Man ir Volvo S70 2,5Tdi 2000.g. Vēlos nopirkt ļoti labu akumulātoru. Cena nav svarīga- visu izšķir kvalitāte. Iesakiet kur var nopirkt labu aķi un kādas markas labāk izvēlēties. Jau iepriekš paldies par info.
Gribi ļoti labu "aķi" pērc Motorcraft gadus 8-10 atpakaļ tāds bij uz dīzeļOriona -30°C nekādu problēmu kaut autiņš stāvēja ārā stāvlaukumā visu nakti un vēji gaudoja Oj, oj. Vēlāk intreses pēc pie Baltic Motors painteresējos cik tāds jauns velk? runa bij par kādiem 65,-Ls. Labuma un dārguma ziņā līdzigus līdz šim nav nācies atrast un lietot.
Psec. Tikko izmetu Bosch Silver miskastē (nu ne gluži tiešā nozīmē, lai ekologi nepiesienas) un padomāju, ka tā dīvaini, ka tāds brandname tā nomirst, nemaz tik vecs neesot. Bet kā izrādās tad neesmu vienīgais.. Laikam kaut kas točno ar viņiem nav. Iepirku vietā noname made in LV - pagaidām viss kulē.
ATKAARTOSHOS-Silveri un paareejie KUJIlveri nepaness dzilju izlaadi , tobish peec tam laadee cik gribi beztolks . Ir jaabuut 200%iigai paarlieciibai ka subj. uz kura tiks likc uuberakkuu nesirgst ar straavas nopluudi . Piem . manam G4 grabazjnieka atsleegaa iebuuveetais gaismas sleedziitis bij nomiris un lampochka grabazjniekaa 'izeeda' akjiiti 1gab.Varta calciums un 1gab zilberbosh tika nahrenizeeti , pa celjam tika mainiiti arii 3gab sleedzji jo_bannie ( ls7.- gab.ieksh VeeWee centra) kameer beigaas nahrenizeeju to uubersleedzi un ieliku pa ls0.5 'rubilnjiku' - alja signalkas sleedzis kapotiem . un atkal nopirku zilberboshu tuulinj peec vinja iepirkshanas autopresee paraadijaas raxts par akku testiem +iem un - iem , bet bij jau par veelu A darba busiem akku 'start/stop' rezjiimaa iet max 2us gadus un poo kaads ziimols .
Es ar pievienojos visiem, ka saka ka Bosch un Varta ir drankji - viena stipraaka izlaade (kaut ne liidz galam) un viss - vairs ne puses no saakotneejaas jaudas un driizumaa seko gals. Man nobeidzaas gan Bosch gan Varta.
Tagad jau vairaak kaa gadu lietoju Exide akiiti - vot tas ir zveers,nekaadu probleemu jebkaadaas situaacijaas un apstaakljos, nesaliidzinaami labaaks par daargajiem brandiem.
Pagājušo rudeni iepirku Bosch silver,šoruden pie - grādiem sāka viņš
man kompostrēt prātu,domāju jau,ka finiš jamējam,taču līdzēja reāla uzlādēšana,bet nu jau atkal vecie niķi sākas.Gluži takša režīmā jau nu nebraucu,bet ik pa 3 mēn. likt lādēties,jau uztveru kā neveselīgu seksu,bez kura var ari iztikt,ja virsū stāv tiešām reāls "aķitis",nevis šāds kaprīzs brīnums.
Strāvas noplūde normas robežās,tikai tik cik vajag lai barotu "sigu".
Nja karoche bija reiz varda sylver dinamic - gada laikaa sdoh , tad tika iepirkti 2x Bosch Silver Plus - griezh nejeegaa, ja veel ieliek padomju laika mashiinaa tipo, viens tika uzlikts uz vienu vecmeitu diizeljvektras - veel tagad straadaa, kaut akjim jau ir ~2.5-3 gadi, savukaart otrs staav uz E30, kuru pagajusho gad 6 meeneshus remonteeju - tipo lagaa izlaadeties nedabuuja, un gadiijaas, ka izlaadeejas finaalaa vairs zaljaa "actinja" nebija saredzama - lai arii kaa laadeeju, BET peec 2 meeneshu braukaashanas atkal viss bija kedaa
a tagad ieziemoju autinju un nejaushi biju atstaajis iesleegtu sabwuuferu uz 2 ned - psc atkal - zaljo actinju nedabonu,lai kaa arii laadeeju - mozh atkal vajadzees izgaast un viss buus kedaa!!
enivej, Bosch ir labaaks par to vartu, un vnk tie akji ir jaaliek uz jauniem auto, kuriem ar shpanu viss ir kaartiibaa!!!
Vot man VAzam savulaik bija deficīta jugoslavu ražojums "Trepča", vot tas bij akuļimātors...
Bet kopumā nesaprotu ņemšanos par ĻOTI laba aķa iegādi - iebrauc bencintankā un nopērc pēc parametriem kādu vajag. Enivej jauns akums iet ilgāk, nekā jēdzīgi cilvēki brauc ar lietotu auto...
Vienā testā norvēģu autožurnāls ir devis šitādu vērtējumu. Nezinu, pēc kādām pazīmēm viņi ir tos aķus atlasījuši, vai kur tos var nopirkt, bet secinājums ir sekojošs:
Labākie:
Euroglobe 56285, S¸nnak/Exide Powerline 56801, S¸nnak/Exide Maxxima 900 un "zināmā mērā" (nezinu, kāpēc tā formulēts) Delphi Standard S68AL. Sliktākie Fulmen 060428 og Scanbrit 365. Vartas un Boschi bija kaut kur starp vidu un lejas galu.
Atceraties ka Vācijā akumulatorus neražo,pasakiet paldies zaļajiem,Pārsvarā visi nāk no Korejas.akumulators ir paredzēts 3.gadiem. Ja uz DETA ir Germanu tad tur ir tikai ofiss,bet ražots Korejā un tā tālāk........
Kas nu tagad būs, kā lai es braucu ar korējiešu aķi? Atceraties, ka visus vācu autiņus kopā liek turki vai krievi, amerikāņu - nēģeri un korējiešu - korejieši
A man i kaukac, kam pat nosaukumu nezinu, jo pirms trim gadiem ieliku pirmo, kas bija tuvakaja veikala, kad ielas mala no iepriekseja ipasnieka mantojuma sanemtais izbeidzas. Tagad (tresaja ziema) mazliet domigi ir sacis griezt, bet ta ka autins lec pec paris apgriezieneim pie jebkuras temperaturas, pagaidam par jaunu nedomaju.
Par cenu - atceros, ka toreiz pec tam skatijos, ka kaukac Bosch Shella maksaja 2,5x vairak...
Lielāku aķi nav jēgas likt, jo ģenerators to tik un tā līdz galam nespēs uzlādēt! No pustukša aķa arī nebūs jēgas. Izeja - vai nu braukāt Maskava-Berlīne cienīgus maršrutus, uz nakti likt lādētāju klāt vai nomainīt ģeneratoru uz jaudīgāku.
Gribu labu \"aķi\"
Man ir Volvo S70 2,5Tdi 2000.g. Vēlos nopirkt ļoti labu akumulātoru. Cena nav svarīga- visu izšķir kvalitāte. Iesakiet kur var nopirkt labu aķi un kādas markas labāk izvēlēties. Jau iepriekš paldies par info.