Tas kas kruķī no D uz N nav īpaši gudrs!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tas kas kruķī no D uz N nav īpaši gudrs!
viens jau uz tādu jautājumu atbildēja visizsmeļošāk - ja gribas kaut ko dračīt yad var atrast ko noderīgāku nevis automāta kloķi ))
Jaabrauc ir tikai ieksh D un cauri!
Tas visos forumos ir neskaitaamas reizes apspriests!
Sleegaajot manupraat vairaak chakaree to kaarbu nekaa ja vinja uz briidi tiek nobremzeta!
Kā jau vairākkārt šeit ir teikts - mazāk slēgsi, ilgāk brauksi
Nav ko raustīt kloķi, ja tas tam nav paredzēts.
Drošības labad pie krustojuma nospied bremzi un kādas 5 reizes ieliec arī R - lai sajustos kā īsts autovadītājs...
P.S. Bet ja nopietni - nekas nekur nav jāslēdz.
Ideots rakstīja: un kas tas par auto, kam pie sarkanā jāliek iekš to N vai ta nospiežot bremzi D režīmā tas auto neapstājas?
daudz maz pareizi te saka, lieki slēgāties nevajag, taču nav jau arī tā, ka tagad pēc 20 slēgājieniem Tev tas automāts būs pie Dieviem.... tā jau arī nav
ieliec D un izbaudi braukšanu pa pilsētu
stājoties malā, neizmirsti ieliet P un nesabaidies, ka, ja tomēr būsi atstājis D pozīcijā vai citā, ka tajā gadījumā auto neleks
piespied bremzi, ieliec P un startē tad
nu man kad bija izdeviiba ar automaatu pabraukaat liku tai N tikai tad ja izlgi jaastaav tai krustaa jo savaadaak jams saaka taakaa tricinaaties a ja tur paaris sekundes nevis 2 minutes jaastaav tad neko nestepseleeju
Vismaz SAAB manuālī stāv rakstīts šitā
Selector position (N):
In the Neutral position (N), the transmission is disengaged from the engine. The engine can be started, but first ensure that the parking brake is on, to prevent the car from moving off unexpectedly.
To prevent engine and transmission from becoming hotter than necessary, select (N) for stops other than brief ones e.g. if stuck in a traffic jam.
The normal drive position (D) is recommended for waiting at traffic lights.
Imka rakstīja: Vismaz SAAB manuālī stāv rakstīts šitā
Selector position (N):
In the Neutral position (N), the transmission is disengaged from the engine. The engine can be started, but first ensure that the parking brake is on, to prevent the car from moving off unexpectedly.
To prevent engine and transmission from becoming hotter than necessary, select (N) for stops other than brief ones e.g. if stuck in a traffic jam.
The normal drive position (D) is recommended for waiting at traffic lights.
vo ov es taa brauc tik me instinktiivi bez manuaala paliizdiibas
aptuveni taa ja, staavi vairaak par 2min tad liec N, bet parejos gadijumos visu laiku ar D
Kāpēc iļgāk stāvot nevar likt P
es lieku P, jo tad nav jātur kāja uz bremzes...
Nezinite rakstīja: Kāpēc iļgāk stāvot nevar likt P
es lieku P, jo tad nav jātur kāja uz bremzes...
Pie katra krustojuma āliek ir P, jānorauj rocene un jātur kāja uz bremzes
Imka rakstīja:
Nezinite rakstīja: Kāpēc iļgāk stāvot nevar likt P
es lieku P, jo tad nav jātur kāja uz bremzes...
Pie katra krustojuma āliek ir P, jānorauj rocene un jātur kāja uz bremzes
Vēl var uzlikt stūres saslēgu, lai nav jātur rokas uz stūres...
tuncis rakstīja:
Imka rakstīja:
Nezinite rakstīja: Kāpēc iļgāk stāvot nevar likt P
es lieku P, jo tad nav jātur kāja uz bremzes...
Pie katra krustojuma āliek ir P, jānorauj rocene un jātur kāja uz bremzes
Vēl var uzlikt stūres saslēgu, lai nav jātur rokas uz stūres...
Nav jau grūti izkāpt un pamest ķieģeli zem riteņa ....ja nu kas
Ideots rakstīja: visdrošāk tomēr būtu izslēgt motoru......
nea ...vajag noņemt klemmi aķītim
Paldies Jums gudrie, zinošie, pieredzējušie, viedie...
Arī jautājums līdzīgs, -cik ātri pie apgriešanās drīkst slēgt no atpakaļgaitas uz Drive un otrādi? kautkur lasīju, ka nevar kā manuālo kārbu uzreiz mest no R uz D, tas jādarot "lēnām"... ko nozīmē lēnām un vai šis ierobežojums ir spēkā arī moderniem automātiem?
Yukki rakstīja: Arī jautājums līdzīgs, -cik ātri pie apgriešanās drīkst slēgt no atpakaļgaitas uz Drive un otrādi? kautkur lasīju, ka nevar kā manuālo kārbu uzreiz mest no R uz D, tas jādarot "lēnām"... ko nozīmē lēnām un vai šis ierobežojums ir spēkā arī moderniem automātiem?
Teorētiski, kad mašīna apstājusies, caur N (lai paspēj "ielikties") liekam D un otrādi. Bet praktiski var diezgan ātri, tikai nevajag īpaši bieži to praktizēt, jo kārba tam nav paredzēta un "izvalkājās" ir pieredzēts...
Uggga rakstīja:
Yukki rakstīja: Arī jautājums līdzīgs, -cik ātri pie apgriešanās drīkst slēgt no atpakaļgaitas uz Drive un otrādi? kautkur lasīju, ka nevar kā manuālo kārbu uzreiz mest no R uz D, tas jādarot "lēnām"... ko nozīmē lēnām un vai šis ierobežojums ir spēkā arī moderniem automātiem?
Teorētiski, kad mašīna apstājusies, caur N (lai paspēj "ielikties") liekam D un otrādi. Bet praktiski var diezgan ātri, tikai nevajag īpaši bieži to praktizēt, jo kārba tam nav paredzēta un "izvalkājās" ir pieredzēts...
tātad automāti joprojām sux šis ir otrs iemesls, kāpēc joprojām vēl dodu priekšroku kloķa raustīšanai, pirmais iemesls ir aiztures laiks pirms kickdowna, kas parasti nedaudz krīt uz nerviem
Kops Februara braucu ar autinu, kuram DSG karba un vienigais, ko braucot uz prieksu sledzu ir no D (drive) uz S (sport) rezimu. Meginaju sakuma izmantot ar tiptronica piedavato iespeju slegt manuali, bet DSG automats to paveic atrak.
Kickdowna reaģēšanas ātrums atkarīgs no mašīnas, jeb kārbas ražotāja. Pēc savas pieredzes varu teikt ka Hondai tas ir ļoti pieņemams, Mitsu so so, Opelim succkkss.
Ar automātu būs daudz grūtāk izšūpoties no dubļiem/sniega, bet tas kompensē ar braukšanas ērtībām pilsētā.
Yukki rakstīja:
Uggga rakstīja:
Yukki rakstīja: Arī jautājums līdzīgs, -cik ātri pie apgriešanās drīkst slēgt no atpakaļgaitas uz Drive un otrādi? kautkur lasīju, ka nevar kā manuālo kārbu uzreiz mest no R uz D, tas jādarot "lēnām"... ko nozīmē lēnām un vai šis ierobežojums ir spēkā arī moderniem automātiem?
Teorētiski, kad mašīna apstājusies, caur N (lai paspēj "ielikties") liekam D un otrādi. Bet praktiski var diezgan ātri, tikai nevajag īpaši bieži to praktizēt, jo kārba tam nav paredzēta un "izvalkājās" ir pieredzēts...
tātad automāti joprojām sux šis ir otrs iemesls, kāpēc joprojām vēl dodu priekšroku kloķa raustīšanai, pirmais iemesls ir aiztures laiks pirms kickdowna, kas parasti nedaudz krīt uz nerviem
Tas laiks nav garāks, kā izspiest sajūgu izņnemt no ātruma, ielikt ātrumā, atlaist sajūgu
Jāsaka paldies veikala pārdevējam, kas mani pierunāja ņemt izmēģināt auto ar automātisku kārbu. Man pat prātā nenāca pirkt auto ar automātu, jo biju pinīgi pārliecināts kloķa raustīšanas piekritējs un visi izmēģinātie auto ( līdz 2000 gada ražoti ) ar automātiem mani neapmierināja, bet izmēģinot jaunu 6 pakāpju automātu nekādas domas par kloķa raustīšanu vairs nebija.
Viss plūst viss mainās, tehnika attīstās, sastrēgumi kļūst lielāki un tagad esmu pilnīgi pārliecināts automātu piekritējs mašīnai, kas ir ikdienas lietošanai.
veel jau ir taada lieta ka ja tur uz D reziima tad ir paaugstinaats degvielas pateerins ford Mondeo kompis D reziimaa raadiija ~2.0l/H bet N režīmā 1.2-1.3l/H protams negribu teikt ka pie katra luksofora jaaliek N bet ja ilgaak jaastaav tad gan. Veel ir taada lieta ka dažiem automaatiem ieliekot D un staavot uz vietas kaarba it kaa pati paarsleedzas uz N tas ir nekriitas motora apgriezieni nu faktiski nav juutama atšķirība starp to vai ir D vai N. Man taa ir ar SAAB 9-5 un taapat bija ar Chrysler 300M bet ar ford Mondeo Opel Omega Mazda MX6 mazda 626 Chrysler Vision bija taa ka pie D režīma kritās motori apgrieizieni nu vienkāºši motoram bija 'smagāk"
A neviens no jums nav iedomajies- kapec svirai starp D un N pozīciju nav vajadzīgs fiksators?
Manā skatījumā ir pat labak pie sarkanā (nemaz nerunajot par parbrauktuvem) likt N un atslogot to motorīti. No pieredzes varu teikt, ka būs atsķirība degv patēriņā un arī dzeses ventilarors slēgsies iekšā daudz retāk.
Braukshana ar automatu.
Sveiciens visiem. Jautajiens diezgan pamuljkjigs varbut, bet tomeer. Draudzene tikko nopirka auto, bet ar atomatisko atrumkasti. Pats neesmu daudz braucis ar automatim, tapec ar gribu zinaat shadu lietu - krustojuma ir sarkanais, ieliekam N pozicijaa, zaljais - protams D pozicija. Un taa katra krustojumaa - N, D, N, D... Personigi es pats braucu ar to mashinu taa, un vispaar ar automatu, piem marshruts darbs-majas, tad pie majas ielieku D un pie darba - P un slapeju nost. Kaa ir parezaak un veseligaak atrumkastei? Vai mociit ar poziciju mainjam no P-D-N-D-N-D-N-D-N-D-P vai labak krustojuma turet uz bremzes?