koleegjis rakstīja: Un, protams, ūbersporta Oktāvijām (zila krāsa, spoileris 'n' stuff)..
zinu vienu tādu.... pēc iegādes kādus 6 mēnešus ar kājam staigāja... bišk ta ka nepaveicas....
koleegjis rakstīja: Un, protams, ūbersporta Oktāvijām (zila krāsa, spoileris 'n' stuff)..
zinu vienu tādu.... pēc iegādes kādus 6 mēnešus ar kājam staigāja... bišk ta ka nepaveicas....
A ko? Mizu nenovaldīja un ielika tuvākā bērnudārza sienā? Vai arī sižets no sērijas: "Eu, a es mašīnu nopirku!!! Naudu maizei aizdosi?"
Škoda Octavia 4x4 ar turbīnu ir agresīvo cilvēku autinš, tas nu i fakts. Ir pieredze ar tādu, ļoti labi atbalsta agresīvu un kaitniecisku braukšanu.
Runājot par tēmu -- nu jā, kretīni ir bijuši un būs vienmēr. Tomēr ir vērts atcerēties, ka ir arī "korektie" -- tādi, kā tas fords, kas gatavi reaģēt uz šādu uzbrukumu. Un jo vairāk tādu būs, jo agresīvajam grūtāk dzīvot. Un vienu dienu viņu kāds nepalaiž atpakaļ joslā (Gulbja laboratorija) vai kaut kā citādi pretimnākšana no citiem tiek izsmelta(ne uz to uzraujas..) un jātiek galā ar sekām.
Tiesa, having said that, jāpiezīmē, ka es arī laikam esmu agresīvais, jo, ja priekšā sastrēdzis un viena josla tukšāka, lienu tukšajā un pēc tam cenšos iebraukt atpakaļ. Ļoti bieži kāds joslā uzsāk lēnāk un tad var ielīst nevienam nekaitējot. Uzskatu, ja josla ir domāta braukšanai, pa to arī jābrauc, citādi visi stāvēs vienā joslā un nebrauks un satiksme pilnībā iebremzēsies, ja priekšā gadīsies kāds lēnāks (smagais, mācībnieks, traktors, bremze etc.).
Kamazs rakstīja: Škoda Octavia 4x4 ar turbīnu ir agresīvo cilvēku autinš, tas nu i fakts. Ir pieredze ar tādu, ļoti labi atbalsta agresīvu un kaitniecisku braukšanu.
Runājot par tēmu -- nu jā, kretīni ir bijuši un būs vienmēr. Tomēr ir vērts atcerēties, ka ir arī "korektie" -- tādi, kā tas fords, kas gatavi reaģēt uz šādu uzbrukumu. Un jo vairāk tādu būs, jo agresīvajam grūtāk dzīvot. Un vienu dienu viņu kāds nepalaiž atpakaļ joslā (Gulbja laboratorija) vai kaut kā citādi pretimnākšana no citiem tiek izsmelta(ne uz to uzraujas..) un jātiek galā ar sekām.
Tiesa, having said that, jāpiezīmē, ka es arī laikam esmu agresīvais, jo, ja priekšā sastrēdzis un viena josla tukšāka, lienu tukšajā un pēc tam cenšos iebraukt atpakaļ. Ļoti bieži kāds joslā uzsāk lēnāk un tad var ielīst nevienam nekaitējot. Uzskatu, ja josla ir domāta braukšanai, pa to arī jābrauc, citādi visi stāvēs vienā joslā un nebrauks un satiksme pilnībā iebremzēsies, ja priekšā gadīsies kāds lēnāks (smagais, mācībnieks, traktors, bremze etc.).
man gan liekas ka mums veel ir sastopami huligaaniski brauceeji! peec manaam domaam tas shkodas shoferis ir totaals L***.
agresiivi brauceejs vareetu buut taads kaa Tu, piemeeram spraucaas, lien joslaas netrauceejot citus shoverus - izmantojot situaaciju, spraugas citu shoveriishu kljuudas, nu taa aatri un bez beedaam un citiem lai nav par ko suudzeeties!
Lai brauktu agresiivi ir jaabuut izcilam shoferim, kas labi paarzina savas mashiinas gabariitus, jaudu un savas speejas!
bet tas visu piemineetais shoferis ir huligaans peec sava braukshanas stila!!!!!!
ja nemaak braukt tad nav ko braukt - prieksh taadiem ir sabiedriskais! varu tikai noveeleet vinjam savu shkodu iestaadiit!
Par Skoda Octavia piekrītu, pēdējā laikā kaut kā esmu pievērsis uzmanību, un tomēr - nav nekas pretī ja palido garām agresīvs bmw uz krastenes nerādot pagriezienus pazūdot tālajās zilajās, tracina vairāk tie, kas sastrēgumā 15 reizes mēģina nomainīt joslu (izteikti uz salu tilta, kuru šķērsoju katru dienu), un galvenokārt tie ir jaunie budžeta klases auto - visādas Škodas, Kia, un citi vidusāzijas brīnumi - agresīvi spraucās iekšā, ne par ko nelaiž nevienu savā joslā u.t.t. Tai pašā laikā daudz civilizētāk jaunie luksus klases auto, 4x4 un tamlīdzīgi. Protams, gan pirmajā, gan otrajā gadījumā ir izņēmumi.
Bzzz rakstīja:
phenom rakstīja: Shkoda ir tikai kamuflaazha!!! Isteniibaa tas ir BMW
btw personīgie novērojami pēdējā laika liecina, ka lielākie brīnumdari pārvietojas nevis ar BMW, Audi vai subarčikiem, bet kā reizi ar Skoda Octavia.
da zināma tā pelēka kombi škoda....tā parasti arī nesējās pa jelgavas apvedceļu tieši tajā pašā laikā un tie apdzīšanas manevri ir normāla atseldētā garā!!! varētu jau saprast steigu, ja tam "varonim" būtu jāsteidzās, lai tiktu pāri tiltiem, maltos pa centru....bet tas "varonis" tak tikai līdz tīrainei un pēc tam pazūd ziepniekkalna rajonā.....ir gan vērts cilvēkus tracināt, kau jau tadas rindas jāizstāv....bet domāju, ka labāk "varoni" nobildēt vai safilet, lai redz ko izaudzinājuši....p.s es jau kādu laiku izmantoju vilciena pakalpojumus
Jelgavnieks rakstīja: da zināma tā pelēka kombi škoda........ labāk "varoni" nobildēt vai safilet, lai redz ko izaudzinājuši
Nu, vecais,Tu gan ir kruts!!! ))
Pat sūrie atsaldeņi par nodarījumu negrasījās upuri safilēt.
skaidrs ka drukas kļūda, bet labi Tev iznāca
peace
Atļaušos nepiekrist par to, ka agresīva braukšana izpaužas kā citu šoperu kļūdu izmantošana. Es arī, piemēram, ja ir divas joslas vienā virzienā un pirmajā ir rinda, bet otrā tukša vai krietni tukšāka, duru visiem garām un, izmantojot apstākli, ka cits nejēdz laicīgi nospiest gāzes pedāli, lai izkustētos no vietas, ielienu man vajadzīgajā joslā atpakaļ. Kas tur ir agresīvs? Tas, ka izmantoju brīvāku joslu braukšanai, nevis pilnāko stāvēšanai? Tas, ka cits ir pārāk aizņemts ar deguna urbināšanu, lūpu krāsošanu un pelnu pūšanu nost no kamzoļa, ka nespēj laicīgi ieštepselēt ātrumkloķi? Ja es nepārkāpju csn un neradu draudus citiem, kāpēc es šādi nevarētu braukt. Straujas bremzēšanas nav, strauju manevru, ka cits varētu nenoreaģēt, nav. Viss ir kārtībā.
Agresīva braukšanu izpaužas kā rupja csn pārkāpšana, kas apdraud citu drošību. Aber šajā gadījumā viss ir likuma ietvaros.
Vsjo, esmu runājis!
Einstein rakstīja: Atļaušos nepiekrist par to, ka agresīva braukšana izpaužas kā citu šoperu kļūdu izmantošana. Es arī, piemēram, ja ir divas joslas vienā virzienā un pirmajā ir rinda, bet otrā tukša vai krietni tukšāka, duru visiem garām un, izmantojot apstākli, ka cits nejēdz laicīgi nospiest gāzes pedāli, lai izkustētos no vietas, ielienu man vajadzīgajā joslā atpakaļ. Kas tur ir agresīvs? Tas, ka izmantoju brīvāku joslu braukšanai, nevis pilnāko stāvēšanai? Tas, ka cits ir pārāk aizņemts ar deguna urbināšanu, lūpu krāsošanu un pelnu pūšanu nost no kamzoļa, ka nespēj laicīgi ieštepselēt ātrumkloķi? Ja es nepārkāpju csn un neradu draudus citiem, kāpēc es šādi nevarētu braukt. Straujas bremzēšanas nav, strauju manevru, ka cits varētu nenoreaģēt, nav. Viss ir kārtībā.
Agresīva braukšanu izpaužas kā rupja csn pārkāpšana, kas apdraud citu drošību. Aber šajā gadījumā viss ir likuma ietvaros.
Vsjo, esmu runājis!
Garām - agresīva braukšana ir tad, ja policista kungam tā šķiet. Viss pārējais ir bezpreģels.
Einstein rakstīja: Atļaušos nepiekrist par to, ka agresīva braukšana izpaužas kā citu šoperu kļūdu izmantošana.
Nu tas ir uz robežas.. Proti tu brauc pa brīvo joslu jau apzinādamies ka būs jālien iekšā (tjipa redzi ka visi anyway stāv). Un ja rindā nav pagadijušies sēņotāji un pensionāri tad tas beidzas ar naturālu līšanu virsū.. kas atkal paliek atkarīgs no rindā braucošo garstāvokļa un uzvedības tanī brīdī - palaidīs vai nē ..
Tādas izdarības vakar tika vērotas uz Bruņinieku ielas un rezultāts uz Sporta ielas.. Z4 bija šķiet mēģinājis pielīst tā kaut kādam bulkuvāģim
Ir jājūt sava mašīna, perfekti jāredz mašīnas gabarīti, lai zinātu robežu, cik tuvu drīkst piebraukt citam, kas, iespējams, palaidīs. Ja nepalaiž, nu pofig, nākamais palaidīs. Ja nē- aiznākamais. Tāpat tas būs krietni ātrāk, nekā stāvēt to piecdesmit mašīnu rindu.
Aber par tiem policistiem- šorīt kāreiz novēroju ainiņu uz uzbrauktuves uz Akmens tilta. Visi lēnā garā stumjās augšā. Kā zināms tur ir viena josla, lai tiktu uz tilta, bet fiziski var braukt divi blakus. Viens Subārs visiem aizgāja garām pa sakrāsotajām līnijām (agresīva braukšana ), bet augšā policista kungs ar forotopātu šamējo nobildēja. Ne apturēja, ne kā; attiecīgi nekāds papildus korķis neveidojas. Viss kārtībā. Acīmredzot, atsūtīs pa pastu šim laipnu lūgumu pabalstīt valsti un visiem labi....
Atbalstu Einstein par 100%! Es arī rīkojos tieši tāpat - izmantoju citu autobraucēju kļūdas, nevērību, neuzmanību un/vai laipnību, bet nagļakā priekšā nekad nevienam nelienu.
Einstein rakstīja: Ir jājūt sava mašīna, perfekti jāredz mašīnas gabarīti, lai zinātu robežu, cik tuvu drīkst piebraukt citam, kas, iespējams, palaidīs. Ja nepalaiž, nu pofig, nākamais palaidīs. Ja nē- aiznākamais. Tāpat tas būs krietni ātrāk, nekā stāvēt to piecdesmit mašīnu rindu.
Aber par tiem policistiem- šorīt kāreiz novēroju ainiņu uz uzbrauktuves uz Akmens tilta. Visi lēnā garā stumjās augšā. Kā zināms tur ir viena josla, lai tiktu uz tilta, bet fiziski var braukt divi blakus. Viens Subārs visiem aizgāja garām pa sakrāsotajām līnijām (agresīva braukšana ), bet augšā policista kungs ar forotopātu šamējo nobildēja. Ne apturēja, ne kā; attiecīgi nekāds papildus korķis neveidojas. Viss kārtībā. Acīmredzot, atsūtīs pa pastu šim laipnu lūgumu pabalstīt valsti un visiem labi....
aptur tilta otrā galā aiz autobusu pieturas ...
vienā dienā gāju garām tam policistam ar fotoaparātu un dzirdēju sarunu:
CP centra pusē: Nu kas tev tur neviena nav, a?
CP ar fotoaparātu: Nu davai, tātad, te viens balts volkswagen... ne ta caddy blj... ne ta kas, karoče numurs ....
šis pamana ka šo piefiksējuši un pēc tilta mēģina apgriezties braukšanai pretējā virzienā, bet tāpat menti šo izcēla no pašas kreisākās joslas uz pieturu...
vēl vienā dienā eju pāri Aspzijas bulvāra gājēju pārejai pie laimas pulksteņa, stāv viena ekipāža uz gājēju pārejas un... skatās savā auto "Šreku"
Ja kādam ir interese, tad ar to agresīvo Škoduli vizinās CERTEX Latvija darbinieks
atrodi draugos pēc sejas līdzīgo, kurš ta bija pie stūres
juuzveris rakstīja: www.certex.lv/...
atrodi draugos pēc sejas līdzīgo, kurš ta bija pie stūres
Neviens no šajā lapā minētajiem... Droši vien jau tas "varonis" nav no publiski pieejamajiem darbiniekiem.
Hmm, nu nez kā ir ar to Einšteina uzstādījumu par profesionālu aizlīšanu citam priekšā.
Šodien pat Aspazijas un Raiņa krustā viens talants, kurš savam A3 tālredzīgi uzlīmējis M zīmītes, pofigā aizlīda no 2. joslas uz pirmo, nogriežot ceļu satiksmes autobusam, kā arī nostājoties ceļā gājējiem, kuri šķērso ielu. Viss tas - cēla mērķa labad - nogriezties pa labi uz Barona ielu. Autobusa šoferis, kuram nācās strauji nobremzēt, līdz ar to apdraudot savus pasažierus, až kāpa ārā uz pārrunām, bet "autopilots" tikai sēž, smaida, gan jau beigās vēl Lagzdiņa žestu parādīja un aizpsa tālēs zilajās.
Kā jau esmu bildis, agresija nav risinājums, tomēr dažreiz patīkami atcerēties, kā mans autoskolas instruktors deva pa tāsi tādiem ielas dižvaroņiem.
Aspazijas un Raiņa gan laikam nekrustojas
Saku vēlreiz: jājūt mašīna un jāapzinās, cik un ko drīkst drīt. Ja aizbrauc priekšā kustībā esošam autobusam un noliek pa bramzēm tā, ka buss izmētā pasažierus pa salonu, protams, tas ir pārkāpums. Ja apstājas vietā, kur tas traucē gājējiem pāriet ielu atļautā vietā, arī ir pārkāpums. Bet, ja tas buss vai busiņš vai pofig kas laicīgi nejēdz uzsākt kustību un es to izmantojot pārkārtojos man vēlamajā joslā, netraucējot ne gājējiem, ne citiem braucējiem, tad pošol nkuj, ņefig gulēt uz ceļa.
Un Aspazijas blv. ar Raiņa bulv. toč' nekrustojas...
Einstein rakstīja: Ir jājūt sava mašīna, perfekti jāredz mašīnas gabarīti, lai zinātu robežu, cik tuvu drīkst piebraukt citam, kas, iespējams, palaidīs. Ja nepalaiž, nu pofig, nākamais palaidīs. Ja nē- aiznākamais. Tāpat tas būs krietni ātrāk, nekā stāvēt to piecdesmit mašīnu rindu.
Ja visi "tipa neagresīvie", kas brauc pa tukšo joslu, kas vēlāk pievienojas citai (piemērs - posmā Berģi-Jugla vienā brīdī beidzas 3 un tālāk aiziet tikai 2 joslas) būtu tik laipni un aizbrauktu līdz vietai, kur šīs joslas saiet kopā, pēc rāvējslēdzēja principa iekļautos otrā joslā - būtu jau labi un neviens arī nestresotu. Bet nē - "neagresīvajiem" praidistiem par katru cenu ir jāmēģina iespiesties jau ātrāk - par ko arī tādus neviens nemīl.
Anansie rakstīja:
Man gadījās būt par liecinieku situācijai, kad visā krāšņumā parādījās šī auto vadītāja agresivitāte ne tikai pārkāpjot CSN, bet arī personiskajā attieksmē pret citiem autovadītājiem.
No rīta, virzienā no Jelgavas uz Rīgu, pirmo remontdarbu vieta pie Olaines pagrieziena vēl nebija sastrēgusi un rinda izstāvāma pāris minūtēs. Tomēr Škoda GH-8544 ļoti steidzās un mēģināja uz izbīli paņemt rindā stāvošo vadītāju (turpmāk tekstā "patrāpījās ne tajā laikā, ne tajā vietā" un iespraukties starp mašīnām. Taurējot izrādot savu neapmierinātību par to, ka viņu atļāvās nepalaist, Škodas autovadītājs sāka mētāties ar rokām un rādīt nepieklājīgus žestus. Pēc tam, kad Škodas vadītājs tika rindā un nokļuva uz šosejas jau ar vairākām joslām, viņš nolēma pārmācīt "patrāpījās ne tajā laikā, ne tajā vietā" autovadītāju ar tiranizēšanu - apdzenot, strauji bremzējot, stumjot ar sānu nost no šosejas. Tas viss turpinājās kādas pāris krietnas minūtes.
Jautrība turpinājās, kad kāds cits vadītājs (turpmāk tekstā "pasaules lāpītājs" acīmredzot novērojis, kas notiek aizmugurē, nepalaida Škodas vadītāju garām pēc tam, kad Škodas vadītājs bija pabeidzis savu drakonisko izrēķināšanos ar "patrāpījās ne tajā laikā, ne tajā vietā" autovadītāju.
Nu, man arī bija iespēja būt par liecinieku!
Tikai situācija tur bija pavisam citāda, nez cik tālu stāvēji Tu, bet manam skatam pavērās šāda aina:
Pieminētais auto atradās vidējajā joslā, stāvēja joslas vidū ar ieslēgtu pagriezienu. ( Nekas un neviens to neaizliedz darīt) Stāveja un gaidija, kad ielaidīs.....
Šeit pieminēta omīte piebrauca šim pie paša spoguļa (cm 20) kārtīgi taurēdama. Džeks pamāja pie deniņiem, uz ko saņēma kārtīgas vidējā pirksta zīmes un taurēšanas otro sēriju!
Šis laikam pagriež šo stāstu citā gultnē?
Skodu ielaida nākamais auto - bez kantēšanām un citām izdarībām.
Kas notika vēlāk, arī nav tik viennozīmīgi.
Beidzoties sastrēgumam, kad visi nocietušies beidzot "braukt",
šī ome ļoti ietiepīgi turpināja "nelaist" skodu un aiz viņas sakrājušos auto burzmu, kuri gaida to pašu - kad beidzot omīte, kas tiešām vilkās pa kreiso joslu, ieņems savam ātrumam atbilstošo pirmo.
Varbūt aizrādīt pie reizes vajag tiem braucējiem, kas gāja garām pa labo joslu - kas ārpus apdzīvotām vietām ir aizliegts!
CSN:
8. Transportlīdzekļu izkārtojums uz brauktuves
98. Ārpus apdzīvotām vietām jābrauc iespējami tuvāk brauktuves labajai malai. Ja braukšanai vienā virzienā ir
divas vai vairākas joslas, kreisajā malējā joslā atļauts iebraukt tikai tad, ja citas braukšanas joslas ir aizņemtas, kā
arī lai nogrieztos pa kreisi vai apgrieztos braukšanai pretējā virzienā.
10. Apdzīšana, samainīšanās ar
pretim braucošu transportlīdzekli un apsteigšana
126. Lai pievērstu apdzenamā transportlīdzekļa vadītāja uzmanību, atļauts signalizēt ar lukturu gaismu pārslēgšanu
saskaņā ar šo noteikumu 185.punktā noteiktajām prasībām.
127. Ārpus apdzīvotām vietām uz ceļiem ar divām vai vairākām braukšanas joslām vienā virzienā aizliegts apsteigt
tajā pašā joslā priekšā braucošo transportlīdzekli pa labo pusi, izņemot gadījumu, kad tas rāda kreisā pagrieziena
signālu un ir uzsācis manevru.
185. Lai pievērstu citu ceļu satiksmes dalībnieku uzmanību, ar lukturu gaismām drīkst signalizēt šādi:
185.1. diennakts gaišajā laikā - ar īslaicīgu tālās gaismas lukturu ieslēgšanu;
185.2. diennakts tumšajā laikā - ar vairākkārtēju īslaicīgu (tuvā gaisma - tālā gaisma) lukturu pārslēgšanu, ja netiek
apžilbināti citi transportlīdzekļu vadītāji.
Kā izrādās arī tantukam bija jāpalaiž šie auto, jo labā josla bija brīva. (paliels bars pa labo mierīgi to apsteidza)
Par to bremzēšanu - nu, "jā" un "nē"
nez kādēļ pie mums "Latvietis latvietim latvietis":
ja kādam iet labāk - vajag par viņu kautko sliktu pateikt,
ja kādam iet ātrāk - nevajag laist garām
utt....
"jā" - jo ir eksemplāri kuri principiāli "vēlas ievērot CSN" un braukt uz 90 - 91kn/h MAX, bet kautkā palaiž garam vietu CSN, ka to vajag darīt pa labo joslu.
Bija te salīdzinajums ar "ārzemēm". Un cik tad Jūs pa bāņiem esat braukājuši (piemēram)? Tur ir pašsaprotami un un savadāk nevar būt, (kaut brauc uz 205km/h) ka, ja ir brīva labā josla - tajā ir japārkartojas. Ja tā kustas ar ātrumu mazāku kā Tev un kāds tev grib tikt garām - Tev tas vienkārši IR jādara - IR jāpalaiž.
Un TUR nevienam nerodas nekāda agresija.........
"Nē" - jo LV ir liela daļa braucēji, kas ir 40 gadus pa Staļģeni vizinājušies, ik pa laikam aizlaižot uz galvaspilsētu. Un viņi tādas rīcības iemeslu tā vai tā nesapratīs, tik padomās "kuļigans"
attiecīgi, cilvēks visu mūžu čubinājis uz 70km/h un tas var būt bīstami.......
Kas attiecas uz to fordu, viņš atkārtoja omes gājienu tikai vel kombinācijā ar bremzēm - pilnīgi nezinot kas un kāpēc - Timurs un viņa komanda.......
Kopsavilkums:
Ja kāds skrien - lai skrien, vai tad grūti palaist un paskatīties spoguļos? Tā pat tā labā josla pustukša un virzās ar tādu pat ātrumu?
P.S. Neaizstāvu skodas vadītāju, bet drīzāk vēršos pret:
1) Neobjektīvu notikumu pārstāstu (Anansie)
2) nesaprotamu ietiepību uz ceļa (ome ar Timuru)
modena rakstīja:
Bzzz rakstīja:
phenom rakstīja: Shkoda ir tikai kamuflaazha!!! Isteniibaa tas ir BMW
btw personīgie novērojami pēdējā laika liecina, ka lielākie brīnumdari pārvietojas nevis ar BMW, Audi vai subarčikiem, bet kā reizi ar Skoda Octavia.
laikām tāda parādība kā "žaba dušit" tomēr atklāj īsto būtību..... Škodas cena un ekonomiskums.... dara savu.... re pat Kaspersky nomainīja savu BMW pret Škodu... un lai vel pasāk ka "žabas dušīšanas" nebija par galveno iemeslu....
PS. Pašam arī jau ir interese uz Octavia pusi.... bet kāmēr lats turās ( ja nu šodien lats, pretēji ko daži labi pareģo .. ) - es labāk pabraukāšu ar savo klasisko Volvo.... jo kāmēr pa šoseju - škoda vinnē.. tad pilsētas apstākļos starpība nav tik jūtama.... pie tam Volvo ir viennozīmīgi komfortablāks...
Re, kāds acīgs pagadījies
Kaspersky bemku pret škodu nemainīja, bet gan laipni piekrita to izmantot kā ikdienas auto Žēl palika, ka bembuks vairāk laika pavada zem pakša, nevis kustībā, tāpēc tam atradu jaunu saimnieku.
Par žaba dušit arī pavisam greizi nošauts, kaut vai salīdzinot e36 un octavia cenas. Ja man pašam būtu jāizvēlas, es tomēr ņemtu 2.0 dīzeli ar DSG
Par visu pārējo - kādreiz man apniks tie stāsti par volvo mega ekonomiju, un mēs kādā jaukā brīvdienā aizbrauksim līdz Liepājai (vai Ventspilij, Ludzai, pofig) un atpakaļ (~120-130kmh) un pēc tam vēl pāris stundas pa centru pavazāsimies. Tad salīdzināsim patēriņus. Vara pēc kompja, varam pēc "bākas metodes". Protams, ka bez tulamora spaiņa tur jau būs neiztikt, tā ka neuzprasās
Un klasiskais volvo manā izpratnē tomēr ir... Paziņām ir gan V70, gan S80 - es nesaprotu, par ko tur vispār naudu maksāt, par tādu jēdzienu kā komforts vispār nerunājot. Laikam to saprot tikai paši volvisti, līdzīgi kā tas notiek ar saab useriem.
Es pat nezinu, ar ko lai sāk.... Škoda vai BMW
Atbilde SARMOJ
SARMOJ, vai Tu tagad mēģini pateikt, ka tā tante, stāvot labajā malējā joslā (jo virzienā uz Rīgu, visa satiksme tika novirzīta pa ceļa nomali) tiekot uz 3 joslām pārbauca pāri pa diognāli ceļam un ieņēma malējo kreiso joslu?
Kā tad tai Škodai izdevās tikt viņai vēl kreisajā malā, lai tantuku sāniski nostumtu līdz labējai malējai? apbraucot pa zāli starp brauktuvēm?
Un ja jau tur viss bija tik korekti, tad kāpēc Tev šis gadījums palika tik labā atmiņā? Tādi lēnie braucēji ir katrā 4. mašīnā un viņi nosvērtus cilvēkus nepdara nervozus. Es šo notiku ievēroju:
1) dēļ lielā trokšņa, taurēšanas un roku mētāšanas,
2) pēc tam sekojošās izrēķinšānās - tantuka sāniskās nostūmšanas nost no ceļa.
Kāpēc par šo momentu Tavā Škodas aizstāvības rakstā nav neviena vārdiņa???
Atriebības process ilga vismaz pāris minūtes! vai to Tu nemaz nepamanīji???
Hmmmm, varbūt Tu pats/pati biji ļoti tuvu stāvošs šim jaunajam atraktīvajam un aktīvajam cilvēkam?
Un vai Tavuprāt stumšana no ceļa un biedēšana sāniski grūstoties attaisno Škodas vadītāju, jo viņam nabadziņam bija tik daudz jāpārdzīvo?
Es arī esmu pret neobjektīvu notiku atstāstīšanu (kā šajā gadījumā SARMOJ)
Un tagad sanāk - kā avārijās pie luksofora - Tavs vārds pret Manu vārdu. Abi mēs braucam pie dzeltenā.
Lielceļa varoņi
Remontdarbi uz Jelgavas šosejas cilvēkus patiešām padara trakus.
Škoda Octavia GH-8544 katru rītu ir apskatāma ap plkst 6:45 izceļamies ar agresīvu braukšanu, piemēram, apbraucot rindu, kas gaida kreiso pagriezienu uz Rīgu (no Ozolnieku ceļa pie Cenām aiz dzelzceļa pārbrauktuves).
Man gadījās būt par liecinieku situācijai, kad visā krāšņumā parādījās šī auto vadītāja agresivitāte ne tikai pārkāpjot CSN, bet arī personiskajā attieksmē pret citiem autovadītājiem.
No rīta, virzienā no Jelgavas uz Rīgu, pirmo remontdarbu vieta pie Olaines pagrieziena vēl nebija sastrēgusi un rinda izstāvāma pāris minūtēs. Tomēr Škoda GH-8544 ļoti steidzās un mēģināja uz izbīli paņemt rindā stāvošo vadītāju (turpmāk tekstā "patrāpījās ne tajā laikā, ne tajā vietā" un iespraukties starp mašīnām. Taurējot izrādot savu neapmierinātību par to, ka viņu atļāvās nepalaist, Škodas autovadītājs sāka mētāties ar rokām un rādīt nepieklājīgus žestus. Pēc tam, kad Škodas vadītājs tika rindā un nokļuva uz šosejas jau ar vairākām joslām, viņš nolēma pārmācīt "patrāpījās ne tajā laikā, ne tajā vietā" autovadītāju ar tiranizēšanu - apdzenot, strauji bremzējot, stumjot ar sānu nost no šosejas. Tas viss turpinājās kādas pāris krietnas minūtes.
Jautrība turpinājās, kad kāds cits vadītājs (turpmāk tekstā "pasaules lāpītājs" acīmredzot novērojis, kas notiek aizmugurē, nepalaida Škodas vadītāju garām pēc tam, kad Škodas vadītājs bija pabeidzis savu drakonisko izrēķināšanos ar "patrāpījās ne tajā laikā, ne tajā vietā" autovadītāju.
Kad Škodas vadītājs tika garām arī "pasaules lāpītājs" autovadītājam, tas tādu pat atriebību sarīkoja arī tam. Smieklīgākais, ka brīdī, kad Škoda "pasaules lāpītāju" bija nostūmusi šosejas malā un "pasaules lāpītājs" izkāpa, lai izrunātu neskaidros jautājumus aci pret aci, Škodas vadītājam laikam palika bail (vai arī tas pēkšņi atcerējās, ka ļoooti jāsteidzas) un tas ar kaucošām riepām aizbrauca prom.
Morāle - uzmanieties no pelēkas Škoda Octavia uz Jelgavas šosejas. Ka netrāpieties melnajā sarakstā. Jamais var sabojāt Jūsu dienu un iespējams arī Jūsu auto. Diemžēl parunāties kā vīram ar vīru pienākas - gan nav spējīgs. Tos laikam sauc par lielceļa varoņiem? Nu kaut kā tā...