu to nopārdošanu? Cik maksās pakalpojumi, kas tiks sniegti, izmantojot šo te "izdevīgo" e-komerctransporta ideju? Plus, ja ņemt vērā zaudējumus, kuri rastos pie mēģinājuma tikt vaļā no šobrīd esošā dīzeļ-autoparka? Varbūt ka "cita" ideja, un jau kāds "pirmais" ir izrēķinājis, kur un kā dabūt no liellohvalsts "kompensāciju" par pāreju uz e ? Tie te masveida 13g vecā autoparka turētāji taču labprāt samaksātu un piemaksātu par šo skaisto xperimentu, vai ne?

viencexperc 17.jūlijs 2019 17:08
9 3 Atbildēt

Starp citu, pildīju to testu. Un tur kur bija jāatzīmē prioritāte, kas eauto ir svarīgākais, pats galvenais nemaz nebija. Tā ir distance ar vienu uzlādi. Tā ka vw tas nemaz neinteteresē un viņi plāno tos sūdus ar kuriem nepietiek izbraukt no viena Rīgas gala uz otru,ražot tālāk.

Galvenais ir reklamēties un ķert pamuļķus.

Kanibaals 18.jūlijs 2019 0:08
1 0 Atbildēt

Lai pajautā Ape Motors tie ikdienā braukā ar e-bulkvāģiem.

650 18.jūlijs 2019 0:52
0 0 Atbildēt

Viņi diez tos "uzpilda" publiskajās vietās? Pa ceļam, tāteikt, piem,vedot steidzamu pasūtījumu uz kādu autoservisu? Vai/varbūt tie izmanto kādu no tiem mistiskajiem elektrotankiem, kuri tur kaut kādās garāmgājējiem nepārskatāmās rūpnieciskās teritorijās savulaik tika izvietoti un kur tika novērots, ka klusībā un nonstopā tur "pildās" tikai daži attiecīgajā mājā izvietoto kantoru darboņi? Ok, katrs lai grābj "pēc iespējām", vienīgi ka būtu jocīgi šīs viņu iespējas "sponsorēt" no t.s. kopgalda līdzekļiem.

Kanibaals 18.jūlijs 2019 7:59
0 0 Atbildēt

Viņiem tādi ir vairāki un var lādēt kaut no 220V. Teritorijā uzlādes stacijas nav manītas.

WALA 18.jūlijs 2019 10:00
0 0 Atbildēt

220V -tas ir parastais domāts ? - ar to var dzīvot tikai ja atstāj uz nakti.

BTW pretī dzelzceļa muzejam - tur kaut kādu 2-vietīgo noslēpuši krūmos- kur tur tā doma tā darīt, tipa ar domu ka tajā mājā ir/būs kādi elektro dampji ?!?!?

IMO tad būtu jēdzīgāk Radisonam kaut kur blaku iekārtojuši redzamā vietā - gan reklāma Radisonam, gan arī auto tirgoņi varētu pa laika ieparkot savus elektro dampju - pareklamēt, jo tāpat šobrīd neemsu manījis tais krūmos nevienu auto.

WALA 18.jūlijs 2019 9:55
0 0 Atbildēt

ha, ha , intersanti ja jau reiz policija iespringa savulaik par EURO6 auto, būs intresanti paskatīties kas notiks kad "komunisms" pespiedīs tos pārsēsties uz elektro kastēm. Jau tagad msaidu izraisa varbūtējie virsraksti - "Pakaļdzīšanas vecam BMW pa Rīgas ielām līdz uzlāde beidzās …" "dzērājšoferis aizmūk no policijas elektriskā superauto" …

Sarunājam vienu lietu - tad kad tas elektro lūznis spēj pārspļaut vismaz 500 km robežu ( nezinu mūsdienās nevienu iekšdedzes dzinēju kas tādu attālumu nespētu pieviekt ar vienu uzpildi, tipa ņemot standarta bāku kas komplektā) tad arī aptaujājam tautu par tā izmantošanas iespējām, jo citādi tu esi principā piesiets pilsētai un tuvējai apkārtnei.

Jo normālu cilvēku loģika ir ieliet degvielu tik lai pietiek vismaz vienam virzienam ( ja ceļš < 1000km) un vēl drusku.

Elektro auto - tā ir ļoti retam eksemplāram.

Rupucs 19.jūlijs 2019 11:20
0 0 Atbildēt

Nu kamēr arī elektro auto tiek rēkināts UVTN, tikmēr neredzu nekādu jēgu uzņēmumos izmantot elektroauto. Jā ekspluatācijā ir lētāks, bet sākotnējās iegādes izmaksas diemžēl tās izmaksas atsit tikai ļoti lielā ilgtermiņā salīdzinājumā pret kādu parasto auto.

Vienīgais pozitīvais, ka var braukt pa sabtransa joslām, bet ja elektroauto savairosies to jau ar visdrīzāk atcels ...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjautots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 3

km.hiAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 1

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti