Itāļu autocentrs
Autoservisi
Atz. 7
Barona 130, Rīga
Tālr.: 7294988
1) Izvirpoja no "Tanku gumijas" un nomainīja Alfa Romeo 155 priekšējā plaukta bukses - 4gab ~50 Ls ar darbu. Darbu paveica ļoti kvalitatīvi.
Sūdzību nav - iesaku visiem, kam oriģinālās bukses maksā mega $$$.
Auto gan būs mazliet cietāks nekā ar oriģinālajām buksēm.
2) Virpoja bremžu diskus. Bremžu diskus pie viņiem virpot nevajag. Slikti novirpoja - spēcīga stūres vibrācija bremzējot. Cena ~4Ls par disku.
3) Metināja izpūtēja trubas un bunduļa savienojuma vietu. Noplēsa 10 latus, bet nepamanīja, ka tas pats jāizdara vidus bundulim. Sekas - bija jāmetina vēlreiz :(
Secinājums - Es pie viņiem remontētu tikai bukses.
Master_D @ 24.augusts 2005 10:10
Motors Latvija
WWW Autoservisi
Atz. 10
Krasta 54, Rīga
Tālr.: 7096500
Labu laiku braukāju ar VW markas auto, BORU, vēlāk GOLF 4 Variant, apkopes tikai un vienīgi veicu šai uzņēmumā, kā nekā abi autiņi bija jauni. 4,5 gadu laikā, kāmēr izmantoju viņu sniegtos pakalpojumus paliku apmierināts ar sniegto pakalpojumu kvalitāti uz visiem 100 %. Kad garantijas laikā šādi tādi sīkumi parādījās bez vārdu ierunas nomainija un maksāt arī nevajadzēja. Visas Tehniskās apskates izgāju ar apaļām nullītēm, kaut Bora jau bija noskrējusi 115 t. km. Parasti pirms teh. apskates palūdzu to kārtīgi izpētīt, precīzāk sagatavot apskatei. Lieta arī tāda, ka nekādas gigantiskās naudas summas tas no manis neprasīja. Lielākais ieguldījums laikam bija bremžu kluču maiņa pie 80 t. km., tad samaksāju kādus 120 Ls ieskaitot eļļas un filtru maiņu.
Apkope parasti prasīja 2 - 3 stundas, ja man radās jautājumi, vienmēr sīki un skaidri paskaidroja, kas un kā!
Iesaku, droši var tur doties, pat ar vecāka gada gajuma autiņu, nedaudz dārgāk sanāks kā krūmu servisā, toties būs kvalitāte.
Audit @ 23.augusts 2005 16:14
Hansalīzings
WWW Līzinga kompānijas
Atz. 9
Pirms dažiem mēnešiem, domājot par auto nomaiņu, mana pirmā izvēle bija "Hansalīzings", jo mani ienākumi man tiek pārskaitīti uz kontu "Hansabankā", kas attiecīgi vienkāršo kārtojamo formalitāšu apjomu. Savu izvēli patiesi nenožēloju.
Varētu jau teikt, ka nekas sevišķs mūsu sadarbībā nebija, un tomēr - viss noritēja tik raiti, ka biju ļoti gandarīts par sajūtu. Pēc pieteikuma uzrakstīšanas jau tās pašas dienas vakarā man piezvanīja, lai paziņotu, ka kredīts man ir piešķirts, savukārt jau nākamajā dienā, par spīti tam, ka tā, saistībā ar Buša vizīti, bija nepilna darba diena, jau bija sagatavoti visi līgumi. Atlikušajām formalitātēm līzinga kompānijā (līgumu pārlasīšanai un parakstīšanai) vajadzēja vairs tikai aptuveni 20 minūtes.
Darbinieku attieksme - laipna, pretīmnākoša: būdams klients, tu patiešām jūties gaidīts pie viņiem.
Patiesi cienu šo kompāniju par to, ka tā ciena manu laiku!
Vēl jau varētu piebilst, ka "Hansalīzingā" pieeja konkrētam klientam ir elastīga (piemēram, pirmo iemaksu par lietotu auto man ļāva veikt mazāku, 20% apjomā, kā tas ir standarta noteikumos, procentu likmes man arī patika).
Varbūt neko jaunu un nozīmīgu šajā atsauksmē neesmu pateicis, bet domāju, ka pozitīvi iespaidi un emocijas nav jāslēpj. Ja mūsu sadarbība ar "Hansalīzingu" būt tikpat laba arī visu atlikušā kredīta perioda laikā, tad atzīmi paaugstināšu uz 10 ballēm. :)
Gunars_V @ 23.augusts 2005 13:05
M-Motors
Autoservisi
Atz. 5
Skanstes 33
Vobšem biju uz TA, kur kex man parādīja, ka priekšējam labajam amortizatoram (Mazdai) putekļu gumija pušu. Nu neko, pierakstījos uz M-motors, domāju - izmēģināšu, kā ir tajā jaunajā autocentrā (Skanstes 33).
Vajadzīgajā laikā biju klāt, nodevu auto un - nepagāja ne pusotra stunda, kad auto bija "kārtībā". Samaksāju, eju pie auto, domāju - palūrēšu uz jauno gumiju. Skatos - watafak - labajā pusē tā pati caurā un netīrā putekļu gumija torčī. Paskatos kreisajā pusē - kā tad, jauna un smaržīga gumija. Dodos atpakaļ, tā un šitā. Šie rāda stulbas sejas, izrauj ārā mehāniķi, tas paskatās, ka tiešām kreisajā pusē nomainījis un labajā beigtā gumija palikusi. Bet nāk smaidīdams un saka, ka kreisajā pusē esot pavisam beigta bijusi. Ļoti ceru, ka tā arī bija (lai arī pirms 3 dienām TA piezīmēja tikai par labo pusi) un ka vecis nebija tik stulbs, lai mainītu veselu putekļu gumiju. Lai nu kā, ar simbolisku atlaidi man nomainīja arī labās puses putekļu gumiju, turklāt to izdarīja 3x ātrāk - 20 minūtēs.
Kāda morāle. Pieņemot, ka labākajā gadījumā tā kreisā gumija tiešām bija pisec, vienalga stulbi, ka:
1) izskatās, ka meistaram nebija ne jausmas, kuru gumiju bija teikts mainīt;
2) ja es nebāztu tur degunu, aizbrauktu prom un neskatītos uz gumijām kamēr varbūt amortizators būtu beigts;
3) servisā tiek stiepta gumija.
Te tev nu bija krutie dīleru servisi. Blē.
Qued @ 19.augusts 2005 22:21
Balta
Apdrošinātāji
Atz. 10
Pagajshziem, nez no kurienes stiklā paraadiijaas plaisa, nezinu kaa, ne akmens iesituma ne kaa tamliidziiga, mozj seetnieks uzmeties sniegu virsuu vai arii.... vaardi sakot viegla mistika, par cik plaisa bija diezgan pagara un driiz jaabrauc uz TA, edevos pie Baltas apdroshinaataajiem (autinjam bija KASKO), pēc padoma, uzrakstiiju iesniegumu, eksperts apskatiija, parakstiija, aizsuutiija uz Šmerļa ielu samainiit, un tas viss apmeeram 4h laikaa, es teiktu perfekts darbs un attieksme, tad arii var mineet kuru kompaaniju es ieteikshu draugiem un pazinjaam:)
Malacji Balta, taa tik turpinaat!!!
Edzjuss @ 15.augusts 2005 12:02
RTP Auto Apkope
Automazgātuves
Atz. 7
Liepājas 35, Rīga
Tālr.: 9752383
Visus savus auto dzenu tiiriit uz shejieni. Ar rokaam ~ 30 minuutees pa normaalu cenu iztiira gan salonu gan virsbuuvi nomazgaa. Pieejama kjiimiskaa tiiriishana. Ja grib aatri- ir arii birstes, kuras gan neiesaka, bet vinji sola jaunas. Ja staav klaat un pieskata - iztiira labaak nekaa citur, bet nu neviena moika nav ideaala.
Kapeec ne 10:
1) Attieksme nu nav no taam labaakajaam, visi darbinieki iznjemot priekshnieciibu runaa gandriiz tikai krieviski.
2) Telpas nav maajiigas kaa piemeram AutoRingaa, vienkaarsha budinja pa vidu moikai kur ir speelju un kafijas automaats..
3) Ja nepieskata tad reizeem haltuuras, bet ja aizraadi vai k.ko iipashi noraadi- vienmeer ieveero.
atom1c @ 12.augusts 2005 15:22
BALTA
WWW Apdrošinātāji
Atz. 9
Raunas iela 10/12, Rīga
Tālr.: 8001020
Visi gadijumi par KASKO.
1) 2004. gada janvaarii ar darba auto Opel Astra (2001.g.) no Ezenshteina ielas pretim Auto Riiga izdomaaju iegriezties RIMI staavvietaa lietojot rokas bremzi (biju jauns un stulbs :)) protams neizveeleejos pareizo trajektoriju un ar pr. labo riteni uzsliideeju apmalei. Vizuaali- pr. labais ritenis ~2cm padziits uz durvju pusi un stuure taisnaa staavoklii velk pamatiigi uz vienu pusi. Nu izsaucam CP, papljaapaajam ar shiem, shie uzraksta ka celjsh bijis apledojis (bija arii) + sniga un es neizveeleejos pareizu braukshanas aatrumu un trajektoriju. Naakamajaa dienaa aizripinaajaamies liidz Baltai, eksperts sabildeeja, uzrakstijaam pieteikumu, teicu ka gribu remonteet Adam Auto (mashiinai veel nebija 3 gadi). Adam auto 4 dienu laikaa sagatavoja taami, Balta ~2 nedeelju laikaa shiem paarskaitija gandriiz 500Ls un peec 3 nedeeljaam no notikushaa es akal mieriigi vizinaajos apkaart.
2) Tas pats auto taa pati ziema- aaraa ~ -18 graadi, mees naktii braucaam no Valmieras, Bailjiem. Vasaraa no akmens bija radies mazinjsh iesituminjsh pr. stiklaa un uzgriezhot apkuri uz pilno, plaisa aizgaaja paari visam logam. Naakamajaa nedeeljaa bez CP aizbraucu uz Baltu, experts sabildeeja, teicu ka gribu labot Opel centraa- shie teica ka nu taa gluzhi neljaus, ka vinju sadarbiibas partneris ir Auto Stiklu Centrs uz Peernavas ielas. Es teicu ka nu OK, peec nedeeljas aizbraucu uz turieni un tiku pie jauna ar garantiju pr. Pilkington stikla (Opel taadi ir arii orgjinaalie) - veeljoprojaam nav nekaadu probleemu.
3) Pats beidzu braukaat ar sho auto un atdevu vinju draudzenei, kura shogad Apriilii izdomaaja atveert vadiitaaja durvis priekshaa citai Opel Astrai kaa rezultaataa vinjas tika atveertas uz otru pusi. Aizbraucu pie saviem servisa vechiem, shie pa 190Ls ielika jaunas durvis, sataisija enjgjes un ideaali nokraasoja. Balta izmaksaaja 260Ls, vieniigi shoreiz peec 4 nedeeljaam. Vinji teica ka iedotais konta numurs esot bijis nepareizs, bet man jau nu liekas ka taa gluzhi nebija.
Kapeec 9 nevis 10 - 1kaart tapeec, ka cena nu noteikti nav taa labaakaa no apdroshinaataajiem, bet redzot cik maz probleemu ir ar izmaksaam un zinot to ka man ik pa laikam gadaas dazhaadas kjibeles- maksaaju un nekunkstu. 2kaart- peedeejo reizi pats no savas naudas samaksaaju par remontu a naudinju dabuuju tikai peec 4 nedeeljaam.
Peec visiem shiem gadijumiem uzminiet kur ir apdroshinaatas visas manas un firmas mashiinas?
atom1c @ 12.augusts 2005 15:17
BTA
Apdrošinātāji
Atz. 1
K. Valdemāra 63 (Centrs), Rīga LV-1142
Tālr.: 7025100
2004.gada 21. maijā uz autoceļa Bauska -Rīga notika ceļu satiksmes negadījums,kurā tika bojāta man piederošā automašīna A4. Savu vainu pilnībā atzina otras CSn iesaistītās automašīnas vadītājs un CP. CP savu atzinumu iesniedza apdrošināšanas kompānijai BTA, kurā savu auto civiltiesiski bij apdrošinājis negadījumā vainīgās automašīnas vadītājs. Taču BTA darbinieki nez no kurienes izsecināja, ka es esot gadījumā līdzvainīgs ar 50% un izmaksāja tikai pusi no aprēķinātas zaudējumu summas. Policijā man paskaidroja, ka tās ir pilnīgas muļķības un mana vaina negadījumā nav. Ieteica griezties tiesā. Uz iesniegumiem BTA saņēmu atbildi, ka viņi man neko vairāk nemaksās.
LR autovadīta vainu nosaka policija vai tiesa, nevis apdrošināšanas sabiedrības darbinieks.
deksters @ 11.augusts 2005 22:48