Startē trešās paaudzes Opel Vivaro (+ FOTO) 3

Foto: Publicitātes attēls

Opel | 23.janvāris 2019 16:10

Strauji augošais vidējā izmēra furgonu tirgus ar trešās paaudzes Opel Vivaro saņems vērtīgu papildinājumu

Kopš 2001. gada Vivaro lepojas ar labu reputāciju kā kravas pārvadātājs vai birojs uz riteņiem; saražoti aptuveni viens miljons automašīnu. Ar jauno izmēru modeļiem izmēriem, un daudzām inovatīvām tehnoloģijām, jebkuru darbu Vivaro var izdarīt labāk kā līdz šim. Turpmāk Opel būs atbildīgs arī par vieglo kravas automobiļu globālo attīstību visā “Groupe PSA”.

Balstīts uz mūsdienīgu platformu, pieejams pēc pasūtījuma 2019. gada februārī un pie dīleriem rudenī, Opel Vivaro piedāvā modifikāciju klāstu, kas pielāgots klientu vajadzībām – kravas furgons, dubultā kabīne līdz sešiem pasažieriem, platformas šasija un Combi pasažieru versija, kā arī pirmo reizi trīs, nevis divi garumi (4,60 m, 4,95 m un 5,30 m). Ar maksimālo kravas ietilpību 6,6 m3 jaunajam Vivaro kravnesība ir līdz 1400 kilogramiem – par 200 kg vairāk nekā tā priekštecim. Tas pats attiecas uz vilkšanu: maksimālā piekabes slodze 2500 kg ir par pus tonnu lielāka nekā iepriekš. Neliels ir tikai augstums, kas lielākajai daļa modifikāciju ir aptuveni 1,90 m. Tādējādi jaunais Vivaro var iekļūt pazemes autostāvvietās vai tirdzniecības centros ar zemiem jumtiem, kas atvieglo iekraušanu un izkraušanu.

Stabilitāti un drošību uz dažādiem slideniem segumiem – dubļiem, smiltīm vai sniega – nodrošina uzlabotā IntelliGrip vilkmes kontroles sistēma. Augstāks klīrenss un virsbūves apakšdaļas aizsardzība pieejama ar būvlaukumu aprīkojumu. Jau sākot no pasūtījumu pieņemšanas brīža Opel piedāvās jauno Vivaro arī ar visu riteņu piedziņu no Dangel.

Neierobežotu piekļuvi kravas zonai nodrošina plašas aizmugurējās un bīdāmās sānu durvis. Īpaši praktiskas ir bīdāmās sānu durvis, kas pirmo reizi Vivaro atveras automātiski. No ārpuses ir nepieciešama vien kājas kustība sensoru virzienā. Pateicoties Flex-Cargo sistēmai, priekšmetus, kuru garums nepārsniedz 4,02 m, 5,30 m versijā var droši pārvadāt, izmantojot lūku zem priekšējā pasažiera sēdekļa.

Jaunā Vivaro salonā vadītāji un pasažieri jūtas kā vieglajā automašīnā: tādas sistēmas, kā projekcijas ekrāns, 180o aizmugures skata kamera, avārijas brīdinājuma sistēma, automātiskā avārijas bremzēšana un kruīza kontrole nodrošina relaksējošu braucienu. Pateicoties ergonomiskai sēdvietai, visi vadības elementi vadītājam ir labi redzami un viegli sasniedzami. Vadītājam nodrošināta arī laba savienojamība, pateicoties modernākajām informācijas un izklaides sistēmām.

Ar jauno Vivaro Opel turpina īstenot PACE! stratēģisko plānu, ieguldot augošos tirgus segmentos ar lielu apjomu. Jau 2020. gadā efektīvo motoru klāsts paplašināsies ar akumulatora elektrisko versiju. Tādējādi Opel uzsāks savu vieglā komerctransporta modeļu elektrifikāciju, un Vivaro ne tikai būs gatavs darbam ciematos vai pilsētu nomalēs, bet arī būs piemērots Eiropas lielajām pilsētām, kur spēkā izmešu ierobežojumi.

Trīs garumi, FlexCargo: Pielāgojams, inteliģents Vivaro

“Groupe PSA” ir līderis Eiropas vieglo kravas automobiļu biznesā. Pateicoties kopīgajai platformai, jaunais Opel Vivaro būs pieejams trīs garumos. Īpaši kompakta 4,60 m versija ir vidusceļš starp mazā un lielā komerctransporta segmentiem. Ar tikai 11,3 m apgriešanās rādiusu tas ir arī ļoti veikls. Šis variants jau piedāvā 4,6 m3 kravas ietilpību, ko var palielināt līdz 5,1 m3, pateicoties praktiskajai FlexCargo sistēmai priekšējā pasažiera pusē. Tas ļauj pārvadāt līdz 3,32 m garus objektus, nevis 2,16 m. 4,95 m un 5,30 m versijās maksimālā ietilpība ir attiecīgi 5.8 un 6.6 m3. Tādējādi Vivaro salonā ir ērti ielikt kāpnes vai paneļus, kuru garums ir līdz 3,67 vai 4,02 m, kā arī daudz nelielus priekšmetus vairākos glabāšanas nodalījumos visā salonā.

Jaunā Vivaro paaudze ar līdz 2500 kg vilkšanas jaudu ir ne tikai daudzpusīgs pārvadātājs; ar pāris roku kustībām tas arī kļūst par biroju uz riteņiem. Pateicoties FlexCargo, vidējā sēdekļa aizmugure var tik nolocīta, lai kļūtu par dokumentu, piezīmjdatora vai planšetdatora galdu.

Praktiskums sākas ar piekļuvi transportlīdzeklim. Lai iekrautu kravu caur bīdāmajām sānu durvīm, nav nepieciešams atbrīvot rokas, jo kājas kustība ir pietiekama, lai automātiski atvērtu durvis (jaunā paaudze pirmo reizi piedāvā sensora vadītas bīdāmās durvis).

Pilnībā aprīkots: Augstākās tehnoloģijas un palīdzības sistēmas palīdz vadītājam

Pateicoties daudzajiem sēdvietu regulējumiem (t.sk. elektriskiem), jostasvietas un elkoņa balstiem, uz vadītāju orientētā kabīne ir tikpat ērta kā vieglajā automašīnā. Daudzās palīdzības sistēmas, neierastas šajā klasē, nodrošina to pašu arī attiecībā uz drošību.

Vivaro ir pieejams ar projekcijas ekrānu, kas ir unikāls šajā segmentā, lai vadītājs varētu redzēt visu svarīgo informāciju un nenovērst skatu no ceļa. Papildu priekšējās kameras un radaru sistēmās ietilpst:

Joslas saglabāšanas asistents
Ceļa zīmju atpazīšana
Brīdinājums par miegainību, kas iesaka vadītājam apstāties pēc divu stundu nepārtrauktas braukšanas vai, pārraugot braukšanas paradumus, brīdina par miegainību, izmantojot vizuālus un skaņas signālus.
Adaptīvā kruīza kontrole, kas regulē ātrumu atbilstoši priekšā braucošā transportlīdzekļa ātrumam.
Priekšējās sadursmes brīdinājums, kas dod divu līmeņu brīdinājumu par iespējamu priekšējo triecienu.
Automātiskā avārijas bremzēšana, kas ļauj izvairīties no avārijas vai samazināt tās sekas.
 

Vivaro ir aprīkoti ar ultraskaņas sensoriem priekšējos un aizmugurējos bamperos. Tie brīdina vadītāju par šķēršļiem, novietojot auto stāvvietā, un uzrauga sānu aklos punktus. Atkarībā no aprīkojuma līmeņa, atpakaļskata kameras attēls tiek parādīts vai nu salona spogulī, vai septiņu collu displejā.

7,0 collu skārienekrāns ir aprīkots ar Multimedia Radio vai Multimedia Navi Pro informācijas un izklaides sistēmu. Abās sistēmās ir pieejama tālruņa integrācija, izmantojot Apple CarPlay un Android Auto. Multivides navigācija ir papildināta ar Eiropas navigāciju ar 3D skatu.

Jaunā Vivaro pievilcība neslēpjas tikai tā kravnesībā un pasažieru automašīnām līdzīgajās tehnoloģijās. Tam ir arī mūsdienīgi dzinēji un vienmērīgi pārslēdzamas pārnesumkārbas, piemēram, astoņu ātrumu automātiskā pārnesumkārba, kas paaugstina efektivitāti un komfortu – kas ir ļoti svarīgi, it īpaši uzņēmumu autoparku tirgū. Apkalpošanas intervāli līdz 50 000 km vēl vairāk samazina ekspluatācijas izmaksas. Tādas īpašības kā lukturu augstais novietojums un maksimālais augstums 1,90 m lielākajā daļā variantu samazina bojājumu risku, piemēram, autostāvvietās. Tas viss padara jauno Vivaro paaudzi par vienu no ekonomiskākajiem piedāvājumiem tirgū.

 

 
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
GB12 23.janvāris 2019 17:48
2 0 Atbildēt

Galvenais ielikt 2 vienādas bildes ar uzrakstu "Vivaro", bet neielikt salona bildi (kā parasti)... un, protams, ar attaisnojumu, ka tas neesot pieejams (lai gan īstenībā ir gan).

grupajūk 24.janvāris 2019 12:32
1 0 Atbildēt

par dzinējiem ne vārda,laikam būs 1.2 biturbodiesel

GB12 24.janvāris 2019 17:36
1 0 Atbildēt

Gan jau ka tas pats 1.6 litru pižika dīzelis vien būs.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Sadursmē starp vieglo automašīnu un Rīgas sabiedrisko autobusu, vairāki cilvēki cietuši un divi gājuši bojā 1

Rīgā pie pagrieziena uz Voleriem, sadursmē starp vieglo automašīnu un Rīgas sabiedrisko autobusu, vairāki cilvēki cietuši un divi gājuši bojā, aģentūru LETA informēja Valsts policijas pārstāve Ilze Jurēvica Lasīt vairāk

 

Peugeot 208 attēli jau internetā; jaunajā paaudzē arī elektriska versija (+ FOTO)

Auto jaunumiem veltītie interneta resursi publicējuši Peugeot 208 jaunās paaudzes modeļa attēlus, kas savu pirmizrādi svinēs jau pēc divām nedēļām – Ženēvas autoizstādē. Lasīt vairāk

 

Braucam ar auto augšā Gaiziņkalnā "Auto Traks" 2019 (+ VIDEO) 5

Gaiziņkalna Golgāta kalnā notikušas ikgadējās "Auto Traks" sacensības, kurās dalībnieki mēģina sasniegt kalna virsotni ar kvadricikliem, apvidus auto, pikapiem un pat kravas furgoniem Lasīt vairāk

 

Ielu bedres pārņēmušas Rīgu. Intervija ar Emilu Jakrinu (+ VIDEO)

Rīgas Satiksmes departamenta vadītājs Emīls Jakrins skaidro situāciju galvaspilsētas ielās Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti