Crankshaft rakstīja: Nu, nu... kuram Scania dzinējam ir tās 3 turbīnas?
Ir turbo compound, bet tam ir divas un leņki mainās tikai jaunajam XPI (common rail), bet tāds LV ir tikai viens (demo)
=====================
Ir vinjiem taads dzineejs, uzstaada mezhvedeejtehnikai. Taa vismaz man te zviedrs staastiija un raadiija, pats straadaa Zviedrijaa Scania garantijas apkopes tiiklaa.
Nju tad jau tas ir industriālais dzinējs, tur ne tādi vie brīnumi var būt, bet 12nieks ar 3 turbīnām? ... nu nez, parasti industriālajiem un kugu motoriem ir standarta dzinējs ar vienu, bet krietni lielāku turbīnu nekā kravas a/m.
Kaut gan bija viens 14ieks V8 ar 4 turbīnām- pa vienai uz katriem 2 cilindriem un tas pat tika uzstādīts a/m- Scania Shark- bija vienreiz arī Rīgā, izstādē- gan jau kāds atcerās...www.svempas.se/...
Braucam ar dīzeli arī ziemā! :D
Šodien sanāca nejauks pārsteigums - sen plānotā akumulatora maiņas atlikšana tik ļoti aizvainoja auto, ka tas atteicās pildīt savus pienākumus, bet šoreiz nav runa par to...
Lieta tāda, ka šogad esmu ticis pie dīzeļmotora un auto tiek turēts ārpusē + auto jābūt braukšanai gatavam 24/7, lai pilnvērtīgi varētu pildīt savus darba pienākumus. Šajā sakarā vēlējos lūgt efektīvus padomus, arī amizantus piegājienus no iauto lietotājiem par tēmu "Kā es uzturu pie dzīvības savu dīzeļzvēru arī ziemā"! Lai gan mans auto ir 2001. gada Audi, tomēr māc šaubas, ka labs akumulators, pareizais antifreez`s un eļļa spēs to noturēt pie dzīvības arī pie -20 vai pat -30, turot auto ārā.
Man jau sastāstīja par spuldzīšu turēšanu motortelpā pa nakti un vēl šo to, tomēr varbūt ir kas labāks...
Ceru uz atsaucību un sapratni. =)