var meeginaat uztiit pakulas un ar naidu pieskruuveet...pakulas jaapsmeeree ar epoksidku.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
var meeginaat uztiit pakulas un ar naidu pieskruuveet...pakulas jaapsmeeree ar epoksidku.
Trīcoša svece vītni nograuzusi !!!!!!!!!!!!
Tas pretendē uz mēneša citātu.
Drīzāk jau kaut kāds servisa malacītis savu darbu paveicis kā muļļa.
Reiz bija saskare ar auto, kuram viena svece nebija izskrūvējama, viņa bija slīpi un neizkustināma, servisa večii kaut ko runāja par norautu vītni un tad ielīmētu sveci.
Pilnības pārliecības man par to nav, bet ja tas ir iespējams, tad tas ir lēts , pilnīgi pieņemams risinājums uz vairākiem gadiem,
pērkam labāko sveci, ko var dabūt, pļakājam iekšā un kādus 100 000 braucam bez problēmām.
noņem galvu un no abām pusēm ar epoksīdiem kārtīgi ielīmē to sveci. Iekšpusē vajag mālus uzsmērēt, lai nepiedeg .
anonimikis rakstīja: noņem galvu un no abām pusēm ar epoksīdiem kārtīgi ielīmē to sveci. Iekšpusē vajag mālus uzsmērēt, lai nepiedeg .
Šamota pulveri ar jāpiejauc,lai ir smukāka šuve.
deksters rakstīja:
anonimikis rakstīja: noņem galvu un no abām pusēm ar epoksīdiem kārtīgi ielīmē to sveci. Iekšpusē vajag mālus uzsmērēt, lai nepiedeg .
Šamota pulveri ar jāpiejauc,lai ir smukāka šuve.
Un apkārt visam baltas flīzes salīmē
nu jā, ir doma svecei otrā galā uzgriezni pievilkt, tikai pirms tam vajag vītnes pagarinātāju. Droši ka uzgrieznim jābūt baltā krāsā, pieskaņotam pie flīzēm
mjam, tas viss smieklīgi, kamēr pašam tādi sū... negadās.
nez uz 3 cilindriem nevar braukāties ? šprici aizmezglo tam 1. cilindram un būs ekonomisks aparāts
migano rakstīja: nu jā, ir doma svecei otrā galā uzgriezni pievilkt, tikai pirms tam vajag vītnes pagarinātāju. Droši ka uzgrieznim jābūt baltā krāsā, pieskaņotam pie flīzēm
mjam, tas viss smieklīgi, kamēr pašam tādi sū... negadās.
nez uz 3 cilindriem nevar braukāties ? šprici aizmezglo tam 1. cilindram un būs ekonomisks aparāts
kaa tad...neaizmirsti virzuli un klani noinstaleet..
Virzuli un klani atstāt, sadaleni pievīlēt uz citām fāzēm, bet sveces vietā skābekļa membrānu, lai pārējos cilindros tīru skābekli pumpē.
Nevar kaut kādu resnāku sveci ieskrūvēt? No kaut kāda smagā vai tml.? Vēl variants tādu kā pārejas gredzenu uz lielāku vītni uzķīmiķot.
" Raiserā" Pa aptuveni 20Ls sataisīs.
Yonas rakstīja:
sleepnis rakstīja:
Nevar kaut kādu resnāku sveci ieskrūvēt? No kaut kāda smagā vai tml.?
Fordiem ir sveces ar resno vītni.
un GAZ51
He he, atceros bērnību- man IŽam ar tāda lieta bija. Tika urbts caurums un dzīta vītne uz 18 izmēru (oriģ kā zināms ir 14), tad taisīta pāreja uz 14, kas ar epoksīdsveķiem uz vītnes tika nostiprināta galvā. Mūsdienu vieglajiem tas varētu nebūt tik vienkārši, pārāk maz vietas apkārt svecei. Ja nu vienīgi varētu izmantot kādu mūsdienīgāku risinājumu, piemēram, šķidro metālu
Taads remkomplekts meetajas ieksh Biltema katalogiem. Maxaa kaut kas ap 5 ls. Ja interesee man kaut kur meetajas taads komplekts kas saucas viitnju atjaunotaajs. Kaa teica Yonas - izurbj lielaaku caumuru, iegriezh viitni un ieskruuvee to parikti vietaa un nekaadu probleemu.
aha, noraut roku garāmskrienošam terminatoram
www.ramoto.lv
dara visu ar galvām, gan jau ka arī tādu lietu izdarīs...pazvani.
sleepnis rakstīja: Virzuli un klani atstāt, sadaleni pievīlēt uz citām fāzēm, bet sveces vietā skābekļa membrānu, lai pārējos cilindros tīru skābekli pumpē.
Nevar kaut kādu resnāku sveci ieskrūvēt? No kaut kāda smagā vai tml.? Vēl variants tādu kā pārejas gredzenu uz lielāku vītni uzķīmiķot.
tiklīdz tā membrāna bŪS pietiekami maza, lai 10 sekundes motoram to 40 - 5-% skābekl no gaisa 20% saražotu
tas ramoto
Yonas rakstīja: Eksistē tādas remontvītnes. Pārurbj esošo caurumu uz nākošo izmēru, ieskrūvē to vītni un 'viss. 'Pameklē kādu servisu, kurš nodarbojas ar motoru remontiem.
oki
Tikai jautājums vai nav jāņem motorgalva nost ?
Ja urbj nenoņemot galvu, tad droši ka sabirst skaidas, kaut gan, alumīnijs tur neko nevar saskrāpēt.
Nez ar rokas urbi var precīzi ieurbt jau esošā caurumā, nevajag kādu viltīgu urbi ? dewalt metāla urbīši ņem kā traki, izies cauri motoram
galva sha vai ta bus janjem nost. kas pa auto? moshka nechakarejies un uzliec citu galvu.
Yonas rakstīja: Vispār jau urbis skaidas ceļ uz augšu....
ceļ augšā, bet nu nezvai tad, ja urbj esošā caurumā, palielinot par 1,5mm.
Tad tur jādara tā, ka tā cilindra virzuli noliek augšējā punktā, lai vieglāk skaidas izsūkt
Vispār jau tie 1.5mm laikam domāti pārejai uz FORD resno sveci, nevis kaut kādas čaulas ieskrūvēšanai
RAMOTO atsakās ko darīt, ja nenoņem galvu, saka skaidas iekšā un motoru varēs izmest
shearer rakstīja: galva sha vai ta bus janjem nost. kas pa auto? moshka nechakarejies un uzliec citu galvu.
626 kupeja, 2.0i, 8v
citu galvu no šrota ? ka nesanāk tā galva tik sūdīga, ka problēmas savairojās
un cilindru čaulas tādas, ka virzuļi krīt laukā
Yonas rakstīja:
Kāds sakars galvai no šrota ar cilindru čaulām
oj, vispār nekāds
pārāk daudz motors jau tika izjaukts
ātrais variants ir noņemt galvu, izurbt, iegriezt pārejas vītni, uzlikt galvu apakļam un braukt.
lēnais - urbt un griezt nenoņemot, tad noņemt un vēlreiz urbt un griezt, bet jau ar nākošo diametru, tad meklēt nākošo galvu un tad, varbūt, braukt.
primo rakstīja: ātrais variants ir noņemt galvu, izurbt, iegriezt pārejas vītni, uzlikt galvu apakļam un braukt.
lēnais - urbt un griezt nenoņemot, tad noņemt un vēlreiz urbt un griezt, bet jau ar nākošo diametru, tad meklēt nākošo galvu un tad, varbūt, braukt.
sveces vītne motorgalvā beigta
nu tā, piebraucu pie mājas un kaut kāda tā kā injektora šņākoņa. Izrādās svece atlaidusies. Izskrūvēju, skatos alumīnija skaidas un, protams, vītne ir beigta, pievilkt vairs nevar, uz riņķi iet.
Nez vai tā var būt, bet domājams ka braucot kādas pāris dienas tā trīcošā svece ir to vītni nograuzusi
Vispār ir kāda doma kā varētu to lietu labot ? Vai tiešām jāmaina galva nost ? Droši vien ka galvu tāpat nāksies ņemt nost, ja arī tur ir doma kaut ko tur urbt utt.