Teu kas - telefona mājas nau - pazvani uz AdamAuto un paprasi ....
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Teu kas - telefona mājas nau - pazvani uz AdamAuto un paprasi ....
nahrenizē to kuiņu....
baigi jams tev vajadzīgs, ja tikai tehniskajā nedrāž par gāzēm
egr tas ir domats atgaazu recirkulacijas vaarsts? a kapec vinsh buutu jaamaina???
shearer rakstīja: egr tas ir domats atgaazu recirkulacijas vaarsts? a kapec vinsh buutu jaamaina???
Jau esmu stāstījis kā HA manam iepriekšējā darba popelim šito verķi iztīrīja un pēc tam arī nomainīja, bet problēmu neatrisisnāja. Ja tagad pareizi atceros, 1.6 8v Astrai tas prieks maksāja kaut kādus 200ls
A jāmaina tipa tāpēc, ka aiz_iršoties.
8 varstu motoram nenaaca atgazu recirkulacijas vaarsts. tevi apchakareja jefinj. vinsh naca tikai ecoteciem un tie visi ir 16varstu. un mainishana ir lieka naudas izmeshana, iztiri un moci talak, tur vienkarshi nav kam nochakareeties.
shearer rakstīja: 8 varstu motoram nenaaca atgazu recirkulacijas vaarsts. tevi apchakareja jefinj. vinsh naca tikai ecoteciem un tie visi ir 16varstu. un mainishana ir lieka naudas izmeshana, iztiri un moci talak, tur vienkarshi nav kam nochakareeties.
PD, pats jefiņš
Ej labāk strādāt uz HA, noteikti tiksi vismaz par maiņas vecāko, jo tur tiešām neviens neko nerubī
VW mašīnām viņu vnk atslēdz un viss ... jo pats vārsts neaizdiršās tik daudz cik viņš aizdirš visu pārējo motoru (ieplūdi) ar to, kas paliek pāri kad sadeg Latvijā nopērkamā "kvalitatīvā" dīzeļdegviela ...
subaru rakstīja: VW mašīnām viņu vnk atslēdz un viss ... jo pats vārsts neaiz*******ās tik daudz cik viņš aiz******* visu pārējo motoru (ieplūdi) ar to, kas paliek pāri kad sadeg Latvijā nopērkamā \"kvalitatīvā\" dīzeļdegviela ...
nu kas ir - normāls latviešu vārds :E
-->
d.i.r,s,t d,i,r.š u, d.i r,s, d.i_r,š, pag. d_i_r_s_u, intr. darb.; vienk. Izvadīt no organisma izkārnījumus. ² Ej [tu] d.!- saka, dzenot projām kādu, noraidot kāda teikto, paužot negatīvu attieksmi pret to.
subaru rakstīja:
subaru rakstīja: VW mašīnām viņu vnk atslēdz un viss ... jo pats vārsts neaiz*******ās tik daudz cik viņš aiz******* visu pārējo motoru (ieplūdi) ar to, kas paliek pāri kad sadeg Latvijā nopērkamā "kvalitatīvā" dīzeļdegviela ...
nu kas ir - normāls latviešu vārds :E
www.ailab.lv/...
-->
d.i.r,s,t d,i,r.š u, d.i r,s, d.i_r,š, pag. d_i_r_s_u, intr. darb.; vienk. Izvadīt no organisma izkārnījumus. ² Ej [tu] d.!- saka, dzenot projām kādu, noraidot kāda teikto, paužot negatīvu attieksmi pret to.
saprastu , ja tas buutu kaut kaads maajsaimniecu portaals, kur atvases iemet aci laiku pa laikam, bet , ja baardainiem onkuljiem neljauj nolamaaties taa suliigi, tas jau nu ir hujova...
Uggga rakstīja:
shearer rakstīja: 8 varstu motoram nenaaca atgazu recirkulacijas vaarsts. tevi apchakareja jefinj. vinsh naca tikai ecoteciem un tie visi ir 16varstu. un mainishana ir lieka naudas izmeshana, iztiri un moci talak, tur vienkarshi nav kam nochakareeties.
PD, pats jefiņš
Ej labāk strādāt uz HA, noteikti tiksi vismaz par maiņas vecāko, jo tur tiešām neviens neko nerubī
nu kada astra. ja tev bija F astra tad nav vinjam tadu 8 varstigu motoru ar recirkulacijas varstu. ja G astra, tad ir tu viena tada parodija par dzineju un ir tur tas varsts.
shearer rakstīja:
Uggga rakstīja:
shearer rakstīja: 8 varstu motoram nenaaca atgazu recirkulacijas vaarsts. tevi apchakareja jefinj. vinsh naca tikai ecoteciem un tie visi ir 16varstu. un mainishana ir lieka naudas izmeshana, iztiri un moci talak, tur vienkarshi nav kam nochakareeties.
PD, pats jefiņš
Ej labāk strādāt uz HA, noteikti tiksi vismaz par maiņas vecāko, jo tur tiešām neviens neko nerubī
nu kada astra. ja tev bija F astra tad nav vinjam tadu 8 varstigu motoru ar recirkulacijas varstu. ja G astra, tad ir tu viena tada parodija par dzineju un ir tur tas varsts.
Nu vot, pirms lamājies noskaidro faktus!
Tā bija G Astra. Vēl viena anomālija viņai bija, ka pēc kataloga 8v motoram aizmugurē ir trumuļu bremzes, bet tam eksemplāram bija disku.
Uggga rakstīja:
shearer rakstīja:
Uggga rakstīja:
shearer rakstīja: 8 varstu motoram nenaaca atgazu recirkulacijas vaarsts. tevi apchakareja jefinj. vinsh naca tikai ecoteciem un tie visi ir 16varstu. un mainishana ir lieka naudas izmeshana, iztiri un moci talak, tur vienkarshi nav kam nochakareeties.
PD, pats jefiņš
Ej labāk strādāt uz HA, noteikti tiksi vismaz par maiņas vecāko, jo tur tiešām neviens neko nerubī
nu kada astra. ja tev bija F astra tad nav vinjam tadu 8 varstigu motoru ar recirkulacijas varstu. ja G astra, tad ir tu viena tada parodija par dzineju un ir tur tas varsts.
Nu vot, pirms lamājies noskaidro faktus!
Tā bija G Astra. Vēl viena anomālija viņai bija, ka pēc kataloga 8v motoram aizmugurē ir trumuļu bremzes, bet tam eksemplāram bija disku.
kāds šķūneris gonšķags bij pacenties
subaru rakstīja:
Uggga rakstīja:
shearer rakstīja:
Uggga rakstīja:
shearer rakstīja: 8 varstu motoram nenaaca atgazu recirkulacijas vaarsts. tevi apchakareja jefinj. vinsh naca tikai ecoteciem un tie visi ir 16varstu. un mainishana ir lieka naudas izmeshana, iztiri un moci talak, tur vienkarshi nav kam nochakareeties.
PD, pats jefiņš
Ej labāk strādāt uz HA, noteikti tiksi vismaz par maiņas vecāko, jo tur tiešām neviens neko nerubī
nu kada astra. ja tev bija F astra tad nav vinjam tadu 8 varstigu motoru ar recirkulacijas varstu. ja G astra, tad ir tu viena tada parodija par dzineju un ir tur tas varsts.
Nu vot, pirms lamājies noskaidro faktus!
Tā bija G Astra. Vēl viena anomālija viņai bija, ka pēc kataloga 8v motoram aizmugurē ir trumuļu bremzes, bet tam eksemplāram bija disku.
kāds šķūneris gonšķags bij pacenties
Gonšķiks dies vai, jo ar automātu tas nemotors vispār knapi uz priekšu gāja
Vēl arī bizbizmārītes uz paneļa bija salīmētas
subaru rakstīja: VW mašīnām viņu vnk atslēdz un viss ... jo pats vārsts neaiz*******ās tik daudz cik viņš aiz******* visu pārējo motoru (ieplūdi) ar to, kas paliek pāri kad sadeg Latvijā nopērkamā "kvalitatīvā" dīzeļdegviela ...
Es arī nah.renizeeju to vārstu savai dizeļškodai. atgāzes nepasliktinājās. Opelim neesmu vēl atslēdzis, gan jau arī uz tādu pašu principu, pagaidām gan neviens nav apstiprinājis, ka var slēgt to nost arī opepelim. 200ls toč tas nemaksā, ja vien nepērk HA. Ja nemaldos, meklēju tādu 3 gadus atpakaļ. Iglitā 60 naudiņas prasīja par to dzelzs gabalu. Tāpat nepamatota cena šķiet
vilko rakstīja:
subaru rakstīja: VW mašīnām viņu vnk atslēdz un viss ... jo pats vārsts neaiz*******ās tik daudz cik viņš aiz******* visu pārējo motoru (ieplūdi) ar to, kas paliek pāri kad sadeg Latvijā nopērkamā "kvalitatīvā" dīzeļdegviela ...
Es arī nah.renizeeju to vārstu savai dizeļškodai. atgāzes nepasliktinājās. Opelim neesmu vēl atslēdzis, gan jau arī uz tādu pašu principu, pagaidām gan neviens nav apstiprinājis, ka var slēgt to nost arī opepelim. 200ls toč tas nemaksā, ja vien nepērk HA. Ja nemaldos, meklēju tādu 3 gadus atpakaļ. Iglitā 60 naudiņas prasīja par to dzelzs gabalu. Tāpat nepamatota cena šķiet
Cik slasījos vācu forumos, tad tur puišeļi taisa arī opeļastru dīzeļiem ciet, citiem iet, citiem nē. Es savam biju aiztaisījis, man tieši pēc 30 Km iedegās dzeltenā lampiņa, noslāpē, pielaid un atkal pēc 30 km iedegas, nācās taisīt vaļā . Nu bet gaitas īpašibas nemainījās(1.7 DTI bija)
Man iekš Adam Auto teica, ka Merivas 1,3 CDTI 75 zirgspēku motoram tas EGR vārsts kaut kā pats attīroties, kad piesārņojums sasniedzis zināmu pakāpi. Tad motora elektronika paceļot tukšgaitas apgriezienus, un tie sārņi izsvilstot apmēram 20-30 minūšu laikā. Šitā ,,pašattīrīšanās,, notiekot vidēji reizi 1-2 tūkstošos km. Tagad manai Merivai nobraukums 33346 km, auto ripo lieliski. Turklāt mašīna tagad ir kļuvusi par manu īpašumu.
figviņzin ...
VAG grupas uato bija izteikta tā problēma (1998 - 2003 gadam kaut kur)
Par opip.eļiem nezinu ..
BMW e39 3.0 dīzelim ar viss esmot kārtībā ar tiem EGRiem
VWfans rakstīja: Man iekš Adam Auto teica, ka Merivas 1,3 CDTI 75 zirgspēku motoram tas EGR vārsts kaut kā pats attīroties, kad piesārņojums sasniedzis zināmu pakāpi. Tad motora elektronika paceļot tukšgaitas apgriezienus, un tie sārņi izsvilstot apmēram 20-30 minūšu laikā. Šitā ,,pašattīrīšanās,, notiekot vidēji reizi 1-2 tūkstošos km. Tagad manai Merivai nobraukums 33346 km, auto ripo lieliski. Turklāt mašīna tagad ir kļuvusi par manu īpašumu.
bija viens vecais labais topiks par vārstu pašattīrīšanos ...
shearer rakstīja: egr tas ir domats atgaazu recirkulacijas vaarsts? a kapec vinsh buutu jaamaina???
man probleema taada, ka caur to vaarstu kautkaadaa veidaa punjkjojas ellja...
Es nezinu, kā ir ar jaunajiem, bet vispār tur var to štelli piečakarēt mazliet savādāk
1) Ņemam to recirkulācijas vārstu (ieplūdes kolektors), iztīram tā konkrēti no visiem mēsliem, t.i. naivi ceram, ka tas solenoīds nav nosvilis. Ja tur viss izskatās, ka smuki rukās, tad ok, ja nē, tad uvi - jāmeklē strādājošs.
2) Ņemam, no skārda izgriežam blīvi bez cauruma Aizkrūvējam, to visu naa*** ciet un pa virsu uzinstalējam EGR megavārstu, ko kautkur pieskrūvējam un saštepselējam ar vadiem, lai kompūters ir apmierināts un rausta to vārstu savā nodabā, savukārt abi caurumi ir ciet un tas vārsts ne ar ko neaizcūkojās. Ar tām atgāzēm, tur vienkārši jāpamēra.
spok5 rakstīja: rausta to savā nodabā,
Te ir autoportāls, nevis gribu.lv!!!!
tu visur saskati onanismu un dibenseksu?
XXX kungs iz Maximas "XXX" varētu palasīt Aspaziju, gan jau atradīsies kur piesieties
Shiirs rakstīja: tu visur saskati onanismu un dibenseksu?
nezināju, ka komentējot spok5 rakstītu frāzi, aizskaršu tevi vārīgā vietā.....
wiiruss rakstīja: Eu, tauta a cik maksaa tas EGR vaarsts 2000 gada Opelim ar 2,0 Dti tvaika katlu apmeeram???
maksaa 405 Ls
varu dabuut krietni leetaak
raxti uzo@inbox.lv
EGR
Eu, tauta a cik maksaa tas EGR vaarsts 2000 gada Opelim ar 2,0 Dti tvaika katlu apmeeram???