Master_D rakstīja:
Līdz ar to cēliens ir kādu sekundi pēc pedāļa nospiešanas, nevis uzreiz
Tam vareetu arii piekrist... reiz braucu ar S80 D5 ar automaatu. Savienojumaa ar automaatu taas likaas varbuut pat kaadas 2 sekundes .
Master_D rakstīja:
Līdz ar to cēliens ir kādu sekundi pēc pedāļa nospiešanas, nevis uzreiz
Tam vareetu arii piekrist... reiz braucu ar S80 D5 ar automaatu. Savienojumaa ar automaatu taas likaas varbuut pat kaadas 2 sekundes .
Master_D rakstīja: Tomēr cēliens no vietas ir mīkstāks.
Manuprāt - atšķirībā no benzīnnieka, kam drosele regulē gaisa padevi, dīzelim gāzes pedālis regulē degvielas padevi. Līdz ar to cēliens ir kādu sekundi pēc pedāļa nospiešanas, nevis uzreiz, turklāt pirms ieslēdzas turbo, tas ir ... maigāks.
atpalicis tu esi no dzīves....
tagad moderniem dīzeļiem (ne fofāgena koncerna) turbīna strādā visu laiku..... nevis ieslēdzas kad jamo nafig vairs nevajag
White_Trash rakstīja:
Master_D rakstīja: Uzsākt ar diesel ziemā točna ir vieglāk!
Pie zemiem rpm tas pasāciens nav tik straujš, līdz ar to var dinamiskāk braukt. Mazāk izspolē.
tak pie zemiem apgriezieniem tam tieshi ir taa lielaa grieze... vai tad ne? Vai tad nav taa, ka tieshi taapeec diizelis nekad taa pa iistam neiet... jo max grieze ir pie 2K, bet max jauda pie 4K? (man tak ir tiesiibas zinaat, ja varbuut driiz kaadu diizeli iepirkshu )
Gluži tā nav... Salīdzini piemēram divus 150Zs motorus: www.iauto.lv/... Un piedevām - vidējais degvielas patēriņš ar šādiem rādītājiem benzīnam ir 9,0, bet dīzelim 6,4 litri.
pilnīgas muļķības. tā aizture ir dēļ tā, ka auto ir ar turbīnu aprīkots un bez spiediena turbīnā tas īsti nav paredzēts aši kustēt.
Paņem paprovē kā strādā divi identiski dīzeļ auto, kur viens ir ar turbīnu un otrs bez. Kā piemēru varu piedāvāt paprovēt 90to gadu sākuma VW Passat. Nāca ar vienādiem motoriem izņemtot vienam bija turbo otram nebija. tas kas ar turbo šķita pilnīgs mironis pirms turbīna bija iegriezusies. savukārt neturbo bija ļoti atsaucīgs uz pieskāršanos gāzes pedālim.
White_Trash rakstīja:
Master_D rakstīja:
Līdz ar to cēliens ir kādu sekundi pēc pedāļa nospiešanas, nevis uzreiz
Tam vareetu arii piekrist... reiz braucu ar S80 D5 ar automaatu. Savienojumaa ar automaatu taas likaas varbuut pat kaadas 2 sekundes .
Pirmais rakstīja:
Master_D rakstīja: Tomēr cēliens no vietas ir mīkstāks.
Manuprāt - atšķirībā no benzīnnieka, kam drosele regulē gaisa padevi, dīzelim gāzes pedālis regulē degvielas padevi. Līdz ar to cēliens ir kādu sekundi pēc pedāļa nospiešanas, nevis uzreiz, turklāt pirms ieslēdzas turbo, tas ir ... maigāks.
atpalicis tu esi no dzīves....
tagad moderniem dīzeļiem (ne fofāgena koncerna) turbīna strādā visu laiku..... nevis ieslēdzas kad jamo nafig vairs nevajag
Pavisam atpalicis... Vēl ar karburatoru braukā! Vai arī vienkārši domā, ka inžektoru darbina stūre, nevis gāzes pedālis?
Master_D rakstīja:
Savukārt brāļa 2002. gada DTI Omega vakar pateica "čau". Viens cilindrs cenšas iedarbināties, pārējie guļ ziemas miegu - laikam kvēlsveces.
100% kvelsveces! mans vw t4 tieshi taa arii nikojas,bet kaa uzmetu jaunas sveces, lai arii parastas Iskra, aizgaja palekdamies pat ar leto dd pie -18 tepat dazas dienas atpakal...
White_Trash rakstīja:
Master_D rakstīja: Uzsākt ar diesel ziemā točna ir vieglāk!
Pie zemiem rpm tas pasāciens nav tik straujš, līdz ar to var dinamiskāk braukt. Mazāk izspolē.
tak pie zemiem apgriezieniem tam tieshi ir taa lielaa grieze... vai tad ne? Vai tad nav taa, ka tieshi taapeec diizelis nekad taa pa iistam neiet... jo max grieze ir pie 2K, bet max jauda pie 4K? (man tak ir tiesiibas zinaat, ja varbuut driiz kaadu diizeli iepirkshu )
moucies ja ,iepirksi ja
P.S. darbojoties ar sajuugu , var arii nedot 'gaazi' , korkjos piemeeram .
tak pie zemiem apgriezieniem tam tieshi ir taa lielaa grieze... vai tad ne? Vai tad nav taa, ka tieshi taapeec diizelis nekad taa pa iistam neiet... jo max grieze ir pie 2K, bet max jauda pie 4K?
+++++++++++++++++
Jaa, taa ir diizelja priekshrociiba, liels griezes moments pie relatiivi zemiem apgriezieniem. Shai gadiijumaa tas intervaals starp 2K un 4K ir tas, kuraa max efektiivi var izmantot dzineeju. Degvielas ekonomijai, dabiski, labaak tureet tuvaak max griezes momenta apgriezieniem, tajos degviela tiek dedzinaata visefektiivaak. Un tas, ka diizelis nekad pa iistam neiet, ir fufelis, jeb ko tu suc par "iistu ieshanu"?
atpalicis tu esi no dzīves....
tagad moderniem dīzeļiem (ne fofāgena koncerna) turbīna strādā visu laiku..... nevis ieslēdzas kad jamo nafig vairs nevajag
==================
Izskataas, ka tu dziivei esi aizskreejis priekshaa Tukshgaitaa un mazos apgriezienos turbiina fiziski nespeej straadaat - tam ir nepiecieshams noteikts izpluudes gaazu apjoms, resp. dzineeja apgriezieni / gaazpedaalja piespiediens. Taa ka runas par "visu laiku" ir fuflo. Tieshi shaa iemesla deelj, nevis lielizmeera turbiinas inerces deelj, daudzcilindru dzineejiem uzstaada 2 un vairaak mazaakas turbiinas vienas lielas vietaa, taam katrai vajag mazaak izpluudes gaazu, lai saaktu pildiit savu darbu.
turbīna jau griežas, neapstājas, bet lai efektīvi sāktu strādāt (radīt spiedienu) tai ir jāgriežas ar noteiktu minimālo apgriezienu skaitu...
ja atgāzu par maz - grieztiers griežas, bet spiedienu nerada
Crankshaft rakstīja: atpalicis tu esi no dzīves....
tagad moderniem dīzeļiem (ne fofāgena koncerna) turbīna strādā visu laiku..... nevis ieslēdzas kad jamo nafig vairs nevajag
==================
Izskataas, ka tu dziivei esi aizskreejis priekshaa Tukshgaitaa un mazos apgriezienos turbiina fiziski nespeej straadaat - tam ir nepiecieshams noteikts izpluudes gaazu apjoms, resp. dzineeja apgriezieni / gaazpedaalja piespiediens. Taa ka runas par "visu laiku" ir fuflo. Tieshi shaa iemesla deelj, nevis lielizmeera turbiinas inerces deelj, daudzcilindru dzineejiem uzstaada 2 un vairaak mazaakas turbiinas vienas lielas vietaa, taam katrai vajag mazaak izpluudes gaazu, lai saaktu pildiit savu darbu.
nevis vairakas , bet gan vienu turbokompresoru ar mainamu lapstinju gjeometriju. tas atrisina shito problemu. kur tu esi redzejis modernu shirpatreba dizeli ar vairakam turbinam? es nee. parasti naak viena tikai...
1. Dīzelīs jau pie -10 nemaz negrib silt. Tas ka uz ziemu radiatoram jāliek priekšā tjipa kartona loksne - svēta patiesība. Un nevajag te par termostata maiņas nepieciešamību stāstīt
2. Pie diktākiem mīnusiem žēl to bīdeli klausīties līdz brīdim, kamēr eļļa vismaz 60 grādus dabū. Jābūt pastulbam, lai celtu virs 1.5 kapgr/min, tobiš sāktu turbīnu ekspluatēt. Pat ja sintētika iekšā.
3. Ja ziemā braukt sanāk nelielus gabalus, tad dīzeļa darbināšana vnk ir noziegums pret autiņu. Benzīnniekam tas arī īpaši nepatīk, bet tas ātrāk darba temperatūru paķer.
Ņemot vērā augstāk minēto es nemaz necenšos pie lielākiem mīnusiem to dīzeli mocīt, sežos benzīnniekā un baudu dzīvi Nu izņemot gadījumu, kad kādi 100 km un vairāk pārvarami. Tad dīzelīt, sorry, atceros, kāpēc tevi pirku
Shiirs rakstīja: nebraucu ar dizeli. tapec man ir slaidi uzmiist.
paprovee ne uzmiezt bet kaadu atsleegu atkauseetaaju
viktors1961 rakstīja: 1. Dīzelīs jau pie -10 nemaz negrib silt. Tas ka uz ziemu radiatoram jāliek priekšā tjipa kartona loksne - svēta patiesība. Un nevajag te par termostata maiņas nepieciešamību stāstīt
2. Pie diktākiem mīnusiem žēl to bīdeli klausīties līdz brīdim, kamēr eļļa vismaz 60 grādus dabū. Jābūt pastulbam, lai celtu virs 1.5 kapgr/min, tobiš sāktu turbīnu ekspluatēt. Pat ja sintētika iekšā.
3. Ja ziemā braukt sanāk nelielus gabalus, tad dīzeļa darbināšana vnk ir noziegums pret autiņu. Benzīnniekam tas arī īpaši nepatīk, bet tas ātrāk darba temperatūru paķer.
Ņemot vērā augstāk minēto es nemaz necenšos pie lielākiem mīnusiem to dīzeli mocīt, sežos benzīnniekā un baudu dzīvi Nu izņemot gadījumu, kad kādi 100 km un vairāk pārvarami. Tad dīzelīt, sorry, atceros, kāpēc tevi pirku
1) Silst, protams, relatīvi lēni, bet nekādas problēmas arī pie -20. Bet par termostatu - nu ja egribi lai saka, bāz savu kartonu motorā un vēlkakur.
2) Pie -20 mazliet skaļāks ir ~1 minūti. Nezinu vai pa to laiku tur kādi 60 grādi sanāk...
3) ej ar kājām.
P.S. offt.
Sirsniigs sveiciens Cranshaft ar Jeezus cieniigiem gaajieniem tb briinumaino augshaamcelshanos
baumu izplatiitaajus- ziepees
viktors1961
07.01.2008 19:42
1. Dīzelīs jau pie -10 nemaz negrib silt. Tas ka uz ziemu radiatoram jāliek priekšā tjipa kartona loksne - svēta patiesība. Un nevajag te par termostata maiņas nepieciešamību stāstīt
=========================
Vispaar tev ir pilniiga taisniiba. Turklaat, jo modernaaks diizelis, jo efektiivaak sadedzina degvielu, resp. taas vajag arvien mazaak un mazaak - no kurienes tad tam siltumam rasties ...ne velti daudziem modernajiem diizeljiem, iipashi mazmeera, Skandinaavijas tirgum jau ruupniicaa uzstaada radiatora zhaluuzijas daljeejai vai pilniigai aizklaashanai, dazhi razhotaaji uzstaada pat elektriskus sildiitaajus pechkas ievadaa, tas gan ir + degvielas pateerinjam...
Par "Like a Jesus": nekaadu briinumu vis nav. Veel pirms Ziemsveetkiem naacaas piedziivot dazhu atsaldenju uzbrukumu, vakaraa staigaajot ar suniiti. Laikam mirlas gribeeja palaupiit, tikai man muguraa bija " maajas jaka", ne maka, ne telefona, rokaspulkstenis maajaas uz ledusskapja. Es vaaji atceros kas bija, izsleedzos no pirmaa sitiena, bet aciimredzot ar kaajinjaam arii bij pastraadaajushi - droshi vien aiz dusmaam ...Kaut kaadas sievietes man uzduuraas , izsauca aatros un aidaa, pamodos peec kaadas diennakts slimniicaa,logjiski, ka dokumentu nekaadu, slimniica zinjoja policijai,kur jau bija kundzes iesniegums par manu pazushanu, taa ka atrada mani aatri. Vieniigi naacaas vairaak kaa nedeelju taadaa pusfilmaa vaaljaaties slimniicaa, kameer palaida turpinaat guleet maajaas...Taa luuk, gadiijums triviaals, labi , ka acs vesela, jo apkaart tai kauli bij lauzti...
Ujjj...smagi..
labi ka saliidzinosi vesels....
klau-kas tur ar to 240. palika atdevi projaam vai veel ir
viktors1961 rakstīja: 1. Dīzelīs jau pie -10 nemaz negrib silt. Tas ka uz ziemu radiatoram jāliek priekšā tjipa kartona loksne - svēta patiesība. Un nevajag te par termostata maiņas nepieciešamību stāstīt
2. Pie diktākiem mīnusiem žēl to bīdeli klausīties līdz brīdim, kamēr eļļa vismaz 60 grādus dabū. Jābūt pastulbam, lai celtu virs 1.5 kapgr/min, tobiš sāktu turbīnu ekspluatēt. Pat ja sintētika iekšā.
3. Ja ziemā braukt sanāk nelielus gabalus, tad dīzeļa darbināšana vnk ir noziegums pret autiņu. Benzīnniekam tas arī īpaši nepatīk, bet tas ātrāk darba temperatūru paķer.
Ņemot vērā augstāk minēto es nemaz necenšos pie lielākiem mīnusiem to dīzeli mocīt, sežos benzīnniekā un baudu dzīvi Nu izņemot gadījumu, kad kādi 100 km un vairāk pārvarami. Tad dīzelīt, sorry, atceros, kāpēc tevi pirku
1)nezinu, man silst...ne nu gluzi kaa vasaraa, bet ziemai ir ok...pielaizhu, nokasu sniegu, un jau puush remdenu...Jo vairaak pecku veersi valjaa no pasa saakuma, jo leenaak sils...kartonu taa arii neieliku...
2) a kaut kaa nee...pie 0 graadiem bija lielaaka trobele nekaa -10..elja Lukoil 10W40 pussinteetika...
3)bullšit, manupraat....diizelim sadegsanas temperatuura bija pat lielaaka kaa benziinam...dzineejam tikai bija blekji biezaaki...
Nu nezin širpotrebs vai ne gluži, bet visādiem BMW 335d, 535d (kuri nu jau lietoti dabonami) ir 2 turbīnas.
Bet silst gan man tas dīzels lēni. Kad -10, tad dabonu āra jakā sēdēt (neērti un nepareizi), jo kaukāds siltums salonā parādās pēc 10km pa šosi. Ko var gribēt, ja tie 90 - 100kmh šamam ir tāds gandrīz vai brīvgaitas režīms.
Un rij arī tikmēr vairāk (tur arī automāc savu artavu) dod. Tā ka dīzelis + automāts tādiem īsiem ~5km - 10km pārbraucieniem aukstā laikā toč nekādu ekonomiju nedod.
Shiirs rakstīja:
nevis vairakas , bet gan vienu turbokompresoru ar mainamu lapstinju gjeometriju. tas atrisina shito problemu. kur tu esi redzejis modernu shirpatreba dizeli ar vairakam turbinam? es nee. parasti naak viena tikai...
Gasjs rakstīja: Nu nezin širpotrebs vai ne gluži, bet visādiem BMW 335d, 535d (kuri nu jau lietoti dabonami) ir 2 turbīnas.
Bet silst gan man tas dīzels lēni. Kad -10, tad dabonu āra jakā sēdēt (neērti un nepareizi), jo kaukāds siltums salonā parādās pēc 10km pa šosi. Ko var gribēt, ja tie 90 - 100kmh šamam ir tāds gandrīz vai brīvgaitas režīms.
Un rij arī tikmēr vairāk (tur arī automāc savu artavu) dod. Tā ka dīzelis + automāts tādiem īsiem ~5km - 10km pārbraucieniem aukstā laikā toč nekādu ekonomiju nedod.
Un cik benzīnnieks auksts pie -10 c ēd esi paskatījies? stipri vairāk kā dīzels, vienīgi uzsilst ātrāk. Kā rezultātā, gan karsts gan auksts dīzels ir ekonomiskāks, kā benzīnnieks. Starp citu dīzelim eļļas t uzkāpj samērā fiksi. neko daudz neatpaliekot no benzīnnieka.
nevis vairakas , bet gan vienu turbokompresoru ar mainamu lapstinju gjeometriju. tas atrisina shito problemu. kur tu esi redzejis modernu shirpatreba dizeli ar vairakam turbinam? es nee. parasti naak viena tikai...
=========================
Par BMW te jau teica, bet galvenokaart shaads risinaajums sastopams modernajiem kravas auto, dizhtraktoriem, stacionaarajiem dzineejiem, utt.. Scania ir taads dzineejs viens - R6 ar 3 turbiinaam, turklaat visas ar mainiigo gjeometriju piedevaam
Par VOLVO: jau kopsh rudens vizinaas pa Latgales aareem, iipashnieks, jaadomaa, ir apmierinaats , jo auto bij labs
Fakc iz dzīves - Mazda6 2.3 benzīns + manual ziemā ēda praktiski tikpat cik vasarā, BMW 330d + automāc ziemā (no -5 un uz leju) tomēr savācās kāds 0.5 - 1.0l/100km vairāk. Maršruti vieni un tie paši, braukšanas stils arī viens un tas pats. Nezinu, vai tā ir diesel vai automāc īpatnība.
Siksparnis rakstīja:
Un cik benzīnnieks auksts pie -10 c ēd esi paskatījies? stipri vairāk kā dīzels, vienīgi uzsilst ātrāk. Kā rezultātā, gan karsts gan auksts dīzels ir ekonomiskāks, kā benzīnnieks. Starp citu dīzelim eļļas t uzkāpj samērā fiksi. neko daudz neatpaliekot no benzīnnieka.
Gasjs rakstīja: Fakc iz dzīves - Mazda6 2.3 benzīns + manual ziemā ēda praktiski tikpat cik vasarā,
Crankshaft rakstīja: nevis vairakas , bet gan vienu turbokompresoru ar mainamu lapstinju gjeometriju. tas atrisina shito problemu. kur tu esi redzejis modernu shirpatreba dizeli ar vairakam turbinam? es nee. parasti naak viena tikai...
=========================
Par BMW te jau teica, bet galvenokaart shaads risinaajums sastopams modernajiem kravas auto, dizhtraktoriem, stacionaarajiem dzineejiem, utt.. Scania ir taads dzineejs viens - R6 ar 3 turbiinaam, turklaat visas ar mainiigo gjeometriju piedevaam
Par VOLVO: jau kopsh rudens vizinaas pa Latgales aareem, iipashnieks, jaadomaa, ir apmierinaats , jo auto bij labs
Nu, nu... kuram Scania dzinējam ir tās 3 turbīnas?
Ir turbo compound, bet tam ir divas un leņki mainās tikai jaunajam XPI (common rail), bet tāds LV ir tikai viens (demo)
Nu, nu... kuram Scania dzinējam ir tās 3 turbīnas?
Ir turbo compound, bet tam ir divas un leņki mainās tikai jaunajam XPI (common rail), bet tāds LV ir tikai viens (demo)
=====================
Ir vinjiem taads dzineejs, uzstaada mezhvedeejtehnikai. Taa vismaz man te zviedrs staastiija un raadiija, pats straadaa Zviedrijaa Scania garantijas apkopes tiiklaa.
Braucam ar dīzeli arī ziemā! :D
Šodien sanāca nejauks pārsteigums - sen plānotā akumulatora maiņas atlikšana tik ļoti aizvainoja auto, ka tas atteicās pildīt savus pienākumus, bet šoreiz nav runa par to...
Lieta tāda, ka šogad esmu ticis pie dīzeļmotora un auto tiek turēts ārpusē + auto jābūt braukšanai gatavam 24/7, lai pilnvērtīgi varētu pildīt savus darba pienākumus. Šajā sakarā vēlējos lūgt efektīvus padomus, arī amizantus piegājienus no iauto lietotājiem par tēmu "Kā es uzturu pie dzīvības savu dīzeļzvēru arī ziemā"! Lai gan mans auto ir 2001. gada Audi, tomēr māc šaubas, ka labs akumulators, pareizais antifreez`s un eļļa spēs to noturēt pie dzīvības arī pie -20 vai pat -30, turot auto ārā.
Man jau sastāstīja par spuldzīšu turēšanu motortelpā pa nakti un vēl šo to, tomēr varbūt ir kas labāks...
Ceru uz atsaucību un sapratni. =)