Man šitais [subject] autiņš tā tīri iepaticies, un pēc Pasāta epopejas varētu uz tādu pāriet. Ziņkāres mākts šodien Rīgas intensīvākajās ielās palūkojos, vai kādu tādu aparātu ieraudzīšu - un ziniet, nevienu pašu neatradu!!! Ko no tā secināt - tas auto ir tik sūdīgs, ka visi ir salūzuši un neviens ar tiem nebrauc? Vai kā citādi???
IBio - aizrādījums vietā! Vainīgs - es domāju to paaudzi no 98. gada. Bet, ja godīgi - šodien pa ielām vairāk kā stundu novazājos - un nivienas pašas mašīnas šitās.... Es ceru, ka tikai sakritība.
Nea, es negribu uz jauno virs 10 tk. Man gribētos ap 7tk EUR tādu Accordiņu. Smuks un 2.0 motorīts tīri žirgts. Citas līdzvērtīgas (dizaina un kvalitātes ziņā) alternatīvas es neesmu vēl ievērojis... Tik vien interesē, vai remonta izmaksas (ja nu atkal kaut kas gadās...) nav tādā pašā '02 Pasāta līmenī..
Nja... Interesanti, cik topikus tu bezjēgā vēl cepsi? Atceros, kādu pusgadu toč atpakaļ par katru sev interesējošo auto cepi topiku bezmaz vai katru dienu.
Tad tagad par pasātu nu jau bus savi 10 uzcepti. Tagad turpināsies šitie murgi?
LyNx8 rakstīja: sūdu.. es negribu riskēt ar to motoru. sataisīts jau būs, bet nu i nafig. pārgāja patika.
Značit ņerga esi.
Man bija A4, kuram pārlūza turbīnas ass, iemauca eļļu degkamerā, salauza 1 virzuli un salieca 2 klaņus. Izlauza nelielu robu cilindrā, netīšām pagriežot starteri, tika nolauzti spararata 2 zobi... Un?? Motors tika sataisīts, izlūzusī vieta izslīpēta ar smulšpapīru, klaņi nomainīti, spararats ar un tika braukts. Ziemas trasēs izkabināti visādi sābi un citi šroti... un nekas, viss OK.
Ja tu šitā puņķosies, sāksi izklausīties pēc Ziloņkaula krasta mīkstulīša.
LyNx8 rakstīja: sūdu.. es negribu riskēt ar to motoru. sataisīts jau būs, bet nu i nafig. pārgāja patika.
Nemet tik ātri plinti krūmos - sataisi Pasātu un brauc vismaz 3 gadus! Tam auto taču vēl ir labs potenciāls, saules mūžs priekšā. Pērkot citu auto, Tu tāpat neatradīsi tādu auto, kuram nekas nebūs jāremontē.
LyNx8 rakstīja: sūdu.. es negribu riskēt ar to motoru. sataisīts jau būs, bet nu i nafig. pārgāja patika.
Nemet tik ātri plinti krūmos - sataisi Pasātu un brauc vismaz 3 gadus! Tam auto taču vēl ir labs potenciāls, saules mūžs priekšā. Pērkot citu auto, Tu tāpat neatradīsi tādu auto, kuram nekas nebūs jāremontē.
Vai tas maz ir tas pats VWfans, to nevar zināt.... Nu man nav ne jausmas cik tad gadā jānobrauc, lai līdz tikai 350 tk aizdzīvotos pa 10 gadiem.... Man gadā 35-40 tk sanāk... bet nu whatever.
LyNx8 rakstīja: sūdu.. es negribu riskēt ar to motoru. sataisīts jau būs, bet nu i nafig. pārgāja patika.
ja normālā kantori sataisīs- tad nafig pārdot mašīnu ar jaunu dzinēju?
Starp citu HONDA ir brīnišķīgs auto.,.... paziņam motors aizgāja pa pieskari.... apkalpojas tikai pie dīlera.... iemesls - veca vai nepiemērota eļļa.... un tas pēc apkopes ar eļļas maiņu pie ofic. dīlera.... psc vienkarši....
Nav bijis diez ko populārs modelis.....Draugs nopirka 1999gadā un bija nobraucis līdz 2003.gadam....Nu ilgi mocijās tikt vaļa un nejau par "baiso naudu". Tā viņš tirgoja viņu apmēram 10.mēnešus.....Aplūkojot sludinājumus ar var secināt,ka iepriekšējie vai jaunie modeļi ir vairāk pieprasītāki....Es jau neieteiktu riskēt..
Anonimikis - klaja ironija vai tomēr daļa patiesības??? Auto smuks, bet uz ielām to skaits pēdējā laikā tiešām ir absolūti niecīgs... Laikam jau tiešām kaut kapēc neizdevies modelis, lai gan dizains man pat ļoti patīk, salīdzinot ar citiem tā gada autiņiem.
LyNx8 rakstīja: Anonimikis - klaja ironija vai tomēr daļa patiesības??? Auto smuks, bet uz ielām to skaits pēdējā laikā tiešām ir absolūti niecīgs... Laikam jau tiešām kaut kapēc neizdevies modelis, lai gan dizains man pat ļoti patīk, salīdzinot ar citiem tā gada autiņiem.
Ir diezgan tādi uz ielām, vismaz es redzu
Par smukumu var diskutēt, ja nebūtu nākošās Accordu paaudzes, es piekristu, ka smuks, pats vienu brīdi tādu gribēju.
Piekrītu, ka haizivs Galants ir tāds agresīvāks, bet man šķiet, ka tam autiņam izpildījuma kvalitāte stipri bēdīgāka, kā Accordam. Turklāt, lai to milzu bundžu pavilktu vajadzēs lielāku motoru nekā Hondas divlitrīgais (starp citu, ar 147Zs)... 2,5 l benzīns Galantam atkal būs pārlieku rijīgis... Ir kādam info par šitiem Galantiem?
Ir arī Galants ar 2.4L (GDI, benzīns), 150zs@5500rpm/225Nm@3500rpm . Pac lietoju universāli, pa pilsētu 11.5L/100km (mēriju nedēļu apakaļ, diezgan dinamiski braukājot tikai pa pilsētu) uz šosejas ~7L/100km (barucot ar ~110/120km/h). Nepatīk sliktā skaņas izolācija, bet varbūt tapēc ka universālis. Patīk vilkme, jau no pašām apakšām. Patīk gaita, vadāmība, ietilpība un izskats.
Man ir laikam pats vienkāršākais no benzīniekiem 2.0l 136zs/6000 un 178Nm/4500 sedans ar automātu. Nav jau nekāda raķete, bet iet pietiekoši labi (vismaz man ikdienā vairāk nevajag) un apdzenot arī nav īpaši jāstreso. Patēriņš ar 4 cilvēkiem mašīnā pa šoseju 7.3l, pilsētā precīzi nemācēšu pateikt, bet vidējais (ap 60/40 šos./pils.) svārstās ap 9.5-10l.
Piekrītu saf par ne visai labo skaņas izolāciju (vēja un riepu, sevišķi šipu, troksnis), bet nav jau mirstamā kaite.
Ietilpība - salonā ērti, aizmugurē sēdošiem, ja tikai tie nav basketbolisti, ceļgali krēslā nedurās. Bagažniekā 4 riepas ielikt nevaru, jo vienai CDchangers traucē, bet to var pieciest
Rezerves daļas nav kosmiski dārgas, kā arī mani biedēja. Pēc nopirkšanas apkopē iztērēju 200Ls - 2 zobsiksnas, spriegotājruļļi, eļļa un filtrs, priekšējie bremžu diski un visas 4 kolodkas.
Kur palikušas Hondas Accord 97 - 00 ???
Man šitais [subject] autiņš tā tīri iepaticies, un pēc Pasāta epopejas varētu uz tādu pāriet. Ziņkāres mākts šodien Rīgas intensīvākajās ielās palūkojos, vai kādu tādu aparātu ieraudzīšu - un ziniet, nevienu pašu neatradu!!! Ko no tā secināt - tas auto ir tik sūdīgs, ka visi ir salūzuši un neviens ar tiem nebrauc? Vai kā citādi???