Tad ņem Roomsteri, varēsi citiem pastāstit vai ir labs
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tad ņem Roomsteri, varēsi citiem pastāstit vai ir labs
kaadas atsauksmes ir dzirdeetas par Skoda Fabia un Skoda vispaar?
taga jau jaunaa skoda fabia dabonama laikam ir?? mosh apcholee ar kaa variantu opeljastras veco modeli?? tjip opel.adamauto.lv/...
JAunā Škoda FABIA?
vai ROOMSTER?
imo - viena no labākajām cenas / kvalitātes attiecībām...
Vilks rakstīja: kaadas atsauksmes ir dzirdeetas par Skoda Fabia un Skoda vispaar?
Darbā ir 2gab vecās fabia tdi un 4 gab Octavia 2 mpi
Visi brauc un nesūdzas - arī apskati izgāja bez kreņķiem. IMO prātīgāks variants par VW
Man ir Roomster 1.9TDI Sport versijā. Braucu mēnesi. Nobraukti jau 4000km, jo ar autiņu brauc arī mans palīgs. Izmantojam kā darba auto.
Mūsu gadījumā ideāls, jo vajag ietilpību un tajā pašā laikā negribas "bulkuvāģi".
Sakrāmēt autiņā var baigi daudz.
Pagaidām esmu ļoti apmierināts ar izvēli.
Nopirku pa 16000eur.
Master_D rakstīja: JAunā Škoda FABIA?
vai ROOMSTER?
imo - viena no labākajām cenas / kvalitātes attiecībām...
jaa, jaunaa fabia - www.skoda.lv/...
it kaa jau shkodai nav ne vainas, bet naakotnee nopaardot gan buutu laikam gruutaak nekaa jopeli vai vw.
kaadi viedoklji ir par VW POLO?
Vilks rakstīja: it kaa jau shkodai nav ne vainas, bet naakotnee nopaardot gan buutu laikam gruutaak nekaa jopeli vai vw.
kaadi viedoklji ir par VW POLO?
A Tu oplīzē gribi ņemt vai kā? Ja oplīzē, tad kāpēc lai uztrauktos par tālākpārdošanu?
A par polo jau te teica, ka nav tā naudas vērts.
Vilks rakstīja: vispaar plaanotais budzjets ir videeji 15 000 EUR. kashka maksaa jau 18 000 bez navaratiem, tad kopaa jau virs 20 t. buus.
Vispār kašķis no 16600 sākas (1.6 ar cd, bluetooth, el logi, 6 airbagi etc) tas tā. Vienīgi rinda līdz septembrim/ oktobrim. Pats pāris dienas ar tādu pabraukāju, manu pakaļu no darba līdz mājām aizvest pilnīgi pietiek.
Note daudz uzņēmumi sāk izvēlēties un tiešām pa gadu, ko viņu tirgojam nekas nopietns nav atklājies, izņemot:
Nomiks kaut ko iebildīs, viņiem firmā kāda tur bija uzkārusies,
Vienam dīzelim no kreisaas saļaras sūknis noklājās
dažām pa mūsu ceļiem ieplaisājuši priekšējie stikli (kasko vai garantija).
Vienīgi a/t nāk tikai ar 1.6 un ac, līdz ar to starta cena 15640EUR
Lai veicas
P.S. piebilde te vienam komentāram, kas Roomsteru nopirka. Vai tad tas nav bulku vāģis???
Don't take it personal
shodien izbraucu ar NOTTE- tiiri taa neko. par 16500eur tiiri ok komplektaacija naaca liidzi.
riit iepeetiishu POLO un FABIA.
opel corsa gan ir neadekvaati daargs, minikakaam viens no daargaakajiem.
NOTTE vispaar izraadaas ir no taas pashas klases ka piem. FOCUS
Vilks rakstīja: shodien izbraucu ar NOTTE- tiiri taa neko. par 16500eur tiiri ok komplektaacija naaca liidzi.
Pārdevēja vārds?
viagris rakstīja:
Nomiks kaut ko iebildīs, viņiem firmā kāda tur bija uzkārusies,
Nu jau divām Note ir bijušas tehniska rakstura ķibeles. Katrā ziņā daļa ķibeles manējai darba Note ir radušās Motorcentrs servisa darbinieku paviršības jeb neuzmanības rezultātā.
Ja pirksi Note, tad tikai pie Viagris, jo 1) iespējams tevkā forumietim iedos lielāku atlaidīti, 2) runā, ka Norde klientu apkalpošanas kultūra un kvalitāte ir labāka nekā Motorcentrā.
Ja pavisam godīgi, par 16 500 EUR es Note nekad nepirktu, lai arī saona un bagažnieka ietilpība tiešām ir lielāka nekā izskatās no ārpuses.
nomiks rakstīja:
Ja pavisam godīgi, par 16 500 EUR es Note nekad nepirktu, lai arī saona un bagažnieka ietilpība tiešām ir lielāka nekā izskatās no ārpuses.
Tad jau labāk iespringt uz 18,5 tūkstošiem EUR un nopirkt baudāmo Nissan-Qashqai 1,5 dCi (106 zirgspēki) ar kondicionieri.
VWfans rakstīja:
nomiks rakstīja:
Ja pavisam godīgi, par 16 500 EUR es Note nekad nepirktu, lai arī saona un bagažnieka ietilpība tiešām ir lielāka nekā izskatās no ārpuses.
Tad jau labāk iespringt uz 18,5 tūkstošiem EUR un nopirkt baudāmo Nissan-Qashqai 1,5 dCi (106 zirgspēki) ar kondicionieri.
he he .. iespringt... baudaamo un ko t' dariis ar taadu nenormaalo spridzekli?? padoma pats, veseli 106zs!!
VWfans rakstīja:
Tad jau labāk iespringt uz 18,5 tūkstošiem EUR un nopirkt baudāmo Nissan-Qashqai 1,5 dCi (106 zirgspēki) ar kondicionieri.
Neaizmirsti, ka autors plāno iepirkt mazauto kantora vajadzībām.
Varbūt ir vērts padomāt par Audi... A3 ir sākot no 19 000 eirām... Toties lielu daļu dabūsi atpakaļ, kad pārdosi pēc 3-4gadiem...
Tāpat iesaku paskatīties mazlietotu kaut vai turpat pie dīlera... Gadu vecai mašīnai ir apmēram 20% nost no cenas, 2gadi - 35% ... Nav daudz tādu lietu, kas zaudētu vērtību ātrāk nekā jauna parasta mašīna...
iRAFAR rakstīja: Varbūt ir vērts padomāt par Audi... A3 ir sākot no 19 000 eirām... Toties lielu daļu dabūsi atpakaļ, kad pārdosi pēc 3-4gadiem...
Tāpat iesaku paskatīties mazlietotu kaut vai turpat pie dīlera... Gadu vecai mašīnai ir apmēram 20% nost no cenas, 2gadi - 35% ... Nav daudz tādu lietu, kas zaudētu vērtību ātrāk nekā jauna parasta mašīna...
Vilka plānotais budzēts ir 15 000 EUR, līdz ar to Audi neder.
Domu par mazlietotu auto Vilks arī uzreiz ir atmetis. Turklāt neviens dīelris gadu vecai (jaunai) mašīnai neliks cenu -20 % no jauna vērtības. Un divgadīgai mašīnai -35% ir pilnīga buļļa kaka. Ja nu vienīgi stipri nojātam eksemplāram.
Uzņēmumam izdevīgāk ir pirkt jaunu auto, pie tam operatīvajā līzingā!
Hmm... Uzņēmumam gan laikam neder lietots auto... PVN neatmaksā...
iRAFAR rakstīja: Hmm... Uzņēmumam gan laikam neder lietots auto... PVN neatmaksā...
exactly!!!
Ja runā par Nissan, tad viņi dod arī garantiju piekarei, cik atceros uz amortizatoriem noteikti, kas Latvijā nav mazsavrīgi.
nomiks rakstīja:
iRAFAR rakstīja: Hmm... Uzņēmumam gan laikam neder lietots auto... PVN neatmaksā...
exactly!!!
Pilnīgi nepareizi!
Ja auto pērkam no privātpersonas - tad jā - PVNs nav cenā.
Bet ja pērkam no juridiskas personas - PVN maksātāja - tad PVN gan ir klāt cenai un līdz ar to sedzas ieņemtais/izdotais PVN. (Nevis pvn atmaksā!) Tas ka autoplači kā likums noformē auto pārdošanu no privātpersonas - tas cits jautājums.
Vispār firmai nav izdevīgi neko no privātpersonas vai jebkuras PVN nemaksātāja pirkt (tādi var būt zemnieku saimniecība, invividuālais uzņēmējs vai komersants). Bet pērkot no PVN maksātāja ir pilnīgi vienalga auto jauns vai lietots! (nesen kantoris kur strādāju pārdeva vienu vecu auto - bija PVN cenai klāt)
Un tā mazā klase. Nu nez nez. Es jau nu tādu noteikti nepirktu. Sanāca izbraukt ar fordu focus. Lai gan skaitās vidējā klase - vietas maz iekšā un sēdēšana neērtāka kā vecajam escortam. Tad kā gan ir iekš mazauto.....
Ronalds_ rakstīja:
nomiks rakstīja:
iRAFAR rakstīja: Hmm... Uzņēmumam gan laikam neder lietots auto... PVN neatmaksā...
exactly!!!
Pilnīgi nepareizi!
Ja auto pērkam no privātpersonas - tad jā - PVNs nav cenā.
Bet ja pērkam no juridiskas personas - PVN maksātāja - tad PVN gan ir klāt cenai un līdz ar to sedzas ieņemtais/izdotais PVN. (Nevis pvn atmaksā!) Tas ka autoplači kā likums noformē auto pārdošanu no privātpersonas - tas cits jautājums.
Vispār firmai nav izdevīgi neko no privātpersonas vai jebkuras PVN nemaksātāja pirkt (tādi var būt zemnieku saimniecība, invividuālais uzņēmējs vai komersants). Bet pērkot no PVN maksātāja ir pilnīgi vienalga auto jauns vai lietots! (nesen kantoris kur strādāju pārdeva vienu vecu auto - bija PVN cenai klāt)
Un tā mazā klase. Nu nez nez. Es jau nu tādu noteikti nepirktu. Sanāca izbraukt ar fordu focus. Lai gan skaitās vidējā klase - vietas maz iekšā un sēdēšana neērtāka kā vecajam escortam. Tad kā gan ir iekš mazauto.....
Jā Ford Fokus vidējā klase...hmmm un autora apskatītie ir mazās klases, biku nje tuda roitje. www.lpaa.lv skatieties statistikā sadalījumu pa klasēm.
focus ir kompaktklase!!! un nedaudz virs 15000 ir corolla normālā komplektā. Toyota kā nekā. ja nē , tad Jaris.
kuru mazauto pirkt?
plaanoju iepirkt sava kantora vajadziibaam uz liizinga jaunu mazauto, bet nupat tikai saaku ievaakt informaaciju pa shiem.
uz dazhiem pieteicos uz testa braucieniem.
interesee aptuveni: VW POLO, FORD FUSION, OPEL CORSA, NISSAN NOTE.
veel domaaju par TOYOTA YARIS.
noteikti neinteresee dienvideiropas autinji- peugeot, citroen un citur pasaulee razhotie ne iipashi populaarie un ne tik kvalitatiivie autinji.
no apskatiitajiem vislabaak buutu diizelis ar automaatu, bet cik apskatiiju, tad lielaakajai daljai vispaar nav automaatu, daljai nav arii diizelju.
labpraat uzklausiitu foruma spechuku un spameru viedokli par mineetajiem autinjiem, paardeveejiem, apkopju veiceejiem, arii pieredzi un ieteikumus par pashu pirkshanas/kauleeshanaas un liizingoshanas procesu.
teksti par lietotiem BMW un mazlietotiem auto (liidz 2 gadiem) shoreiz jaatliek- no mazlietotajiem auto no mazauto seerijas nav ko izveeleeties- vai nu nobraukums liels vai arii cena tikai 10% mazaaka par veikala cenu.