Manam SPACE WAGON ir probleema, var buut kaads var paliidzeet un izteikt variantus kur vareetu pazust motora eļļa. pateeriņš apmeeram 2L uz 1000 Km. zilu duumu nava ne iedarbinot, ne ieskrienoties un braucot. zem mašiinas eļļas peļķes nepaliek. Vaarstu bliivsleegi ir mainiiti. man pasham ir aizdomas uz eļļas gredzeniem, bet kaapeec tad nenaak zili duumi, pie taada pateerina tak vajadzeetu buut, un vajadzeetu smirdeet pa gabalu. Kaa risinaat to probleemu? Servisos tikai izsaka varbuutiibas kuru remonti maksaa praavu naudu, neko konkreetu nesaka. negribeetu izteereet simtus uz varbuutiibaam. (braucu ar gaazi un CO ir par lielu.)
ar bliivsleegiem parasti nepietiek.. veel ir arii vaarstu vadiiklas
ja gredzeni.. tad vajadzeetu buut arii probleemaam ar palaishanu.. jo cik nu nojaushu.. elljas gredzeni nedilst vieniigie
par duumoshanu... katalizators kauchko noeed... da i pielaizjot un braucot pats tu toch neizchekosi.. ja nu kaads staav aizmuguree un osta vai arii saulainaa laikaa... paprovee padarbini tukshgaitaa un tad uzber ogles... maniisi kur paliek 2L/100km
vees motors lec labi, silts lec ar paaris sekundeem gruutaak, nevar suudzeeties. man brauca no aizmugures un peetiija vai kuup uzberot ogles, bet nekaa. peec staaveeshanas iedarbinot arii nekuup
Mierīgi var būt arī kloķvārpstas blīvslēgi. Tiem ir diezgan raksturīgi ka eļļa zūd tikai braucot - jo lielāki apgriezieni jo vairāk zūd. Ja auto stāv - nekādas peļķes zem mašīnas nav.
Ieteiktu sākt ar sadales vārpstu un kloķvārpstas blīvslēgu maiņu. Ja ir ieķērušies eļļas noņemšanas gredzeni tad parasti arī visas sveces ir eļļā.
Ir jau nu reizēm arī ekzotiskas šaizes. Vienam bija plaisa karterī. Stāvot netecēja bet zuda braukšanas procesā. Ilgi neviens nevarēja saprast kur pazūd tā eļļa.
2 litru pazušanu vajag varēt pamanīt (ja tek).. Manam vācu ražojumam ar beigtiem vārstu blīvslēgiem ēda apmēram tāpat, bet dūmus pamanīja tikai, kad bija labi uzsilis (vismaz 2 reizes bija nostrādājis ventilators).
Savā laikā žigulim un iepriekšējam renītim palīdzēja Molilats-žigulim pēc gada,renim pēc otrās reizes eļļas patēriņš krietni samazinājās,arī sveces sāka izskatīties pelēkas.Benzīna patēriņš žigulim nemainījās bet renītim krietni samazinājās-uz trases 5 l 100km
Sveces ir labas, peleekas. motors nava ar eļļaam noteceejis un nekas cits arii. kloķenei un sadalenei bliivsleegi ir mainiiti. eļļu leju 10W-40 BP (BritišPetrolium)
nu un kur problema tajos 10 ls uz 1000km,jeb ekoloģijā,ja pedejā tad vajadzeja pirkt ""zaļaku"" mašinu,pameģini nomainit oila marku,šai pussintetikai varetu ar nebut zilu dumu pie sadegšanas,nu vismaz tados apjomos lai tu redzetu,sintetiskā oila vispar sadeg bez dumiem,jeb precizak sakot viņa nedeg,bet tek ara pa izputeju,nopietni
bet eļļas patēriņš no taa ka izberziišu izpuuteeju nesamazinaasies. Jautaajums ir , ko mainiit, vadīklas vai gredzenus, kas ticamaaks? abi remonti ir daargi. negribaas deeļ nezinaašanas izmest nemazu naudu
KUR PALIEK MOTORAM EĻĻA ???
Manam SPACE WAGON ir probleema, var buut kaads var paliidzeet un izteikt variantus kur vareetu pazust motora eļļa. pateeriņš apmeeram 2L uz 1000 Km. zilu duumu nava ne iedarbinot, ne ieskrienoties un braucot. zem mašiinas eļļas peļķes nepaliek. Vaarstu bliivsleegi ir mainiiti. man pasham ir aizdomas uz eļļas gredzeniem, bet kaapeec tad nenaak zili duumi, pie taada pateerina tak vajadzeetu buut, un vajadzeetu smirdeet pa gabalu. Kaa risinaat to probleemu? Servisos tikai izsaka varbuutiibas kuru remonti maksaa praavu naudu, neko konkreetu nesaka. negribeetu izteereet simtus uz varbuutiibaam. (braucu ar gaazi un CO ir par lielu.)