Džipveidīgais nav drošāks vienmēr un visur. Tas ir baigi individuāli jāskatās:
1) priekšējā piekare (neatkarīgā, tilts). Bija vēl nesen testi ar LR Discovery, kur frontālā crash tilts ienāca salonā, jo konstrukcija ir tāda kāda tā ir...
2) aļņa tests dēļ augstā smaguma centra un piekares gājiena...
3) nogalina nevis ātrums, bet strauja apstāšanās. Daudzi džipveidīgie nelokās dzelžu ziņā, līdz ar to pārslodzes organismam ir proporcionāli lielākas nekā tajā pašā getz ieliekot kokā.
Viss ir relatīvs. Lai gan arī es ģimenei izvēlētos normāla izmēra SUV.
garuda rakstīja: Džipveidīgais nav drošāks vienmēr un visur. Tas ir baigi individuāli jāskatās:
1) priekšējā piekare (neatkarīgā, tilts). Bija vēl nesen testi ar LR Discovery, kur frontālā crash tilts ienāca salonā, jo konstrukcija ir tāda kāda tā ir...
2) aļņa tests dēļ augstā smaguma centra un piekares gājiena...
3) nogalina nevis ātrums, bet strauja apstāšanās. Daudzi džipveidīgie nelokās dzelžu ziņā, līdz ar to pārslodzes organismam ir proporcionāli lielākas nekā tajā pašā getz ieliekot kokā.
Viss ir relatīvs. Lai gan arī es ģimenei izvēlētos normāla izmēra SUV.
Visa drošība ispaužās tajā apstāklī, ka džipveidīgajam nav jālocās, jo saskrienoties ar vieglo viņš lielākoties trāpa tikai mīkstajiem dzelžiem un neskar stingrības konstrukcijas, aizbrauc līdz pakaļējam sēdeklim un viss, bet vieglais nolīdzināts! Rezultāts parasti atkarīgs no tā cik vieglajā ir vietas un cik to mīksto dzelžu ir džipam ceļā,. Piemēram Dodge Durango saskrienoties ar korsu pārbrauca viņai pāri, apmetās un VISS, korsas salonā bij viens cilvis kurš izdzīvoja, bet smagi satraumējās, Durango daži zilumi un izbīlis(jo bija sprādzējušies), bet līdzīgā gadijumā Hailux vs A8 neskatoties uz lielāku sadursmes ātrumu A8 īpašnieks tik smadzeņu satricinājumu dabuja jo nebija piesējies
Bet ja tads msh šrots parlust uz pusem un ielido preteja braukšanas josla tad tads džips var glabt dzivibu.ņemot vera ka latvija parsvara ir bezceļi tad latvijai džips ir gana piemerots
batka rakstīja: Bet ja tads msh šrots parlust uz pusem un ielido preteja braukšanas josla tad tads džips var glabt dzivibu.ņemot vera ka latvija parsvara ir bezceļi tad latvijai džips ir gana piemerots
+1
Bet tu kļūdies domādams, ka MSH audi ir stipri nedrošāks par jarisu, jago, getz utt, reālās dzīves situācijas ar nepatīkamu regularitāti pierāda, ka itin bieži piemēram cigāra vadītājs pēc kraša ir labāk saglabājies nekā piemēram pandas vadītājs.
batka rakstīja: Bet ja tads msh šrots parlust uz pusem un ielido preteja braukšanas josla tad tads džips var glabt dzivibu.ņemot vera ka latvija parsvara ir bezceļi tad latvijai džips ir gana piemerots
Tas ja tu jau sen savu žiķeli piedarbini un bremzē ar kājām, nenozīmē, ka visiem tā ir
Un tu maz zini, kas ir bezceļi? Tie parketnieku pircēji, kas nav grēgeri, pārsvarā ir pārmīzuši par ceļu stāvokli, par kuriem jami nemaz nebrauc
Greger, a kas būtu, ja tas durango ielidotu betona sienā?
batka rakstīja: Bet ja tads msh šrots parlust uz pusem un ielido preteja braukšanas josla tad tads džips var glabt dzivibu.ņemot vera ka latvija parsvara ir bezceļi tad latvijai džips ir gana piemerots
Tas ja tu jau sen savu žiķeli piedarbini un bremzē ar kājām, nenozīmē, ka visiem tā ir
Un tu maz zini, kas ir bezceļi? Tie parketnieku pircēji, kas nav grēgeri, pārsvarā ir pārmīzuši par ceļu stāvokli, par kuriem jami nemaz nebrauc
Greger, a kas būtu, ja tas durango ielidotu betona sienā?
batka rakstīja: Bet ja tads msh šrots parlust uz pusem un ielido preteja braukšanas josla tad tads džips var glabt dzivibu.ņemot vera ka latvija parsvara ir bezceļi tad latvijai džips ir gana piemerots
Tas ja tu jau sen savu žiķeli piedarbini un bremzē ar kājām, nenozīmē, ka visiem tā ir
Un tu maz zini, kas ir bezceļi? Tie parketnieku pircēji, kas nav grēgeri, pārsvarā ir pārmīzuši par ceļu stāvokli, par kuriem jami nemaz nebrauc
Greger, a kas būtu, ja tas durango ielidotu betona sienā?
Pistec būtu protams, jo viņš starp džipiem viņš ir viens no nedrošākajiem, bet saki kas būtu ar tavu audi ja tu iesiptu betona sienā...vai ar jazzz, vai jaris... Un cik tad bieži cilvēki brauc sienā, parasti ir koki vai citi auto un šajā gadījumā durango būs ok, bet protams vēl vairāk ok būs liels un smags vieglais auto jo atkrīt augstā smaguma centra radītās problēmas
Nesaprotu kas te daļai ir pret džipiem??? Skauž vai??? Kopš esmu to iegādājies jūtos zaudējis tikai vienā lietā, vieglais bija dinamiskāks, bet baudīt mūsu bezceļus džipā ir daudz labāk, ok zupu rij biš vairāk, bet ja ņem vērā, ka iepriekšējais bija A8 4,2L, tad tāpat esmu ieguvējs
Pa retam izbraucu ar sievas auto (vieglo) un šausmās saķeru galvu, cik izjūt mūsu labos ceļus, džipā ir daudz komfortablāk, kā arī vietas vairāk, ērtāk ar sīkajiem sakāpt utt., protams viņš izmaksā vairāk, bet ja var atļauties, noteikti par!
Ir īpašumā arī vairāki busi, tai skaitā T5 Multivani, ir ok, bet pilsētā tomēr nav ērti ar viņiem un pietrūkst dinamikas.
Tad jau sanāk, ka cilvēks var atļauties nopirkt kaut ko labu - viņš uzreiz ir krāna staipītājs??? Nu negribas man braukt ar golfu!
It is known in some countries as an "off-road vehicle" or "four-wheel drive", often abbreviated to "4WD" or "4x4", pronounced "four-by-four". However, not all SUVs have four-wheel drive capabilities. Conversely, not all 4WD passenger vehicles are SUVs. Off-road vehicles are a very different class of vehicles, being vehicles primarily built for off-road use. Although some SUVs have off-road capabilities, this is often a secondary role and they often do not have the ability to switch between 2WD, 4WD high gearing and 4WD low gearing. While automakers frequently tout a particular SUV's off-road prowess with advertising and naming, the daily use of SUVs is largely paved roads and urban areas.
Initially extremely popular in the late 1990s and early 2000s, the SUV's popularity has since declined, due to criticism regarding excessive gasoline consumption, pollution, cost, and poor safety. Due to high oil prices and a declining economy since the mid-2000s, manufacturers have responded to buyers' complaints. The traditional truck-based SUV is gradually being supplanted by a new vehicle type, the crossover SUV, which uses an car platform for lighter weight and better fuel efficiency, but is no longer designed or recommended by the manufacturer for off-road usage or towing.
The crossover combines, in highly variable degrees, the design features such as tall interior packaging, high H-point seating, high ground-clearance, or all-wheel-drive capability of the SUV — with design features from an automobile platform such as car-like handling, ride, or economy. A crossover also uses a car's unibody or monocoque construction while forgoing the body on frame construction in use on most SUVs. CUVs typically are designed for only light off-road capability, if at all.
Nebiju pat piefiksējis, ka ir kašteles - pusdžipi un vienkārši kašteles
Motorolers rakstīja: Nesaprotu kas te daļai ir pret džipiem??? Skauž vai??? Kopš esmu to iegādājies jūtos zaudējis tikai vienā lietā, vieglais bija dinamiskāks, bet baudīt mūsu bezceļus džipā ir daudz labāk, ok zupu rij biš vairāk, bet ja ņem vērā, ka iepriekšējais bija A8 4,2L, tad tāpat esmu ieguvējs
Pa retam izbraucu ar sievas auto (vieglo) un šausmās saķeru galvu, cik izjūt mūsu labos ceļus, džipā ir daudz komfortablāk, kā arī vietas vairāk, ērtāk ar sīkajiem sakāpt utt., protams viņš izmaksā vairāk, bet ja var atļauties, noteikti par!
Ir īpašumā arī vairāki busi, tai skaitā T5 Multivani, ir ok, bet pilsētā tomēr nav ērti ar viņiem un pietrūkst dinamikas.
Tad jau sanāk, ka cilvēks var atļauties nopirkt kaut ko labu - viņš uzreiz ir krāna staipītājs??? Nu negribas man braukt ar golfu!
neskauž!
gregers jau atbildēja uz tavu jautājumu. sadursmes gadījumā, tu manu auto vienkārši izšķaidīsi. kaut arī man ir diezgan liels auto, tavs džips būs krietni augstāks un vienalga vai no priekšas vai sāniem trāpīsies, tas iebrauks "skaisti" mīkstajās daļās un saspiedīs mani
Pret džipistiem kā tādiem man nekas nav kā arī pret dārgām mašīnām, jo arī pats gan sieva braucam tieši ar tādu auto kādu vēlamies, bet parketniekus tomēr ne sevišķi cienu-bīstams kā džips, bet īpašniekam no džipiskajām funkcijām izņemot augsto sēdvietu neko nesniedz.
Ja tas ir džips tad kādēļ piemēram Chrysler Grand Vojager AWD neskaitās džips??!!! Jerim tak klīrens tāds pats, vietas vairāk, arī pa nelieliem dubļiem var pabraukt utt! Q7 ir liels lecīgs buss un nekas vairāk! Patrols, Range Rovers, land Rovers un viņiem līdzīgie ir džipi.
Jeep Cherokee 4x2 - tas ir vai nav "džips", nelienot apakšā vizuāli neatšķiras no klasiskās 4x4 versijas, bet bezceļā nav ko īsti meklēt. Tāpat ir redzēti arī SUV paskata auto bez visu riteņu piedziņas, piemēram, lexus rx... sērijas eksemplāri.
Motorolers rakstīja: Nesaprotu kas te daļai ir pret džipiem??? Skauž vai??? Kopš esmu to iegādājies jūtos zaudējis tikai vienā lietā, vieglais bija dinamiskāks, bet baudīt mūsu bezceļus džipā ir daudz labāk, ok zupu rij biš vairāk, bet ja ņem vērā, ka iepriekšējais bija A8 4,2L, tad tāpat esmu ieguvējs
Pa retam izbraucu ar sievas auto (vieglo) un šausmās saķeru galvu, cik izjūt mūsu labos ceļus, džipā ir daudz komfortablāk, kā arī vietas vairāk, ērtāk ar sīkajiem sakāpt utt., protams viņš izmaksā vairāk, bet ja var atļauties, noteikti par!
Ir īpašumā arī vairāki busi, tai skaitā T5 Multivani, ir ok, bet pilsētā tomēr nav ērti ar viņiem un pietrūkst dinamikas.
Tad jau sanāk, ka cilvēks var atļauties nopirkt kaut ko labu - viņš uzreiz ir krāna staipītājs??? Nu negribas man braukt ar golfu!
neskauž!
gregers jau atbildēja uz tavu jautājumu. sadursmes gadījumā, tu manu auto vienkārši izšķaidīsi. kaut arī man ir diezgan liels auto, tavs džips būs krietni augstāks un vienalga vai no priekšas vai sāniem trāpīsies, tas iebrauks "skaisti" mīkstajās daļās un saspiedīs mani
Tad jau KAMAZi ar likumu jāaizliedz, tie vienkārši pārbrauks pāri...kaut atkal es jūtos mazliet drošāk par savu ģimeni un trakie bembisti mazliet raustās
Pardod Audi A6q