Par čuvaku paldies
Nu ko, sestdien jālaiž uz Ķekavu ;P
Par čuvaku paldies
Nu ko, sestdien jālaiž uz Ķekavu ;P
Magistrs rakstīja: Dzīva būtne ir dzīva būtne. Bet pielūgt dzelzs kasti, nolikt to Dieva statusā ir kautkā mazliet muļķīgi.
Nē, nu ko tur strīdēties - katram savs. Tev, Magistr, auto vienmēr būs dzelzs kaste...
Man, piemēram, tā nav dzelzs kaste, bet manu ideju un risinājumu realizācijas placdarms. Tur tiek likta iekšā dvēsele un tādēļ arī uztveru to ne vairs kā kasti, bet kā dzīvu būtni - tajā dzīvo daļa no manas dvēseles, ja tā var teikt... Protams, arī man jauna, tikko no rūpnīcas konvejiera noņemta mašīna sākumā ir "dzelzs kastes" statusā, tāpat kā jebkura sveša mašīna vai lieta, taču, ikdienā dzīvojot kopā ar šo dzelzi, tas pamazām "iekūst ādā" un kļūst par daļu no manis...
asf rakstīja:
Karlsone rakstīja: Pati kārba 3 260 Ls, noņemšana RAAP 100 Ls (maitas salauza ņemot nost Landu, tagad tas vēl +-100Ls + norāva vēl kaut kādu el. vadu), uzlikšana 104 Ls. Kopā 3 464 Ls (gandrīz 5 000 EUR). Skaists cipars, ne?
un galaa ir veca mashiina ar jaunu kaarbu! ar shaadiem gaajieniem latvieshia rii izceljas arii latvieshi izceljas! Apsveicu un noveelu lei taa mahshiina veel vismaz 100kkm iztur lai buutu bijis jeega to kaarbu mainiit...
Pirms pāris gadiem savam '95. gada A8 4.2 Quattro Tiptronic nācās veikt kārbas kapitālo remontu (tika nomainītas visas nolietojušās detaļas - visādi frikcijas diski u.t.t.). Iztērēju virs 700 Ls un arī ieguvu "vecu mašīnu ar jaunu kārbu", kā šeit dažs izsakās. Pie vienām sāpēm tika nomainīta arī stūres reika (veco apmaiņai uz rūpnīcu caur Auto Rīga), motora blīvslēgi un viss pārējais, kas reizi 10 gados ir jāmaina. Bet es nemaz neraudu par iztērēto naudu, jo šī mašīnīte jau nu nau tā, kura varētu pārvērsties par "vecu auto" - par vecu auto pārvēršas tikai mūsdienu rūpniecības vienreizlietojamās "pērles" (vai arī jebkurš auto tādu (no)lietotāju, kā Magistrs, rokās)... Es braucu, jūtu no tā arī prieku (nevis tikai pārvietojos no "A" uz "B") un zinu, par ko maksāju - ir provēti visādi varianti
asf rakstīja:
Karlsone rakstīja: Pati kārba 3 260 Ls, noņemšana RAAP 100 Ls (maitas salauza ņemot nost Landu, tagad tas vēl +-100Ls + norāva vēl kaut kādu el. vadu), uzlikšana 104 Ls. Kopā 3 464 Ls (gandrīz 5 000 EUR). Skaists cipars, ne?
un galaa ir veca mashiina ar jaunu kaarbu! ar shaadiem gaajieniem latvieshia rii izceljas arii latvieshi izceljas! Apsveicu un noveelu lei taa mahshiina veel vismaz 100kkm iztur lai buutu bijis jeega to kaarbu mainiit...
Es ja nopērku autiņu tad parasti vismaz 100 t nobraucu. Protams, ka no sākuma ir jāiegulda, bet pēc tam nav nekāda vaina.
tarantuls rakstīja:
TDI rakstīja:
tarantuls rakstīja:
TDI rakstīja: Mashiina ir gjimenes loceklis - nevari atljauties , nepeerc - veel viens(a) urla uz ielaam nau vajadziiga , taapat jau 'bomzju-shrotu' netruukst
aha, bet televizors - tas ir goda loceklis, un ledusskapis - tas tak vispār bračka, a mobiļņiks - tur viss skaidrs - tas ir Loceklis!!!
teu uz pieres arii nau kaads svariigs loceklis - laiva teiksim ??
teu nu gan ir iztēle!!
prichom te izteele , laiva - urlas galvenaa paziime ( taa mani beernelji apgalvo )
Karlsone rakstīja: Nopirku pa 11 000 EUR
+5keur , ~16keur maxaa 3gadiigs A6 ar xvz kaadaa staavokli esoshu kaarbu , teu tagad ir jauna(kaarba) par liidziigu cenu(auto) nu tad lai ripo
RX-7 , domu 100% atbalstu katram savs - kam shnjabis, kam vecenes, kam atkal pox cik ielociit autinjaa un guut no taa prieku man savulaik patikaas 3in1 , bet nebij viegli
Man prieks, ka Jums prieks
Karlsone rakstīja: Man prieks, ka Jums prieks
Kura gada tas A6 tev ir un kāds motoºs?
2001.g., 2,4 l, bendža
TDI rakstīja: prichom te izteele , laiva - urlas galvenaa paziime ( taa mani beernelji apgalvo )
laikam tavi bērneļi ir īpaši apdāvināti, izvērstāk varētu?
Tas gan off topic - bet - paldies par apsveikumiem dzimenē?
Oi, tas nebija jautājums , bet fakts
Es šādā situācijā īsti nezinātu, ko darīt - priecāties, ka tagad viss atrisināts (bet par 5k eiro), vai raudāt, ka iztērēta nereāla naudas summa ... principā, par neko
Nav ko domāt, atbilde ir vnk - braukt
Skatos, ka manis uzsāktā diskusija pēkšņi ir atgriezusies Top'ā
Labi, tad nu pajautāšu tādu lietu kā - vajadzētu tā kā autiņam stiklus notonēt. Varbūt kāds var ko ieteikt
Par 5k eiro es varētu uzņemties tonēšanu, kvalitāti garantēju.
Ļoti asprātīgi. Šķiet mēs nerunājam par vienu un to pašu Par 5k eito uztonē sevi pats un ar kvalitāti
iesaku prieksheejos saanu logus noliimeet ar caurspiidiigo 'brunju' pleevi - lai nariki ar puskjiegjeli sanjem 'rikoshetu' pa pieri . Es audaku ,neavantu , netoneeju , man tas skac nepatika + ir origin (nospraa gusi nekustiiga) shtorka pak.logaa un ruupniicas UV toneejums , tas gan 2,8Q 'biezajam' , nezinu vaj 'leetakiem' ar ir ruupniicas toneejums.
Karlsone rakstīja: Skatos, ka manis uzsāktā diskusija pēkšņi ir atgriezusies Top'ā
Labi, tad nu pajautāšu tādu lietu kā - vajadzētu tā kā autiņam stiklus notonēt. Varbūt kāds var ko ieteikt
292400 Jevgeenijs bergjos. labi straadaa, jau n-tos gadus ar labaam pleeveem. pac esmu toneejis 2 auto, pazinjas veselu kaudzi, arii pirms 5 gadiem vinja lipinaataas pleeves ne nost liip ne izbalee. cenas pa 20-30% zemaakas nekaa lielajos kantoros. Ja sarunaa var arii izbraukt, notoneet uz vietas.
Gribēju jautāt ļautiniem vai šī kaite Multitronikam, kas bija Audi A6 saimniecei ir hroniska kaite vai tikai atsevišķi gadījumi.
Palasīju te un sabijos, jo gatavojos ņemt A4 Avant (8E) tieši ar tādu kārbu.
oibi rakstīja:
405 rakstīja: Gribēju jautāt ļautiniem vai šī kaite Multitronikam, kas bija Audi A6 saimniecei ir hroniska kaite vai tikai atsevišķi gadījumi.
Palasīju te un sabijos, jo gatavojos ņemt A4 Avant (8E) tieši ar tādu kārbu.
hroniskā, tāpat kā problēmas ar v6 2.5 tdi
Ibio.....
oibi rakstīja:
405 rakstīja:
oibi rakstīja:
405 rakstīja: Gribēju jautāt ļautiniem vai šī kaite Multitronikam, kas bija Audi A6 saimniecei ir hroniska kaite vai tikai atsevišķi gadījumi.
Palasīju te un sabijos, jo gatavojos ņemt A4 Avant (8E) tieši ar tādu kārbu.
hroniskā, tāpat kā problēmas ar v6 2.5 tdi
Ibio.....
tas ir apspriests vairākos topikos - Use search.
kā arī par motoru problēmām vari palasīties Audi-style lapā.
2.5 v6 tdi bija lielākā VW/Audi koncerna kļūda, kuru laboja laikam 2001 gadā, kaut gan arī pēc tam ir dzirdēts, ka cilvēki ieberžas ar remontu uz 1,5k+ Ls
A par variatoru - ja pat te forumā ir 3 lietotājiem izgājis grizi un paskatoties ka iekš Mobile.de plačos stāv iespaidīgs skaits ar getriebe schaden, tad domāju, ka tas ir spēcīgs arguments, lai nepirktu auto ar attiecīgo kārbu.
kaut gan muļķutronika kārba pārsvarā nāca iekš modeļiem ar 2.4 benzīnu
tas ir konkrēts trulums, jo A4 (8E) vispār nav pieejams ar savādāku automātu(ar dažiem vai pat tikai vienu izņēmumu) , bet auto kā tāds ir tiešām labs un vajag automātu.
Scheize
Parēķini, vai tu varēsi pavilkt mašīnu + jaunu kārbu, ja varēsi, paņem ar beigtu muļķutroniku un aiziet
Un par to, ka tur ir tikai muļķutroniks, nevajag tirst - kā tu domā, ko darīja tie, kas gribēja pareizo piedziņu un tomātu - dročīja un siekalojās? Baidos ka nē, ņēma šķiptroniku, vismaz C5 variantā, un neticu, ka ne B5
Par to 2.5 v6 ķīseli - velns nav tik melns, kā to mālē Ir jau cilvēki, kuriem nāk šermuļi un pēc tam puņķi un asaras, ka lūk remonts uz pusotru štuku Nopirka radinieks 1998. gada C5 A6 avantu ar vājāko 2.5 ķīseli un šķiptroniku, nu neko, jau vairāk nekā gadu brauc [viņa vecene], vairākkārtīgi bijis uz diagnostikām, tur saka, ka priekš tik veca bīdeļa ļoti labā stāvoklī Es pieņemu, ka tur vienkārši kāds vācietis jau ir veicis pilno apkopi Galvenā kuiņa, kas tur viņam ir - jāsameklē ABS bloks ar specifisku, reti izplatītu kodu, tieši tā koda dēļ ceņņiks tam priekam būs 220-250 ls...
A6 VARIATOR epopeja turpinās!
Nu ir pienācis tas laiks, kad RAAP jābrauc autiņš atstāt un gaidīt spriedumu. Pa šo laiku ir uzradusies versija - nahrenizēt to multiptronic kārbu un nomainīt pret parasto. Nepieciešama lietota manuālā kārba dzinējam V6 2,4 l labā stāvoklī, sajūga kurvis, sajūga disks, sajūga trose, sajūga un bremžu pedālis ar kronšteinu. Teorētiski iespējamam jābūt. It kā. Vismaz variants.
P.S. Redzēs, cerams, ka RAAP mana "epopeja" būs reklāma ))