Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Amerikas V8 VS vācieši.

Gregers Reģ.: 26.02.2008

Amerikas V8 VS vācieši.

 
1 2 3 4 5 6 ..10
Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

amiishi- maza kompresija-long distance... faaterlande- small cube+ high performance...

viss atkariigs no celjiem regjionaa

schizo Reģ.: 17.11.2007
0 0 Atbildēt

Kāds youtubes linkam sakars ar amīšu vai zviedru auto? Tur ir runa par vācieti un austrālieti.

Uh_ti Reģ.: 22.03.2008
0 0 Atbildēt

Viens no maniem 'sapnīšiem' ir Dodge Challenger V8 6,1l SRT HEMI(2008 gada). Te nav nozīmes, tehniski labāks, sliktāks par eiropiešu šedevriem. Patīk un viss. Šobrīd kuģoju ar V6 3,8l T&C limited versiju. Patīk, arī degvielas patēriņš pēc gāzes iekārtas uzstādīšanas.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nū japāņus šitā apvainot

US auto firmām gana sūdīgi iet dēl ta, ka Japāņi un arī eiropieši pārspēj nacinālos "lepnumus" gandrīz visās kategorijāš izņemot varbūt vienīgi Pick Up segmentu. Ja amerikāņi nebūtu tik lieli savas zemes patrioti, viņu auto būve jau iespējams sen būtu nogrimusi. Nevar ražot "sporta" vai touring auto ar lāgu atsperēm vai atkarīgo piekari mūsdienās. OK tur mazlitrāžas golf klases spainīšīem ir piedodami likt visādus gļukus astē, nu bet ne jau kārtīgiem šosejas krūzeriem. Un ja vēļ kāds iemācītos uztaisīt normālu piekari nevis pastāvīgi šūpojošos kasti arī būtu pavisam cita braukšana. Un tas lielais motors - nu moš arī izdosies kādam ekseplāram 1 no 100 dabraukt līdz "citronam" odometrā, bet lielākā daļa nojuks krietni vien pirms šī maģiskā cipara. Tkpat labi ar šādu pašu iespēju ir arī 1,6 litru japānu motori, ja vien tos saudzīgi lieto, kas gan ir retums.

STALINS Reģ.: 12.11.2003
0 0 Atbildēt

Nepretendēju uz objektivitāti, jo no amīšiem esmu palietojis tikai Chrysler(ilgāk) un nedaudz Buick. No vāciešiem gan visai padaudz.

1.Vācieši ir labāk nostrādāti sīkumos

2.Amo sedanos gara auguma cilvēkam nav ko darīt.

3.Pa mūsu nelīdzenajiem ceļiem amo sliktāk vadās.

4.Tehniskā izturība ir par labu amo.

5.Arī pretkorozijas apstrāde.

6.Izslavētajam komfortam amo mašīnās nav nekāda pamata.

7.Amīšiem švakas gaismas.

Vis iepriekš minētais ir dziļi subjektīvs un attiecas uz `90 gadu otrās puses auto.

rrupucis Reģ.: 09.04.2007
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja: Esmu ievērojis, ka bieži apspriežam un debatējam par to kas ir īstais, amo vai vācieši. Kas iet, bet kas tikai degvielas krājumus velti izķēza.

Parunāsim! Lūdzu vācu auto fanus izteikt viedokli, faktus par to kādēļ tieši vācietis būtu tā riktīgā izvēle.

Amo īpašnieki, lūdzu jūsu faktus un domas.

Japo itkā neiesaistu, jo japo a/m ir cita kategorija-ja nospļauties par ergonomiku un saloa estētiku tad ideāli auto, bet ja arī jums ir ko teikt- laipni lūgti.

Ar patiesu cieņu Gregers

Kā nelabojams Amerikāņu un zviedru fans sākšu ar šo...

www.youtube.com/... ;NR=1

nekad nebiju domājis, ka kāds varētu izlikt opeli pret M5

bet nu malacis

no otras puses šis klipelis gan vairāk liekas kā reklāma nevis objektīvs vērtējums...

STALINS Reģ.: 12.11.2003
0 0 Atbildēt

BMW ir kvaliāte.

Un tirliņu imidžs.

STALINS Reģ.: 12.11.2003
0 0 Atbildēt

Kvalitāte,bija domāts.

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

schizo, ja neuzmanīgi skatijies tad neievēroji, ka autrālietis ir ražots amerika, un aprīkots ar amo V8, atšķirās no Roush mustanga tikai ar salona dizainu!

WALA, amo kāreiz nav fanāti un japo ienāk tirgū jo skaitās kruta

ja tev ir japo vai vācietis, kā ari beidzot viņiem normāli sadalās tirgus, kā pie mums- V8 baudītājiem, 1.6-2.0l sipējiem.

Piekares īpatnības kāreiz ir tirgus īpatnība, jo ja amo uztaisīs citādāku to nepirks! Pietam tevis pieminētā piekare ir tikai dažiem busiem, pikapiem un Mustangam! Mustangam jo tā ir viņa filozofija-

auto tiem kuri vēlās paši to pilnveidot, galvenais lai ir V8 un izskats! Par šūpošanos-nezinu nevienu pašu amo kurš uz 45 profīla šūpotos!!! Par nobraukšanu līdz citronam- pie viņu braukšanas un tizlās attieksmes japāņi, francūži un lielākā daļa vāciešu knapi garantijas laiku iztur!!! Un tas ir fakts nevis bla-bla!!!

Taipat laikā amo ražojumi kalpo 5, 10 un vairāk gadus!!!

STALINS,

1. piekrītu, bet par 50% no starpības starp vācu auto cenu un amo tev jebkurā salonā tos sīkumus nostrādās vēl labāk nekā vācietī+ tieši tā kā vēlēsies, tā teikt- pareizajā krāsā un izmērā =).

2. Nezinu gan, pats esmu 192 cm un tieši ērtību dēļ sākumā pievērsos amo, jo citos auto nevienā neesmu juties tik ērti un brīvi, bet varbūt Tev gadījies kāds mazais Chrysler. Pamēģini 300m, Vision, LHS, Cadillac Town Car.

3.Arī nepiekritīšu. Ieejot piemājas pagriezienā ar 70 km/h ar 300m un A6 tieši A6 īpašnieks jautāja ko trakoju kaut blakus man sēdēja sieviete kura ļoti asi reāģē uz agresīvu braukšanu!

Kā arī ziemā ir daudz, daudz mierīgāka braukšana ar amo. Varbūt tev gadījies amo ar klasisko defektu- pilnīgi nomirušiem amortizātoriem?

4. Jā...var nedomāt par to vai tā bedre ko nesalauza, un ja arī salauza tad remonts maksās saprātīgu daudzumu naudas.

5. Kā kuram... daži pūst, bet daži pat nedomā, daži daļēji kā piem. Vision- bagāžnieks nopūs bet auto pat pēc ātomkara paliks vesels.

6. ??? ar kādu amo tu braucis esi??? Ar Neon???!!!! Tādu mieru kā amo neviena cita marka nesniedz!!! Ir protams ekonomiskie modeļi kuri sliktāki par Ladu, bet arī BMW 520 nav BMW, tad neteiksim, ka esam braukuši ar amo kamēr nēesam =)

7. Pilnīgi ēsmli!!!! Lielākajai daļai modeļu tuvo vispār nav!!! Atliek vainu priecāties par lieliskajām tālajām vai izvēlēties eiropai domātos modeļus.

Paldies par viedokli!

Pamēģini 300m eiropas modeli, uz citiem vairs neskatīsies =)

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Uh_ti, jauks sapnītis =)

Sen kuģo ar T&C un gāzi? Kā uzvedās ar gāzi, pa cik liki, kur?

rrupucis Reģ.: 09.04.2007
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja: schizo, ja neuzmanīgi skatijies tad neievēroji, ka autrālietis ir ražots amerika, un aprīkots ar amo V8, atšķirās no Roush mustanga tikai ar salona dizainu!

WALA, amo kāreiz nav fanāti un japo ienāk tirgū jo skaitās kruta

ja tev ir japo vai vācietis, kā ari beidzot viņiem normāli sadalās tirgus, kā pie mums- V8 baudītājiem, 1.6-2.0l sipējiem.

Piekares īpatnības kāreiz ir tirgus īpatnība, jo ja amo uztaisīs citādāku to nepirks! Pietam tevis pieminētā piekare ir tikai dažiem busiem, pikapiem un Mustangam! Mustangam jo tā ir viņa filozofija-

auto tiem kuri vēlās paši to pilnveidot, galvenais lai ir V8 un izskats! Par šūpošanos-nezinu nevienu pašu amo kurš uz 45 profīla šūpotos!!! Par nobraukšanu līdz citronam- pie viņu braukšanas un tizlās attieksmes japāņi, francūži un lielākā daļa vāciešu knapi garantijas laiku iztur!!! Un tas ir fakts nevis bla-bla!!!

Taipat laikā amo ražojumi kalpo 5, 10 un vairāk gadus!!!

STALINS,

1. piekrītu, bet par 50% no starpības starp vācu auto cenu un amo tev jebkurā salonā tos sīkumus nostrādās vēl labāk nekā vācietī+ tieši tā kā vēlēsies, tā teikt- pareizajā krāsā un izmērā =).

2. Nezinu gan, pats esmu 192 cm un tieši ērtību dēļ sākumā pievērsos amo, jo citos auto nevienā neesmu juties tik ērti un brīvi, bet varbūt Tev gadījies kāds mazais Chrysler. Pamēģini 300m, Vision, LHS, Cadillac Town Car.

3.Arī nepiekritīšu. Ieejot piemājas pagriezienā ar 70 km/h ar 300m un A6 tieši A6 īpašnieks jautāja ko trakoju kaut blakus man sēdēja sieviete kura ļoti asi reāģē uz agresīvu braukšanu!

Kā arī ziemā ir daudz, daudz mierīgāka braukšana ar amo. Varbūt tev gadījies amo ar klasisko defektu- pilnīgi nomirušiem amortizātoriem?

4. Jā...var nedomāt par to vai tā bedre ko nesalauza, un ja arī salauza tad remonts maksās saprātīgu daudzumu naudas.

5. Kā kuram... daži pūst, bet daži pat nedomā, daži daļēji kā piem. Vision- bagāžnieks nopūs bet auto pat pēc ātomkara paliks vesels.

6. ??? ar kādu amo tu braucis esi??? Ar Neon???!!!! Tādu mieru kā amo neviena cita marka nesniedz!!! Ir protams ekonomiskie modeļi kuri sliktāki par Ladu, bet arī BMW 520 nav BMW, tad neteiksim, ka esam braukuši ar amo kamēr nēesam =)

7. Pilnīgi ēsmli!!!! Lielākajai daļai modeļu tuvo vispār nav!!! Atliek vainu priecāties par lieliskajām tālajām vai izvēlēties eiropai domātos modeļus.

Paldies par viedokli!

Pamēģini 300m eiropas modeli, uz citiem vairs neskatīsies =)

kur ta atbilde pret manu citātu

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tas nekas Greger ka dažu man zināmu amerikāņu avioinženieru viedoklis par atseviškiem Amo auto ir tāds ka pāri 150 k jūdzēm, no nacionālā lepnuma (auto) ir vienkārši jātiek vaļā. Un es esmu gatavs saderēt ka jebkurš amo auto pie manas braukšanas stila un Lv ceļiem nenokalpotu ne pusi no tā ko mans 1,6 japānis, nu labi moš kāds Pick Up arī izturētu.

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

nekad nebiju domājis, ka kāds varētu izlikt opeli pret M5

bet nu malacis

no otras puses šis klipelis gan vairāk liekas kā reklāma nevis objektīvs vērtējums...

Tas opelis patiesībā ir Holden(Austrālija) un Mustanga krustojums.

Ja nebūtu objektīvs tad Klarksonu uzvilktu. Par pārējo nevaru objektīvi runāt, bet uzrāviens Roush, Saleen mustangiem un citiem 'īstajiem' amo ir manāmi labāks nekā M5. Gan Holden GTO, gan Cadillac CTS ir arī ērtāki un interesantākiem saloniem apveltīti nekā M5.

STALINS Reģ.: 12.11.2003
0 0 Atbildēt

LHS sēriju un vojažeri

Mīksta amortizācija nenozīmē komfortu.

phenom Reģ.: 01.03.2007
0 0 Atbildēt

Tas nav M5, tas ir 5er BMW ar 3.0 motoru! AUDI A6 3.2FSI..

Labs salidzinājums Tam amerikānim, eiropiešu ispildijumā ir 2x lielāks tas bideklis. Bet nu ja runāt par cenu.. Tā ir pat ļoti ok tādam apparātam

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

To Gregers redz ja runājām jau par auto intersantumu un tamlīdzīgām lietām - jā ir AMo interesanti modeļi, bet diemžēl ļooooti maz. Un tas ko es tiešām no USA gribētu atvilkt pie iespējs ir kāds Double Cab 2500/3500 klases pickups. Vienīgi vēl mazliet jāpagaida, kad vairāk dīzeļu parādīsies, un kad tie kļūs vēl labāki.

A par santīmu sipšanu - nu neko nevar izdarīt ka auto kas man iepatikāš + cena bija simpātiska bija ar 1,6 motoru - man PH, auto pilda savas funkcijas, mugura jamajā arī nesāp tā kā tas notiek, gan atsevišķos Eiropas pseido GT spaiņos, gan arī tajos amerikāņos kuros ir bijusi tā ne-laime sēdēt. DIemžēļ, bet Amo dīvāni ir galīgi dranķīgi ergonomikas ziņā, un šī iemesla dēļ vien es nevaru šos auto paciest. Jā man patīk plaši saloni, bet man riebjas bezjēdzīgi uzpūsti auto gabarīti.

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Tas nekas Greger ka dažu man zināmu amerikāņu avioinženieru viedoklis par atseviškiem Amo auto ir tāds ka pāri 150 k jūdzēm, no nacionālā lepnuma (auto) ir vienkārši jātiek vaļā. Un es esmu gatavs saderēt ka jebkurš amo auto pie manas braukšanas stila un Lv ceļiem nenokalpotu ne pusi no tā ko mans 1,6 japānis, nu labi moš kāds Pick Up arī izturētu.

Nuja, sākas! Viena tante teica! Vispār ja nezināji tad šāds uzskats pastāv par visām markām!

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

STALINS rakstīja: LHS sēriju un vojažeri

Mīksta amortizācija nenozīmē komfortu.

Mīksts atsperojums+kvalitatīvi amortizātori=lieliska vadāmība taisnē un saprātīgos ātrumos arī pagriezienos+nejūtam bedres. Apmēram tā!

Amo auto varbūt arrī neizturētu ja brauc bieži pa zemes ceļiem, jo tam tie arī nav domāti, bet pa asvaltu tie ir ļoti izturīgi, ĻOTI!

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

STALINS rakstīja: BMW ir kvaliāte.

Un tirliņu imidžs.

BMW ir tirliņu imidžš+ lieliski lielie un dīzeļ dzinēji, viss pārējais ir mārketinga triki, jo Mercedes piemēram ir ērtāki, izturīgāki, nav tik sarežģīti un servisu tīkls daudz pārdomātāks.

Leksus pārspēj BMW pa visiem parametriem izņemot 'krutumu', bet ir ievērojami lētāks.

Chrysler ir skaistāki IMXO un par starpību cenā tūnējami līdz neprātam( starpība vidēji sastāda ap 40k eiro!!!)

Atzīstu, ka 6, 8 X5 sērijas ir BMW meisterdarbi, bet pārējais...

Kaspersky Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

SuperZigis rakstīja:

Gregers rakstīja: Tādu mieru kā amo neviena cita marka nesniedz!!! Ir protams ekonomiskie modeļi kuri sliktāki par Ladu, bet arī BMW 520 nav BMW, tad neteiksim, ka esam braukuši ar amo kamēr nēesam =)

Jau ar īsiem pārtraukumiem braucu 6 gadus =)

Vēlējos lai padebatējam šeit par veco jauko tēmu nepiesārņojot citus topikus ar tukšu fūdu!

Kad kārtējoreiz janoliek amo auto visi ērgļi, bet kad jēl vienu faktu tad kuju!

nu tad pasaki, cilvēk, ko tu ar šo topiku vēl te vēlējies uzzināt ? Te tak viss ir skaidrs

Pērc savu amo nost un priecājies.

P.S. Raimis is back ?

_____________

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Kindzulis rakstīja: amiishi- maza kompresija-long distance... faaterlande- small cube+ high performance...

viss atkariigs no celjiem regjionaa

Salīdzinājumam nosauc kādu fāterlandes ražojumu kurš nav S, RS, M utt sērijas un kuram ir jauda uz litru vairāk kā par 10% vairāk nekā vidusmēra amo!

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

SuperZigis rakstīja:

Gregers rakstīja: Tādu mieru kā amo neviena cita marka nesniedz!!! Ir protams ekonomiskie modeļi kuri sliktāki par Ladu, bet arī BMW 520 nav BMW, tad neteiksim, ka esam braukuši ar amo kamēr nēesam =)

nu tad pasaki, cilvēk, ko tu ar šo topiku vēl te vēlējies uzzināt ? Te tak viss ir skaidrs

Pērc savu amo nost un priecājies.

P.S. Raimis is back ?

_____________

Kautkas nedaudz misējās =)

Tātad =)

Jau ar īsiem pārtraukumiem braucu 6 gadus =)

Vēlējos lai padebatējam šeit par veco jauko tēmu nepiesārņojot citus topikus ar tukšu fūdu!

Kad kārtējoreiz janoliek amo auto visi ērgļi, bet kad jēl vienu faktu tad kuju!

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: To Gregers redz ja runājām jau par auto intersantumu un tamlīdzīgām lietām - jā ir AMo interesanti modeļi, bet diemžēl ļooooti maz. Un tas ko es tiešām no USA gribētu atvilkt pie iespējs ir kāds Double Cab 2500/3500 klases pickups. Vienīgi vēl mazliet jāpagaida, kad vairāk dīzeļu parādīsies, un kad tie kļūs vēl labāki.

A par santīmu sipšanu - nu neko nevar izdarīt ka auto kas man iepatikāš + cena bija simpātiska bija ar 1,6 motoru - man PH, auto pilda savas funkcijas, mugura jamajā arī nesāp tā kā tas notiek, gan atsevišķos Eiropas pseido GT spaiņos, gan arī tajos amerikāņos kuros ir bijusi tā ne-laime sēdēt. DIemžēļ, bet Amo dīvāni ir galīgi dranķīgi ergonomikas ziņā, un šī iemesla dēļ vien es nevaru šos auto paciest. Jā man patīk plaši saloni, bet man riebjas bezjēdzīgi uzpūsti auto gabarīti.

Lūk cilvēks vismaz viedokli IMXO izsaka!

Man piemēram amo dīvāni kāreiz paītīk, pēc viņiem citās markās visu laiku dīdos jo nevaru ērti iekārtoties.

Biju patiesi šok;ets kad sapratu, ka jūtos slikti pat 745il priekšējā pasažiera krēsla! Un nepamet sajūta, ka esmu birojā. Man patīk ka auto sniedz pasargātības un mājīguma sajūtu, nomierina, atslābina, ir aktuāli lai auto pa ceļā pavadīto laiku uzspēju atpūsties no saspringtās darba dienas, spēju pārslēgties uz mierīgo mājas atmosfēru, relaksēties.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Cienijamais Gregers laikām tikai dažus raidījumus no TopGear noskatījas.... un līdz ar to nespēj objektīvi saprast TG attieksmi pret amerikāņu auto....

Te par kvalitāti... youtube.com/...

Un te vispārīgs ieskats pa tēmu....

youtube.com/...

youtube.com/...

youtube.com/...

youtube.com/...

youtube.com/...

youtube.com/...

youtube.com/...

youtube.com/...

1 2 3 4 5 6 ..10
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti