2019. gada Renault Trucks D – degvielas ietaupījums līdz 7 %

 

Foto: Publicitātes attēls

Renault Truck | 20.decembris 2018 12:27

Renault Trucks piedāvā 2019. gada preču piegādes modeļus Renault Trucks D un D Wide. Transportlīdzekļu jaunajām versijām ir uzlabota aerodinamika un autovadītāja komforta līmenis, kā arī uzstādīti jauni Euro 6 Step D dzinēji.

Šis jaunais aprīkojums apvienojumā ar uzlabotajiem dzinējiem ļauj panākt līdz 7 % degvielas ietaupījumu, salīdzinot ar iepriekšējās paaudzes modeļiem.

Euro 6 Step D dzinēji

DTI 5, DTI 8 un DTI 11 dzinēji jau atbilst Euro 6 Step D prasībām, kas stāsies spēkā 2019. gada 1. septembrī. Renault Trucks D un D Wide dzinēji ir uzlaboti un tagad ir aprīkoti ar jaunas paaudzes cieto daļiņu filtru.

Lai optimizētu degvielas patēriņu, DTI 5 un DTI 8 dzinējiem ir jauna dzinēja vadības programmatūra. Pilnveidots arī visu palīgierīču klāsts, un Renault Trucks D un D Wide ir aprīkoti ar jaunu eļļas dzesēšanas sistēmu un zemas plūsmas ūdens sūkni.

Optimizēta aerodinamika

Renault Trucks nesen veiktais darbs ar eksperimentālo Urban Lab 2 transportlīdzekli ir pierādījis, ka aerodinamikas optimizācija ir viens no galvenajiem paņēmieniem, ar ko var samazināt gan degvielas patēriņu, gan CO2 izmešus piegādes transportlīdzekļiem, it īpaši, ja tie tiek ekspluatēti piepilsētas vidē.

Lai uzlabotu gaisa plūsmu un tādējādi būtiski samazinātu degvielas patēriņu, ir optimizēta Renault Trucks D un D Wide aerodinamika. 2019. gada modeļi ir aprīkoti ar jauniem sānu deflektoriem, kā arī jaunu jumta deflektoru, ko, pateicoties 12 regulējamām pozīcijām, var pielāgot dažādu veidu virsbūvēm.

Drošība un braukšanas komforts

Lai uzlabotu drošību un braukšanas komfortu, Renault Trucks D un D Wide ir aprīkoti ar jaunām vadītāja palīdzības sistēmām. Adaptīvā kruīza kontrole (ACC) automātiski saglabā minimālu distanci līdz priekšā esošajam transportlīdzeklim, nodrošinot vienmērīgāku braukšanu intensīvā satiksmē un mazinot autovadītāja nogurumu. Neatņemama funkcija ir arī regulējamais ātruma ierobežotājs (ASL). Abu sistēmu vadības slēdži ir novietoti autovadītājam ērti aizsniedzamā vietā, rūpējoties par drošāku un efektīvāku braukšanu.

Šie uzlabojumi apvienojumā ar jauno aprīkojumu ļauj klientiem panākt degvielas patēriņa samazinājumu par līdz pat 7 %, salīdzinot ar iepriekšējās paaudzes modeļiem.

2019. gada Renault Trucks D un D Wide jau ir pieejami pasūtīšanai. Tie ir saderīgi ar biodīzeļdegvielu (līdz 100 %), turklāt ir pieejama arī ar saspiestu dabas gāzi darbināma versija.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti