kuru mazauto pirkt?

Vilks Reģ.: 30.07.2002

plaanoju iepirkt sava kantora vajadziibaam uz liizinga jaunu mazauto, bet nupat tikai saaku ievaakt informaaciju pa shiem.

uz dazhiem pieteicos uz testa braucieniem.

interesee aptuveni: VW POLO, FORD FUSION, OPEL CORSA, NISSAN NOTE.

veel domaaju par TOYOTA YARIS.

noteikti neinteresee dienvideiropas autinji- peugeot, citroen un citur pasaulee razhotie ne iipashi populaarie un ne tik kvalitatiivie autinji.

no apskatiitajiem vislabaak buutu diizelis ar automaatu, bet cik apskatiiju, tad lielaakajai daljai vispaar nav automaatu, daljai nav arii diizelju.

labpraat uzklausiitu foruma spechuku un spameru viedokli par mineetajiem autinjiem, paardeveejiem, apkopju veiceejiem, arii pieredzi un ieteikumus par pashu pirkshanas/kauleeshanaas un liizingoshanas procesu.

teksti par lietotiem BMW un mazlietotiem auto (liidz 2 gadiem) shoreiz jaatliek- no mazlietotajiem auto no mazauto seerijas nav ko izveeleeties- vai nu nobraukums liels vai arii cena tikai 10% mazaaka par veikala cenu.

 
Milicists Reģ.: 11.09.2004
0 0 Atbildēt

Es no nosauktajiem laikam ņemtu Yāri. Vismaz Auto bildā bija bezmaz vai celts debesīs ar savu izturību. Kā ir realitātē, nezinu. Iesp Notte arī nav nekādas vainas. VW fans teiktu - baudāms auto. Polo pārāk augsta cena. Nu kaut kā tā!

joop Reģ.: 21.04.2006
0 0 Atbildēt

Vilks rakstīja: plaanoju iepirkt sava kantora vajadziibaam uz liizinga jaunu mazauto, bet nupat tikai saaku ievaakt informaaciju pa shiem.

uz dazhiem pieteicos uz testa braucieniem.

interesee aptuveni: VW POLO, FORD FUSION, OPEL CORSA, NISSAN NOTE.

veel domaaju par TOYOTA YARIS.

noteikti neinteresee dienvideiropas autinji- peugeot, citroen un citur pasaulee razhotie ne iipashi populaarie un ne tik kvalitatiivie autinji.

no apskatiitajiem vislabaak buutu diizelis ar automaatu, bet cik apskatiiju, tad lielaakajai daljai vispaar nav automaatu, daljai nav arii diizelju.

labpraat uzklausiitu foruma spechuku un spameru viedokli par mineetajiem autinjiem, paardeveejiem, apkopju veiceejiem, arii pieredzi un ieteikumus par pashu pirkshanas/kauleeshanaas un liizingoshanas procesu.

teksti par lietotiem BMW un mazlietotiem auto (liidz 2 gadiem) shoreiz jaatliek- no mazlietotajiem auto no mazauto seerijas nav ko izveeleeties- vai nu nobraukums liels vai arii cena tikai 10% mazaaka par veikala cenu.

Apskati vēl arī tādu variantu kā Suzuki Swift...krietni glītāks par visiem Getszzziem...un tas,ka japānis!!!

Ksneps Reģ.: 01.08.2004
0 0 Atbildēt

Pērc šādu auto: videos.streetfire.net/...

Ja nopietni, tad pērc obligāti dīzeli, jo benzīnieks ēd kā traks. Kādu auto izvēlēties - nezinu, visi mazās klases auto ir štrunti. Nepērc žopeli. Tomēr visbiežāk līzingā cilvēki pie manis pērk toyotas...

Fridrihs Reģ.: 10.12.2002
0 0 Atbildēt

Ja rocība atļauj, es pirktu Yarisu.

Kādu brīdi braukāju ar iepriekšējo modeli, bija ok. Aizmugurē pat trīs 1.80m+ vīrus varēju saspiest. Ar 1.3 benzīna motoru dikti žiperīgs auto. Ja būs dīzelis, tad patēriņš vispār "maļina"

Petka Reģ.: 09.09.2001
0 0 Atbildēt

Ir jau tā, ka automātus viņi nenorāda un nepiedāvā, bet arunāt un pasūtīt var.

Piemērs: Getz ar automātu var dabūt tikai ar 1.6, bet 1.4 arī varēja...

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

No autora uzskaitītajiem ņemtu Yaris.

1) kvalitāte;

2) izturība;

3) labs serviss.

Kamikadze Reģ.: 21.11.2003
0 0 Atbildēt

a kas vainas zjopelim?!!? crashtestos baisi labie raadiitaaji - darbinieku veseliiba un dziiviiba taksh svariiga, ne?

Ksneps Reģ.: 01.08.2004
0 0 Atbildēt

Kamikadze rakstīja: a kas vainas zjopelim?!!? crashtestos baisi labie raadiitaaji - darbinieku veseliiba un dziiviiba taksh svariiga, ne?

Nu, tad nopēr '91 gada žopel astrohu un braudz baudā lūkotie...

Kamikadze Reģ.: 21.11.2003
0 0 Atbildēt

91 gada astra jau par vecu buus aber jaunaa corsa i pavisam kas cits

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

esmu bijis tieši šādas dilemmas priekšā. Mani secinājumi bija - WV Polo pārāk dārgs (un garlaicīgs dizains), ja patīk tā izslavētā kvalitāte, tad labāk Škoda Fabia - tas pac vien ir, Yaris arī pārāk dārgs, Opelis nepatika, Fords Fjūžins ir ar to pašu PSA dīzeli, bet cietāku gaitu, un tā pirms trīs gadiem kļuvu par Peugeot 206 braucēju. Nobraucu 120000 km, un nevaru ne par ko sūdzēties. Tagad gan 207 ir uzskrūvēts maga dārgā cenā.

Biju pāris dienas pagājšvasar paņēmis testēt Citoen C1. TAs pats, kas Toyota Aygo. Ja paņem nopakotāko dīzeļversiju, tad nekāda vaina, braukt var.

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Vel ir vērts apskatīt Mitsubishi Colt.

Rudiz Reģ.: 10.04.2003
0 0 Atbildēt

Kādreiz lietoju Pegueot 206 un nolemu vairs nekad nepirkt pegueot.

Tagad lietoju Nissan Note un ir OK, paņēmu ņiprāko dīzeli un labāko aprīkojumu. Vidēji tērē 4.8 l/100, Nordē serviss ir OK.

Pirms tam lietoju Mazda3 ar automātu un Note noteikti nav daudz sliktāka, dažās lietās pat pārāka. Automātu neiesaku mašīnai ar motora tilpumu zem 2.5 litriem.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Guzis rakstīja: Vel ir vērts apskatīt Mitsubishi Colt.

Colt toč nav slikts kā mazauto, bet tajā pašā laikā salons plašs. Ja aizmugurējais beņķis aizbīdīts līdz galam uz aizmuguri, pie stūres 188 vadītajs, man (183) kājas (ceļgali) aiz viņa krēslam nemaz nepieskarās. Garākiem pārbraucieniem gan nav diez ko ērts, bet pilsētai ļoti labs. Vienigais, kas man Colt automātam nepatīk, ir lēnā pārslēgšanās. Sajūta tāda, ka brauc ar manuālo un starp ātrumu pārslēgšanu tiek ieturēta pamatīga pauze.

juriz Reģ.: 09.06.2001
0 0 Atbildēt

Nedaudz gribētos tomēr aizstāvēt franču auto. Vismaz ar servisiem toč nebūs prpblēmu, kas darba auto ir ļoti svarīgi. Apkopi var pieteikt gandrīz uz nākamo dienu. Bija pa diviem gadiem neliels defkets (ģeneratora siksna sāka jukt ārā, jo esot bijuši akmeņi uz skriemeļa). Par to vispār no rīta piezvanīju, sarunāju, ka iadzīšu auto, agrā pēcpusdienā bija gatavs. Tas viss iekš EuroAuto. Pie tam PSA grupai ir vieni no labākajiem dīzeļiem.

Labi. par nosauktajiem auto. Ford Fusion jau nav nekāds mazauto, tāds pusdžips. Ja mazauto no Ford, tad Fiesta. Darbā daudz mums šitādas, it kā nekas vēl neplīst.

Nissan Note nopirka brālis, nobraucis jau ir kādus 30 000 km pa pusgadu (tāds darbs), nekādu sūdzību nedzirdēju, brauca tikai uz apkopi. Pirka SIA Norde. Arī servisā nav rindā jāstāv.

Toyota protams izceļās ar kvalitāti, bet cena arī atbilstoša.

Pie līzinga skaties, ja ņem operatīvo (droši vien), kāds ir ierobežojums uz nobraukumu, uzņēmumam tas nav mazsvarīgi. Parasti dod kādus 12 000 km uz gadu.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

juriz rakstīja:

Pie līzinga skaties, ja ņem operatīvo (droši vien), kāds ir ierobežojums uz nobraukumu, uzņēmumam tas nav mazsvarīgi. Parasti dod kādus 12 000 km uz gadu.

Tu nepārrakstījies? Kādus vēl 12 000 km uz gadu? Norādi kaut vai 100 000 km gadā, vienīgi samazināsies atlikusī vērtība un attiecīgi arī starpība maksājumā starp oplīzi un parastô līzi.

Privātpersonas lielākoties norāda gadā 20 000 km.

GunchaSh Reģ.: 13.04.2005
0 0 Atbildēt

Manā gadījumā pat nepieminēja, ka tāda lieta pastāv, kā km ierobežojums un ņēma uz savu galvu iešķieba 70Kkm. Nu nez 2-iem gadiem pietiek, bet ko darīt ar 12 vai 20Kkm, gan nezinu, tad jau nav jēga pirkt tādu auto. Par Coltu var padomāt, bet laikam ne benzīnnieku, baigi rijīgs, ja ņem dīzeli, tad jau labāk apskatīties kādu no jaunās Škodas Fabia variantiem, par 15KEur sanāk ar 1.9 TDI dzinēju....

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

GunchaSh rakstīja: Par Coltu var padomāt, bet laikam ne benzīnnieku, baigi rijīgs

Ko nu uzskata par rijīgu, manis pieminetais automāts vairāk par 7l vidēji neēdot, tikai īsti nezinu kads viņam motors.

DeaDMoroZZZ Reģ.: 12.02.2003
0 0 Atbildēt

ja jau firmai un uz liizinga, tad labaak piemet veel klaat kaadu santiimu un jem jazz vai mazda 3.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

GunchaSh rakstīja: Manā gadījumā pat nepieminēja, ka tāda lieta pastāv, kā km ierobežojums un ņēma uz savu galvu iešķieba 70Kkm.

A tu pirkuma līgumu (atpakaļpirkuma) nelasīji pirms to parakstīji?

Ja nobrauksi vairāk par tiem 70 kkm, tad nekāds līgumsods nepienākas, ja pats to auto pēc oplīzes beigām atpirksi par atlikušo vērtību. Ja gribēsi atstāt līzinga kompānijai, tad gan līgumsods būs jāmaksā (parasti Ls 0,10 par katru lieko km).

GunchaSh Reģ.: 13.04.2005
0 0 Atbildēt

Uggga rakstīja:

GunchaSh rakstīja: Par Coltu var padomāt, bet laikam ne benzīnnieku, baigi rijīgs

Ko nu uzskata par rijīgu, manis pieminetais automāts vairāk par 7l vidēji neēdot, tikai īsti nezinu kads viņam motors.

Nu manējais 1.3 ar lielu sēņošanu knapi iekļaujas 6-6.5 litros un tas ir manuālais, ja bik normālāk pabrauc, tā lai tjipa netraucē citiem pārvietoties tad 7-i ir stabili...

GunchaSh Reģ.: 13.04.2005
0 0 Atbildēt

Uggga rakstīja:

GunchaSh rakstīja: Par Coltu var padomāt, bet laikam ne benzīnnieku, baigi rijīgs

Ko nu uzskata par rijīgu, manis pieminetais automāts vairāk par 7l vidēji neēdot, tikai īsti nezinu kads viņam motors.

Ak jā pilsētas režīmu es vispār nepieminēju tas vispār ir murgs 10-15 l/100

Vilks Reģ.: 30.07.2002
0 0 Atbildēt

paldies par padomiem.

buus jau laikam arii tas jaaris jaapskataas. vakar autotirgotaaju lapaas pieteicos uz testa braucieniem- shodien neviens nav atzvanijis

par to fordu- sajaucu, bija fiesta domaata

varbuut briivdienaas buus laiks izbraukt pa autosaloniem un paluureet.

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

A šito Nissan Kašķi nedomā apskatīt ? Cena tur baisi lielāka nebija.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Guzis rakstīja: A šito Nissan Kašķi nedomā apskatīt ? Cena tur baisi lielāka nebija.

Priekš darbinieka pārāk glauns jeb pārāk "baudāms"

Vilks Reģ.: 30.07.2002
0 0 Atbildēt

vispaar plaanotais budzjets ir videeji 15 000 EUR. kashka maksaa jau 18 000 bez navaratiem, tad kopaa jau virs 20 t. buus.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti