tadsjautues rakstīja:
Girc44 rakstīja: Manam Audi c4 2,5tdi ari problēmas. Auksts lec pie -20 bez problēmām. Bet kvēlsveces strādā tikai pilnīgi aukstam motoram, ja ir tikai pielaists un noslāpēts pēc tam grūti pielaižams, jo kvēlsveces tikai nomirgo un nesilda vairs. Nezinu vai tā jābūt, manuprāt motoram vismaz drusciņ jābūt uzsidītam lai kvēlsveces vairs nebūtu nepieciešamas.
šitas joks ir saistīts ar nepareizu aizdedzes momentu
pastāsti vēl kaut ko par aizdedzes momentiem dīzelim... vēl neesi no JG šmigas atgājis?
Braucam ar dīzeli arī ziemā! :D
Šodien sanāca nejauks pārsteigums - sen plānotā akumulatora maiņas atlikšana tik ļoti aizvainoja auto, ka tas atteicās pildīt savus pienākumus, bet šoreiz nav runa par to...
Lieta tāda, ka šogad esmu ticis pie dīzeļmotora un auto tiek turēts ārpusē + auto jābūt braukšanai gatavam 24/7, lai pilnvērtīgi varētu pildīt savus darba pienākumus. Šajā sakarā vēlējos lūgt efektīvus padomus, arī amizantus piegājienus no iauto lietotājiem par tēmu "Kā es uzturu pie dzīvības savu dīzeļzvēru arī ziemā"! Lai gan mans auto ir 2001. gada Audi, tomēr māc šaubas, ka labs akumulators, pareizais antifreez`s un eļļa spēs to noturēt pie dzīvības arī pie -20 vai pat -30, turot auto ārā.
Man jau sastāstīja par spuldzīšu turēšanu motortelpā pa nakti un vēl šo to, tomēr varbūt ir kas labāks...
Ceru uz atsaucību un sapratni. =)