Kaads ar Ford Galaxy ir braucis ?

Laiks Reģ.: 12.04.2002

Mekleeju jebkaadus iespaidus no shaa braucamaa, domas, paardomas, viedokljus, vienlaga ko, galvenais par galaxy

Tnx.

 
1 2 3 4 5 6
M1A1 Reģ.: 01.09.2003
0 0 Atbildēt

Mļe!!! Lambdu nomainīju, bet apgriezieni tukšgaitā tāpat uz 1k turās, nepeld bet bet zemāk arī nekrīt.

Patēriņš toč 16l/100km Rīgā. Pēc kataloga 14l. Sāku domāt par gāzes iekārtu

Jānomaina vēl sveces 7Ls gab Motorcraft platīnenes

radiobus Reģ.: 19.02.2003
0 0 Atbildēt

2 M1A1

Tev jau mazais motoriitis un tad jau ziemā normāls patēriņš.Cik zinu,tad paziņam ir 2,0 l W Sharan un tas nu toch ēd ap 12 l,a to i visus 13.

radiobus Reģ.: 19.02.2003
0 0 Atbildēt

P.S.

Viss atkarīgs no kājas izmēra - jo lielāka pēda,jo lielāks patērinš.

M1A1 Reģ.: 01.09.2003
0 0 Atbildēt

radiobus rakstīja: 2 M1A1

Tev jau mazais motoriitis un tad jau ziemā normāls patēriņš.Cik zinu,tad paziņam ir 2,0 l W Sharan un tas nu toch ēd ap 12 l,a to i visus 13.

Manai cinīgkundzei bišku šoks paķēra uzzinot reālo patēriņu

Nākošnedēļ paredzams garāks brauciens Latgales virzienā, tad ievērtēs patēriņu pa šoseju. Pēc grāmatas visai cerīgi 8l

A 2l dzinējam patēriņs atšķiras tikai 0,1-0,2 litru robežās, toties šitam 30 ZS vairāk un zobsiksna nav jāmaina

M1A1 Reģ.: 01.09.2003
0 0 Atbildēt

2.3l benzīna motorīts 500km ar vidējo ātrumu 90km/h pa šoseju apēda 9l/100km. Jāpiebilst, ka kārba ir īsa un pie ātruma 90km/h tahometra bultiņa stāv uz 2800 rpm, 110km/h - 3050 rpm. Tā ka manā skatījumā degvielas patēriņs ir normas robežās. Var jau protams braukt ar 70km/h un 2000rpm, patēriņš noteikti iekļautos 8 litros.

Ļoti stabili turas uz ledainiem lauku ceļiem. Bija patīkama pārmaiņa pēc ļurīgā escorta. Jaudas arī pietika, lai lēnīgākas fūres bez panikas apdzītu

protams Reģ.: 29.10.2004
0 0 Atbildēt

M1A1 rakstīja:

M1A1 Reģ.: 01.09.2003
0 0 Atbildēt

Jūnija beigās 4tratā ar savu ģimenvāgenu Galaxy 2 nedēļu garumā izbarukājām Austriju un Vāciju.

Nobraukts tika 5250km, mašīnai 2,3l dzinējs, uzstādīta BRC gāzes iešprices sistēma. Mašīna tika arī gulēts pa nakti.

Secinājumi:

1. Ļoti ērts ceļošanai ne pārāk lielai cilvēku grupai. Gulēšana priekšējos sēdekļos nelīdzinājās elles mocībām (tas gan tā tīri individuāli). Ja nelieto trešo sēdekļu rindu un paceļ vidējo, izveidojas pietiekoši liela telpa, lai 2 cilvēki normāli gulētu, 3jatā būtu mazliet pašauri, bet iespējami.

2. Stabils uz ceļa arī pie lieliem ātrumiem. Nav jau gluži sporta auto, bet tomēr.

3. Vidējais patēriņš ceļojuma laikā 10,3l gāzes uz 100km (ierēķināti arī nodedzinātie 80l benzīna, pieņemot, ka gāzes patēriņs ir par 20% lielāks). Lielāko daļu brauciena kondicionieris bija ieslēgts.

3. Pa Alpu serpentīniem braucot bremzes uzkarsēt ir ļoti viegli. Jābrauc uzmanīgi, cenšoties maksimāli bremzēt ar motoru (cik nu benzīna dzinējam tas ir ispējams). 2 tonnas sabremzeet tomeer nav viegli. Bremžu uzkaršana lika sevi manīt elemetārā veidā-bremzējot sāka vibrēt visa automašīna (un kāda smaciņa arī no priekšējiem riteņiem nāk)

4. Braucot pa kalniem izmantoju benzīnu, jo tomēr dzimtā degvliela tomēr (patiesības labad jāsaka, ka to izmantoju arī tāpēc, ka uz to brīdi Austrijā nevarēju nekur uztankot LPG).

5. Motors dzesējas labi, temperatūra nekad nesasniedza kritisko robežu.

Hmm, ja atcerēšos vēl kaut ko, papildināšu

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

M1A1

Kāda ceļojuma laikā bija situācija ar gāzes uzpildi citās valstīs? Un kādas bija autogāzes cenas?

316i Reģ.: 11.12.2004
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: M1A1

Kāda ceļojuma laikā bija situācija ar gāzes uzpildi citās valstīs? Un kādas bija autogāzes cenas?

ir funktieris iesipt kapeiku atkal??

Reģ.: 29.03.2024
0 0 Atbildēt

316i rakstīja:

VWfans rakstīja: M1A1

Kāda ceļojuma laikā bija situācija ar gāzes uzpildi citās valstīs? Un kādas bija autogāzes cenas?

ir funktieris iesipt kapeiku atkal??

Jā. Viņš ir nopircis ZIL-130.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Mazs auto! Ja es 1,88cm iesēžos priekšā, tad aizmugurē man nav vietas! Trešajā sēdekļu rindā tikai bērnus var ieštopēt! Ar visiem sēdekļiem bagāžniekā var ielikt vienīgi 2 vidēja izmēra koferus... ja izņem pēdējo sēdekļu rindu, tad bagāžnieks ir tik pat liels cik Scorpio sedanam (pēc salikto ceļasomu daudzuma). Dīzelis (ko bija tas gods novērot) bija visai ņiprs. Bet TipTronik automāts, pēc īpašnieka ir pēdējais mēsls! Pa autobāni ļauj ekonomiski braukt, taču Latvijas ceļos bez apdzīšanas nav iespējams pabraukt, bet lai apdzītu automāts ir jāpārslēdz uz sport režīmu (savādāk apdzīt nav reāli) ... un lai to izdarītu ir jāapstājas!!!! Daudz maz ērti šai auto var braukt tikai 4 vidēja auguma pieaugušie, pretstatā Scorpio kurā ļoti ērti var sasēsties 4 gara auguma būdīgi tētuki!

Oscar Reģ.: 24.07.2002
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Mazs auto! Ja es 1,88cm iesēžos priekšā, tad aizmugurē man nav vietas!

Ja tu iesēdies priekšā kāpēc gribi sēdēt arī aizmugurē?

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

A man ģimenē visi ir augumā gari padevušies! Ja es sēžu priekšā, tad aiz manis vispār praktiski neviens nevar apsēsties! Ja nu kāds sēž aiz manis, tad ar ceļiem man pa muguru dauza un tici man pavisam nelāga sajūta ir...

STALINS Reģ.: 12.11.2003
0 0 Atbildēt

Oscar rakstīja:

i_edgars rakstīja: Mazs auto! Ja es 1,88cm iesēžos priekšā, tad aizmugurē man nav vietas!

Ja tu iesēdies priekšā kāpēc gribi sēdēt arī aizmugurē?

M1A1 Reģ.: 01.09.2003
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: M1A1

Kāda ceļojuma laikā bija situācija ar gāzes uzpildi citās valstīs? Un kādas bija autogāzes cenas?

Austrija 0.80 EUR

Vācija 0.5-0.7 EUR

Polijā un Čehijā 0.3-0.35 Ls

M1A1 Reģ.: 01.09.2003
0 0 Atbildēt

Vislielākās problēmas no iepriekšuzskaitītajām valstīm bija Austrijā, tur bija kās padsmit uzpildes vietas pa visu valsti. Pirmajā tūristu info centrā man izdrukāja visu sarakstu, par laimi 3 no tām atradās manā maršrutā. Vācijā diezgan daudz un paliek ar vien vairāk, bet Austrumbloka valstis komentārus neprasa.

Austrijā benzīns 1,33 EUR, Vācijā 1.2-1.27 EUR.

M1A1 Reģ.: 01.09.2003
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Mazs auto! ... ja izņem pēdējo sēdekļu rindu, tad bagāžnieks ir tik pat liels cik Scorpio sedanam . Daudz maz ērti šai auto var braukt tikai 4 vidēja auguma pieaugušie, pretstatā Scorpio kurā ļoti ērti var sasēsties 4 gara auguma būdīgi tētuki!

Mzliet jancīgi ir salīdzināt abus šos auto, bet nu tomēr....

Par bagāžnieka ietilpību bez trešās solu rindas nepiekrītu. Es mu pārliecināts, ka skorpim bagāsnieks nav 1,5m augsts. Somas jau arī jāprot salikt. Orajai rindai ar trešo sēdēšanas ziņā nav nekādas lielās starpības. Arī šo rindu sēdekļiem var mainīt attālumus no priekšā sēdošā, tā ka ja kāds garkājtētiņs pagadās priekšā, vajag aºi pašam krēslu pabīdīt uz aizmuguri.

Anyway-skorpioniņs arī liela un ērta mašīna, tā ka katram savs.

Pet1 Reģ.: 03.08.2006
0 0 Atbildēt

Ja VW Sharan ir ērts auto, tad jāsecina, ka cilvēki nav braukuši ar ērtu mašīnu, nejedzīga 2 un trešā rinda, 5 cilvēkiem braukt ir reāli mocības, 7 pilnīgi bez mantām. Sharan kā darba mašīnu lietoju no 1998, privāti braucu ar Grand Voyager. Pilnīgi divi atšķirīgi komfort līmeņi un ērtība.

Karluco Reģ.: 15.05.2002
0 0 Atbildēt

Pet1 rakstīja: Ja VW Sharan ir ērts auto, tad jāsecina, ka cilvēki nav braukuši ar ērtu mašīnu, nejedzīga 2 un trešā rinda, 5 cilvēkiem braukt ir reāli mocības, 7 pilnīgi bez mantām. Sharan kā darba mašīnu lietoju no 1998, privāti braucu ar Grand Voyager. Pilnīgi divi atšķirīgi komfort līmeņi un ērtība.

Ērts auto ir Ikaruss - 27 sēdvietas

Pet1 Reģ.: 03.08.2006
0 0 Atbildēt

Karluco rakstīja:

Pet1 rakstīja: Ja VW Sharan ir ērts auto, tad jāsĒrts auto ir Ikaruss - 27 sēdvietas

Ērts auto ir tāds, kurā pēc 2 stundām visi nav nikni. VW Sharan ir vienkārši neērts un dārgs. Paskaties jauna cenu un salīdzini ar Voyager cenām. Sēdekļi ir šuri, sēdi kā uz ķebļa, ja jābrauc visu dienu, tad nogursti. Ērti ir tikai pirmā rindā, bet tas tā. Reāli varu salīdzināt, jo ikdienā lietoju abus, bet ja cilvēkiem ir jāizvēlas ar ko braukt, vienmēr Voyager, nekad Sharan. Tālāk domā pats...

Karluco Reģ.: 15.05.2002
0 0 Atbildēt

Toties Sharan ir lielisks diizeliidzineejs, atskiriibaa no Vojagera!

Bet tu, ja ikdienaa javaada 6 cilv, Sharans nav istais pirkums

Pet1 rakstīja:

Karluco rakstīja:

Pet1 rakstīja: Ja VW Sharan ir ērts auto, tad jāsĒrts auto ir Ikaruss - 27 sēdvietas

Ērts auto ir tāds, kurā pēc 2 stundām visi nav nikni. VW Sharan ir vienkārši neērts un dārgs. Paskaties jauna cenu un salīdzini ar Voyager cenām. Sēdekļi ir šuri, sēdi kā uz ķebļa, ja jābrauc visu dienu, tad nogursti. Ērti ir tikai pirmā rindā, bet tas tā. Reāli varu salīdzināt, jo ikdienā lietoju abus, bet ja cilvēkiem ir jāizvēlas ar ko braukt, vienmēr Voyager, nekad Sharan. Tālāk domā pats...

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

Es neesmu ar Galaxy braucis.....

un arī netaisos to darīt!

Karluco Reģ.: 15.05.2002
0 0 Atbildēt

Magistrs rakstīja: Tas 1.9 TDI ir galīgs nīkulis ne dzinējs. CV 3.3 ar 170 zs ir pavisam cita lieta. Gribi taupīt, liec gāzi.

ar 110 zs nav nikulis!

Karluco Reģ.: 15.05.2002
0 0 Atbildēt

Viss atkarīgs no prasībām. Minivens nav paredzēts BMW braucēju cienīgu manervu - ar plīvojošām ausīm iemīt pie krusta un apsteigt visu rindu pa pretējo joslu, saulīšu rakstīšanai uz asfalta - veikšanai

Magistrs rakstīja:

Karluco rakstīja:

Magistrs rakstīja: Tas 1.9 TDI ir galīgs nīkulis ne dzinējs. CV 3.3 ar 170 zs ir pavisam cita lieta. Gribi taupīt, liec gāzi.

ar 110 zs nav nikulis!

Kas tad tur var būt? Tas verķis sver ap divām tonnām. Pat A6 tas 1.9 nevelk.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Vismaz to Galaxy ko man nācās papētīt (braucām 20 mašīnu kolonnā 600 km pārbraucienā un minivens gāja pirmais) nemaz nebija nīkulis ar dīzeli un automātisko TipTronic ātrumkārbu. Apdzīšanas manevri ātrāki padevās tikai Scorpim 2,9 Kosim un Prelude... visi pārējie MB, VW un Fordi ar standartversiju benzīnniekiem manāmi atpalika apdzīšanas manevros! (kāds tieši bija dzinējs iekšā nezinu - nepaprasīju, zinu ka dīzelis)

1 2 3 4 5 6
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti