Braucam ar dīzeli arī ziemā! :D

Archijs2 Reģ.: 19.08.2006

Šodien sanāca nejauks pārsteigums - sen plānotā akumulatora maiņas atlikšana tik ļoti aizvainoja auto, ka tas atteicās pildīt savus pienākumus, bet šoreiz nav runa par to...

Lieta tāda, ka šogad esmu ticis pie dīzeļmotora un auto tiek turēts ārpusē + auto jābūt braukšanai gatavam 24/7, lai pilnvērtīgi varētu pildīt savus darba pienākumus. Šajā sakarā vēlējos lūgt efektīvus padomus, arī amizantus piegājienus no iauto lietotājiem par tēmu "Kā es uzturu pie dzīvības savu dīzeļzvēru arī ziemā"! Lai gan mans auto ir 2001. gada Audi, tomēr māc šaubas, ka labs akumulators, pareizais antifreez`s un eļļa spēs to noturēt pie dzīvības arī pie -20 vai pat -30, turot auto ārā.

Man jau sastāstīja par spuldzīšu turēšanu motortelpā pa nakti un vēl šo to, tomēr varbūt ir kas labāks...

Ceru uz atsaucību un sapratni. =)

 
krishus Reģ.: 06.05.2006
0 0 Atbildēt

Kaut gan es tā nedaru, jo atslēdzot durvis un atverot tās (salona apg) aķis tāpat jau tiek padarbināts pirms starta

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

ZZXX rakstīja: Nu jā,var jau braukāt pēc servisu priekšrakstiem un mainīt elļu,kā piemēram Fordiem ,ik pa 25 tūkstošiem....Bet jautājums jau ir vai tā ir Tava mašīna un vai negribi ar to palikt ziemā uz ceļa.. Reāli pats visām mašīnām (pat 06.gada)eļļu un VISUS filtrus mainu ik pa 10tkm un problēmas nav bijušas.P.s. Braucu ar dīzeļmašīnām.

Maini laimīgs. Un uz ceļa ziemā neesmu palicis un to arī nedomāju darīt. Starp citu tev nekādas problēmas nebūs arī ja mainīsi ik pēc 3000km. Vienīgi nekur tālu nevarēsi aizbraukt, bet jau nav lielākā problēma. Gavenais visu nomainīt.

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Eļļu mainu kā instrukcijā (oriģinālajā) rakstīts ik pa 7 500 km, pie reiz eļļas un degvielas filtru. Rudenī mainu visu neatkarīgi no nobrauktajiem km! Runa iet par 1991 2,5 D Skorpi (bez turbīnas). Tad kad 4. cilindrā kompresija bija 16 (!!!) un labākā 22 tad tikai dīzeli nevarēju pie -20 palaist.

P.S. papētot tagadējo "šedevrus" kur vienkāšas apkopes simtos tiek rēķinātas uztaisīju vecajam dīzelim kapitalku! Vēl ... braucu katru dienu, bet rūsas nav!

CyberGhost Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Eļļu mainu kā instrukcijā (oriģinālajā) rakstīts ik pa 7 500 km, pie reiz eļļas un degvielas filtru. Rudenī mainu visu neatkarīgi no nobrauktajiem km! Runa iet par 1991 2,5 D Skorpi (bez turbīnas). Tad kad 4. cilindrā kompresija bija 16 (!!!) un labākā 22 tad tikai dīzeli nevarēju pie -20 palaist.

P.S. papētot tagadējo "šedevrus" kur vienkāšas apkopes simtos tiek rēķinātas uztaisīju vecajam dīzelim kapitalku! Vēl ... braucu katru dienu, bet rūsas nav!

Ik pēc 7500Km

Tev gadijumā nav bagažniekā vannīte, filtri un ēļļas kanna visu laiku līdzi?

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

==Eļļu mainu kā instrukcijā (oriģinālajā) rakstīts ik pa 7 500 km== un nevis kā tirgotāju "reklāmās" uz eļļas kannītes 25 000 km!

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

dīzeļa izdilumā (nu faktā, ka dažos cilindros samazinās kompresija un vaurs aukstumā nelec) lielāko ieguldījumu dod nevis eļļas maiņas intervāls, bet gan gaisa filtra stāvoklis....

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

Vispār jau kvēlsveces patērē vairāk strāvas kā tālie lukturi.

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

Man ir bijušas kādas 7 mašīnas, no kurām 3 dīzeļi.

Dīzelim lai to iedarbinātu pie -35 vajag:

- jaunas kvēlsveces

- šķidru eļļu

- jaunu niknu aķi

- tīru filtru degvielai

- kompresiju cilindros

- un pats galvenais - arktisko dīzeli (nevis to ar piedevām līdz -32 grādiem uzkačāto suslu, kas sasalst pie -30)

Tad bendzīnniekam,lai to iedarbinātu pie -35 vajag:

- normālu akumulatoru.

Turklāt, ja benzīnniekam , kad aķis tomēr nosprāgst, var piesiet striķi un ievilkt, tad dīzeli ar želeju bākā var vilkt turpu / atpakaļ visu dienu, labuma no tā nebūs.

Archijs2 Reģ.: 19.08.2006
0 0 Atbildēt

Saproti, grūtības norūda un liek domāt radoši un aktīvi par to, lai nepaliktu kaut kur lielajā salā (tā tik tiešām ir lieliska motivācija! ), tāpēc arī tiek ņemts auto ar dīzeļmotoru - lai jautrāk!

bummerr Reģ.: 15.01.2004
0 0 Atbildēt

nav jau mums tas ziemas tadas taa kaa nesaspringsti nakam ned. jau sola atkal +2

2 masterd: kur tad tu nem to arktisko dd?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Archijs2 rakstīja: Saproti, grūtības norūda un liek domāt radoši un aktīvi par to, lai nepaliktu kaut kur lielajā salā (tā tik tiešām ir lieliska motivācija! ), tāpēc arī tiek ņemts auto ar dīzeļmotoru - lai jautrāk!

Skaties, ka nesanāk kā vienam krievu pensim - jālūdz nepazīstamiem palīdzība

Vakar aizbraucu uz liepāju, piebraucu pie viena veikala, kam apkārt daudzdzīvokļu mājas, izkāpju [jāsagaida viens cilvēks], no B4 passāta izkāpj un pie manis pienāk kaut kāds krievu pensis un sāk kaut ko tur runāt [es krieviski slikti runāju], tad pielec, ka šis prasa, vai nevar pavilkt, jamam ķip dīzelis. Man jau nav grūti, pirms nepilna gada gūta vērtīga pieredze dīzeļus velkot Šim piedevām tāds skaists buksieris [interesanti, kāpēc ], apmetu savu mucu uz riņķi un uzvilku

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

bummerr rakstīja: nav jau mums tas ziemas tadas taa kaa nesaspringsti nakam ned. jau sola atkal +2

2 masterd: kur tad tu nem to arktisko dd?

viņā arktisko dd pagatavo mājas apstāakļos.... katrs TO spēj.... vajag tikai saimniecības preču veikalā iepirkt dažas pudeles terpentīna

Galvenais Reģ.: 02.07.2001
0 0 Atbildēt

Uzliekam autonomo apkuri uz nepieciešamo laiku, iesēžamies siltā mašīnā un piešķiļam uz pusapgriezienu. Nu vismaz es tā daru (ar savu 13gadīgo Jeepu), nezinu, kā iet citiem ar visādām skandināvu pusmašīnām

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

nu nazinu nazinu , bet man nau nekad gadijies nepiekurbuleet diizeljmashiinu , poffik cik miinusos , ar visu nestes saljarku kura sasalstot pie -30 . Saprotams runa neiet par schrottmobiiljiem ( nevis veciem bet par taadiem padariitiem ) , jo man taadu vienk . nau bijis Ir gadijies nopirkt 'schrottu' alja 'toka z gjermanjiji' , bet savedot taadu izjaateni labaa kaartiibaa , proleemu ar 'auksto' startu nava

opelis Reģ.: 03.10.2005
0 0 Atbildēt

Braucu jau daudzus gadus tikai un vienīgi ar dīzeļiem un nopietnas problēmas lielos mīnusos ir bijušas tikai divreiz-

1. Neatceros kurā gadā tas bij (toreiz Rīgā visi komunālie auto aizsala), aizsala Statoil dīzelis;

2. Pagājušogad pie mīnus 28 grādiem piestartēju darba VW, bet pēc 2 minūtēm tas nomira - izrādījās, ka nav nomainīts degvielas filtrs

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

bummerr rakstīja:

2 masterd: kur tad tu nem to arktisko dd?

Pērn Lukoils bazūnēja, ka viņiem esot "Īsts Krievu Arktiskais Dīzelis". Tad kad sasala Nestes susla pie -30, pie viņiem arī pārgāju līdz siltākam laikam.

Šogad gan neesmu dzirdējis. Tiesa gan - šogad arī cita mašīna ar benzīnmotoru.

Savukārt brāļa 2002. gada DTI Omega vakar pateica "čau". Viens cilindrs cenšas iedarbināties, pārējie guļ ziemas miegu - laikam kvēlsveces.

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 1 Atbildēt

Master_D rakstīja:

bummerr rakstīja:

2 masterd: kur tad tu nem to arktisko dd?

Pērn Lukoils bazūnēja, ka viņiem esot "Īsts Krievu Arktiskais Dīzelis". Tad kad sasala Nestes susla pie -30, pie viņiem arī pārgāju līdz siltākam laikam.

Šogad gan neesmu dzirdējis. Tiesa gan - šogad arī cita mašīna ar benzīnmotoru.

Savukārt brāļa 2002. gada DTI Omega vakar pateica "čau". Viens cilindrs cenšas iedarbināties, pārējie guļ ziemas miegu - laikam kvēlsveces.

par to nestes suslu kas "salst" puie -30 esi paarliecinaats? visu pagaajusho ziemu tankojos tikai nestee(citur nav jeegas-darba karte nestes) i nemaniiju ka buutu salusi... a braukshana katru dienu...

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Kindzulis rakstīja:

Master_D rakstīja:

bummerr rakstīja:

2 masterd: kur tad tu nem to arktisko dd?

Pērn Lukoils bazūnēja, ka viņiem esot "Īsts Krievu Arktiskais Dīzelis". Tad kad sasala Nestes susla pie -30, pie viņiem arī pārgāju līdz siltākam laikam.

Šogad gan neesmu dzirdējis. Tiesa gan - šogad arī cita mašīna ar benzīnmotoru.

Savukārt brāļa 2002. gada DTI Omega vakar pateica "čau". Viens cilindrs cenšas iedarbināties, pārējie guļ ziemas miegu - laikam kvēlsveces.

par to nestes suslu kas "salst" puie -30 esi paarliecinaats? visu pagaajusho ziemu tankojos tikai nestee(citur nav jeegas-darba karte nestes) i nemaniiju ka buutu salusi... a braukshana katru dienu...

mans ar nestes'suslu' pildiitais golps , briizjiem staau vairaak kaa meenesi , itiipashi ziemaas , jo na k ui nau vajadziigs , bet pielec uz pirmaa pieprasiijuma , taxshto gan jau tajaa 'nepielecoshajaa' aperaataa xvz kas ir ticis liec 'ieprieksheejaa dziivee' , esmu viens no pirmajiem NESTEs karshu klientiem ( tobish 10+ gadus jau ) un nekad man deelj vinju 'suslas' krenjkji nau bijushi

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

Auto tika pildīts tikai nestē. Pārējais viss bija ok, turklāt pirms tam pie -25 leca palēkdamies un bez problēmām.

Savukārt vienīgajā rītā ar -30 bija čuš - tik sūknis bākā gaudo, starteris griežās, net nāni neiet.

Zoo Reģ.: 28.03.2006
0 0 Atbildēt

Es taa izdomaaju, ka man ar diesel patiik ziemaa labaak braukt nekaa ar benziiniieku...

nekaadas gaazes pa pilseetu 1 un 2 aatrumaa nav jaaspaida, pats ar savu griezes momentu izvelk....

pakaltilts ar blokji, skjeersaam salikt viegli, aaraa izdabuut veel vieglaak...

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

nebraucu ar dizeli. tapec man ir slaidi uzmiist.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: nebraucu ar dizeli. tapec man ir slaidi uzmiist.

Savādāk tavējais nekust no vietas?

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

Uzsākt ar diesel ziemā točna ir vieglāk!

Pie zemiem rpm tas pasāciens nav tik straujš, līdz ar to var dinamiskāk braukt. Mazāk izspolē.

White_Trash Reģ.: 28.05.2004
0 0 Atbildēt

Master_D rakstīja: Uzsākt ar diesel ziemā točna ir vieglāk!

Pie zemiem rpm tas pasāciens nav tik straujš, līdz ar to var dinamiskāk braukt. Mazāk izspolē.

tak pie zemiem apgriezieniem tam tieshi ir taa lielaa grieze... vai tad ne? Vai tad nav taa, ka tieshi taapeec diizelis nekad taa pa iistam neiet... jo max grieze ir pie 2K, bet max jauda pie 4K? (man tak ir tiesiibas zinaat, ja varbuut driiz kaadu diizeli iepirkshu )

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

Tomēr cēliens no vietas ir mīkstāks.

Manuprāt - atšķirībā no benzīnnieka, kam drosele regulē gaisa padevi, dīzelim gāzes pedālis regulē degvielas padevi. Līdz ar to cēliens ir kādu sekundi pēc pedāļa nospiešanas, nevis uzreiz, turklāt pirms ieslēdzas turbo, tas ir ... maigāks.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti