Automašīnas eļļa

lamerok Reģ.: 23.04.2008

Es vēlos nomainīt eļļu savam auto Audi A6 2.4 1997 gada, tātad jautājums ir sekojoš, kāda eļļa būtu viss otimālākā šim auto? Neiet runa par to kāda būtu lētākā vai dārgākā, bet servisā jautājot ceņšas iesmērēt dārgāko kas viņiem ir uz vietas. Un 3 dažādos servisos iesaka 3 dažādas eļļas, tāpēc arī netieku gudrs kas labāk.

Jau iepriekš paldies par atbildi.

 
1 2 3 4 5
Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

PN, losi....

bija domaata eļļa dzinējā...

man ir niķis liet degvielu vienā un tai pašā tankā, no vienas un tās pašas pistoles, liidz klikšķim...

vispārējā tendence tāda ir, ka tuvojoties eļļas maiņai patēriņš pieaug.

vismaz manam pepelacam.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

modena

policijas auto ir panaceja?

----------------------

Nē, domāju, pats apjēgsi, ka tiek izvēlēti auto, kuri reālā

laika posmā nobrauc maksimāli daudz km, citādi jau

tādi izmēģinājumi vilktos gadu gadiem

vai gribi pateikt ka tu nezini, kādā veidā spiediens riepās ietekmē degvielas patēriņu? Nosacīti ja policijas megarulz patērē 9 litrus uz sotoka, tad 3.1% būs... 0.279l/100 km... man vidējais patēriņš uz bāku pa vasaru svārstās 0.65 - 1.0 l/100 km robežās.... atkarībā no garastāvokļa... tad jau sanāk, kā tad kad pildos mēneša sākumā, man rodas vismaz 10% ietaupījums...

-----------------------

Par riepām man viss ir ļoti labi zināms, tāpēc jau iesaista tik lielu "trusīšu" skaitu, lai varētu vilkt "vidējo"! Turklāt šīs "garastāvokļa" un citas sakarības arī to ļoti iespaido - tāpēc ja velk to "vidējo" Mazefektīviem dzinējiem vispār - braucot relatīvi nelielus attālumus pietiek ar pāris agresīvākiem pedāļa nospiedieniem, lai visa ekonomija aizlidotu "trubā"

un ko ietaupīja jaunās paaudzes antifrīzs? jeb precīzāk - kādu uzrakstu uzdrošinājās uzrakstīt uz iepakojuma šī apjomīga testa rezultātā?

----------------------

Jaunās paaudzes antifrīzs ietaupa (nevis ietaupīja) patērētāja naudiņu - to jāmaina 3-4x retāk, bet tas nav

3-4x dārgāks Auto, kura dzesēšanas sistēmā ir 6 ltr antifrīza, īpašniekam tas varētu nešķist aplam būtiski, bet auto 'flotes" īpašniekam, kura padotībā ir, teiksim,

pārsimts smago vilcēju ar 30...40...50 litriem sistēmā, jeb stacionāro dzinēju saimniekam, kur sistēmā var būt arī simtos litru mērāms daudzums, tas liekas ļooooti interesanti

Plus vēl vesela čupa ražotājam no "zaļajiem" u.c. institūcijām - tie vienkārši sarēķināja, par cik samazinās nolejamā / utilizējamā, eventuāli dabā nokļūstošā u.tml. etilēnglikola daudzums

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Ozz

man ir niķis liet degvielu vienā un tai pašā tankā, no vienas un tās pašas pistoles, liidz klikšķim...

vispārējā tendence tāda ir, ka tuvojoties eļļas maiņai patēriņš pieaug.vismaz manam pepelacam.

------------------------

Interesanti, benzīns vai DD?

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

benziins....volvo 940 2.3

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Ozz

benziins....volvo 940 2.3

------------------

Savādi ... vispār tāds pat dzinējs, kā manam exVolvo,

kaut kāds BE230 vai tamlīdzīgi. Neatceros, kas uz uzlīmes

bija rakstīts

Vispār jau šāda parādība vairāk raksturīga dīzeļiem - tiem

ekspluatācijas gaitā motoreļļas viskozitāte pieaug. Bet benzīnniekiem parasti samazinās ... Dīvaini, uz rāvienu

citi iemesli prātā neienāk

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Ozzam pēc eļļas maiņas un naudas izdevumiem iestājās depresija - līdz ar to maigāk spiež gāzes pedāli

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

2 Crankshaft

reāli daudz nobrauc takši, kurjeri un pasts... mentiem, kā valsts iestādei daudz kas patīk nahaļavu... piemēram eļļa testēšanai.. tā kā noskrējiena pamatojums ir garām... mentiem uz izsaukumu jāierodas noteikta laikā - līdz ar to iecirkņi nav tik tālu, lai spētu pa dienu daudz km dabūt..

Pie tam mentu auto apkalpo bāzes - līdz ar to katru dienu var čekot visu pēc kārtās un iestādīt sev vēlamus parametrus (ja ja - riepu spiedienu piemēram).

Un vismaz mūsu mentiem ja uzlikt ierīci degvielas reālām patēriņam - tā ekonomija uz līdzenas vietas būs kudi iespaidīgāka... vismaz privātos mazāk no kannām baros... līdz ar to es tādiem apšaubāmiem testiem neuzticētos...

Un trusīšu skaitu piestāda tādu, lai kuj ko varētu pierādīt... jo kur tu vel rausi 1000 mentu auto... pie tām visticamāk ka vienādu... un tāda pat kondicīja kā tajā testā... jo vēlāk detaļas varēja padilt un rezultāts mainītos...

Par antifrīzu - cik tad bieži jāmaina to, ar kuru salīdzina?

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

modena rakstīja: Ozzam pēc eļļas maiņas un naudas izdevumiem iestājās depresija - līdz ar to maigāk spiež gāzes pedāli

un vispār kā tu tos 2 litrus nosaki? ka nekā veseli 2.6%...

vairāk km nobrauc?

es pēc eļļas maiņas divas bākas nobraucu - stabili 8.3-8.4 litri sanāk uz 100km... līdzīgi bija arī pirms eļļas maiņas... vairāk šobrīd sanāk pa pilsētu ņemties.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Modena tu tak esi āksts gatavais ( piedod par izteicienu) - TEXACO un kaut ko baudīt pie mūsu mentiem - kad sapņo piever acis !!! Runa drīzāk būtu par autobahnpolizei vai USA līdzīgiem izmēģinājumiem. Kaut gan pieļauju ka autobahnpolizei būtu interesantāks izpētes objekts - ir kur ieskrities.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Modena tu tak esi āksts gatavais ( piedod par izteicienu) - TEXACO un kaut ko baudīt pie mūsu mentiem - kad sapņo piever acis !!! Runa drīzāk būtu par autobahnpolizei vai USA līdzīgiem izmēģinājumiem. Kaut gan pieļauju ka autobahnpolizei būtu interesantāks izpētes objekts - ir kur ieskrities.

par mūsu mentiem - bija dziļā dzīves ironija....

pie tam kā stāsts par "1000 policijas auto" vairāk velk uz "viena tante stāstīja"...

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

WALA rakstīja: Modena tu tak esi āksts gatavais ( piedod par izteicienu) - TEXACO un kaut ko baudīt pie mūsu mentiem - kad sapņo piever acis !!! Runa drīzāk būtu par autobahnpolizei vai USA līdzīgiem izmēģinājumiem. Kaut gan pieļauju ka autobahnpolizei būtu interesantāks izpētes objekts - ir kur ieskrities.

par mūsu mentiem - bija dziļā dzīves ironija....

pie tam kā stāsts par "1000 policijas auto" vairāk velk uz "viena tante stāstīja"...

ja tu domā, ka visi ir tādi lohi kā tu un tik vien ir dzirdējuši, kā veču stāstus rumbulas garāžās, tad žēl tevis paliek ar visu tavu veco komunista pārliecību. Glups un aprobežots cilvēciņš, kurš tāds rī nomirs.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

modena

reāli daudz nobrauc takši, kurjeri un pasts... mentiem, kā valsts iestādei daudz kas patīk nahaļavu... piemēram eļļa testēšanai.. tā kā noskrējiena pamatojums ir garām... mentiem uz izsaukumu jāierodas noteikta laikā - līdz ar to iecirkņi nav tik tālu, lai spētu pa dienu daudz km dabūt..

----------------------------

Njā, tev tomēr ir maz sajēgas par policijas darba specifiku , piemēram, USA Par tādiem patruļdienestiem pilsētās un Highway Patrol neesi dzirdējis? To nobraukums gadā mērāms desmitos tūkstošu jūdžu.

Pie tam mentu auto apkalpo bāzes - līdz ar to katru dienu var čekot visu pēc kārtās un iestādīt sev vēlamus parametrus (ja ja - riepu spiedienu piemēram).

-----------------------

Kā kurā valstī - Dānijā, piemēram, mūsu kantoris bija

"māte barotāja" milzīgam eļļas maiņas servisam Kopenhāgenā. Lielāko daļu klientūras sastāda taksometri , ar kuru firmām ir līgumi, un ...policijas transports, ar kuru arī ir līgums. Bāzēs auto stāv laikā, kad viņam jāstāv. Riepu spiediens ir katras ekipāžas iekšējā lieta, turklāt Hjūstonā, kur savulaik bijām, katrai mašīnai ir 2-3 ekipāžas, un tās atrodas nemitīgā kustībā. Ne jau tāpēc pašvaldība pērk auto blāķus, lai tie 3/4 diennakts stāvētu pie sētas.

Un vismaz mūsu mentiem ja uzlikt ierīci degvielas reālām patēriņam - tā ekonomija uz līdzenas vietas būs kudi iespaidīgāka... vismaz privātos mazāk no kannām baros... līdz ar to es tādiem apšaubāmiem testiem neuzticētos...

----------------------

Nesalīdzini nu mūsu mentus ar turienes mentiem, kā jau teicu, sazvērestību teorijas ir ļoti dzīvelīgas

Un trusīšu skaitu piestāda tādu, lai kuj ko varētu pierādīt... jo kur tu vel rausi 1000 mentu auto... pie tām visticamāk ka vienādu... un tāda pat kondicīja kā tajā testā... jo vēlāk detaļas varēja padilt un rezultāts mainītos...

------------------------------

Trusīšu skaitu cenšas sagādāt pēc iespējas lielāku, pēc iespējas dažādāku un pēc iespējas dažādākus ekspluatācijas apstākļus. Redzi, tev nav pat nojausmas, kā lielie koncerni šos procesus veic, es savu pacmit gadu darbu koncernā sāku ciešā sasaitē ar R&D departamentu, tāpēc tā virtuve man ir ļoti labi zināma. Un vēl: liels koncerns nekad neatļausies veikt izmēģinājumus ar apšaubāmiem rezultātiem. Iedomā, ko tas var maksāt, ja konkurenti to atkārtos, un rezultāti izrādīsies fufelis Principā tas pats piegājiens, kas ar

auto max ātruma norādīšanu

Par antifrīzu - cik tad bieži jāmaina to, ar kuru salīdzina?

-------------------------

Vecā tipa (silikātus utt.saturošie), parasti zili vai zaļi,

kalpo 40-60 kkm, smagajiem līdz 120 000 retu reizi vairāk, jaunā tipa, uz organiskajām skābēm bāzētie , parasti oranži / sarkani,

kalpo vieglajiem droši līdz 200 ...250 kkm, smagajiem

un stacionārajiem dzinējiem līdz pat 500 ...650 kkm /32 000 stundām / 6 gadiem. Aritmētika vienkārša kā pamatskolā

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

WALA

Modena tu tak esi āksts gatavais ( piedod par izteicienu) - TEXACO un kaut ko baudīt pie mūsu mentiem - kad sapņo piever acis !!! Runa drīzāk būtu par autobahnpolizei vai USA līdzīgiem izmēģinājumiem. Kaut gan pieļauju ka autobahnpolizei būtu interesantāks izpētes objekts - ir kur ieskrities.

----------------------------

Uz ieskriešanos izmēģināja citus eļļu tipus - 1/2 sintētiku Indy Car sacīkstēs (15W-50) un vēl pāris seriālos, bet tur metodika ir cita. Havoline Energy testēja

Teksasā (Hjūstona, Portartura), Nevadā, Kalifornijā, Menas štatā, Aļaskā, Austrālijā, Dienvidaustrumāzijā un ... Japānā Austrālijā, DA-Āzijā un Japānā zem Texaco "spoguļattēla" CALTEX markas.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Crankshaft

nu vot - tagad kaut kas konkrētāk... nevis pelēka masa... un tie policijas autiņi bija lietoti vai jauni?

40000 jūdzes gadā - tie ir vairāki vai mazāki desmit tūkstoši jūdžu gadā? nemitīgā kustībā gan vajadzētu sasniegt simtiem tūkstošu jūdžu...

--

Un vēl: liels koncerns nekad neatļausies veikt izmēģinājumus ar apšaubāmiem rezultātiem.

---

Varbūt tādēļ tos sauc par izmēģinājumiem? Un kas tavuprāt ir apšaubāms rezultāts šajā kontekstā? Vai tas ka Audi apzināti izlaida TT bez spoilera bija apšaubāms izmēģinājums vai ne?

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja:

modena rakstīja:

WALA rakstīja: Modena tu tak esi āksts gatavais ( piedod par izteicienu) - TEXACO un kaut ko baudīt pie mūsu mentiem - kad sapņo piever acis !!! Runa drīzāk būtu par autobahnpolizei vai USA līdzīgiem izmēģinājumiem. Kaut gan pieļauju ka autobahnpolizei būtu interesantāks izpētes objekts - ir kur ieskrities.

par mūsu mentiem - bija dziļā dzīves ironija....

pie tam kā stāsts par "1000 policijas auto" vairāk velk uz "viena tante stāstīja"...

ja tu domā, ka visi ir tādi lohi kā tu un tik vien ir dzirdējuši, kā veču stāstus rumbulas garāžās, tad žēl tevis paliek ar visu tavu veco komunista pārliecību. Glups un aprobežots cilvēciņš, kurš tāds rī nomirs.

glups esi tu, ja uzticies bez domāšanas visām ko tev pasaka...

un par to komunismu... ja es būtu komunists, es ticētu uz vārda visiem pēc kārtas.... un ietu protestēt un cīnītos par visas pasaules melno un to "kuriem ir tiesības dzīvē kļūdīties" (vairākkārt pēc kārtas) tiesības

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

glups esi tu, ja uzticies bez domāšanas visām ko tev pasaka...

un par to komunismu... ja es būtu komunists, es ticētu uz vārda visiem pēc kārtas.... un ietu protestēt un cīnītos par visas pasaules melno un to "kuriem ir tiesības dzīvē kļūdīties" (vairākkārt pēc kārtas) tiesības

To tu negribēsi pieņemt bet ir cilvēki kas vienkārši zina ka šajā gadījumā iespēja ka tu kļūdies ir tuva 100% kamēr iespēja ka Crankshaft stāsta "tuftu" ir tuva 0%.

Bet kā nu katrs māk tā arī izsakās konkrētajā gadījumā.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

modena rakstīja:

To tu negribēsi pieņemt bet ir cilvēki kas vienkārši zina ka šajā gadījumā iespēja ka tu kļūdies ir tuva 100% kamēr iespēja ka Crankshaft stāsta "tuftu" ir tuva 0%.

Bet kā nu katrs māk tā arī izsakās konkrētajā gadījumā.

nu tad novienkāršosīm:

1. Vai Crankshaft datus ieguva savas darbības rezultāta vai ieguva no citiem avotiem?

2. Ja ieguva no citiem avotiem - tad sanāk kā viņa apgalvojums balstās tikai uz avota drošumu pēc viņa uzskata?

3. Un savukārt cita aizstāvja dedzīgas īsas replikas balstās uz uzticību personai autoritātei, kā speciālistam?

Pareizi es sapratu situāciju?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Crankshaft tehniskā kompetence un reālā pieredze varētu būt lielāka nekā mums visiem iauto spameriem kopā. It īpaši eļļu jautājumos.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

modena

nu vot - tagad kaut kas konkrētāk... nevis pelēka masa... un tie policijas autiņi bija lietoti vai jauni?

--------------------------

Kādi nu kurā izmēģinājumu trusīšu aplokā bija - jauni, mazlietoti, lietoti. Izmēģinātāja interesēs ir, lai būtu pēc iespējas liela dažādība.

40000 jūdzes gadā - tie ir vairāki vai mazāki desmit tūkstoši jūdžu gadā? nemitīgā kustībā gan vajadzētu sasniegt simtiem tūkstošu jūdžu...

---------------------

Simtiem tūkstošu būs par daudz vieglajiem auto Kad

PENSKE ķērās pie lietas ar smagajiem vilcējiem, tur hgan bija simtiem tūkstošu, bet nu viņiem tur ASV ir

arī kur atvēzēties ar fūrām

Un vēl: liels koncerns nekad neatļausies veikt izmēģinājumus ar apšaubāmiem rezultātiem.

---

Varbūt tādēļ tos sauc par izmēģinājumiem? Un kas tavuprāt ir apšaubāms rezultāts šajā kontekstā?

---------------------

HVZ, angliski to sauc par "field test", no visiem iespējamiem tulkojumiem es izvēlos "izmēģinājumus"

Vai tas ka Audi apzināti izlaida TT bez spoilera bija apšaubāms izmēģinājums vai ne?

-----------------

Tas toreiz bija incants gadījums, es gan neesmu aerodinamiķis, bet kaut ko viņi garām palaiduši bija. Vai arī "jūzeris vulgaris" prata radīt tādus režīmus, kas rūpnīcas izmēģinātājiem neienāca prātā

1. Vai Crankshaft datus ieguva savas darbības rezultāta vai ieguva no citiem avotiem?

-------------------------

Man šeit pie labākās gribas nebūtu iespējas sarīkot neko tamlīdzīgu Vispār jau visa eksperimenta gaita, rezultāti utt. bija atrodami koncerna iekšējā tīklā (Intranet), un dokumentu daudzums bija pabaiss Bet interesanti bija papētīt. Šeit uz vietas es dažus salīdzinošos sarīkoju, bet "trusīšu" skaits bija , loģiski, daudz mazāks. Bet metodika līdzīga - tā pati darba uzskaite, patērētā materiāla daudzums, analīzes pēc noteiktiem intervāliem utt..

2. Ja ieguva no citiem avotiem - tad sanāk kā viņa apgalvojums balstās tikai uz avota drošumu pēc viņa uzskata?

------------------------

Dotajā gadījumā nebija iemeslu apšaubīt rezultātu autentiskumu, ar to lai torgaši nodarbojas, R&D

departamentos visos kantoros strādā "tehnari", no tās

šlakas, kam bikses allaž 3 cm par īsu

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: Crankshaft tehniskā kompetence un reālā pieredze varētu būt lielāka nekā mums visiem iauto spameriem kopā. It īpaši eļļu jautājumos.

tu tankā?

kur es apšaubīju viņa pieredzi? ( Vanšu tilts neskaitās - tur pieredze un kompetence izskatās .....)

jautājumi bija par kāda kantora TESTĒŠANU... un to cik tai var uzticēties. Man personīgi radās arī interesē, vai pie tas policijas auto eļļas testēšanas piedalījās viņš pats, jeb to info paņēma no kāda uzņēmuma informācijas relīzes.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Speciālistiem parasti ir pieejama uzņēmumu veikto pētījumu tehniskā informācija tīrā veidā. pirms to ir sagānījuši priekš relīzēm visādi humanitārie bezģeļņiki no pr departamenta.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: Speciālistiem parasti ir pieejama uzņēmumu veikto pētījumu tehniskā informācija tīrā veidā. pirms to ir sagānījuši priekš relīzēm visādi humanitārie bezģeļņiki no pr departamenta.

protams

bet kā rāda prakse- rezultāti parasti ir "optimizēti".

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Crankshaft

par Audi - neko nebija palaiduši... vajadzēja vnk skaistu autiņu bez nesmuka spoilera. Noriskēja - ap 40 līķiem, ja pareizi atceros, teica - ups, nesanāca - uzlika spoileru.

Par smago auto antifrīzu skaidrs.

Par vieglajiem neskaidrs.. ir zaļš, gadā 60 000km.. tad jau sanāk kā katru gadu jāmaina? Bet metodikā - reiz 2 gados... pie tam nekādas problēmas nav manītas..

Par mentu auto sanāk - ka lasīji kopziņojmu, nevis pētīji visu 1000 "trusīšu" uzskaites kartes un veici savu apkopojumu?

Un kas sanāca ar vietējiem "trusīšiem"? Degviela ietaupījās?

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: Speciālistiem parasti ir pieejama uzņēmumu veikto pētījumu tehniskā informācija tīrā veidā. pirms to ir sagānījuši priekš relīzēm visādi humanitārie bezģeļņiki no pr departamenta.

priekš relīzem parasti atlasa skaistākus... un parasti jau iekš relīzes ir apkopota informācija... un tīrā veida lai vismaz apjēgtu informāciju - vajag tik daudz laika, ka neviens uz tādu izklaidi tāpat vien neparakstīsies...

un kā rāda hakeru pieredze ar "globālo sasilšanu" - izejas dati itin vienkārši tika koriģēti, lai sasniegt vēlamo rezultātu.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

visvairāk man patīk tas, ka visi zin ka ir meli, lieli meli un statistika.... bet tik un tā tic un grib lai citi ticētu statistikai, ka kaut kam īstām, patiesam un pārbaudītām

1 2 3 4 5
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti