nau taa kaa bik par aatru galvas bliivej ???
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
nau taa kaa bik par aatru galvas bliivej ???
TDIOTS rakstīja: nau taa kaa bik par aatru galvas bliivej ???
Diezgan ātri gan... Nobraukums tikai 105 tūkst.km.
VWfans rakstīja:
Cik tādu skrūvju ir Opel 1,3 CDTI motoram?
Un cik darba stundas vajag, lai apmainītu tādam motoram galvas blīvi?
Ja visu gribi izdarīt "po naučnomu" tad diennakts, vismaz šajā karstumā!
Pirms pēdējās galvas skrūvju pārvilkšanas dīzeļmotors ir jāiedarbina, 10 minūtes tam jāļauj kurināt ar 3000 apgr/min, tad jānoslāpē un pēc ne mazāk kā 4 stundām dīkstāves + 20 grādu telpas temperatūrā pēdējo reizi jāpārvelk skrūves.
VWfans rakstīja:
TDIOTS rakstīja: nau taa kaa bik par aatru galvas bliivej ???
Diezgan ātri gan... Nobraukums tikai 105 tūkst.km.
nuuu weciit ja taa , tad sachinii un tirgo nost nopeerc kaadu 6gadiigu v6 AUT , iekraamee tur shpricgaazi un baudi dziivi man A6q tiptroniks , pa trasi, ar aatrumu +Ls5, eed ap 9l gaazes , pilseetaa xvz kompis juuk praataa , bet beigaas videejais nau bijis lielaaksc par 15l/100km pie, patreizeejaam LPG cenaam ,diizelji 'atpuushas'
i_edgars rakstīja:
VWfans rakstīja:
Cik tādu skrūvju ir Opel 1,3 CDTI motoram?
Un cik darba stundas vajag, lai apmainītu tādam motoram galvas blīvi?
Ja visu gribi izdarīt "po naučnomu" tad diennakts, vismaz šajā karstumā!
Pirms pēdējās galvas skrūvju pārvilkšanas dīzeļmotors ir jāiedarbina, 10 minūtes tam jāļauj kurināt ar 3000 apgr/min, tad jānoslāpē un pēc ne mazāk kā 4 stundām dīkstāves + 20 grādu telpas temperatūrā pēdējo reizi jāpārvelk skrūves.
muhahā
edgariņ, moš ko jaucu, bet vai tikai tu nebiji tas frīks, kas te visiem ieteica galvas skrūves pievilkt "no rokas" specatslēgas vietā pieliet vidēja čaļa vidēju rokas spēku ar pusmetrīgu plecu????
a tagad pēc tavām domām tam opelim ir jākarsē motors... stāsti kāpēc???? tikai davaj "par lietu" nevis atkal ar tekstiem no sērijas "muļķis, kas to nezina" un "ņessī, ja sto raz tak ģelal"
ja izmanto "normāla" ražotāja blīvi un atbilstošas skrūves, tad tur nekas nav jākarsē... visu izdara tās "staipīgās" skrūves....
Pirmais rakstīja:
ja izmanto "normāla" ražotāja blīvi un atbilstošas skrūves, tad tur nekas nav jākarsē... visu izdara tās "staipīgās" skrūves....
Taisni tā - karsēt vajadzēja pirms šādas skrūves (stiepjamās) sāka izmantot - tad tās bija autoražotājam papildus izmaksas: pārdodot jaunu auto vajadzēja nodrošināt, lai dīleris pēc neliela ekspluatācijas laika piegriež skrūves.
Elastiigaas vai staipiigaas skruuves ir viena smalka padariishana. Stingri jaaieveero ruupniicas instrukcija, kaadaa veidaa, cik reizes, ar kaadu speeku, par cik graadiem jaapievelk. Iespeejams, ka VWfana autinja motoru monteejis haltuurists un kaadu posmu izlaidis. Lietotas skruuves garuma meeriishana, ja taada ir paredzeeta - meera pilnu skruuves garumu, saliidzina ar jaunas garumu un atrod, vai starpiiba nav par lielu. Maina ne taapeec, ka par garu, bet taapeec, ka nav origjinaalo iipashiibu vairs.
Sretsked, Pirmais, laikam sagaidīt kad Jūs abi, un ne tikai Jūs iemācīsieties lasīt laikam nebūs lemts!!
Izlasiet abi kaut viena dīzeļauto manuāli!! UN tad spriedelējas tālāk.
Es, atšķirībā no Jums abiem, šad tad mēdzu arī palasīt kaut kādu tehnisku literatūru, un ne tikai manuāļus.
Kas ir.... kārtējais aunu bars uzskata ka ir pisgudrākie??
Sretsked rakstīja:
afigeķ. Tu esi dzirdējis par tādu lietu kā garāža ??
Tu zini - esmu!!! Tikai neesmu redzējis tādu garāžu, kurā + 20, ja ārā temperatūra ir + 30 un vairāk.
A Tu esi kaut ko dzirdējis par tādu terminu kā termodinamika??
Tā jau ir "termožalūzkonvekcija"
Bļins, toč kā divi āži, katrs sēž uz savas siena gubas un taurē viens otram ka redz manējā ir tā gardākā, bet to ka siens ir vienā pļavā vākts nedomā
Ja grib skrūtvēt pēc manuāļa tad pēc manuāļa arī darbojās (ja vajag pērk jaunas skrūves, ja vajag tad mēra, ja der tad atstāj vecās). Ja grib ietaupīt un apzinās ka īsti pēc visiem priekšrakstiem tas nav, tad nākas darboties ar veselā saprāta un loģikas palīdzību.
P.S.
Ir gadijies dīzeļgolpam raut nost galvu un likt atpakalj ne tikai neslīpējot un nemainot skrūves, bet pat tas tika izveikts atkārtoti izmantojot veco blīvi un bez dinamometriskā atslēgas, golps nogāja 3gadi (pabija vēl gan Īrijā gan Zviedrijā) līdz tika pārdots. (kāds liktenis viņu sagaidija pēctam gan nezinu)
P.S.
Ar to es gribēju teikt ka ja smadzenes ir un rokas aug no pareizās vietas tad var paveikt daudzko pat nezinot kā tas darāms. Vai tas ir pareizi? Tas jau ir cits jautājums.
i_edgars rakstīja:
Es, atšķirībā no Jums abiem, šad tad mēdzu arī palasīt kaut kādu tehnisku literatūru, un ne tikai manuāļus.
1968. gada Техника Молодёжи ?
i_edgars rakstīja: Sretsked, Pirmais, laikam sagaidīt kad Jūs abi, un ne tikai Jūs iemācīsieties lasīt laikam nebūs lemts!!
Izlasiet abi kaut viena dīzeļauto manuāli!! UN tad spriedelējas tālāk.
Es, atšķirībā no Jums abiem, šad tad mēdzu arī palasīt kaut kādu tehnisku literatūru, un ne tikai manuāļus.
Kas ir.... kārtējais aunu bars uzskata ka ir pisgudrākie??
nu ko es teicu???
"ja sto raz tak ģelal" un "jūs visi muļķi"
Mjaa...kaisliibas plosaas ne pa jokam Vispaar jau taa
sildiishana ar sekojoshu "galiigo" pievilkshanu iet mazumaa
liidz ar pieaugosho galvas bliivju "cietiibu" un ar to saistiito biezumu, modernajos dzineejos izmantootaas MLS - vairaakslaanju teerauda bliives vispaar "neseezhas" un atkaartotu vai "galiigo" pievilkshanu neprasa kaa shkjiru.
Agraak jaa, taa bija normaala proceduura liidz pat 1990. gadu vidum, kad cietas / mazdeformeejamas galvas bliives un stiepjamaas skruuves saaka izmantot masveidaa. Tad visizplatiitaakaa metode bija 10 - 15 min. darbinaat dzineeju tukshgaitaa, tad atdzeseet liidz "istabas temperatuurai" , un tad veikt skruuvju pievilkshanas momenta kontroli / pievilkshanu. Shodien
diez vai modernajiem dzineejiem ko taadu rekomendee, jo tas ir papildus darba pateerinjsh, piemeeram, dzineeju remontos, no kaa visi censhas izbeegt
iedgara vecuma motorus, kam sadalene apakšā, vārsti ar kātiem uz leju un virs galvas tikai haube, var darbināt un pārvilkt skrūves kaut trīsreiz dienā.... čakarēties ar vārstu vāka uzlikšanu, noņemšanu, visādu trosīšu ,trubiņu pārcilāšanu utt...nafik nužno.
Ja nu galīgi nav uzticības blīves un skrūvju kvalitātei, galvu pieskrūvē vakarā un no rīta vēlreiz pārvelk, un viss notiek.
Centis_Nuudele rakstīja: galvu pieskrūvē vakarā un no rīta vēlreiz pārvelk, un viss notiek.
saki, vai šajā gadījumā par nakti klientam normstundas ir jāpaprasa samaksāt 2kāršā vai 3kāršā apmērā?
Pirmais rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja: galvu pieskrūvē vakarā un no rīta vēlreiz pārvelk, un viss notiek.
saki, vai šajā gadījumā par nakti klientam normstundas ir jāpaprasa samaksāt 2kāršā vai 3kāršā apmērā?
Kādas normstundas?
Kārtīgi pacani galvas blīves maina paši. Uz servisiem brauc tikai memmesdēliņi un puņķutapas.
Centis_Nuudele rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja: galvu pieskrūvē vakarā un no rīta vēlreiz pārvelk, un viss notiek.
saki, vai šajā gadījumā par nakti klientam normstundas ir jāpaprasa samaksāt 2kāršā vai 3kāršā apmērā?
Kādas normstundas?
Kārtīgi pacani galvas blīves maina paši. Uz servisiem brauc tikai memmesdēliņi un puņķutapas.
tu taču nelasi topicu
fans jau nedēļu vizinās ar visādām citādām tačkām, bet viņa meriva jau otro nedēļu nīkst dīlersevīzē, kur brašie un daudzzinošie servīzes meistari ir pieslēguši to mizu pie kompja un diagnosticē pa kurieni eļļa nokļūst tosolā
vēl jau nav zvanīts, ka tā ir galvas blīve, jo kompūterdiagnostika tak neko neuzrāda
Oi kas te par tupaku baru!! Taisni prieks lasīt, pašiem tukšs jo tukšs paurītis, bet kā apriet māk.
Rejiet vien tālāk - no tā Jūsu smadzenēs vēl viena rieva neieaugs, un rokas no priekšpuses nesāks augt.
da ja sto raz tak ģelal
vispār pēc tām 10 minūtēm 3000 abarotos galva ir jānoņem nost un jāveic blīves audiovizuālā pārbaude..... vai netravī eļļu un nesvilpo garām gaiss no cilinderiem... tikai pēc tam drīkst jamo pieskrūvēt....
Sretsked
Ja nu galīgi nav uzticības blīves un skrūvju kvalitātei, galvu pieskrūvē vakarā un no rīta vēlreiz pārvelk, un viss notiek.
Tas tā normāli skaitās, motorus remontēt,pamatojoties uz ticību?
Kaut kā labāk nav darīt to,pamatojoties uz ražotāja noteiktajām normām ?
------------------------------------
Islaama valstiis kaa likums katru naakamo galvas skruuvju / shpiljku pievilkshanas "step" veic briidii, kad muedzins blakus esoshajaa minaretaa kaarteejo reizi ievaimanaajas. Tas garantee ideaalu dzineeja ...nokljuushanu pie huurijaam ... varbuut kopaa ar vadiitaaju! Iraanaa razhotaaja (Iran Khodro) noteiktaas normas ir saskanjotas ar centraalo minaretu!
Crankshaft rakstīja: Islaama valstiis kaa likums katru naakamo galvas skruuvju / shpiljku pievilkshanas "step" veic briidii, kad muedzins blakus esoshajaa minaretaa kaarteejo reizi ievaimanaajas. Tas garantee ideaalu dzineeja ...nokljuushanu pie huurijaam ... varbuut kopaa ar vadiitaaju! Iraanaa razhotaaja (Iran Khodro) noteiktaas normas ir saskanjotas ar centraalo minaretu!
Kas tas par centrālo minetu
Sretsked
Kas tas par centrālo minetu
Tevi nomoka,ja? Ai ai...vairs neatļauj ?
======================
Pilsonis pareizi veesta! Centralizeetais minets
neapshaubaami ved naaciju uz gaisho riitdienu...
kur diizelji neklepo!!! Toties visi klusiitinjaam
suuc ...
Pirmais rakstīja: da ja sto raz tak ģelal
vispār pēc tām 10 minūtēm 3000 abarotos galva ir jānoņem nost un jāveic blīves audiovizuālā pārbaude..... vai netravī eļļu un nesvilpo garām gaiss no cilinderiem... tikai pēc tam drīkst jamo pieskrūvēt....
Bet reiz vienā manuālī tiešām lasīju, ka autoss jāiedarbina un jāgaida, kamēr ieslēdzas radiatora ventilators, tad cik tur stundas jāpagaida, lai atdziest un jāturpina pievilkšana. Un tā 3x lapi pēdējais bij jox
galvas blīves maiņa
Vēlētos uzzināt cik stipri ar dinamometrisko atslegu vajag pievilkt motora galvu?