Braucam ar dīzeli arī ziemā! :D

Archijs2 Reģ.: 19.08.2006

Šodien sanāca nejauks pārsteigums - sen plānotā akumulatora maiņas atlikšana tik ļoti aizvainoja auto, ka tas atteicās pildīt savus pienākumus, bet šoreiz nav runa par to...

Lieta tāda, ka šogad esmu ticis pie dīzeļmotora un auto tiek turēts ārpusē + auto jābūt braukšanai gatavam 24/7, lai pilnvērtīgi varētu pildīt savus darba pienākumus. Šajā sakarā vēlējos lūgt efektīvus padomus, arī amizantus piegājienus no iauto lietotājiem par tēmu "Kā es uzturu pie dzīvības savu dīzeļzvēru arī ziemā"! Lai gan mans auto ir 2001. gada Audi, tomēr māc šaubas, ka labs akumulators, pareizais antifreez`s un eļļa spēs to noturēt pie dzīvības arī pie -20 vai pat -30, turot auto ārā.

Man jau sastāstīja par spuldzīšu turēšanu motortelpā pa nakti un vēl šo to, tomēr varbūt ir kas labāks...

Ceru uz atsaucību un sapratni. =)

 
Ingarss Reģ.: 22.01.2007
0 0 Atbildēt

Archijs2 rakstīja: Šodien sanāca nejauks pārsteigums - sen plānotā akumulatora maiņas atlikšana tik ļoti aizvainoja auto, ka tas atteicās pildīt savus pienākumus, bet šoreiz nav runa par to...

Lieta tāda, ka šogad esmu ticis pie dīzeļmotora un auto tiek turēts ārpusē + auto jābūt braukšanai gatavam 24/7, lai pilnvērtīgi varētu pildīt savus darba pienākumus. Šajā sakarā vēlējos lūgt efektīvus padomus, arī amizantus piegājienus no iauto lietotājiem par tēmu "Kā es uzturu pie dzīvības savu dīzeļzvēru arī ziemā"! Lai gan mans auto ir 2001. gada Audi, tomēr māc šaubas, ka labs akumulators, pareizais antifreez`s un eļļa spēs to noturēt pie dzīvības arī pie -20 vai pat -30, turot auto ārā.

Man jau sastāstīja par spuldzīšu turēšanu motortelpā pa nakti un vēl šo to, tomēr varbūt ir kas labāks...

Ceru uz atsaucību un sapratni. =)

Baigo šrotu esi iegādājies ,ja baidies vai pieleks pie -30,

Man opel vectra 1997g,2.0 uz pus apgriezienu jau oro ziemu kā šķiļas.

Ingarss Reģ.: 22.01.2007
0 0 Atbildēt

Ingarss rakstīja:

Archijs2 rakstīja: Šodien sanāca nejauks pārsteigums - sen plānotā akumulatora maiņas atlikšana tik ļoti aizvainoja auto, ka tas atteicās pildīt savus pienākumus, bet šoreiz nav runa par to...

Lieta tāda, ka šogad esmu ticis pie dīzeļmotora un auto tiek turēts ārpusē + auto jābūt braukšanai gatavam 24/7, lai pilnvērtīgi varētu pildīt savus darba pienākumus. Šajā sakarā vēlējos lūgt efektīvus padomus, arī amizantus piegājienus no iauto lietotājiem par tēmu "Kā es uzturu pie dzīvības savu dīzeļzvēru arī ziemā"! Lai gan mans auto ir 2001. gada Audi, tomēr māc šaubas, ka labs akumulators, pareizais antifreez`s un eļļa spēs to noturēt pie dzīvības arī pie -20 vai pat -30, turot auto ārā.

Man jau sastāstīja par spuldzīšu turēšanu motortelpā pa nakti un vēl šo to, tomēr varbūt ir kas labāks...

Ceru uz atsaucību un sapratni. =)

Baigo šrotu esi iegādājies ,ja baidies vai pieleks pie -30,

Man opel vectra 1997g,2.0 uz pus apgriezienu jau oro ziemu kā šķiļas.

dti protams

Archijs2 Reģ.: 19.08.2006
0 0 Atbildēt

Uz ielas stāv vai garāžā?

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

ja ir neizjaac diizeldrapaks + jauns akjis+ziemas DD , tad kur ir probleema ??

Ingarss Reģ.: 22.01.2007
0 0 Atbildēt

Archijs2 rakstīja: Uz ielas stāv vai garāžā?

Protams uz ielas ,visu stihiju iespaidā,

Galvenais lai akis nav sapuvis un kautkāda kreisā kaka bākā,tad reāli nevar būt nekādas probas ar lekšanu

Archijs2 Reģ.: 19.08.2006
0 0 Atbildēt

Heh, ceru, ka tā. It kā visu cenšos darīt kā būtu vajadzīgs, vienīgi aķīti piemirsu nomainīt (noslinkoju, atliekot uz pēdējo brīdi.. =/). Vienkārši ir palicis iespaids no vecajiem autiņiem, kuri pamira pie lielajiem mīnusiem, tāpēc bik uztraucos, ka manējais arī tā varētu izdarīt. =)

pedaalis Reģ.: 27.04.2004
0 0 Atbildēt

vecakiem auto parasti uz ziemu arī sekoju lai kvēlsveces, akumulators, degviela būtu kārtībā. un lielākos mīnusos ap 20 un zemāk parasti pirms iedarbināšanas kvēlsveces sildiju divas vai trīs reizes. vai tas ko mainīja nezinu - bet auto vienmēr varēja piedarbināt.

sirupss Reģ.: 07.04.2004
0 0 Atbildēt

Mēģini atrast stāvvietu,kurā var pieslēgties pie 220 un uzstādi apsildes spirāli tosolam.tad būs pie kājas -20.vai -40.-dzinējam būs vasaras režīms.......

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Ziemā dīzelis ir jāuztur absolūtā kārtībā, tad problēmas nebūs!

Jauns vai uzlādēts aķis, atbilstoša DD un bez kokteiļa, jo pat 2 litri palikušie bākā neatbilstošas degvielas radīs sprāgušu dzinēju. Jauns degvielas filtrs, eļļas filtrs ar vēlams sint eļļu. Pie degvielas ieteicams pielietu mitruma uzsūcošu piedevu, jo ūdens momentā aizķepinās degv filtru. Darba spējīgas visas sveces, normāls starteris un kontakti visos vados, jo nedaudz lēnāk griežošs starteris neatdzīvinās dzinēju! Noregulēti vārsti un aukstās palaišanas sistēmu sūknim.

Pirms starta... izslēgt visus patērētājus, pagaidīt kad nodziest sveču lampiņa un izspiežot sajūgu startēt. 2 un vairāk reižes sveces nevajag sildīt, jo tā tās tikai ātrāk pārdegs, bet labuma itin nekāda.

Benzīnnieks vēl piedos sīkas kļūdiņas, bet dīzelis ziemā nekad!!

krishus Reģ.: 06.05.2006
0 0 Atbildēt

Es savam vēl uztaisīju fitra apsildi, bet tā gan vairāk, lai braucot neaizvelk ciet.

Galvenais- pirms ziemas nomaini degv filtru un nelej zupu no "grāvja"

bummerr Reģ.: 15.01.2004
0 0 Atbildēt

nekadus papildus nosaciijus tam, kas ir normali ziemaa nevajag iesaakt un pec savas pieredzes 8g ar dazadiem diizeliem normali ir:

1) labs auto es domaju tehniski,lai aizdedze ir ok, motors kopuma nav nokauts un dizelis nav ar saviem 500tk km nobraukumu, kas jau uz spragshanu vai kapitalku velk

2) tehniska puse, kas arii neprasa daudz=>

2.1 jauni filtri (visi), jo ka pierada prakse gaisa un degv.filtri izsaka loti daudz...

2.2 svaiga ella, es domaju, ja uz rudeni nak savi 8-9tk, labak nomainiit un sagatavot autinu labam un "vieglam" startam ziemai, jo laba ella, piem., laba pussint vai ideaali pilnaa sint. dod vieglu motora, ipashi lielas kubatuuras 2,5 un uz augshu palaisanu pie lieliem minusiem,

2.3. ieteiktu nomaiiit kvelsveces, arii savi 3-5Ls gab, bet ir loti noziimiigi, starteejot uzsildiet 2x vai pat 3x un tad tikai grieziet starteri,

2.4. svariigi, bet ir diskutabls jautajums- ziemas degviela. del latvijas degvielas kvalit, kas diemzeel naak no viena katla, tikai katrs lej klat savas churas. praksee ir bijis taa, ka izpildot visus augstak minetos punktus, ne visai jauns 1997.g bmw 525tds ar "leto" vasaras dd lec arii pie -25 un visu nakti araa nostavot. tatad auto stavoklis tehn.stav izsaka daudz.... nu ieteiktu protams liet normalu dd, ja nu ir -santiimpisssejums- labs draugs, tad var arii ieliet prisadku tai letajaai (velams krievu, kas arii reali pilda savas funkcijas, tas jadara vel, kas ir normala gaisa tempr vai jalej jau sajaukata dd, to iznesot no siltas telpas ( garaza utt) bet to jaizdara obligaati, jo tiiri fiziski-kimiski degviela var saiet putrinaa un izspiest parafiinu, kas bus liela shaiza, jo janem nost filtrs un jaatkausee tad jatiira

2.5. turiet auto garazaa un nav jadara nekas sanak tochan letak...

p.s. pats pagaidaam turu "traktoru" uz ielas un izpildiiju visus iepr. pieminetos faktus, iznemot pedejo

un auto leca ari sorit pie -17

bummerr Reģ.: 15.01.2004
0 0 Atbildēt

2.6. labs akiitis, sorriii aizmirsu pateikt uzreiz, ja tam ir savi 2-3g un nak ziema - nomainiet, ticiet man, tas ir taa verts

vilkss Reģ.: 09.10.2006
0 0 Atbildēt

braucu ar Diesel no 90-o sākuma, students būdams un, protams, ne ar tiem svaigākajiem autiņiem. sāku ar Ford Fiesta 1.6D, Ford Escort 1.6D, Nissan Primera 2.0D, Nissan Sunny 2.0D, Nissan Primera 2.0D "svaigākā" no iepriekšminētajām bija 8g. veca, nu jau kādi 6 gadi tiek braukts ar 0..2 gadi veciem auto, nu tad lūk pēc maniem novērojumiem:

1. pareizais Diesel ir numur viens, jo ja tev degvielas filtrā izveidosies putra, tad nepalīdzēs ne aķis, ne sveces

1.1. svaigs degvielas filtrs - to mainīju reizi gadā, Oktobrī

2. stiprs aķis (pat nedaudz stiprāks kā paredzējis ražotājs), jo pat ar vienu beigtu kvēlsveci motoru var vēl iegriezt. atceros ka Fiestu griezu kādu minūti -32 grādos, bet iegriezu un arī starteris palika dzīvs

3. kvēlsveces (ar tām visbēdīgāk bija Primerai, jo pastāvīgi viena dega ārā)

ideāli, ja viss iepriekšminētais ir kārtībā, un var atļauties turēt max pilnu degvielas bāku

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

viss jau mineets(itkaa) bet papildus der arii webasto ja naff pieejams 220shtepselis ... i gadiijienaa ja nu kas- kaa rezerves droshiiba-starta gaazes baloninjsh pa kjeerienam...

nez...liidz shim (peedeejie 7nji gadi) lietots praktiski tikai diesel... i nezinu nekaadu beedu

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

Kādreiz ar nācās braukāt ar veciem dīzeļiem. Tad vēl atceros metodi ar tūristu gāzes degli No ieplūdes kolektora gaisa vads nost, degļa gals iekšā. Pagaidīt pāris minūtes, kamēr tiek uzsildīts kolektors un gaiss iekšā un atiet .

Degvielas kvalitātei nav tik liela nozīme pie piešķilšanas. Piešķils ta arī ar visādiem sūdiem kamēr tie sūknī. Bet pēc pāris minūtēm vai pāris km nomirs.

Pārējo jau te pieminēja. Vēl jau ir visādas tautas metodes dzirdētas ar spaiņa karsta ūdens uzliešanu uz motora, un beidzot ar ugunskura kurināšanu zem motora. Bet nu ja aķis un starteris motoru normāli negriezīs, tad nelīdzēs nekas.

ps Autonomā apkure tiešām rullz. Vienmēr, kad ir mīnusos, kādas 10 - 15 min padarbinu.

CyberGhost Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

a kāds vispār ir parēķinājis izmaksu salīdzinājumu?

Piemēram 1.4 vai 1.6 benzinnieks, kas ēd max 8 litri 95E pa pilsetu un 5.5Litri pa štrāsi un nav visas šitās ikgadu investicijas - aķis, degvielas filtri, kvēlsveces un pietam dargaka degviela +vel viskas un beigās vel satraukties, ka nevarēs pielaist pie -20 grādiem

Archijs2 Reģ.: 19.08.2006
0 0 Atbildēt

CyberGhost rakstīja: a kāds vispār ir parēķinājis izmaksu salīdzinājumu?

Piemēram 1.4 vai 1.6 benzinnieks, kas ēd max 8 litri 95E pa pilsetu un 5.5Litri pa štrāsi un nav visas šitās ikgadu investicijas - aķis, degvielas filtri, kvēlsveces un pietam dargaka degviela +vel viskas un beigās vel satraukties, ka nevarēs pielaist pie -20 grādiem

Šī tēma sen ir apspriesta un pašlaik neinteresē. Pārcel to, lūdzu, uz citurieni, ja vēlies tik ļoti to apspriest. Paldies.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

CyberGhost rakstīja: a kāds vispār ir parēķinājis izmaksu salīdzinājumu?

Piemēram 1.4 vai 1.6 benzinnieks, kas ēd max 8 litri 95E pa pilsetu un 5.5Litri pa štrāsi un nav visas šitās ikgadu investicijas - aķis, degvielas filtri, kvēlsveces un pietam dargaka degviela +vel viskas un beigās vel satraukties, ka nevarēs pielaist pie -20 grādiem

Vari salīdzināt ja gribi. Mans ēd apmēram tik cik nosauci, bet iet arī uz priekšu bez stumšanas. Ieguldījumi... Eļļu nomainīju. Aķis oriģinālais - 2001. gada.

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

CyberGhost rakstīja: a kāds vispār ir parēķinājis izmaksu salīdzinājumu?

Piemēram 1.4 vai 1.6 benzinnieks, kas ēd max 8 litri 95E pa pilsetu un 5.5Litri pa štrāsi un nav visas šitās ikgadu investicijas - aķis, degvielas filtri, kvēlsveces un pietam dargaka degviela +vel viskas un beigās vel satraukties, ka nevarēs pielaist pie -20 grādiem

griezies pie muusu cieniijamaa merivas ownera...jams ne to vien sakaitiijis ir...

kad kaadu briidi pabrauc ar diesel nu nemaz negribaas pie benziina atgriezties... var jau but-ka vienkaarshi patiik kaa diizelis iet (neiet runa par 30it gadiigiem primitiiviem Ruudolfa principu izmantotaajiem...kaut arii-jo prastaak-jo leetaak un uzticamaak)

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Savu veco Skorpi 1991. gada pat uz jaunu benzīnnieku netaisos mainīt! Jo ar 7 gadīgu aķi pie - 30 grādiem varu piešķilt ar vienu sveču sildīšanu (tad kad bija tie grādi).

Kādas investīcijas filtros??? Ik pa 10 000 km tie ir tā pat jāmaina! Vēl jo vairāk ka dīzelim eļļa ir jāmaina ne retāk kā 2 reiz gadā vai pēc noteiktā nobraukuma - kas ātrāk iestājas. Ja brauc līdz 2000 km gadā tad lētāk ir taksis!

Jā ja āra temperatūra sāk noslīdēt zem 0 grādi, tad bāka ir jātur pēc iespējas pilnāka! Divu iemeslu pēc... neradīsies kondensāts (un rūsa) un zemspiediena sūknim biku vieglāk iesūkt degvielu it sevišķi pie palaišanas aukstā laikā.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Savu veco Skorpi 1991. gada pat uz jaunu benzīnnieku netaisos mainīt! Jo ar 7 gadīgu aķi pie - 30 grādiem varu piešķilt ar vienu sveču sildīšanu (tad kad bija tie grādi).

Kādas investīcijas filtros??? Ik pa 10 000 km tie ir tā pat jāmaina! Vēl jo vairāk ka dīzelim eļļa ir jāmaina ne retāk kā 2 reiz gadā vai pēc noteiktā nobraukuma - kas ātrāk iestājas. Ja brauc līdz 2000 km gadā tad lētāk ir taksis!

Jā ja āra temperatūra sāk noslīdēt zem 0 grādi, tad bāka ir jātur pēc iespējas pilnāka! Divu iemeslu pēc... neradīsies kondensāts (un rūsa) un zemspiediena sūknim biku vieglāk iesūkt degvielu it sevišķi pie palaišanas aukstā laikā.

Aljo? Ar šitādu var ari braukt vai tikai kaut ko mainīt? Man eļļa uz 15000 km vai gadu. Un filtrus nebūt nav jamaina katru reizi, ja vien nebrauc ar kaut ko spainītī sasmeltu

krishus Reģ.: 06.05.2006
0 0 Atbildēt

sleepnis rakstīja:

ps Autonomā apkure tiešām rullz. Vienmēr, kad ir mīnusos, kādas 10 - 15 min padarbinu.

Kuš, kuš, a to tūlīt ieradīsies dex un borēs, ka visi auto ar autonomkām deg ar zilu liesmu... , ,

ZZXX Reģ.: 14.03.2006
0 0 Atbildēt

Nu jā,var jau braukāt pēc servisu priekšrakstiem un mainīt elļu,kā piemēram Fordiem ,ik pa 25 tūkstošiem....Bet jautājums jau ir vai tā ir Tava mašīna un vai negribi ar to palikt ziemā uz ceļa.. Reāli pats visām mašīnām (pat 06.gada)eļļu un VISUS filtrus mainu ik pa 10tkm un problēmas nav bijušas.P.s. Braucu ar dīzeļmašīnām.

valetudo Reģ.: 28.12.2007
0 0 Atbildēt

Pirms iedarb. jāieslēdz uz 20-30sek tālās gaismas,pēc tam jāizslēdz ,jāiztur 20-30sek pauze un jādarbina. tā tiek aktivizēti pirms palaišanas ķīmiskie proc. aķī. Momentāls starts lielos mīnusos(simti ampēru) grauj akumulātoru.

krishus Reģ.: 06.05.2006
0 0 Atbildēt

valetudo rakstīja: Pirms iedarb. jāieslēdz uz 20-30sek tālās gaismas,pēc tam jāizslēdz ,jāiztur 20-30sek pauze un jādarbina. tā tiek aktivizēti pirms palaišanas ķīmiskie proc. aķī. Momentāls starts lielos mīnusos(simti ampēru) grauj akumulātoru.

Nevis 20...30sec, bet gan 2...3sec...

Pēc 30s ar tālo vecāks aķīts diez vai spēs uzsildīt kvēlsvecu un vēl iegriezt motoru...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti