Man ir Volvo S70 2,5Tdi 2000.g. Vēlos nopirkt ļoti labu akumulātoru. Cena nav svarīga- visu izšķir kvalitāte. Iesakiet kur var nopirkt labu aķi un kādas markas labāk izvēlēties. Jau iepriekš paldies par info.
_PN_ rakstīja: Vai tad tiešām tie aķi ir tik nežēlīgi dārgi, ka nevar atļauties tos nomainīt ar jauniem? Pilna bāka benzīna ir dārgāka nekā aķis.
da baigaa pishcha -jaasmeeree rokas , jaastaipaas utt. + atkal jaagudro kaadu njemt , jaajaaj preec seu un tirgotajiem vieglaak ir palaadeet , it iipashi ja akjis nevareetu buut pilniigi beigc (knapi ~3g.v.) .
_PN_ rakstīja: Vai tad tiešām tie aķi ir tik nežēlīgi dārgi, ka nevar atļauties tos nomainīt ar jauniem? Pilna bāka benzīna ir dārgāka nekā aķis.
da baigaa pishcha -jaasmeeree rokas , jaastaipaas utt. + atkal jaagudro kaadu njemt , jaajaaj preec seu un tirgotajiem vieglaak ir palaadeet , it iipashi ja akjis nevareetu buut pilniigi beigc (knapi ~3g.v.) .
tieshi taa, un man tas akiiitis ir tiesaam padaargs, ja nemt atkal jaunu, bez kadiem 50 Ls netiks cauri. min parametri 70-80ah/ 720-780 starta straava. un TAADU nemaz nav tikai daudz...
turklaat, kkaa teica TDI shi izskatas vel diezgan svaigs un ir tieshi tads kaa vajg manam auto...
ok, paciinishos veel. nu pec vakardienas 8st ladeshanas sodien atkal griezzz lopaa, bet kas bus weekendaa??? ka atkal buushu talak no Rigas, kur visticamak bus atkal kadi -15 vismaz...
_PN_ rakstīja: Vai tad tiešām tie aķi ir tik nežēlīgi dārgi, ka nevar atļauties tos nomainīt ar jauniem? Pilna bāka benzīna ir dārgāka nekā aķis.
da baigaa pishcha -jaasmeeree rokas , jaastaipaas utt. + atkal jaagudro kaadu njemt , jaajaaj preec seu un tirgotajiem vieglaak ir palaadeet , it iipashi ja akjis nevareetu buut pilniigi beigc (knapi ~3g.v.) .
tieshi taa, un man tas akiiitis ir tiesaam padaargs, ja nemt atkal jaunu, bez kadiem 50 Ls netiks cauri. min parametri 70-80ah/ 720-780 starta straava. un TAADU nemaz nav tikai daudz...
turklaat, kkaa teica TDI shi izskatas vel diezgan svaigs un ir tieshi tads kaa vajg manam auto...
ok, paciinishos veel. nu pec vakardienas 8st ladeshanas sodien atkal griezzz lopaa, bet kas bus weekendaa??? ka atkal buushu talak no Rigas, kur visticamak bus atkal kadi -15 vismaz...
Paņem berga aķi Alfā, 71 Ah 680 A, tagad gan palikuši dārgāki, maksā 43 ls. Pirms aukstuma pirku pa 37 ls uz 2.5 TDI.
nek uja es nenjirgaajos man pasham pie zjoga 'staav' G4TDI , ar kuru nebrauc ziemaa itneviens , rezultaataa akjis 'dziest' , nebiju 1,5 meeneshus kurbuleejis un rezultaataa -'ve ve kuu' , liku laadiizeri un laadeeju , jo esoshais BOSH SILVER ir tikai 3,5g.v. un pirkt jaunu(~ls40-70) tam kjeblim neredzu vajadziibu tikvaitaa ,liidz 'vasarai' , ar vinju neviens nebrauks . Un ko dos pirkt jaunu , ja nau kas brauc . vot taa
bet ja ,tehniski labaa kaartiibaa esoshs ,auto tiek lietots ikdienaa un tad akjis 'seezjas' , tas gan liecina par vinja dziives beigaam .
arii mochakjiitis staav anckambarii un reizi 2os meeneshos tiek iz/uz laadeets .
TDI rakstīja: nek uja es nenjirgaajos man pasham pie zjoga 'staav' G4TDI , ar kuru nebrauc ziemaa itneviens , rezultaataa akjis 'dziest' , nebiju 1,5 meeneshus kurbuleejis un rezultaataa -'ve ve kuu' , liku laadiizeri un laadeeju , jo esoshais BOSH SILVER ir tikai 3,5g.v. un pirkt jaunu(~ls40-70) tam kjeblim neredzu vajadziibu tikvaitaa ,liidz 'vasarai' , ar vinju neviens nebrauks . Un ko dos pirkt jaunu , ja nau kas brauc . vot taa
bet ja ,tehniski labaa kaartiibaa esoshs ,auto tiek lietots ikdienaa un tad akjis 'seezjas' , tas gan liecina par vinja dziives beigaam .
arii mochakjiitis staav anckambarii un reizi 2os meeneshos tiek iz/uz laadeets .
nu man pirms tam nebija nekaadu probl ar sho akiiti, bet te she tev- dabuja to salu trako, skiet reali bija moz -25 un tas jau ir parbaudiijums akiitim, pirms tam nebija speciaali nekad ladeets, vispar aiztikts nebija, a zin kaa slodze ta ir visulaiku- gaismas, darbinashana utt... nu hvz tagad iet labi, saku- ja atkartosies otriez, tad gan lauziishu pauri, kur ko pirkt...
Nesapratu, kāpēc drošie oponeneti pazuduši no tēmas - elektronikas intereša pulciņš????? Laikam oma likumu nezin/
Starp citu, ja grib pavisam labu aķi, tad jāņem tie ar tām sarullētajām platēm, tam aķa iekšējā pretestība ir daudz mazāka. Ja maks atļauj, tad paralēli aķim vajag pielikt kādus 10F lielu kondensatoru, tam iekšējā pretestība ir vēl mazāka un tas, paralēlējā slēgumā aizsargās aķi no pārāk lielas slodzes starta laikā. Cena aķim 55Ah ir ap Ls100, tam kondenasatoram arī laba
seaman rakstīja: jā, tā viš ir, jo rols to rakstija tālājā 2006 gada janvārī!!!
Jā, par vēlu pamanīju. Bet man vienalga nav skaidrs, kur aķim atrast rašošanas datumu. Vai ir kaut kāda speciāla vieta vai to datumu ražotājs nemēģina kaut kā izcelt?
Man tagad jauna aķa iegāde ir aktuāla un mēģinu visur "sagrābstīt" informāciju. Šajās lietās neorientējos un baidos iegrābties ar kādu draņķi.
Šobrīd manā auto kādus 4 gadus darbojas Bosch Silver 74Ah 680A akumulators. Gribēju tagad pirkt analoģisku, bet salasījos te sliktas atsauksmes un tagad vairs nezinu, ko ņemt.
Ziemā sanāk braukt visai reti - tikai apmēram reizi 2 nedēļās vai pat mēnesī. Tāpēc ir visai lielas prasības pret šo iekārtu.
Varbūt kādam ir kāda noderīga pieredze vai ieteikumi? Kādu marku un kur pirkt, lai neuzrautos uz viltojumu? Interneta veikali laikam šoreiz galīgi neder...
Ja brauc kādu reizi mēnesī ziemas apstākļos toč vajadzētu palaišanas iekārtu. Taču motora palaidēji labi bendē akumulatoru!!! Kādas 5 reizes palaidīsi ar to motoru un aķim ir kaput... elektrolīts kļūs melns = respektīvi svins no aķa plāksnēm jau sāk birt nost (pie kam ja dīzelis, tad sveces nosprāgs ar pirmo mēģinājumu).
Tomēr ieteiktu ielikt masas slēdzi un vienot aķi nost, lai signalizācija nesēdina aķi, var jau - klemmi ņemt nost, taču signalizācija prasīs tās pārkodēšanu. Pavecam aķim protams ir svētīgi turēt siltumā, taču čakars, jo 74 A/h aķis nemaz nav viegls!
Es turu savu auto īrētā garāžā, kur ziemā ir problēmas ar siltumu...
Cik bieži mēnesī varētu būt lietderīgi, teiksim, aiziet uz garāžu un padarbināt autiņu, lai uzturētu aķi sakarīgā stāvoklī? Varbūt tas varētu būt kāds risinājums?
Darbinaat tukshgaitaa vai braukt speciaali, lai akjis laadeetos buus daargaak un laikietilpiigaak kaa nopirkt laadeetaju un palaadeet peec staaveeshanas
exif rakstīja: Darbinaat tukshgaitaa vai braukt speciaali, lai akjis laadeetos buus daargaak un laikietilpiigaak kaa nopirkt laadeetaju un palaadeet peec staaveeshanas
Atstāt, lai pa nakti lādējas, man godīgi sakot ir bail - ka nenosvilst auto ar visu svešo garāžu.
Labāk izvēlēšos variantu "reizi nedēļā (vai divās) kaut kur izbraukt ārpus pilsētas". Vienīgais - tagad jāatrod sakarīgu aķi!
i_edgars rakstīja: Ja brauc kādu reizi mēnesī ziemas apstākļos toč vajadzētu palaišanas iekārtu. Taču motora palaidēji labi bendē akumulatoru!!! Kādas 5 reizes palaidīsi ar to motoru un aķim ir kaput... elektrolīts kļūs melns = respektīvi svins no aķa plāksnēm jau sāk birt nost (pie kam ja dīzelis, tad sveces nosprāgs ar pirmo mēģinājumu).
Tomēr ieteiktu ielikt masas slēdzi un vienot aķi nost, lai signalizācija nesēdina aķi, var jau - klemmi ņemt nost, taču signalizācija prasīs tās pārkodēšanu. Pavecam aķim protams ir svētīgi turēt siltumā, taču čakars, jo 74 A/h aķis nemaz nav viegls!
Tu neesi sieviete? Es saprastu, ja runa būtu par 230 Ah aķi
Gribu labu \"aķi\"
Man ir Volvo S70 2,5Tdi 2000.g. Vēlos nopirkt ļoti labu akumulātoru. Cena nav svarīga- visu izšķir kvalitāte. Iesakiet kur var nopirkt labu aķi un kādas markas labāk izvēlēties. Jau iepriekš paldies par info.