Piestrādas procesā, labākajā gadījumā, uzlabosies tikai pati šuves vieta, kur sabērtas šķembas.
Bet kāda suņa pēc "asfalta ielāpi" abpus šuvēm bija jātaisa augstāki, kā pārējais asfalts?
Piestrādas procesā, labākajā gadījumā, uzlabosies tikai pati šuves vieta, kur sabērtas šķembas.
Bet kāda suņa pēc "asfalta ielāpi" abpus šuvēm bija jātaisa augstāki, kā pārējais asfalts?
Mans ikriita marshruts...
Taa arii tie "guljoshie policisti" nav noveersti Nu nez, cerams, ka "piestraadaasies"
Visi Riigaa notiekoshie darbi ir zem RD satiksmes departamenta!
Satiksmes ministrijai ar Riigu nav nekaada sakara!!!
Bet man domāt, ka vienkaarshi asfaltu nebija, kur likt galvenais, lai nekjeras klaat otrai pusei...
Marchux rakstīja: Visi Riigaa notiekoshie darbi ir zem RD satiksmes departamenta!
Satiksmes ministrijai ar Riigu nav nekaada sakara!!!
Bet man domāt, ka vienkaarshi asfaltu nebija, kur likt galvenais, lai nekjeras klaat otrai pusei...
Otrai pusei neķersies klāt, vismaz ne šogad. Biju klāt sapulcē, kad SatDep izskatīja jautājumu par atļaujas izsniegšanu transporta ierobežošanai.
Normāls Range Rover ar pneimatisko piekari maksā ap 10 000 eiro.
Šuves būs kā nebijušas. Pārējās bedres arī.
Kā tad, saucas "lēkā vesels"
Master_D rakstīja: Normāls Range Rover ar pneimatisko piekari maksā ap 10 000 eiro.
Šuves būs kā nebijušas. Pārējās bedres arī.
Tagad pārsēžamies visi RR un tamlīdzīgajos "īstajos pilsētas autiņos" un piekāšam degvielas cenas, parkinga problēmas, ekoloģiju utt
Vot, vot !
Pirms pāris dienām braucu pa to "saremontēto" tiltu un lamājos !!! :@ ... Nu KĀ var tā "remontēt".. psc... varēja vēl salikt zīmes "30" un zīmi "Guļošo policistu darbības zona nākamos 200 m"
Nu varbūt nedaudz pārspīlēju, bet kad tās šuves mazliet "piestrādāsies"/izdangāsies būs vēl trakāk kā pirms tam !
Vai tiešām nevarēja uztaisīt vienā līmenī tās saremontētās vietas ? Vai tiešām viņiem nav asfaltruļļi, blietētāji utt ? Tak normālā valstī būtu vēl noslīpējuši to savienojuma vietu un piepūtuši ar bitumu vai ko tur lai mitrums klāt netiek, a nē te izkasa sadrupušo asfaltu, iekleksē vietā jaunu pļecku, pakaisa akmentiņus pa virsu ar domu, gan jau kaut cik pielips un pierullēsies no pāri braucošajām mašīnām.
.p.s. protams neesmu nekāds ceļu būves inženieris, bet nu civilizētās valstīs tie asfalta ielāpi ir smuki ieklāti tādā pašā līmenī utt. Gan ilgāk turās, gan nedauza cilvēkiem zobus laukā braucot pāri pār virsū uzlipinātu valni.
Vārdu sakot "sašutinājums" par nodokļu maksātāju izšķiesto naudu, sastrēgumos patērēto laiku un bezjēdzīgo remontu, kas nākošgad būs jāveic atkal.
Master_D rakstīja: Normāls Range Rover ar pneimatisko piekari maksā ap 10 000 eiro.
Šuves būs kā nebijušas. Pārējās bedres arī.
range nemaz nevajag pietiek ar citronu xm ...
Magistrs rakstīja: Ja kas, labākā piekare ir maybacham. Nejūt ne bedres, ne sliedes, ne lūku vākus.
ja kas-kā to zini? žurnāliņu lasīji jebšu iraid aizmugurējā dīvānā vizināts?
vakar ar izbraucu
ar kaadiem iepirkumu ratinjiem juus tur braucat vairaak vai mazaak ir ok...peec šejienes komentaariem es tur gaidiiju vismaz Mažino liinijas cieniigu ierakumus
Ideots rakstīja:
Ozz rakstīja:
vakar ar izbraucu
ar kaadiem iepirkumu ratinjiem juus tur braucat vairaak vai mazaak ir ok...peec šejienes komentaariem es tur gaidiiju vismaz Mažino liinijas cieniigu ierakumus
Ozz, visi nebrauc ar laulības gultām
un tavs teksts nav objektīvs- mēs visi maksājam naudu un sagaidam, ka ceļi remonti tiek veikti kvalitatīvi, bez jebkādām atrunām !!!!!
neesmu celjubuuves inzhenieris...bet- cik naacies noveerot, tad ja šuves ir uzliktas liidzeni, peec gada tur ir graavis nu tad tagad uzlikuši ar kaudzi...varbuut ka labi vien ir... tie tilti mums ir veci un luftee, deformeejas kustas, pie buuveeshanas nau bijis paredzeets ka pa vinjiem tik daudz brauks un staavees
iedomaajies, kaadus korķus izsauktu vienas tilta joslas remonts kaut kad pavasarii un rudenii, kad visi ir atpakalj no atvalinaajumiem un satiksmes intensitaate ir x reizes lielaaka....
labi tas nav, bet šitik histeeriski klaigaat kaa te- nav labs stils...
hz, es tur uz 70 gaaju paari, nekaapu aaraa šuves skatiities
Ozz rakstīja: hz, es tur uz 70 gaaju paari, nekaapu aaraa šuves skatiities
Uz 70-80 tur ir labākais ātrums, lai mazāk justu bedres. Vistrakāk ir uz 40-50, ar kādu ļoti bieži sanāk šķērsot to tiltu.
Sat Dep tomēr atbildēja uz epastu. Diemžēl vēstule ir skanēta, tāpec parkopēt visu tekstu nevaru un slinkums pārrakstīt
Īsumā:
Pagara rindkopa, kāpēc bija nepieciešamas remonts un kāpēc budžeta līdzekļu trūkuma dēl netika veikta pilna seguma atjaunošana.
Pēc nomatīva tāda un tāda jaunās mastikas šuvei esot jābūt 5mm augstāk kā vecajam segumam, jo transporta ietekmē tikšot nobraukts uzbērtais šķembu slānis.
Galvenais esot bijis remonts, lai šuves pildītu savu funkciju, tomēr arī līdzenumam esot nozīme. Šobrīd konstatētie nelīdenumi izzudīšot pēc 1-2 mēnešiem, kad tiks iebrauktas rises un šuves nosēdīsies. Tāpat, komisija izvērtēsot darbu kvalitātu un, ja būs atkāpes no normatīva, objekts ekspluatācija netikšot pieņemts.
Rises mūsu valstī laikam ir gluži normāla, ikdienišķa lieta, kura nav jālabo.....
jā, pēc viena diviem mēn. paliks līdzenas, tad - pēc viena diviem mēn. būs jau atkal uz iekšu, resp tāpat kā pirms pusgada bija...
Kādus 10 gadus atpakaļ Norvēģijā un Zviedrijā redzēju, ka uz autoceļiem ir labotas tikai tās vietas, kur rises. Nebija ne vainas. Un noteikti vairākreiz lētāk, nekā kāds cits remonta veids.
Satiksmes ministrs tak ar Norvēģiju laikam ja ne citādi, tad vismaz emocionāli saistīts, diez viņam šāds - lēts un materiālus ekonomējošs remonta veids nav ienācis prātā?
--------------
Un - cik beigu beigās izmaksāja šis te šuvju remonts, vai šitā s**a darba izmaksas ir kkur publiskotas?
70k Ls esot maksājis www.tvnet.lv/...
Dirsā darbs un materiāli. Nepatīk kvalitāte, ejiet attiecīgajās iestādēs strādāt. Neviens tur nav ieinteresēts kvalitatīvā remontā, nevarēs ik pēc gada atkal remontēt un naudu saņemt.
Tiem pidariem jobanajiem, kas tos darbus pieņem novēlu no vienas minimālās algas dzīvot.
Deglava tilta remonts
Gan jau ka daudzi autobraucēji pamanīja, ka pāris nedēļas tika labotas salaiduma šuves uz Deglava tilta centra virzienā.
Šobrīd darbi izskatās pabeigti, bet par darba kvalitāti negribētos piekrist. Ja labajā joslā, kur šuves bija "dziļākas", kaut kādus uzlabojumus, labi padomājot, var saskatīt, tad kreisā josla ir palikusi nelīdzenāka, kā pirms remonta.
Varbūt kāds zin, kas īsti bija darbu pasūtītājs - RD Satiksmes departaments, Satiksmes ministrija vai vēl kāds cits? Gribētos uzdot kādu jautājumu tam, kurš parakstījis pieņemšanas-nodošanas aktu...