Kindzulis rakstīja:...
ple... es gan zacenei lapaak kaadu sviestmaizi... bet ja Tu saki ka kaats i lapaak... neieshu jau strideeties ar vecumu un pieredzi
...
nu jā sorrī... bet ja direktīva liek, būs jātiesā...
Kindzulis rakstīja:...
ple... es gan zacenei lapaak kaadu sviestmaizi... bet ja Tu saki ka kaats i lapaak... neieshu jau strideeties ar vecumu un pieredzi
...
nu jā sorrī... bet ja direktīva liek, būs jātiesā...
par vecumu un pieredzi ir atsevišķa direktīva...
popal odnako...
Yetti rakstīja:
Kindzulis rakstīja:...
ple... es gan zacenei lapaak kaadu sviestmaizi... bet ja Tu saki ka kaats i lapaak... neieshu jau strideeties ar vecumu un pieredzi
...
nu jā sorrī... bet ja direktīva liek, būs jātiesā...
shiibriizja direktiivu prioritaate- pampt citaadi toch varees riit Tevis laipni piedaavaato laapstaskaatu....
Yetti rakstīja:
tadsjautues rakstīja:
edzulis rakstīja:
tadsjautues rakstīja: es savu miskasti pret tadu nemainiitu
Jo tu nevari atļauties...
ko tad tagad nevar liizinga laikmetaa
oi!
kā tev iznāca... pievienojies baram, tjipa, modē edzuli knābāt?
es jau neko..
vispaabaa jau topiks bij par matrixu , praktiski jaunu matrixu ...............................
TDIOTS rakstīja: vispaabaa jau topiks bij par matrixu , praktiski jaunu matrixu ...............................
atvainojiet a kas ir matirix? vai tas ir labāks par Krimplēnu? - Nē mēs par BMW
RHINO rakstīja:
TDIOTS rakstīja: vispaabaa jau topiks bij par matrixu , praktiski jaunu matrixu ...............................
atvainojiet a kas ir matirix? vai tas ir labāks par Krimplēnu? - Nē mēs par BMW
protams labaaks !! gandriiz bolonka+bobrene+zekjzaabaki un kljoshenes
Kindzulis rakstīja: Edzuli- un ar ko tad ieveerojams ir eM5 ? vai Tevis mineetaa biznesklase 7er
7er ir jau vecs un nekas dižs tur nav, bet nu ar 300c viņu ir nekorekti salīdzināt. Tā ir diena pret nakti.
A M5 ir pasaulē labākais ikdienas superauto ar 4 durvīm Izcila vadāmība, augsta kvalitāte un trasē var turēt līdzī sportiniekiem...
edzulis rakstīja:
Kindzulis rakstīja: Edzuli- un ar ko tad ieveerojams ir eM5 ? vai Tevis mineetaa biznesklase 7er
7er ir jau vecs un nekas dižs tur nav, bet nu ar 300c viņu ir nekorekti salīdzināt. Tā ir diena pret nakti.
A M5 ir pasaulē labākais ikdienas superauto ar 4 durvīm Izcila vadāmība, augsta kvalitāte un trasē var turēt līdzī sportiniekiem...
Jā, bet atšķirībā no ne sliktākiem čettrriņķotiem superauto, kuriem ir piedziņa, ar M5 visādi duriki sitas nost, bet par četriem riņķiem kaut kā nav dzirdēts, varbūt tieši tāpēc, ka četri riņķi
msh rakstīja:
Kindzulis rakstīja:
iipashss nav ar to ka klausa stuurei... bet prieksh UScaara- tas i paarsteigums...
par gaazi- es ar neredzu jeegu piebarot to 6l V8 ar benziinu... tas ka autoss i iepirkts... veel nenoziimee ka vnk jaakaisa pa logu lashi... ne? un nav runa par santiimsipshanu...
bet par x5 vs H2...nez nez... ja iet runa par dzjipu...tad x5 atpaliek... svaigajaa versijaa jo ipashi...
kaa pilseetas auto- 1:0 par labu Xam...
izturiiba un ekspluataacija- hvz... domaajams ka apkopes bembim nerullee deelj $ ... un kur veel paliek tas ka ja uz ielas 5 min laikaa redzi 15 X5 bet H2- mok 1 stundaa
nez...
Tu gribi teikt, ka H2 kā džips ar savu smago svaru mūsu dubļainajos bezceļos nenogrimtu?
BIeži esi redzeejis iestigušu traķi
visu izšķir riepas, kliirenss un aatrumkaarba.
msh rakstīja:
edzulis rakstīja:
Kindzulis rakstīja: Edzuli- un ar ko tad ieveerojams ir eM5 ? vai Tevis mineetaa biznesklase 7er
7er ir jau vecs un nekas dižs tur nav, bet nu ar 300c viņu ir nekorekti salīdzināt. Tā ir diena pret nakti.
A M5 ir pasaulē labākais ikdienas superauto ar 4 durvīm Izcila vadāmība, augsta kvalitāte un trasē var turēt līdzī sportiniekiem...
Jā, bet atšķirībā no ne sliktākiem čettrriņķotiem superauto, kuriem ir piedziņa, ar M5 visādi duriki sitas nost, bet par četriem riņķiem kaut kā nav dzirdēts, varbūt tieši tāpēc, ka četri riņķi
nav jau tik daudz to S klases
audii, bet nu...ar jebkuru mašiinu var nosisties, ja praatinja nepietiek.
Bembisti nepārtraukti progesē - tiecas pēc jaunākiem, labākiem auto (vismaz pēc bmpower). Bet audisti pilnīgi pretēji - pēc type 85 (audistyle).
Ja nošķilsies M5, tad tas uzreiz būs visos portālos. bet par nošķiltajiem type 85 labi ja par katru desmito kāds izrāda interesi.
edzulis rakstīja:
7er ir jau vecs un nekas dižs tur nav, bet nu ar 300c viņu ir nekorekti salīdzināt. Tā ir diena pret nakti.
Kur tad diena pret nakti... apmēram tik pat liels. Aprīkojums ir optional... Nav jau māksla piebāzt ar vadiem un uzlikt lielāku kloķīti regulēšanai.
PAr to BMW 730: Auto ir, lai pārvietotos, nevis lai pusstundu čakarētos, kamēr atrodi īsto SWH radio staciju dēļ nepārdomāta borta datora.
Lai gan atzīšos, ka automātiskā durvju aizvēršana un bagāžnieka atvēršana aizvēršana izskatās pietiekami iespaidīgi un ātri pie tādas extras var pierast, taču svars ko visas šitās lietiņas pievieno mašīnai, padara 3.0 dzinēju krietni par švakru... Savukārt elektroniskais ātrumpārslēgs aizs stūres, manuprāt, ir pilnīgi debīla lieta... mazs, neparocīgs un reaģē ar aizturi.
2: Vigants . Ir man draugam 730 ,pie kam Li , pilniigs 'full option' , un nekas tur nava 'par vieglu ' , jau 4 waj 5o gadu
ibio beidz ibio , tur ir smags gadijums cilveeks paarseedaas nopieklaajiiga autoo uz iepirkuma ratinjiem un , mocoties ar kompleksiem , meegjina visiem pieraadiit , savas riiciibas advanceetiibu
nav man nekas pret xdaj utt. kjebljiem - kaa pret transporta liidzekli starp A un B punktiem , bet nu runaat par vinjiem kaa par Autoo un pretstatiit pret AUTO ... nu sorry
P.S. iepeejams ka pac kautkad nopirkshu proceedu waj i30 - tiiri pa Riigas centru miiciities - nau zjeel bet nu nestaados priekshaa ka vareetu par vinju fanot
P.S.S. liidziigi kaa ar patreiz esosho gondu - uzticam aparaac + laps diilerships , bet nekas VAIRAAK .
Man nekur nav jātaisnojas... Es apmierināts parvietojos ar savu Hyundai.
Bet tas 730 man lika vilties... un tas ir tas, ko gribēju pateikt. Biju gaidījis kaut ko labāku.iespaidīgāku.ērtāku.
Vigants rakstīja: Man nekur nav jātaisnojas... Es apmierināts parvietojos ar savu Hyundai.
Bet tas 730 man lika vilties... un tas ir tas, ko gribēju pateikt. Biju gaidījis kaut ko labāku.iespaidīgāku.ērtāku.
Tad pamēģini 760 iL.
un es , savukaart saku , ka 1/2 gadu vec xdajs ar -35%cenu ir 'baudaams' tranporteeshanaas liidzklis , savukaart jauns 300c VS 2gadiigs7XXLi atpuushas zjogmalee(tas kursh ar C )
Zoo rakstīja:
msh rakstīja:
Kindzulis rakstīja:
iipashss nav ar to ka klausa stuurei... bet prieksh UScaara- tas i paarsteigums...
par gaazi- es ar neredzu jeegu piebarot to 6l V8 ar benziinu... tas ka autoss i iepirkts... veel nenoziimee ka vnk jaakaisa pa logu lashi... ne? un nav runa par santiimsipshanu...
bet par x5 vs H2...nez nez... ja iet runa par dzjipu...tad x5 atpaliek... svaigajaa versijaa jo ipashi...
kaa pilseetas auto- 1:0 par labu Xam...
izturiiba un ekspluataacija- hvz... domaajams ka apkopes bembim nerullee deelj $ ... un kur veel paliek tas ka ja uz ielas 5 min laikaa redzi 15 X5 bet H2- mok 1 stundaa
nez...
Tu gribi teikt, ka H2 kā džips ar savu smago svaru mūsu dubļainajos bezceļos nenogrimtu?
BIeži esi redzeejis iestigušu traķi
visu izšķir riepas, kliirenss un aatrumkaarba.
Atradi ko salīdzināt - krievu traktoru, kas domāts hvz kam un H2, kas domāts pilsētai, vai, labākajā gadījumā kā H1 - tuksnešiem
Nortel rakstīja: Bembisti nepārtraukti progesē - tiecas pēc jaunākiem, labākiem auto (vismaz pēc bmpower). Bet audisti pilnīgi pretēji - pēc type 85 (audistyle).
Ja nošķilsies M5, tad tas uzreiz būs visos portālos. bet par nošķiltajiem type 85 labi ja par katru desmito kāds izrāda interesi.
Nu vienkārši - lielākajai daļai bembistu svarīgāk ir kaut kur pa ielām pagonkot, un tur jaunie bembji par spīti elektronikas kalnam ir labāki Un arī - kuram ielas bembim no rūpnīcas bija 500 lopi kā jaunajam M5? Man tāds čujs, ka nevienam Kamēr Audi ir spēcīgs ziemas priekos - ar pareizo piedziņu, protams - bet jaunajiem modeļiem tas vairs nemaz nav iespējams - neatslēdzams ESP un roķene uz podziņu ar neatslēdzamu abs Tāpēc vecie kapļi nāk modē Kā arī mehāniskie bloķi un tādā garā. Un par to typ85 sišanu - nav korekti salīdzināt - cena salīzinoši pieejama [salīdzinoši, jo spekulantu cenas neliekas pieņemamas ], bet tādu par ievērības cienīgu mašīnu uztaisījis tikai retais - nu, piemēram, ielicis 2.2 20vt Tas ka padzīvojušam audistam ir ikdienas mašīna kāds jaunais modelis bet garāžā stāv kaplis, ko skrūvēt, ir tikai normāli
msh rakstīja:
Nortel rakstīja: Bembisti nepārtraukti progesē - tiecas pēc jaunākiem, labākiem auto (vismaz pēc bmpower). Bet audisti pilnīgi pretēji - pēc type 85 (audistyle).
Ja nošķilsies M5, tad tas uzreiz būs visos portālos. bet par nošķiltajiem type 85 labi ja par katru desmito kāds izrāda interesi.
Nu vienkārši - lielākajai daļai bembistu svarīgāk ir kaut kur pa ielām pagonkot, un tur jaunie bembji par spīti elektronikas kalnam ir labāki Un arī - kuram ielas bembim no rūpnīcas bija 500 lopi kā jaunajam M5? Man tāds čujs, ka nevienam Kamēr Audi ir spēcīgs ziemas priekos - ar pareizo piedziņu, protams - bet jaunajiem modeļiem tas vairs nemaz nav iespējams - neatslēdzams ESP un roķene uz podziņu ar neatslēdzamu abs Tāpēc vecie kapļi nāk modē Kā arī mehāniskie bloķi un tādā garā. Un par to typ85 sišanu - nav korekti salīdzināt - cena salīzinoši pieejama [salīdzinoši, jo spekulantu cenas neliekas pieņemamas ], bet tādu par ievērības cienīgu mašīnu uztaisījis tikai retais - nu, piemēram, ielicis 2.2 20vt Tas ka padzīvojušam audistam ir ikdienas mašīna kāds jaunais modelis bet garāžā stāv kaplis, ko skrūvēt, ir tikai normāli
Pilnigi piekritu jo ar kvatru ziema var tadu adrenalina devu pa ezeru noķert ko nevar ne ar vienu bmw.
msh rakstīja:
Zoo rakstīja:
msh rakstīja:
Kindzulis rakstīja:
iipashss nav ar to ka klausa stuurei... bet prieksh UScaara- tas i paarsteigums...
par gaazi- es ar neredzu jeegu piebarot to 6l V8 ar benziinu... tas ka autoss i iepirkts... veel nenoziimee ka vnk jaakaisa pa logu lashi... ne? un nav runa par santiimsipshanu...
bet par x5 vs H2...nez nez... ja iet runa par dzjipu...tad x5 atpaliek... svaigajaa versijaa jo ipashi...
kaa pilseetas auto- 1:0 par labu Xam...
izturiiba un ekspluataacija- hvz... domaajams ka apkopes bembim nerullee deelj $ ... un kur veel paliek tas ka ja uz ielas 5 min laikaa redzi 15 X5 bet H2- mok 1 stundaa
nez...
Tu gribi teikt, ka H2 kā džips ar savu smago svaru mūsu dubļainajos bezceļos nenogrimtu?
BIeži esi redzeejis iestigušu traķi
visu izšķir riepas, kliirenss un aatrumkaarba.
Atradi ko salīdzināt - krievu traktoru, kas domāts hvz kam un H2, kas domāts pilsētai, vai, labākajā gadījumā kā H1 - tuksnešiem
nja... taa vien raadaas ka nekaa vairaak par burbuli vnk redzeejis neesi...
Kindzulis rakstīja:
msh rakstīja:
Zoo rakstīja:
msh rakstīja:
Kindzulis rakstīja:
iipashss nav ar to ka klausa stuurei... bet prieksh UScaara- tas i paarsteigums...
par gaazi- es ar neredzu jeegu piebarot to 6l V8 ar benziinu... tas ka autoss i iepirkts... veel nenoziimee ka vnk jaakaisa pa logu lashi... ne? un nav runa par santiimsipshanu...
bet par x5 vs H2...nez nez... ja iet runa par dzjipu...tad x5 atpaliek... svaigajaa versijaa jo ipashi...
kaa pilseetas auto- 1:0 par labu Xam...
izturiiba un ekspluataacija- hvz... domaajams ka apkopes bembim nerullee deelj $ ... un kur veel paliek tas ka ja uz ielas 5 min laikaa redzi 15 X5 bet H2- mok 1 stundaa
nez...
Tu gribi teikt, ka H2 kā džips ar savu smago svaru mūsu dubļainajos bezceļos nenogrimtu?
BIeži esi redzeejis iestigušu traķi
visu izšķir riepas, kliirenss un aatrumkaarba.
Atradi ko salīdzināt - krievu traktoru, kas domāts hvz kam un H2, kas domāts pilsētai, vai, labākajā gadījumā kā H1 - tuksnešiem
nja... taa vien raadaas ka nekaa vairaak par burbuli vnk redzeejis neesi...
Man radi vai paziņas nepieder tai nelielajai latvijas iedzīvotāju sugai, kam nauda birst no kabatām, tāpēc ar hammeriem braukāt nav sanācis
msh rakstīja:
Kindzulis rakstīja:
msh rakstīja:
Zoo rakstīja:
msh rakstīja:
Kindzulis rakstīja:
iipashss nav ar to ka klausa stuurei... bet prieksh UScaara- tas i paarsteigums...
par gaazi- es ar neredzu jeegu piebarot to 6l V8 ar benziinu... tas ka autoss i iepirkts... veel nenoziimee ka vnk jaakaisa pa logu lashi... ne? un nav runa par santiimsipshanu...
bet par x5 vs H2...nez nez... ja iet runa par dzjipu...tad x5 atpaliek... svaigajaa versijaa jo ipashi...
kaa pilseetas auto- 1:0 par labu Xam...
izturiiba un ekspluataacija- hvz... domaajams ka apkopes bembim nerullee deelj $ ... un kur veel paliek tas ka ja uz ielas 5 min laikaa redzi 15 X5 bet H2- mok 1 stundaa
nez...
Tu gribi teikt, ka H2 kā džips ar savu smago svaru mūsu dubļainajos bezceļos nenogrimtu?
BIeži esi redzeejis iestigušu traķi
visu izšķir riepas, kliirenss un aatrumkaarba.
Atradi ko salīdzināt - krievu traktoru, kas domāts hvz kam un H2, kas domāts pilsētai, vai, labākajā gadījumā kā H1 - tuksnešiem
nja... taa vien raadaas ka nekaa vairaak par burbuli vnk redzeejis neesi...
Man radi vai paziņas nepieder tai nelielajai latvijas iedzīvotāju sugai, kam nauda birst no kabatām, tāpēc ar hammeriem braukāt nav sanācis
toties pats piederi tai lielajai daljai kas loogjiski spriest laikam neprot
prichom tur pieder vai nee? paljiek mierraa... manupraat kaa jeep H2 nav ne vainas... protams taalu atpaliekot no vieglaakiem sugasbraaljiem... un H1 ar ta kaa neir nekaada puucinja... tas nu taa... paardomaam
batka rakstīja:
msh rakstīja:
Nortel rakstīja: Bembisti nepārtraukti progesē - tiecas pēc jaunākiem, labākiem auto (vismaz pēc bmpower). Bet audisti pilnīgi pretēji - pēc type 85 (audistyle).
Ja nošķilsies M5, tad tas uzreiz būs visos portālos. bet par nošķiltajiem type 85 labi ja par katru desmito kāds izrāda interesi.
Nu vienkārši - lielākajai daļai bembistu svarīgāk ir kaut kur pa ielām pagonkot, un tur jaunie bembji par spīti elektronikas kalnam ir labāki Un arī - kuram ielas bembim no rūpnīcas bija 500 lopi kā jaunajam M5? Man tāds čujs, ka nevienam Kamēr Audi ir spēcīgs ziemas priekos - ar pareizo piedziņu, protams - bet jaunajiem modeļiem tas vairs nemaz nav iespējams - neatslēdzams ESP un roķene uz podziņu ar neatslēdzamu abs Tāpēc vecie kapļi nāk modē Kā arī mehāniskie bloķi un tādā garā. Un par to typ85 sišanu - nav korekti salīdzināt - cena salīzinoši pieejama [salīdzinoši, jo spekulantu cenas neliekas pieņemamas ], bet tādu par ievērības cienīgu mašīnu uztaisījis tikai retais - nu, piemēram, ielicis 2.2 20vt Tas ka padzīvojušam audistam ir ikdienas mašīna kāds jaunais modelis bet garāžā stāv kaplis, ko skrūvēt, ir tikai normāli
Pilnigi piekritu jo ar kvatru ziema var tadu adrenalina devu pa ezeru noķert ko nevar ne ar vienu bmw.
šoziem adrenalīnu uz LV ezeriem varēja ķert kaut ar ZAZu
topika secinājums - H1 tomēr drusku labāks par Matrixu?
Hyundai Matrix, praktiski jauns!
Sievietei ieptikaas Matrix. Aizbraucaam uz Skandi, pec nedeeljas ienaacaas piedaavaajums.
Augustaa pirkts auto ar nepilnu 3000 km noskreejienu. Automaats, 1,6 l, ekstras kaa jau shim auto standartaa, kaa papildus ekstra parkingsensori aizmuguree. 10k eur.
Cenas kritums pa 5 meen. un 3000 km pa teshdalju (jauns ap 15 000).
No truukumiem, nav ziemas riepu, uz salonu atbraucis ar vasareneem.
Liekas jau ka labs gads, noskreejiens un cena.
Ko teiksiet, tauta?
Oi kaa tuuliit panesiisies... bet nu labi