Kas ir lufte sajuugaa? Kaa tas izpauzhas?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kas ir lufte sajuugaa? Kaa tas izpauzhas?
Šim remontam noteikti ir jābūt garantijas remontam.
Noteikti ieskau vērsties PTAC un tad arī tiesā. Protams, sākumā vajadzētu dabūt kādu rakstveida cedeli arī no paša dīlera par to, ka pa garantiju nečinīs.
exif rakstīja: Kas ir lufte sajuugaa? Kaa tas izpauzhas?
Vot vot mani arī tas interesē. Izspiedējgultnis begts, disks nodilis, pedālis ļurkājas????
Baigā vibrācija slēdzot ātrumus. Kā sajūgs grīdā, tā arī sākas. Un it kā kaut kāds troksnis.
Nu, tik daudz es no viņa sapratu.
P.S. Mašina ņe moja, ja toļko zajavu povesil...
Negrib pa garantiju taisīt, tapēc, ka daudzi brauc kā auni - slidina sajūgu nejēga, tura stundām nospiestu pedāli, utt. mīcoties pa sastrēgumiem, bet sajūgs jālieto pēc iespējas īsāku brīdi! Zebrā rādija kādi izskatās sabeigti, šitādu, izbrina pilnu cilvēku (tipa kā tad tā tik neizturīgi sajūgi utt), sajūgi, kopā ar RTU profesora komentāriem.
Bet ja braucējs tomēr ir ūber akurāts un pareizs, tad eksistē tehniskā ekspertīze, kas var noteikt vai tas ir normāls izdilums vai brāķis. To arī vajag pieprasīt pārdevējam.
Njā, bet tiekai tā ekspertīze kādu menesi prasīs.
Principā jau kad izjauks būs redzams no kā tur ir izjucis, ja būs nejēgā pārkarsēts, tas uz aci redzams un varēs uz ekspertīzi nemz nesūtīt, atliks tik maksāt nolaistām ausīm, bet jā nē domaju ka šie sataisīs un negrībēs segt vēl ekspertīzes izdevumus.
Remonts 600 latu? Ibio, cik tad tai tachkai maksaa jauns sajuugs? Vinjsh apzeltiits?
Par izmaksām man toč nav ne jausmas. Tik daudz džekam esot pateikts, pat neprecizējot, kas tieši luftē. Es sapratu, ka ne sajūgs, ne kurvis neesot jāmaina. Un noticies diezgan pēkšņi.
Autiņš ir Accord ar 2litrīgu benzīna dvēseli. Tipa, vāģis parastais, jebkādiem papildus RS utt.
Baigā vibrācija slēdzot ātrumus. Kā sajūgs grīdā, tā arī sākas. Un it kā kaut kāds troksnis.
Nu, tik daudz es no viņa sapratu.
=============
Hmm, tas vairaak izskatas peec, teiksim, izspiedeejgultnja defekta.
Kaut neizjaucot nepateiksi
P.S. Kur pazuda feinais diskusons par OSKARiem? Bij baigi labs,
man patika )))))
Tu kurš zajavu izkāri, cik km ir nobraukums ?
Baigā vibrācija slēdzot ātrumus stāvot un vai braucot? Varbūt keks baigi nosalis un kājas vibrē?
senuks rakstīja: Tu kurš zajavu izkāri, cik km ir nobraukums ?
Baigā vibrācija slēdzot ātrumus stāvot un vai braucot? Varbūt keks baigi nosalis un kājas vibrē?
Kad spiež sajūgu.
Mehānikai tas nepieciešams gan braucot un slēdzot uz augšu/leju, gan uzsākot braukt.
Es tak teicu - mašīna uz garantijas. To dīleris atzīst. Pričom te noskrējiens?
nomainit auto un dileri bus vienkarsak
Sajūgam ir noteikts darbamūžs km. Un ja esi liels braucējs - var mierīgi tos noskriet pāris gados.
Bet par tēmu - izspiedējgultnis beigts. Normāli tāds gultnis maksā 10-50Ls. Protams kārbas noņemšana-uzlikšana ar kautko maksā. Ja braucējs normāls - var mēģināt sūtīt uz ekspertīzi, kautgan grūti tur kautko pierādīt.
garuda rakstīja:
Es tak teicu - mašīna uz garantijas. To dīleris atzīst. Pričom te noskrējiens?
pzd.... jauns autiņš un šitādas problēmas. kaut kāds murgs. Un 600 Ls tas vispār liekas kosmoss cena.
Skaidrs,ka iekš LV neko vairāk arī neuzzināsi.Iesaku kādu dienu aizbraukt uz Tallinu sameklē dīleri tur,aizbrauc tipa vai vai kā grab tokko vēl nebija un kas tur vēl,moš noveicas un atrod vainu.Varbūt tikai par diagnozi kādu kronu paņems.Moš paveicas.
nav ne jausmas, kā tas uzzīmēts jaunajiem accordiem, bet iespējams (es tikai minu), ka mehānisms līdzīgs, kāds man bija '89 gada 730? tipa demfera spararats (tā vismaz krieviski man viņu stādīja priekšā) un lufte bij reāla - laižot sajūgu vaļā "klik", pārslēdzoties pa mazākiem robiem "klik" vai arī noslāpējot vismaz 3-4 "klik", nu tādi paskaļi. a kur fiška? sajūga disks ir monolīts no viena gabala (bez atsperēm), toties spararats ir divdaļīgs un to "rāviena izlīdzināšanas" funkciju, ko parasti veic divdaļīgie sajūga diski ar atsperēm, šajā gadījumā pilda spararats. nu tur tad ar tā lufte un "klik" mājo. CV busam ar manuālo štepseli bija vēl kāda trešā konstrukcija, nu bet par to citreiz.
darbs tur uz stundām 6...8. nezinu, cik tagad bensonam takse, bet kādreiz bija 20 ls. stundā. i togo jau 150 naudiņas.
detaļas - kurvis, cilindrs, izspiedēja gultnis - gan jau arī savi 3 simti. jo mašīns tomēr jauns un 3rd party ražojums vienkārši nav pieejams (ja arī būtu, pie Benona Tev to diez vai liktu).
Un ļoti iespējams, ka viņiem nav paredzēts mainīt tikai vienu sajūga daļu, ja maina tad tikai visu kopā - disks, kurvis, gultnis un kas tur vēl.
Crankshaft rakstīja: Baigā vibrācija slēdzot ātrumus. Kā sajūgs grīdā, tā arī sākas. Un it kā kaut kāds troksnis.
Nu, tik daudz es no viņa sapratu.
=============
Hmm, tas vairaak izskatas peec, teiksim, izspiedeejgultnja defekta.
Kaut neizjaucot nepateiksi
P.S. Kur pazuda feinais diskusons par OSKARiem? Bij baigi labs,
man patika )))))
Tikpat iespējams ka kurvis nav kārtīgi pieskrūvēts pie švunkrata tas arī tur var ļurināties un visu čakarēt.
Sajūga lufte
Sajūga lufte