Divi tūristi no Vācijas pilsētas Esenes bija ieradušies, lai baudītu zaļās Baltijas klusumu un mieru. Ceļojumu viņi veic ar gandrīz 40 gadus vecu Demokrātiskajā Vācijā ražotu kravinieku.
1000 Polijas kilometri tika apieti, izmantojot prāmi, bet tālākais maršruts tiek veikts ar braukšanai, gulēšanai un dzīvošanai pielāgotu IFA W50 kravas automobili. No Latvijas vācu pāris dosies uz Tallinu.
Ceļotāju transportlīdzeklis ražots 1984.gadā, laikos, kad Vācija vēl dalījās Vācijas Federatīvajā Republikā (VFR) un Vācijas Demokrātiskajā Republikā (VDR vai vāciski DDR). Austrumnieku pusē, Ludvigsfeldes pilsētā atradās autobūves rūpnīca, kas 25 gadu laikā saražoja vairāk par pusmiljonu šo kravas automobiļu.
Šos automobiļus ar 125 Zs četrcilindru dīzeļdzinēju (izgatavots pēc MAN licences) dažādās versijās eksportēja arī uz PSRS, tādejādi padomjlaikus piedzīvojuši noteikti atcerēsies tos redzējuši arī 80. un 90.gadu Latvijas ceļos.
Tūrismam pielāgotais IFA ir pilnpiedziņas modifikācija, ko īpašnieks uzlabojis pasargājot apakšas agregātus ar nerūsējošā tērauda pannu, uzstādot papildu gaismas un uzglabāšanas nodalījumus dažādām mantām. Ceļojumā vienmēr līdzi smilšu laipas, instrumenti un speciālais aprīkojums, lai bez bažām varētu doties arī tālāk prom no asfaltētiem ceļiem.
Aizmugurē uzstādīta ietaise ar velosipēdu turētāju un nolaižamām kāpnītēm iekļūšanai dzīvojamā furgonā. Automašīnai ir salīdzinoši neliels degvielas patēriņš (pa šoseju nesasniedz 20 l/100 km) un tā var sasniegt arī 80 km/h, ja vien tas vajadzīgs.
Vāja GAZ 66 kopija! Ir dabā salīdzināts. Tūrismam der, nekam vairāk.