nah numurs aizkrāsots?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
nah numurs aizkrāsots?
anonimikis rakstīja: nah numurs aizkrāsots?
Varu atkrāsot - VE67 (ne tās bildes iemetu)
Divciparu numuru dod komplektā ar auto?
Dīvaini, laba komplektācuja, bet nav klimatkontroles!
Bet kopumā labs auto, tik pusasis viegli traumējamas.
Un cena neadekvāta, piemēram 300m par 350 eur lētāks.
Bet visā visumā jauks braucamais VW fanam, tik reti VW fans var psiholoģiski atļauties 2.8 bez gāzes.
nomiks rakstīja: Divciparu numuru dod komplektā ar auto?
Jap, auto tirgojas tāds kāds ir!
Gregers rakstīja: Dīvaini, laba komplektācuja, bet nav klimatkontroles!
Bet kopumā labs auto, tik pusasis viegli traumējamas.
Un cena neadekvāta, piemēram 300m par 350 eur lētāks.
Bet visā visumā jauks braucamais VW fanam, tik reti VW fans var psiholoģiski atļauties 2.8 bez gāzes.
man arī klimats pietrūkst, bet tā salīdzinoši daudz kas ir, arī kruīzs un ac, lai vasarā vēss. it kā jau pietiek. Ritošais baigi okei, gan servisā gan TA nearada kur piesieties. Vienīgais par ko TA piesējās bija bremžu šlauciņa redz bikiņ ieplaisājusi. 300M protams ka vēl labāk aprīkots, bet tie amerikāņi kaut kā vienmēr pa lēto bijuši. Cenas jau vispār tagad nekādas, a ko darīt?
Gregers rakstīja: Dīvaini, laba komplektācuja, bet nav klimatkontroles!
Bet kopumā labs auto, tik pusasis viegli traumējamas.
Un cena neadekvāta, piemēram 300m par 350 eur lētāks.
Bet visā visumā jauks braucamais VW fanam, tik reti VW fans var psiholoģiski atļauties 2.8 bez gāzes.
ta nu salīdzināji tautas universāli ar amerikāņu 300M tās ir atšķirīgas mašīnas un tie kas pērk 300M passātam virsū neskatās un otrādi.
Tas jau auto no Amerikas, tādam jau divciparu Nr. tāpat pienākas...
Dzonijs_007 rakstīja:
Gregers rakstīja: Dīvaini, laba komplektācuja, bet nav klimatkontroles!
Bet kopumā labs auto, tik pusasis viegli traumējamas.
Un cena neadekvāta, piemēram 300m par 350 eur lētāks.
Bet visā visumā jauks braucamais VW fanam, tik reti VW fans var psiholoģiski atļauties 2.8 bez gāzes.
ta nu salīdzināji tautas universāli ar amerikāņu 300M tās ir atšķirīgas mašīnas un tie kas pērk 300M passātam virsū neskatās un otrādi.
Jā, bet ja to kāpēc amo īpašnieks varētu ignorēt Passat(kgan normāls vāģis) es piemēram saprotu, tad kāpēc pasātu īpašnieki pie vienādas cenas un uzturēšanas izmaksām tomēr izvēlās passat es nesaprotu!
Ja runa ietu par 1.9TDi tad poņatno-patēriņa atšķirības, bet 2.8 tērēs vairāk nekā amo 3.5.
Gregers rakstīja:
Bet visā visumā jauks braucamais VW fanam, tik reti VW fans var psiholoģiski atļauties 2.8 bez gāzes.
Reiz VWfanam līdzīgs auto (VW Vento) jau bija, pie tam, ja nemaldos, arī ar 2,8 l benzīnmotoru.
Nejauciet VW fanu ar vwfanu Bet par fanošanu - synchro pietrūkst...
Greger, piemēram, ja es meklētu sev pēdējajā desmitgadē ražotu aparātu, es, protams, ka uz kaut kādiem amūrikāņiem arī nemaz neskatītos. Tomēr VAG ražojums, kvalitatīvs, detaļas viegli pieejamas, mašīna nav jāizkropļo ar lukturu izmaiņām, passātam ir normāli gabarīti [lai arī man vislabāk patīk golfi ] un tā var paturpināt
msh rakstīja: Nejauciet VW fanu ar vwfanu Bet par fanošanu - synchro pietrūkst...
Greger, piemēram, ja es meklētu sev pēdējajā desmitgadē ražotu aparātu, es, protams, ka uz kaut kādiem amūrikāņiem arī nemaz neskatītos. Tomēr VAG ražojums, kvalitatīvs, detaļas viegli pieejamas, mašīna nav jāizkropļo ar lukturu izmaiņām, passātam ir normāli gabarīti [lai arī man vislabāk patīk golfi ] un tā var paturpināt
Nu nezinu par to vai tas ir tik ļoti kvalitatīvs.
Gan auto speciālisti, gan statistika (Vācijas TUV) liecina ka šis pasāts un tā tehniskais "brālis" A4 atrodas tabulas lejasdaļā pie franču un itāļu ražotājiem.
Labā tehn. kārtībā 2,8 Passat pie mums ir nereāli atrast. Parasti šādus auto pārdod tad, kad viss ir uz sabrukšanas robežas. Bet, ja normāli saremontē, šāds verķis ir tā vērts.
nomiks rakstīja:
Gregers rakstīja:
Bet visā visumā jauks braucamais VW fanam, tik reti VW fans var psiholoģiski atļauties 2.8 bez gāzes.
Reiz VWfanam līdzīgs auto (VW Vento) jau bija, pie tam, ja nemaldos, arī ar 2,8 l benzīnmotoru.
Jā, man no 29.08.2003. līdz 21.01.2006. bija 1993.gada Volkswagen-Vento VR6 ar automātisko ātrumkārbu un klimatkontroli. Baudāms auto. Nobraucu ar to 42,1 tūkstoti km. Par benzīnu iztērēju 1972,48 latus. Kopējās izmaksas, neskaitot iegādes cenu, bija Ls 4707,44 uz 42100 km jeb 11,2 santīmi uz kilometru. Tagadējai Opel-Meriva 1,3 CDTI izmaksas, neskaitot iegādes cenu, ir mazākas - tuvu 9 santīmiem uz kilometru.
msh rakstīja: Nejauciet VW fanu ar vwfanu Bet par fanošanu - synchro pietrūkst...
Greger, piemēram, ja es meklētu sev pēdējajā desmitgadē ražotu aparātu, es, protams, ka uz kaut kādiem amūrikāņiem arī nemaz neskatītos. Tomēr VAG ražojums, kvalitatīvs, detaļas viegli pieejamas, mašīna nav jāizkropļo ar lukturu izmaiņām, passātam ir normāli gabarīti [lai arī man vislabāk patīk golfi ] un tā var paturpināt
Hm...kā izpaužās VAG ražojuma kvalitāte un amo vai saaba nekvalititāte uz viņu fona?
Detaļas arī brīvi pieejamas, katrā pilsētā vismaz divi, trīs, bet Rīgā pat desmitiem veikalu kuri pārdos un piegādās tev detaļas vienas dienas laikā. Pēc pieredzes spriežot jaunajiem vācu ražojumiem ir problēma nopirkt pat ejošas detaļas jo patēriņš/lūzšana ir katastrofāla.
Lukturi nav jākropļo, vizuāli pat redzēt izmaiņas nevar un pietam tas nav jādara pašam, to tavā vietā gādīgi ir izdarijis pārdevējs, bet piem 300m, 300c un citiem arī eiropai domātajiem modeļiem ar lukturiem jau kopš 1997 gada ir viss ok.
A par gabarītiem, nu tas jau ir gaumes jautājums, man piemēram nav pieņemama tā šaurība kura valda pat lielajos vācu auto, jūtos kā kastē iespundēts-par kko sodīts. Pat 7 sērijas BMW un A8 jūtos neērti jo ir šauri un cieti krēsli un slidena plāna āda kuru var caurdurt pat ar bikšu rāvējslēdzi. Man patīk ka varu sasēdināt 5 cilvēkus ar ērtībām, sakraut viņu bagāžu bagāžniekā un aizšaut uz 1000 km attālu pludmali, tāpat vien jo tas nav tālu ja brauc ar ērtu, mierīgu, jaudīgu auto. Un viss par to pašu naudu kuru Tu atdod par Golf 4 vai A4.
Agrāk, sen atpakaļ kamēr nebiju pamēģinājis amo un saabus arī uzskatiju, ka Audi ir super, bet tad nāca vilšanās jauna Golf 4 2.0 izskatā, pēcāk jauns A6 3.0, bet kad sapratu, ka draugi kuri braukā ar ērtām, stabilām mašīnām, kuriem jau standartā ir visas jaukās ektras, labas patīkami skanošas stereo sistēmas,ādas saloni un paneļi, kuriem ir vizuāli patīkami saloni un elastīgi dzinēji, kad sapratu ka mani gadīgie vācu brīnumi remontu vai vnk būšanu servisā prasa ievērojami biežāk un izmaksā man gadā ievērojami vairāk da vēl arī ir trausli, baidās no bedrēm un ziemā ir nestabili tad nopirku savu pirmo amo. Pirmos mēnešus nevarēju uz vietas nosēdēt jo nevarēju vien pārtāt apbrīnot to cik patīkami ir atrasties amo salona, nepārtraukti pārsteidz, ka vienkārša braukšana var sagādāt tādu baudu. Ka negribas nekur skriet, nevienu apdzīt, nebesī korķi...tad es padevos un nu jau daudzus gadus palieku uzticīgs Amo autiņiem Cadillac, Chrysler un Chevrolet, kā arī apbrīnoju SAAB auto sniegto brauktprieku un esmu gandrīz visus paziņas pārvilcis vai nu uz saabiem vai amo autiņiem un pārvilcis nevis ar pierunāšanu, bet vnk iedodot kādam BMW 5 vai A6, A8, Passat utt īpašniekam uz brīvdienām aizbraukt kkur ar savu auto, un tādejādi papildus no tā ko uzzinu no klientiem arī iztestēju paziņu autosus un ikreiz nonācu pie slēdziena ka mans auto ir labāks. Vienīgie gadījumi kad nosvārstijos bija Nissan Murano un Infinity FX45 kā arī Range Rover Supercharge un S klases jaunais mersis maksimālajā exclusif kompletācijā.
VWfans rakstīja:
nomiks rakstīja:
Gregers rakstīja:
Bet visā visumā jauks braucamais VW fanam, tik reti VW fans var psiholoģiski atļauties 2.8 bez gāzes.
Reiz VWfanam līdzīgs auto (VW Vento) jau bija, pie tam, ja nemaldos, arī ar 2,8 l benzīnmotoru.
Jā, man no 29.08.2003. līdz 21.01.2006. bija 1993.gada Volkswagen-Vento VR6 ar automātisko ātrumkārbu un klimatkontroli. Baudāms auto. Nobraucu ar to 42,1 tūkstoti km. Par benzīnu iztērēju 1972,48 latus. Kopējās izmaksas, neskaitot iegādes cenu, bija Ls 4707,44 uz 42100 km jeb 11,2 santīmi uz kilometru. Tagadējai Opel-Meriva 1,3 CDTI izmaksas, neskaitot iegādes cenu, ir mazākas - tuvu 9 santīmiem uz kilometru.
Un ko tu ziedo 2 santīmu dēļ?
Visu!
Gregers rakstīja:
Jā, man no 29.08.2003. līdz 21.01.2006. bija 1993.gada Volkswagen-Vento VR6 ar automātisko ātrumkārbu un klimatkontroli. Baudāms auto. Nobraucu ar to 42,1 tūkstoti km. Par benzīnu iztērēju 1972,48 latus. Kopējās izmaksas, neskaitot iegādes cenu, bija Ls 4707,44 uz 42100 km jeb 11,2 santīmi uz kilometru. Tagadējai Opel-Meriva 1,3 CDTI izmaksas, neskaitot iegādes cenu, ir mazākas - tuvu 9 santīmiem uz kilometru.
Un ko tu ziedo 2 santīmu dēļ?
Visu!
Nebūt nē. 2006.gada Opel-Meriva 1,3 CDTI uz ceļa turas ne sliktāk kā 1993.gada Volkswagen-Vento VR6, labāk nekā 2004.gada Toyota-RAV4 un daudz labāk nekā parastais Volkswagen-Vento ar 1,8 litru benzīna motoru. Opel-Meriva salīdzinājumā ar Volkswagen-Vento ir daudz ietilpīgāka un praktiskāka ģimenes vajadzībām.
Uh_ti rakstīja: Labā tehn. kārtībā 2,8 Passat pie mums ir nereāli atrast. Parasti šādus auto pārdod tad, kad viss ir uz sabrukšanas robežas. Bet, ja normāli saremontē, šāds verķis ir tā vērts.
He, ir bijusi pieredze salīdzināšanai divi čomi nopirka no saloniem amerikā un vācijā 2003 gada Vojager un A6. Par tadu pašu naudu kuru iegrūda A6 pa gadu savā auto Jerists joka pēc iegūldija vizuālajā un izklaides apdeitā savam busam. Tagad ir Standarta A6 vienam un pa pilno nopakots Jeris. Tagad gan arī A6 īpašnieks braukā ar amo-CTS Seville 2000 gada un ir pārsteigts cik reti ir kkas lūzis.
VWfans rakstīja:
Gregers rakstīja:
Jā, man no 29.08.2003. līdz 21.01.2006. bija 1993.gada Volkswagen-Vento VR6 ar automātisko ātrumkārbu un klimatkontroli. Baudāms auto. Nobraucu ar to 42,1 tūkstoti km. Par benzīnu iztērēju 1972,48 latus. Kopējās izmaksas, neskaitot iegādes cenu, bija Ls 4707,44 uz 42100 km jeb 11,2 santīmi uz kilometru. Tagadējai Opel-Meriva 1,3 CDTI izmaksas, neskaitot iegādes cenu, ir mazākas - tuvu 9 santīmiem uz kilometru.
Un ko tu ziedo 2 santīmu dēļ?
Visu!
Nebūt nē. 2006.gada Opel-Meriva 1,3 CDTI uz ceļa turas ne sliktāk kā 1993.gada Volkswagen-Vento VR6, labāk nekā 2004.gada Toyota-RAV4 un daudz labāk nekā parastais Volkswagen-Vento ar 1,8 litru benzīna motoru. Opel-Meriva salīdzinājumā ar Volkswagen-Vento ir daudz ietilpīgāka un praktiskāka ģimenes vajadzībām.
Par Rav4 pilnīgi piekrītu, tizls, nesaprotams auto, vrodi uzvedība uz ceļa kā džipam ar izrietošajiem mīnusiem, bet pretī dod Getz ietilpību un Lada ērtību, vienīgi uzticams kā jau ikkatra toyota.Bet Meriva ir sliktāk vadāma, neērtāka un mazāka par piemēram Chrysler Vojager 2.8 TDi, kuru arī uzturēt ir lētāk.
Kā arī mana auto ietilpības rādītāji ir pārāki, vai līdzvērtīgi kā tavai Merivai.Doma, ka tu kko ekonome ar savu auto ir tikai pašapmāns. Es pat nerunāju par psiholoģisko komfortu. Kgan ja tev patīk un nerunājam par loģiku tad galvenais lai pašam patīk, man piemēram patīk Camaro vecais, nu tas kas Transformeros bij, no loģikas naglu kaste, bet patīk un viss, un es necenšos to attaisnot vnk skaidri saku ka tā ir mana vājība, nevis kā tu te visiem spraud par ekonomiskumu un ērtībām. Ir auto ekonomiskāki, ir ērtāki un uzticamāki...
A Vento VR tev nobaukts bijis, jo ar normālām riepām un strādājošiem amīšiem priekš tik maza auto ir ļoti braucams.
Uh_ti rakstīja: Labā tehn. kārtībā 2,8 Passat pie mums ir nereāli atrast. Parasti šādus auto pārdod tad, kad viss ir uz sabrukšanas robežas. Bet, ja normāli saremontē, šāds verķis ir tā vērts.
Nu tad šitais būs no tiem retajiem, kas ir labā kārtībā !!!
Gregers rakstīja:
msh rakstīja: Nejauciet VW fanu ar vwfanu Bet par fanošanu - synchro pietrūkst...
Greger, piemēram, ja es meklētu sev pēdējajā desmitgadē ražotu aparātu, es, protams, ka uz kaut kādiem amūrikāņiem arī nemaz neskatītos. Tomēr VAG ražojums, kvalitatīvs, detaļas viegli pieejamas, mašīna nav jāizkropļo ar lukturu izmaiņām, passātam ir normāli gabarīti [lai arī man vislabāk patīk golfi ] un tā var paturpināt
A no biksēm vēl neesi izlecis?
Hm...kā izpaužās VAG ražojuma kvalitāte un amo vai saaba nekvalititāte uz viņu fona?
Detaļas arī brīvi pieejamas, katrā pilsētā vismaz divi, trīs, bet Rīgā pat desmitiem veikalu kuri pārdos un piegādās tev detaļas vienas dienas laikā. Pēc pieredzes spriežot jaunajiem vācu ražojumiem ir problēma nopirkt pat ejošas detaļas jo patēriņš/lūzšana ir katastrofāla.
Lukturi nav jākropļo, vizuāli pat redzēt izmaiņas nevar un pietam tas nav jādara pašam, to tavā vietā gādīgi ir izdarijis pārdevējs, bet piem 300m, 300c un citiem arī eiropai domātajiem modeļiem ar lukturiem jau kopš 1997 gada ir viss ok.
A par gabarītiem, nu tas jau ir gaumes jautājums, man piemēram nav pieņemama tā šaurība kura valda pat lielajos vācu auto, jūtos kā kastē iespundēts-par kko sodīts. Pat 7 sērijas BMW un A8 jūtos neērti jo ir šauri un cieti krēsli un slidena plāna āda kuru var caurdurt pat ar bikšu rāvējslēdzi. Man patīk ka varu sasēdināt 5 cilvēkus ar ērtībām, sakraut viņu bagāžu bagāžniekā un aizšaut uz 1000 km attālu pludmali, tāpat vien jo tas nav tālu ja brauc ar ērtu, mierīgu, jaudīgu auto. Un viss par to pašu naudu kuru Tu atdod par Golf 4 vai A4.
Agrāk, sen atpakaļ kamēr nebiju pamēģinājis amo un saabus arī uzskatiju, ka Audi ir super, bet tad nāca vilšanās jauna Golf 4 2.0 izskatā, pēcāk jauns A6 3.0, bet kad sapratu, ka draugi kuri braukā ar ērtām, stabilām mašīnām, kuriem jau standartā ir visas jaukās ektras, labas patīkami skanošas stereo sistēmas,ādas saloni un paneļi, kuriem ir vizuāli patīkami saloni un elastīgi dzinēji, kad sapratu ka mani gadīgie vācu brīnumi remontu vai vnk būšanu servisā prasa ievērojami biežāk un izmaksā man gadā ievērojami vairāk da vēl arī ir trausli, baidās no bedrēm un ziemā ir nestabili tad nopirku savu pirmo amo. Pirmos mēnešus nevarēju uz vietas nosēdēt jo nevarēju vien pārtāt apbrīnot to cik patīkami ir atrasties amo salona, nepārtraukti pārsteidz, ka vienkārša braukšana var sagādāt tādu baudu. Ka negribas nekur skriet, nevienu apdzīt, nebesī korķi...tad es padevos un nu jau daudzus gadus palieku uzticīgs Amo autiņiem Cadillac, Chrysler un Chevrolet, kā arī apbrīnoju SAAB auto sniegto brauktprieku un esmu gandrīz visus paziņas pārvilcis vai nu uz saabiem vai amo autiņiem un pārvilcis nevis ar pierunāšanu, bet vnk iedodot kādam BMW 5 vai A6, A8, Passat utt īpašniekam uz brīvdienām aizbraukt kkur ar savu auto, un tādejādi papildus no tā ko uzzinu no klientiem arī iztestēju paziņu autosus un ikreiz nonācu pie slēdziena ka mans auto ir labāks. Vienīgie gadījumi kad nosvārstijos bija Nissan Murano un Infinity FX45 kā arī Range Rover Supercharge un S klases jaunais mersis maksimālajā exclusif kompletācijā.
azors rakstīja:
Gregers rakstīja:
msh rakstīja: Nejauciet VW fanu ar vwfanu Bet par fanošanu - synchro pietrūkst...
Greger, piemēram, ja es meklētu sev pēdējajā desmitgadē ražotu aparātu, es, protams, ka uz kaut kādiem amūrikāņiem arī nemaz neskatītos. Tomēr VAG ražojums, kvalitatīvs, detaļas viegli pieejamas, mašīna nav jāizkropļo ar lukturu izmaiņām, passātam ir normāli gabarīti [lai arī man vislabāk patīk golfi ] un tā var paturpināt
A no biksēm vēl neesi izlecis?
Hm...kā izpaužās VAG ražojuma kvalitāte un amo vai saaba nekvalititāte uz viņu fona?
Detaļas arī brīvi pieejamas, katrā pilsētā vismaz divi, trīs, bet Rīgā pat desmitiem veikalu kuri pārdos un piegādās tev detaļas vienas dienas laikā. Pēc pieredzes spriežot jaunajiem vācu ražojumiem ir problēma nopirkt pat ejošas detaļas jo patēriņš/lūzšana ir katastrofāla.
Lukturi nav jākropļo, vizuāli pat redzēt izmaiņas nevar un pietam tas nav jādara pašam, to tavā vietā gādīgi ir izdarijis pārdevējs, bet piem 300m, 300c un citiem arī eiropai domātajiem modeļiem ar lukturiem jau kopš 1997 gada ir viss ok.
A par gabarītiem, nu tas jau ir gaumes jautājums, man piemēram nav pieņemama tā šaurība kura valda pat lielajos vācu auto, jūtos kā kastē iespundēts-par kko sodīts. Pat 7 sērijas BMW un A8 jūtos neērti jo ir šauri un cieti krēsli un slidena plāna āda kuru var caurdurt pat ar bikšu rāvējslēdzi. Man patīk ka varu sasēdināt 5 cilvēkus ar ērtībām, sakraut viņu bagāžu bagāžniekā un aizšaut uz 1000 km attālu pludmali, tāpat vien jo tas nav tālu ja brauc ar ērtu, mierīgu, jaudīgu auto. Un viss par to pašu naudu kuru Tu atdod par Golf 4 vai A4.
Agrāk, sen atpakaļ kamēr nebiju pamēģinājis amo un saabus arī uzskatiju, ka Audi ir super, bet tad nāca vilšanās jauna Golf 4 2.0 izskatā, pēcāk jauns A6 3.0, bet kad sapratu, ka draugi kuri braukā ar ērtām, stabilām mašīnām, kuriem jau standartā ir visas jaukās ektras, labas patīkami skanošas stereo sistēmas,ādas saloni un paneļi, kuriem ir vizuāli patīkami saloni un elastīgi dzinēji, kad sapratu ka mani gadīgie vācu brīnumi remontu vai vnk būšanu servisā prasa ievērojami biežāk un izmaksā man gadā ievērojami vairāk da vēl arī ir trausli, baidās no bedrēm un ziemā ir nestabili tad nopirku savu pirmo amo. Pirmos mēnešus nevarēju uz vietas nosēdēt jo nevarēju vien pārtāt apbrīnot to cik patīkami ir atrasties amo salona, nepārtraukti pārsteidz, ka vienkārša braukšana var sagādāt tādu baudu. Ka negribas nekur skriet, nevienu apdzīt, nebesī korķi...tad es padevos un nu jau daudzus gadus palieku uzticīgs Amo autiņiem Cadillac, Chrysler un Chevrolet, kā arī apbrīnoju SAAB auto sniegto brauktprieku un esmu gandrīz visus paziņas pārvilcis vai nu uz saabiem vai amo autiņiem un pārvilcis nevis ar pierunāšanu, bet vnk iedodot kādam BMW 5 vai A6, A8, Passat utt īpašniekam uz brīvdienām aizbraukt kkur ar savu auto, un tādejādi papildus no tā ko uzzinu no klientiem arī iztestēju paziņu autosus un ikreiz nonācu pie slēdziena ka mans auto ir labāks. Vienīgie gadījumi kad nosvārstijos bija Nissan Murano un Infinity FX45 kā arī Range Rover Supercharge un S klases jaunais mersis maksimālajā exclusif kompletācijā.
Nē, kādēļ gan būtu jālec?! Man dzīvē viss ir labi!
tiiniz rakstīja: Ir pieejams šāds modelis, ja nu kādu interesē
5 ātrumi, melna, metālika, koka apdare, visi četri elektriskie logi, tikko veikta apkope un izieta TA.
Marka Volkswagen Passat
Izlaiduma gads: 2000
Motors: 2.8 benzīns
Ātrumkārba: Mehāniska 5 ātrumi
Nobraukums, km: 170 000
Krāsa: Melna metālika
Virsbūves tips: Universāls
Tehniskā apskate: 05.2009
Komplektācija:
Kruīza kontrole
Kondicionieris
Centrālā atslēga
Lūka
Stūres pastiprinātājs
Signalizācija
Stereo iekārta
ABS
El.logu pacēlāji
Sēdekļu apsilde
Spoguļu apsilde
El. spoguļi
Lietie diski
Gaisa spilveni
Miglas lukturi
Cena 4999 eiro.
[IMG]www.bildez.lv/... [/IMG]
[IMG]www.bildez.lv/... [/IMG]
[IMG]www.bildez.lv/... [/IMG]
[IMG]www.bildez.lv/... [/IMG]
Vienam klientam apjautāšos, viņš nesen meklēja auto meitai, varbūt ieinteresēs.
Ja offtop tad offtop. Parunāsim par labām mašīnām kuras ir savas naudas vērtas tāpat kā šis 5k eur vērtais Passat.
Labākais veids kā iegūldīt 80k eur, šim nu vācieši diskus tīra, tāpat kā amo diemžēl
Laikam tikai šim vēl leksus nav ticis klāt...
Lielisks dizains, vairāk nekā lielisks salons un tas viss par 40k eur
Jauka manta ja vajag nobraukt no asvalta, un tikai par 26k eur cienijamā komplektācijā
Bezceļu klasika...
Slapjais sapnis
Viens no labākajiem parketniekiem...
Ja gribās paskriet...
Jauks p\'\'arītis cilvēkiem kuriem galvenais ir izlēkt un pārējais ir po...
Rrrrrrrrrrrr...pa ilgiem laikiem atkal īsts Audi
Labākais kabriolets...
Forš muzons un pirmatklājējs...cienu par to, ka bija pirmie
Vnk glīti...
Īstiem bezceļiem un āgenskalna rajonam
Tāliem braucieniem...
Lai ko tur visi neteiktu, savas fukcijas pilda...bet tas patēriņš-7 km/l...
Labākais parketnieks kurš arī dubļos neapjūk...
Parketnieks kurš pārsteidz+ lielisks dizains...
Lielisks darba auto...
Mednieku un zvejnieku auto nr 1...
Sirdij ...
Dvēselei...
youtube.com/... ;feature=related
Brivdienām ar mīļoto...
Kad mociic uz laukiem jāaizved...
youtube.com/... ;feature=related
Kad biķernieki sauc noteikti E36 Huļiganku, bet nevaru neko labu atrast uz sitiena.
Nu tā apmērām, a viss pārējais tik kkādi kompromisi starp šiem...
Tas garais teksts man patika Tev patīk pārvadāt gaisu? Man pietiek ar telpu, kurā varu pats normāli ielīst Par to plāno ādu arī labs Kaut kā nav radies iespaids ka mana šrota āda vai brālēna A6 alkantara būtu baigi plāna vai sadurama, jā, āda ir slidīga, tas gan Par to, ka kaut kādos A6 vai A8 nevar sēdēt ar kājām špagatā, neapšaubu - visudkonsole iznieko to vietu
Par tiem skaistajiem saloniem arī piekrītu - kad paskatos, kāda miskaste ir, piemēram, vojāžera salons, tad brīnos, priekš kam cilvēki ar tādiem brauc [nu izņemot lielu ģimeņu tēvus un tamlīdzīgus subjektus ]
Un par VAG plīšanu - pie pastāvošās kapeikžmiegšanas kas cits maz var būt? Nav jau galu galā amūrikāņi, kuriem vai nu ir nemotori, vai motori, kuriem vispirms uz pedāļa spiedienu atsaucas zupas rādītājs Viens rads mocās ar B5 1.9 TDI passātu - nu var redzēt, ka kapeika tikusi kārtīgi žmiegta Tieši šī iemesla dēļ šitas passāts varētu būt labs - salīdzinoši liels benzīnnieks un nav gāzes iekārta
Tiek pārdots VW Passat 2.8 V6 30V