Drošības karkass

andzha Reģ.: 05.11.2003

Ir radusies ideja pārbūvēt kādu vecu šrotu pamestu lauku ceļu rallijam. Bet, lai pirmās kļūdas gadījumā nesanāktu uzreiz nosisties, ir vēlme iemetināt drošības karkasu- t.s. dugas. Diemžēl pagaidām nekādas pieredzes šajā lietā nav, kā arī netā uz ātro nevarēju uzrakt ko derīgu, tad nu vēršos pie "speciālistiem" ar lūgumu ieteikt kādu risinājumu- konstrukcija, atbilstošākā materiāla izvēle, u.t.t. Būtu labi, ja kāds varētu piespēlēt sakarīgu shēmu vai vismaz normāli apstāstīt, kā labāk šīs lietas darīt.

Jau iepriekš paldies!!

 
BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

Manuprāt, ka neprofesionāli pēc "draugu ieteikumiem" un pēc "internetā atrastiem rasējumiem" iemetinats karkass var drīzāk izraisīt pretēju efektu, avārijas gadījumā salokotiesvai ieduroties visnepiemērotākajās vietās un leņķos.

Nezinu, cik precīzas ir šīs baumas, bet karkasa iemetināšana homologācijai maksā no 1k Ls

Ja pēc tam nav nepieciešama homologācija, kā tas ir šinī gadījumā, tad droši vien var iztikt arī lētāk, tikai par kvalitāti un darbu veicēju zināšanām es laikam nebūtu īpaši drošs.

Kā nekā ar savu veselību vai dzīvību rotaļājies.

newman Reģ.: 29.01.2007
0 0 Atbildēt

šeit var palasīt kādam jābūt drošības karkasam priekš vAZ lai ar to var piedalīties sacensībās:

vaztuss.lv/...

cik netā lasīts tad cenas ir sākot no daziem simtiem(kādā kaktu garāžā) līdz.... protams var mēģināt pats taisīt, bet ja nav pieredze tad labāk nē.

var jau atrast dažus auto pa lētām naudām ar karkasu jau.

andzha Reģ.: 05.11.2003
0 0 Atbildēt

Metinātājs būs uz goda, brāķa nebūs. Tik interesē pareizākais variants, lai tiešām nebūtu tā, ka uzlabojumi nostrādā ar pretēju efektu

kvatra Reģ.: 13.02.2002
0 0 Atbildēt

Skaties te, ir ar visaam bildeem un materiaaliem:

www.laf.lv/...

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Bucefals rakstīja: Manuprāt, ka neprofesionāli pēc "draugu ieteikumiem" un pēc "internetā atrastiem rasējumiem" iemetinats karkass var drīzāk izraisīt pretēju efektu, avārijas gadījumā salokotiesvai ieduroties visnepiemērotākajās vietās un leņķos.

.

Lai taisa to karkasu pa ārpusi.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

jeps LAF lapaa vajadzeetu buut ar visiem caurulju biezumiem utml. lietaam. To pashu noteikti var samekleet ari FIA lapaas ar visiem raseejumiem. No turienes arii visi autosportisti un komandas to info njem.

Bet taa Latvijaa laikam tikai 2 -3 kantori bija sertficeeti droshiibas karkasu metinaashanai.

Un veel ielas auto nedriikst buut droshibas karkass, preteeja gadiijuam tu apskati neiziesi. Taatad ir 3 varianti - ir jaapiedalaas kaut kaadas LAF sertificeetaas sacensiibas vismaz paaris reizhu gadaa, kaartiigi taas dugas janosleepj zem apshuvuma ( nestaados gan priekshaa kaa to var izdariit ?!?!), jaabrauka bez tehniskaas apskates.

Zoo Reģ.: 28.03.2006
0 0 Atbildēt

imho viens pats karkass neko nedos, ja nebuus arii sport seedeklji un 5 punktu jostas....

un vai autors ir drošs, ka tam vinja šrotam visas virsbuuves nesošās konstrukcijas (lanžeroni, deformaacijas zonas utt.) ir gana labaa kaartiibaa

un taa taalaak, bla bla bla....

un tad beigaas cipars nostaasies taads, ka vieglaak buus nopirkt jau sagatavotu masiinu, vai par to naudu kaut ko veertiigaaku nopirkt...

Mans ieteikums-

gribi gāzt-gāz ar parastu šrotu,bet atceries, ka tas tomeer ir šrots, un attieciigi arii uzpaseejies...

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

shrots prieksha gaashanas pa laukiem + dugas pec LAF standarta tas neiet kopaa. parak dargs prasakums prieksh krumu gonkas.

es piemeram nopirku veco sincro passatu (1:1 ar veco kvatru) prieksh krumu gonkas tikko. ari bija doma par buri un pannu, bet tad parekjinaju un letak sanak imprezu lizingaa iekjert, pamaksaat un pavasarii paardot.

paremonteshu piekari, uzlikshu jedzigas riepas un buus ok prieksh ezera un varbut kadam vietejam sacensibam.

White_Trash Reģ.: 28.05.2004
0 0 Atbildēt

prieksh ezera dugas vispaar nevajag

tik vai shogad uz ezera vispaar varees uzbraukt? vieniigi uz liepaajas ezera (vai zem )

andzha Reģ.: 05.11.2003
0 0 Atbildēt

TA vairs nebūs vajadzīga Tāpēc jau arī prasu, lai vajadzības gadījumā ne tikai galva paliktu vietā, bet arī kājas neiespiestu, u.t.t. Ir doma par II golfu vai kko tādu, sertifikāciju nevajag, galvenais, lai daudzmaz funkcionāls tas pasākums, nevis iemetinātā truba iespējamā crash laikā izduras pašam cauri

andzha Reģ.: 05.11.2003
0 0 Atbildēt

Nedēļas nogalē pagāzēju ar ikdienas auto. Kaifs normāls, tik pēc tam aizdomājos, ka beigas pie tādiem ātrumiem (atsevišķos posmos līdz 140) kļūdas gadījumā varētu būt letālas. Tad nu gruntenes frēzēšanai vajadzētu kādu citu transportu, kam drošība būtu pāris solīšus augstāka

Zoo Reģ.: 28.03.2006
0 0 Atbildēt

andzha rakstīja: TA vairs nebūs vajadzīga Tāpēc jau arī prasu, lai vajadzības gadījumā ne tikai galva paliktu vietā, bet arī kājas neiespiestu, u.t.t. Ir doma par II golfu vai kko tādu, sertifikāciju nevajag, galvenais, lai daudzmaz funkcionāls tas pasākums, nevis iemetinātā truba iespējamā crash laikā izduras pašam cauri

muaaaaahaaaahaaaaa.....

pie 140 km/h Tev galvaa iešausies taa golfa izpuuteejs...

kmoon, veciit....tad jau uzreiz dari taa, lai buutu ar garantiju, lai peec tam pie manis traumaas nenonaac un man uz taviem salauztajiem kaulinjiem nebuutu jaaskataas

golf2, plee

nu tad sameklee sev kaadu 740 volvo...

+

labi bamperi

cieti dzelzhi

motors nenaak salonaa

RWD

tik aatri nemaz neiet

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

Zoo rakstīja:

andzha rakstīja: TA vairs nebūs vajadzīga Tāpēc jau arī prasu, lai vajadzības gadījumā ne tikai galva paliktu vietā, bet arī kājas neiespiestu, u.t.t. Ir doma par II golfu vai kko tādu, sertifikāciju nevajag, galvenais, lai daudzmaz funkcionāls tas pasākums, nevis iemetinātā truba iespējamā crash laikā izduras pašam cauri

muaaaaahaaaahaaaaa.....

pie 140 km/h Tev galvaa iešausies taa golfa izpuuteejs...

kmoon, veciit....tad jau uzreiz dari taa, lai buutu ar garantiju, lai peec tam pie manis traumaas nenonaac un man uz taviem salauztajiem kaulinjiem nebuutu jaaskataas

golf2, plee

nu tad sameklee sev kaadu 740 volvo...

+

labi bamperi

cieti dzelzhi

motors nenaak salonaa

RWD

tik aatri nemaz neiet

nu nezinu es uz 130km/h esmu ielicis gravi 1mo golfu un apmetis 4 kulenjus. virsbuve toreiz vismaz tik traki nedeformeejaas un visiem 4 kuri ieksha sedeja un bija piespradzejusies nekas nebija. bet nu katra zinja tas laikam kaa paveicaas. isteniba nebus nekadas atshkjiribas vai tas bus 740 volvo vai 2 golfs, atliek vien izslidet no jostam un pietiks ar 30 km/h un puskuleni lai parlauztu sprandu. tad jau labak ielikt sporta sedekli un labas jostas nevis dugas. pietam nu es nezinu vai vajadzeetu taa un pa taadaam vietaam braukt kur pastav iespeja iestadit kokaa uz 100 km/h, katra zina es to negribetu izbaudiit. tad jau labak no sakuma patrenejos pa ezeru vai pa kadu trasi kur max kuulenis var sanaakt. kautkur taa uz dullo nesaaties uz 140 km/h pa koplietoshanas celjiem ir ljoti stulbi.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Es piekriitu Shiirim, jo ja ieliksi ar savi 50+ km/h saaniski kokaa ar vadiitaaj pusi, ar visu droshiibas karkasu un sporta seedekli un daudzpunktu jostaam bus ziepes. Taa kaa droshaak jau buus protams ar to visu neka bez, bet paljauties uz to ka izdziivosi iisti nevar, driizaak var cereet, ka paveiksies un nekas taads nenotiks.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

andzha rakstīja: Nedēļas nogalē pagāzēju ar ikdienas auto. Kaifs normāls, tik pēc tam aizdomājos, ka beigas pie tādiem ātrumiem (atsevišķos posmos līdz 140) kļūdas gadījumā varētu būt letālas. Tad nu gruntenes frēzēšanai vajadzētu kādu citu transportu, kam drošība būtu pāris solīšus augstāka

tak nopērc normālu kompi, stūri, pedāļus, uzliec makreju

un trenņejies uz nebēdu

p.n.

katram gadījumam vari savam galdam aplikt riņķī "dugas" no vecām saruulētām avīzēm

White_Trash Reģ.: 28.05.2004
0 0 Atbildēt

normaala stuure (ala Logitech G25) maksaa Golf II cenaa

White_Trash Reģ.: 28.05.2004
0 0 Atbildēt

normaala stuure (ala Logitech G25) maksaa Golf II cenaa

White_Trash Reģ.: 28.05.2004
0 0 Atbildēt

nja, iauto servera slodzes deelj 2x iepostoju.

aanuss Reģ.: 31.10.2006
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

andzha rakstīja: Nedēļas nogalē pagāzēju ar ikdienas auto. Kaifs normāls, tik pēc tam aizdomājos, ka beigas pie tādiem ātrumiem (atsevišķos posmos līdz 140) kļūdas gadījumā varētu būt letālas. Tad nu gruntenes frēzēšanai vajadzētu kādu citu transportu, kam drošība būtu pāris solīšus augstāka

tak nopērc normālu kompi, stūri, pedāļus, uzliec makreju

un trenņejies uz nebēdu

p.n.

katram gadījumam vari savam galdam aplikt riņķī "dugas" no vecām saruulētām avīzēm

pleee, laps

endurists Reģ.: 13.12.2007
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Es piekriitu Shiirim, jo ja ieliksi ar savi 50+ km/h saaniski kokaa ar vadiitaaj pusi, ar visu droshiibas karkasu un sporta seedekli un daudzpunktu jostaam bus ziepes. Taa kaa droshaak jau buus protams ar to visu neka bez, bet paljauties uz to ka izdziivosi iisti nevar, driizaak var cereet, ka paveiksies un nekas taads nenotiks.

Bija gadījums pagājušogad uz ledus Talsu rajonā, bija paņemts 6 žigulis nokaušanai un uz ledus trase izveidota un tad nu vienā no braucieniem līkums nesanāca kā ieplānots un ar ātrumu ap 30 - 50 km/h ar vadītāja pusi diezgan spēcīgi ievilku stāvošā Ford Transit, sajūtas nebija no labākajām, stoika pienāca pie krēsla klāt, pasažieris sēdēja man klēpī, kāja nedaudz sāpīga un izbiris šofera durvju logs (ar galvu izsitu vai pats izsprāga nezinu). Kopš šī brīža ļoti skeptiski izturos pret gonkošanu pa koplietošanas ceļiem un publiskām vietām.

Baisulis Reģ.: 02.10.2007
0 0 Atbildēt

Interesants teksts 'lai pirmās kļūdas gadījumā nesanāktu uzreiz nosisties'

juha Reģ.: 11.01.2003
0 0 Atbildēt

Zoo rakstīja:

andzha rakstīja: TA vairs nebūs vajadzīga Tāpēc jau arī prasu, lai vajadzības gadījumā ne tikai galva paliktu vietā, bet arī kājas neiespiestu, u.t.t. Ir doma par II golfu vai kko tādu, sertifikāciju nevajag, galvenais, lai daudzmaz funkcionāls tas pasākums, nevis iemetinātā truba iespējamā crash laikā izduras pašam cauri

muaaaaahaaaahaaaaa.....

pie 140 km/h Tev galvaa iešausies taa golfa izpuuteejs...

kmoon, veciit....tad jau uzreiz dari taa, lai buutu ar garantiju, lai peec tam pie manis traumaas nenonaac un man uz taviem salauztajiem kaulinjiem nebuutu jaaskataas

golf2, plee

nu tad sameklee sev kaadu 740 volvo...

+

labi bamperi

cieti dzelzhi

motors nenaak salonaa

RWD

tik aatri nemaz neiet

Pēdējais iemesls ir ļoti pārliecinošs.

Baisulis Reģ.: 02.10.2007
0 0 Atbildēt

Volvo jau nu gan baigais auto,ar ko trenēties pa lauku ceļiem Tas pats Golf 2 ir gana labs. Un kāpēc izpūtējam būtu salonā jānāk??? Nesmu neko tādu redzējis.

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Un kāpēc izpūtējam būtu salonā jānāk??? Nesmu neko tādu redzējis.

Lai jautraka braukšana

krishus Reģ.: 06.05.2006
0 0 Atbildēt

Baisulis rakstīja: Volvo jau nu gan baigais auto,ar ko trenēties pa lauku ceļiem Tas pats Golf 2 ir gana labs. Un kāpēc izpūtējam būtu salonā jānāk??? Nesmu neko tādu redzējis.

Nju ja no šiem abiem jāizvēlas, es tomēr ņemtu volvo

Kkā RWD tuvāks sirdij

Lasītākie raksti

Jaunie raksti