msh rakstīja: vwfans teiks "āāā, mana meriva vairs nav baudāma!"
Eu, davai es arī kādu vecu topiku izcelšu?!
msh rakstīja: vwfans teiks "āāā, mana meriva vairs nav baudāma!"
Eu, davai es arī kādu vecu topiku izcelšu?!
Pēc 5 gadi, ka soļķis maksās 2ls litrā, šis tofiks liksies rēcīgs.
Man personiigi robezha, pie kuras vareetu apdomaat savu braukshanas paradumu paarskatiishanu, ir Ls 1,50 par litru.
VWfans rakstīja: Man personiigi robezha, pie kuras vareetu apdomaat savu braukshanas paradumu paarskatiishanu, ir Ls 1,50 par litru.
Savulaik bija lietotājs - Edžulis - šams ar līdzīgi sprēgāja. Ja tā robeža tiks sasniegta rīt, tad varbūt arī neraustīs, bet savas nākotnes finanses pāris gadu nākotnē, piemēram, es nezinu.
P.S. Man vasarai tiek gatavots taupīgais 2.3 benzīna auto
Es gan veel ilgi tureeshos pie savas Merivas 1,3 CDTI kaa pie zelta gabalinja, lai gan kaarojas nopirkt jaunaa modelja Merivu 1,4 Turbo benziinnieku ar 120 zirgu motoru.
Var braukt ar auto, var ar šujmašīnu, agrāk šķībacaini mazmotori likās pat ļoti labi, bet apstākļi piespieda pārvietoties ziemā ar 2.4 rwd, pašlaik 2.4T awd un vasarai top 2.3 rwd. Secinājums gaužām vienkāršs, labāk ieliet par litru (diviem) vairāk un neklausīties dzinēju redlain režīmā. No jaunajiem interesants liekas volvo V50 awd, bet pašlaik finanses pa maz.
Es parasti redlainaa negriezhu, nav taadas vajadziibas. Parasti uz augshu sleedzos pie 2500-3000 RPM.
VWfans rakstīja: Man personiigi robezha, pie kuras vareetu apdomaat savu braukshanas paradumu paarskatiishanu, ir Ls 1,50 par litru.
Interesanti, vai tu ņēmi vērā, ka parasti, sadārdzinoties degvielai, kļūst dārgāks arī daudz kas cits? Jo pēc naftas cenas mums nosaka arī gāzes cenu, gāzi izmanto elektrības ražošanā, apkurē utt, līdz ar to bez maz visi izdevumi agrāk vai vēlāk pieaugs proporcionāli, vai arī tu dzīvo vismaz daļēji naturālā saimniecībā?
Jaa, njeemu veeraa. 20% kopeejaa inflaacija, saliidzinot ar shii briizha cenaam, veel buutu pacieshama.
Sareekjinaaju, kaadas 2010. un 2011.gadaa bija videejaas diizeljdegvielas cenas, par kaadaam pirku diizeljdegvielu. 2010.g. 1.ceturksnis 70 sant., 2010.g. 2.ceturksnis 75 sant., 2010.g. 3.ceturksnis 73 sant., 2010.g. 4.ceturksnis 77 sant., 2011.g. 1.ceturksnis 85 sant., 2011.g. 2.ceturksnis 88 sant., 2011.g. 3.ceturksnis 85 sant., 2011.g. 4.ceturksnis 89 sant. Tagad cena ir 97 santiimi...
Ko darīs, ko darīs - sūkās fifuku un brauks!
VWfans rakstīja: Sareekjinaaju, kaadas 2010. un 2011.gadaa bija videejaas diizeljdegvielas cenas, par kaadaam pirku diizeljdegvielu. 2010.g. 1.ceturksnis 70 sant., 2010.g. 2.ceturksnis 75 sant., 2010.g. 3.ceturksnis 73 sant., 2010.g. 4.ceturksnis 77 sant., 2011.g. 1.ceturksnis 85 sant., 2011.g. 2.ceturksnis 88 sant., 2011.g. 3.ceturksnis 85 sant., 2011.g. 4.ceturksnis 89 sant. Tagad cena ir 97 santiimi...
Un ? Ko nu ??
Tās lietas NAV ietekmējamas, tāpēc diezgan po
Un atkārtošos, ātrs risinājums ir gāze. Uz nākotni domājams, pievērsīsimies elektromašīnām. A.Dambis jau pierādīja, ka tā ir nākotne gan jaudā, gan nobrauktajā distancē. Un dzin par degvielas cenu. Vienīgi stress par fūrēm, tās ved visu => viss sadārdzināsies vēl.
Tās lietas NAV ietekmējamas, tāpēc diezgan po
Un atkārtošos, ātrs risinājums ir gāze. Uz nākotni domājams, pievērsīsimies elektromašīnām. A.Dambis jau pierādīja, ka tā ir nākotne gan jaudā, gan nobrauktajā distancē. Un dzin par degvielas cenu. Vienīgi stress par fūrēm, tās ved visu => viss sadārdzināsies vēl.
Risinājums? Vairāk nopelnīt.
Precīzi. Vairāk pelniet un pohuj degvielas cenas. To varu ikvienam novēlēt!
Fūrēm jālej rapšu eļļa un traktoram arī, kas tos rapša laukus apstrādā.
M1A1 rakstīja: Fūrēm jālej rapšu eļļa un traktoram arī, kas tos rapša laukus apstrādā.
Lai iegūtu 1 litru rapša eļļas ir jāiztērē 1,2 litri dīzeļa... Tā ka rapšu eļļa nekad pat teorētiski pārdošanā nevar būt lētāka par dīzeli. Citiem vārdiem sakot nevar iegūt rapšu eļļu tērējot tikai rapšu eļļu!
DekstersFF rakstīja: Risinājums? Vairāk nopelnīt.
mazāk ēst... ?
i_edgars rakstīja:
M1A1 rakstīja: Fūrēm jālej rapšu eļļa un traktoram arī, kas tos rapša laukus apstrādā.
Lai iegūtu 1 litru rapša eļļas ir jāiztērē 1,2 litri dīzeļa... Tā ka rapšu eļļa nekad pat teorētiski pārdošanā nevar būt lētāka par dīzeli. Citiem vārdiem sakot nevar iegūt rapšu eļļu tērējot tikai rapšu eļļu!
Tad jāpielej burgerēstuves "atrabotka"
i_edgars rakstīja:
Lai iegūtu 1 litru rapša eļļas ir jāiztērē 1,2 litri dīzeļa... Tā ka rapšu eļļa nekad pat teorētiski pārdošanā nevar būt lētāka par dīzeli. Citiem vārdiem sakot nevar iegūt rapšu eļļu tērējot tikai rapšu eļļu!
Var - vajag izmantot elektriskus traktorus
msh rakstīja:
i_edgars rakstīja:
Lai iegūtu 1 litru rapša eļļas ir jāiztērē 1,2 litri dīzeļa... Tā ka rapšu eļļa nekad pat teorētiski pārdošanā nevar būt lētāka par dīzeli. Citiem vārdiem sakot nevar iegūt rapšu eļļu tērējot tikai rapšu eļļu!
Var - vajag izmantot elektriskus traktorus
pedāļminamos...
pie pakaļas degvielas cenas. man visi trīs auto iet uz lpg
Slinkais rakstīja:
msh rakstīja:
Var - vajag izmantot elektriskus traktorus
pedāļminamos...
pie pakaļas degvielas cenas. man visi trīs auto iet uz lpg
Ar elektrību ir precīzi tāds pat fufels kā ar rapšu eļļu!! Ja nav fosīlās, tad no kā ražôs??? No rašā? Pie kam iegūstot elektrību no fosīlā lietderības koefisients ir mazāks, kā to pat fosīlo sadedzinot dīzelī vai benzīnniekā.
Nem!z - LPG ar pacels - tikai dienu jautājums!! Neviens neies kāpstu zaudēt, kur to var nodīrāt. Vienīgi var būt pagaidīs, lai lielāks bars uzliek LPG iekārtas. Jau šitādi stāsti ir bijuši pa pilnam...
ko darīsiet, kad dīzels maksās 1Ls/litrā
Izskatās, ka tie laiki nav tālu. Pāris mēnešu un ok.
Ko saka ekonomisko dīzeļmotoru lietotāji?