Manuprāt, ka neprofesionāli pēc "draugu ieteikumiem" un pēc "internetā atrastiem rasējumiem" iemetinats karkass var drīzāk izraisīt pretēju efektu, avārijas gadījumā salokotiesvai ieduroties visnepiemērotākajās vietās un leņķos.
Nezinu, cik precīzas ir šīs baumas, bet karkasa iemetināšana homologācijai maksā no 1k Ls
Ja pēc tam nav nepieciešama homologācija, kā tas ir šinī gadījumā, tad droši vien var iztikt arī lētāk, tikai par kvalitāti un darbu veicēju zināšanām es laikam nebūtu īpaši drošs.
Kā nekā ar savu veselību vai dzīvību rotaļājies.
Drošības karkass
Ir radusies ideja pārbūvēt kādu vecu šrotu pamestu lauku ceļu rallijam. Bet, lai pirmās kļūdas gadījumā nesanāktu uzreiz nosisties, ir vēlme iemetināt drošības karkasu- t.s. dugas. Diemžēl pagaidām nekādas pieredzes šajā lietā nav, kā arī netā uz ātro nevarēju uzrakt ko derīgu, tad nu vēršos pie "speciālistiem" ar lūgumu ieteikt kādu risinājumu- konstrukcija, atbilstošākā materiāla izvēle, u.t.t. Būtu labi, ja kāds varētu piespēlēt sakarīgu shēmu vai vismaz normāli apstāstīt, kā labāk šīs lietas darīt.
Jau iepriekš paldies!!