EGR sistēma samazina NO izmešus, tā recirkulē daļu izplūdes gāzes, tas ir, novirzā daļu dūmu no izplūdes kolektora uz ieplūdes kolektoru, pēc droseles, tādejādi samazina degmaisijuma sadegšanas temperatūru un līdzarto samazinās NO izmešu daudzums. Principā tas var ietekmēt jaudu, jo sanāk nabadzīgāks maisījums. EGR vārsts regulē šo cirkulāciju. Sistēma atslēdzas kad dzinējs ir vēl auksts, strādā brīvgaitā, vai kad pedālis ir grīdā.
bralitis rakstīja: Izlasot rakstiņu :forum.opelclub-by.com/... Cik noprotu tad EGR vārsts kaut kādā mērā ietekmē arī auto jaudu ?
Tad, kad kaut kāda daļa no visas tās recirkulācijs sistēmas iziet no ierinda, kompis izmet kļūdu un darbina autiņu avārijas režīmā - tobiš saudzējošā. Tad arī jauda samazinās. Sajūta tāda, kā turbina nefunkcionētu
EGR