Vismaz virsrakstu slabo pareizi uzrakstīt?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vismaz virsrakstu slabo pareizi uzrakstīt?
NU tad tev arī būs patiešām lieli izdevumi.
Tas ATUO ir kaut kur leišos
Palasi sadaļu Lasītāju pieredze Tur nekas spožs neesot
Vieteejais rakstīja: Es veeleejos uzzinaat cilveeku atsauksmes par "VEGU AUTO" autoservisu. Tas man ir ljoti svariigi, jo esu lielas izveeles priekshaa, kas skar patieshaam lielus izdevumus.
Ko ta "gospaģins" grib taisīt virsbūvi, dīzeļmotoru, varbūt benzīna, varbūt automātisko kārbu varbūt ne. Starp ko ta izvēlēsies: starp taisīt netaisīt, vai starp diviem remonta kantoriem?
viestursp rakstīja: Palasi sadaļu Lasītāju pieredze Tur nekas spožs neesot
Lasītāju atsauksmes
Man pirms gadiem 4iem bija ļoti slikta pieredze.
Sablieza auto un apdrošinātāji nosūtīja pie viņiem, neviena lieta nebija sataisīta kā vajag, kamēr neparādija ar pirkstu, tāda lieta kā plaukts ritošajai bija pieskrūvēts tik cik ar pliku roku var, radiatoram bačoku aizķepināja ar plastelīnam līdzīgu masu, kas pēc 2 km nobraukšanas atlipa.. visu cieņu, bet radiatoru man apsolīja citu uzlikt tiklīdz dabūšot (tā arī nedabūju, jo viens supersportists man to auto sadauzīja norakstīšanai ieskrienot man sānos) tāds sīkums kā bākas atliešana ir standarta procedūra...
Remontēja man visu ~2 mēnešus, par to, ka detaļu krāsas atšķīrās pat nevajadzētu pieminēt, jo tas uz visa pārējā fona bija sīkums..
Cik cilvēku,tik viedokļu un biežāk jau raksta to kas ir slikts,bet kad viss ir sataisīts O.K. tad jau par to sen ir aizmirsts un maz kurš pirkstu pakustinās ko labu uzrakstīt Taču liela kantora specifika ir daudz cilvēku un ne jau visi ir godprātīgi,diemžēl.Tāpēc varu teikt,ja ir paredzams nopietns projekts un ja ir darīšana ar apdrošinātājiem,tad labāk ņem $$$ un meklē labu privātmeistaru vai arī painteresējies provinces servisos,kur gan izcenojumi mazāki,gan par skaidru naudu attieksme pozitīvāka
Veģi nav sliktākais serviss nelieliem un vid. remontiem.Taču termiņus un darba procesus pēc iespējas vēlams kontrolet jebkurā servisā,jo personīgi es,vairs īsti neuzticos nevienam.
kraasotaajs- daltonikjis...pienjeemeejs raspizgjajs kursh neatceraas kas soliits (pieraxtiits) soliijumi kaa no paarpilniibas raga...kvalitaate- ar miinus ziimi
katraa gadiijumaa...ja suuta uz turieni apdroshinaataaju taameetaajs alja eksperts- pajautaa cik % jams no taa sanjem
Necik nesaņem
Varu iedot īpašnieka koordinātes, varēsit personīgi viņam visu pastāstīt
Kaut gan, ja pavisam godīgi, ar kadriem tadag ļoti čābīgi...
ja nekljuudos Valdis tur tads bij... bet zvaniit nebij jeegas... nu diktam aiznjemts bija
par sheeminjaam...neba nu man Tev vinjas jaastaasta... pats labi zini kaa tas notiekaas pie noteikuma ka pienjeemeejs un eksperts/taameetaajs (hvz kaa pareizi bij) ir labi paziistami
Taisa labi + daargi, bet loti ilgi, muuziigaas atmazkas, ka pasuutiitas deatalas un jau naakamais, kurs brauks uz stenda buus tiei tavs auto utml...
Viņiem pilnīgi NOTEIKTI ir vienošanās ar apdrošinātāju ekspertiem. Vismaz pirms gadiem 4 bija. Man ar šamējiem bija ļoti rūgta pieredze:
pirmajā reizē - apdrošinātāju eksperts (šķiet, Parex) mēģināja uzspiest šamējos, bet tā kā šos pirmo reizi dzirdēju, paņēmu apstiprināto tāmi, un aizgāju uz savu servisu (ne kaktenieku, bet arī pietiekami zināmu). Kaut kā sanāca tā, ka auto tika sataisīts par to ciparu, bet tas eksperts pēkšņi bija «saslimis», kaut ko nebija parakstījis, un viņa kolēģis šo remonta ciparu samazināja uz pusi... Bija kašķis ...
Otrajā reizē - skāde nebija liela, parakstījos uz šamējiem. Bet tad bija jāgaida rindā. Ok. Kaut kā jau bija sataisīts, bet pavirši ar stulbām kļūdām (piemēram - nomainīts pagrieziena rādītājs, taču ieskrūvēta atpakaļ vecā spuldzīte, kas fiziski bija vesela, bet, trieciena rezultātā, protams, beigusi savu dzīvi).
Kad biju servisā runāties (neatceros par ko), redzēju, ka pret mana auto sānu ir atstutēts jauns spārns, kas paredzēts blakus auto. Pēc pirmās mazgāšanas konstatēju, ka tieši tajā vietā ir 30cm švīka - skaidrs, ka spārns bija kritis, un slīdot noskrāpējis manu auto...
Centis_Nuudele rakstīja: Tas ATUO ir kaut kur leišos
Centi, tev ķipa jāliek
Atbraucām pēc auto kas ar divu nedēļu kavēšanos bija gatavs. Auto pieņemšanas brīdī novērtējām padarīto. Aizmugure viss skaisi sataisīts. Dodamies uz a/m priekšu - nekas nav darīts - reste joprojām lupatās, lukturis kā sadauzīts tā arī stāv, spārns un haube nerunājot nemaz par v/n - nekas nav remontēts. Apdrošinātājs APSTIPRINĀJA VIŅU PIESTĀDĪTO TĀMI kur arī priekšas remonts bija iekļauts. Izcēlās jezga servisā. Kāds it kā dabūja pa biksēm un PĒC MĒNEŠA auto bija jau kārtībā. darba kvalitātes ziņā kā nespeciālistam kur piesieties nebija.
Vegjos ( Slokaa ) tika restaureets , uz jumta pabijis , autoss . par terminjiem njepomnju , sen tas bija , citaadi viss bij kedaa labaaks nekaa 'do' , jo 10 gados izljodziitaa buuda vairs neljodzijaas un naakamais 'laimiigais iipashnieks' neticeeja ka jumc ir mainiic utt. darbinji sadariiti
P.S. kraasa bija mella nemetaalika , tur kljuudiities bij neiespeejami
Ja tie ir tie paši, kas Vienības gatvē, tad "bleķinieki" viņi ir labi. Zinu ka auto-lego viņiem iznāk labi. Mans blieztais Renis pie viņiem aizgāja.
Bet vēl labāki viņi ir "papīrnieki", īpaši sadarbībā ar Parex. Vismaz viens Parex akceptēts expertu kantoris tur bāzējās.
Bet kvalitāte klibo visur, arī pazīstams īpašnieks nav panaceja. Labāk pats vai kāda uzticama persona regulāri piebraukā un izčeko. Vai arī Magistra variants ņem kāpostu un frišini atpakaļ pie pazīstamiem kaktu džekiem.
Kindzulis rakstīja: ja nekljuudos Valdis tur tads bij... bet zvaniit nebij jeegas... nu diktam aiznjemts bija
par sheeminjaam...neba nu man Tev vinjas jaastaasta... pats labi zini kaa tas notiekaas pie noteikuma ka pienjeemeejs un eksperts/taameetaajs (hvz kaa pareizi bij) ir labi paziistami
Valdis, Valdis
Par shēmiņām runājot - jā, bet nu ne jau eksperti ir tie, kas tur kaut ko saņem
btw, pieņēmēji ar ekspertiem tur savā starpā pat plēšās
Tik nedomā, ka aizstāvu tur kādu. Kad pašam bija nepieciešamība, remontēju savu drapaku citur...
viss kaa vienmeer- no situaacijas atkariigs
hvz.. vai tik tepat ieksh atsuuxmeem par servjiem ar varen nelaagu vaaru bij Tavs vaardabraalis piemineets... laikam jau neiru vieniigais kas uz to traapiija
A tur vairs nav neviens cits, uz ko trāpīt pieņemšanā
Normāls kadrs it kā, hvz, moš sliktā omā bija?
Kaspersky rakstīja: A tur vairs nav neviens cits, uz ko trāpīt pieņemšanā
Normāls kadrs it kā, hvz, moš sliktā omā bija?
teoreetiski- piekriitu normaals... bet tikko aiziet runa par kasjakiem kas sataisiiti- vai terminjiem- ataa ...
P.S. par to slikto omu- kas jamajam- meeneshreizes vai? 2x shitie gaajieni...
Kindzulis rakstīja:
teoreetiski- piekriitu normaals... bet tikko aiziet runa par kasjakiem kas sataisiiti- vai terminjiem- ataa ...
Da bardaks tur bieži vien ir. Tāpēc jau tās rindas sakrājās. Un viņš ir tas cilvēks, kurš klientam par kasjakiem un termiņiem atskaitās. Tāpēc dažreiz tāds nervozs paliek, kad Tu ar tiem pašiem jautājumiem esi desmitais dienā. Negribētu es tā strādāt.
A galvenajam tur pofig - ka tik saraust vairāk.
Rindas ir ne tikai tur. Vari pamēģināt pierakstīties uz virsbūves remontu pie lexus dīlera. Vot tur redzēsi, kas ir rinda
Plus vēl tie kadri (šoreiz klienti), kuriem "tā plaisa pirms avārijas nu točno nebija, kāpēc nav salabots" Un tādu ir dafiga
Kaspersky rakstīja:
Kindzulis rakstīja:
teoreetiski- piekriitu normaals... bet tikko aiziet runa par kasjakiem kas sataisiiti- vai terminjiem- ataa ...
Da bardaks tur bieži vien ir. Tāpēc jau tās rindas sakrājās. Un viņš ir tas cilvēks, kurš klientam par kasjakiem un termiņiem atskaitās. Tāpēc dažreiz tāds nervozs paliek, kad Tu ar tiem pašiem jautājumiem esi desmitais dienā. Negribētu es tā strādāt.
A galvenajam tur pofig - ka tik saraust vairāk.
Rindas ir ne tikai tur. Vari pamēģināt pierakstīties uz virsbūves remontu pie lexus dīlera. Vot tur redzēsi, kas ir rinda
nez... bijushais chiifs IS sablieza... peec meenesha bij apakaljaam...
a par jautaajumiem- arii servju sisteema +- i zinaama- taadeelj - nekaadas lirikas... preciizi bez baxtiishanaas... terminji... un ar sapratni ja no pasha saakuma pasaka ka iespeejama kaveeshanaas... bet nu ja ir taa ka saakaas cuukaashanaas jau pie redlaina... nu sorre... neviens nelika muti virinaat un soliit bez tam... no taa transporta manis pasha naudinja ar bij atkariiga... taa ka...
da nu... lai jamie dziivojaas un darbojaas... pats uz turieni nebraukshu un citiem ar neieteikshu
VEGU AUTO
Es veeleejos uzzinaat cilveeku atsauksmes par "VEGU AUTO" autoservisu. Tas man ir ljoti svariigi, jo esu lielas izveeles priekshaa, kas skar patieshaam lielus izdevumus.