Pasaules pirmizrādi piedzīvo atjaunotais Volkswagen Multivan 6.1. (+ FOTO) 4

 

Foto: Publicitātes attēls

Volkswagen | 22.februāris 2019 12:58

Volkswagen Multivan T6.1 – tā ir ikoniskā, viena no pasaulē pārdotākajiem vieglajiem komerctransportiem Multivan T6 - uzlabotā versija.

Daudzveidīgi vadītāja asistenti, iepriekš nebijuši digitālie rīki un jaunākās paaudzes Volkswagen izklaides sistēmas ar integrētu SIM karti, nodrošinot pastāvīgu interneta pieslēgumu, - tie ir tikai daži no uzlabojumiem. Multivans pārsteigs ar jaunu spēkrata priekšpuses dizainu un paplašinātu standartfunkciju specifikāciju, bet jaunākie TDI dzinēji (90 līdz 199 ZS) nodrošinās proplusīvo jaudu. Tāpat pirmoreiz būs pieejama arī transporta elektriskā versija, kas atkarībā no akumulatora izvēles ļaus sasniegt vairāk nekā 400 km braukšanas diapazonu.

Papildu stabilitāte, automātiska stūrēšana un bremzēšana

T6 hidrauliskā spēka stūri nomainījusi elektromehāniskā, ļaujot aktīvi darboties stūres vadības ierīcei, un tas paver piekļuvi jauniem vadītāju asistentiem, nodrošinot vēl nebijušus drošības un komforta standartus. Īpaša uzmanība pievērsta spēkrata stabilitātei – auto standartā aprīkots ar jaunu pretvēja palīgsistēmu (Cross Wind Assist), neļaujot sānvējiem apdraudēt šofera un pasažieru drošību.

Tāpat modelis aprīkots ar joslas saglabāšanas asistentu (Lane Assist) – ar kameru palīdzību tiek noteikti ceļa joslas marķējumi, automātiski noturot spēkratu savā joslā. Pateicoties asistentiem, arī parkošanās turpmāk būs daudz ērtāka – aktivizējot parkošanās asistentu (Park Assist), transportlīdzeklis automātiski iebrauc un izbrauc auto novietnē, vadītājam darbojoties ar akseleratoru un bremžu pedāļiem. Lai viss notiktu nekļūdīgi, veicot manuālu manevrēšanu, Crafter sānu aizsardzības sistēma tika pielāgota lietošanai T6.1. – ap transportlīdzekli izvietotie ultraskaņas sensori samazina sadursmes risku. Tikmēr Rear Traffic Alert sistēma pasargā no negadījumiem, braucot atpakaļgaitā: tā brīdina autovadītāju par transportlīdzekļu tuvošanos no aizmugures. Ja vadītājs nereaģē, sistēma nodrošina automātisku bremzēšanu. Auto aprīkots arī ar 8 collu Discover Media navigācijas un izklaides sistēmu.

Informācijas un izklaides sistēmas ar integrētu eSIM, automātiska reakcija avārijas gadījumā

T6.1 ir aprīkots ar  integrēto SIM karte (eSIM), tā paver jaunu tiešsaistes funkciju un pakalpojumu klāstu. Viena no funkcijām ir eCall – tā paredz, ka avārijas gadījumā ziņa par transportlīdzekļa atrašanās vietu tiek automātiski nosūtīta uz avārijas reaģēšanas centru transportlīdzekļa atrašanās valstī, izveidojot balss savienojumu. Ja no automašīnas vadītāja netiek saņemta atbilde, par negadījuma faktu un auto atrašanās vietu tiek informēti neatliekamās palīdzības dienesti.

MIB3 8 un 9,2 collu sistēmas pirmoreiz piedāvā arī interneta radio un mūzikas straumēšanas pakalpojumus.

Jauns automobiļa priekšpuses dizains

Ja pasaulē ir komerctransports, kura dizainu var uzskatīt par “ideālu”, tad tas ir T6. T6.1 piedāvā vēl kompaktāku priekšējo lukturu dizainu, jaunus LED priekšējos un aizmugurējos lukturus, savukārt radiatora režģa augšējā daļa ir šaurāka nekā iepriekšējā modelī. Jauninājums ir arī dubult-hromēta josla visā auto garumā. Priekšpusi iespējams personalizēt arī ar vairāk hromētām detaļām atkarībā no modeļa un aprīkojuma.

“Euro-6d-TEMP” dzinēju jauda svārstās no 90 līdz 199 ZS

Modelim ir pārkonfigurēta dzinēja programma. Priekšējo pilnpiedziņu nodrošina efektīvi 2 litru turbodīzeļa dzinēji (2,0 TDI), kas atbilst Euro-6d-TEMP-EVAP emisiju standartam. Jaunā bāzes dzinēja jauda ir 66 kW/90 ZS, nodrošinot lielāku jaudu nekā iepriekš (iepriekš 62 kW/84 ZS).

Visbeidzot partnerībā ar ABT,  Multivan T6.1 tiks piedāvāts arī kā pilnībā elektriskais transportlīdzeklis. Ja jauda ir 82 kW/112 ZS un akumulatora jauda ir vai nu 38,8 kWh, vai 77,6 kWh, braukšanas rādiuss būs lielāks par 400 km (NEDC), padarot transportlīdzekli par ideāli piemērotu komercpārvadājumu veikšanai.

Par atjaunotā Multivan T6.1 pieejamību un cenām Latvijā tiks informēts atsevišķi.

 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
"Priekšējā pilnpiedziņa" - 22.februāris 2019 18:07
1 0 Atbildēt

tas, šķiet, nozīmē, ka velkošie ir abi priekšriteņi.

ezis71 22.februāris 2019 22:38
1 3 Atbildēt

Tur ir LEDi,cerams aiz laimes bikses nepielikāt?

viencexperc 24.februāris 2019 23:58
1 2 Atbildēt

Kāda starpība, kādas LED lampiņas salikuši, un kādus nosaukumus kaut kādai elektronikai ir salikuši.

Tas tik un tā ir transportieris, domāts kaut kādu alkašu pārvešanai, jo neviens normāls ar to nebrauks.

Ne velti, pat pats VW, multivanu pozicionē nevis kā ģimenes auto, bet komerctransportu.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Gājējs "nogāž" divus motociklistus (+ VIDEO) 7

Viens no motociklistiem pamana gājēju pie pārejas un sāk bremzēt, taču aizmugurē braucošais tam nav gatavs. Lasīt vairāk

 

Ar tehniskajiem līdzekļiem konstatētas braukšanas bez OCTA gadījumā sodīs ne biežāk kā reizi diennaktī 7

Saeima šodien galīgajā lasījumā pieņēma grozījumus Ceļu satiksmes likumā nosakot, ka par ar tehniskajām ierīcēm konstatētu braukšanu bez apdrošināšanas vai valsts tehniskās apskates sodu piemēros ne biežāk kā reizi 24 stundu laikā. Lasīt vairāk

 

Volkswagen ID. Code – vācu markas dizaina nākotne (+ FOTO) 6

Pekinas autoizstādē Volkswagen izlicis apskatei konceptu ID. Code, kas liek noprast kādā virzienā stūrē vācu autobūves uzņēmuma dizaina komanda. Lasīt vairāk

 

Mopēds vai velosipēds? (+ VIDEO) 12

Laikam kļūstot siltākam, ielās arvien vairāk parādās arī elektroskrejriteņi un elektromopēdi. Vienlaikus – ar jaunu sparu uzliesmo domstarpības starp šo braucamrīku lietotājiem un kājāmgājējiem. Tikmēr saasinās konkurence arī pašu koplietošanas braucamrīku operatoru vidū. Viens no uzņēmējiem tiek vainots konkurences kropļošanā, sev par labu interpretējot likuma normas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti