Anglene nav mana mīļakā valoda, tekstā neiedziļinājos bet no bildēm saprotu ka domāta ūdens piešprice ieplūdes gaisam.
Senos sociālisma laikos šādus experimentus veica gan Krievijā gan tepat iekš RPI. Tad nebija inžektoru motori, ūdeni smidzināja karburatorā. It kā degvielas ekonomija ko pamatoja ar labāku cilindra pildījuma koeficientu , degvielas daļiņas aplīp ap ūdens pilieniem, ūdens kā katalizators, augstā temperatūrā kāds papildus skābekļa atoms utt. bet cik man zināms neviens autoražotājs šo ģeniālo ideju darbināt motoru ar ūdeni nav pielietojis.
Sistēma (burciņa) domāta lai ar elktrolīzes palīdzību sadalītu ūdeni ūdeņradī un skābeklī, ko tad arī pūš klāt gaisam, un tad panāk tipa kūlāku perfomanci un ekonomiju nejēgā. Teorētiski jau tas viss strādā, bet jautājums ir par šitādu burciņveidīgu risinājumu!
Pamatā nesapratu vienu lietu... Ko, piemēram, ar šo Boru darīja iepriekš? "For my vw bora 1.9 TDI I'm passed from 25.9 liter / 296 km at 15.5 / 313 km" Uzlabotais ir tikai NORMĀLS patēriņš 1.9 dizelim.
Seene rakstīja: Pamatā nesapratu vienu lietu... Ko, piemēram, ar šo Boru darīja iepriekš? "For my vw bora 1.9 TDI I'm passed from 25.9 liter / 296 km at 15.5 / 313 km" Uzlabotais ir tikai NORMĀLS patēriņš 1.9 dizelim.
Man šķiet, tam losim pastāstīja, ka efektīvākai ūberverķa darbībai nepieciešams pārvietot ātrumkārbu arī uz robiem 3, 4 un 5 - jamam laikam nebij ne jausmas, ka ir arī auto ar bez automātiem .
Brauc ar ūdeni! :D