Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Pērku Passat B3

richi Reģ.: 21.06.2002

Tātad vēlos iegādāties VW passat 1988-1993g., 1.8 inžektoru. Universāli. maksāju 300-500Ls, ja auto ir ar strādājošu kondicionieri... var vēl piemest.

Dīzeļus nepiedāvāt.

Gāze gan var būt kā pluss.

Rūsekļus un virsbūves dafektus nepiedāvāt.

Visādus gaudotājus ierosinu vienreiz paskatīties objektīvi uz saviem auto un pajautāt sev - es par viņu maksātu vairāk vai tomēr paņemtu 2000 gada auto kakraz pirmajai iemaksai pietiktu?

 
1 2 3 4
nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Vai tev tiēšām šķiet, ka 15-20 gadus vecs Passat būs bez korozijas pazīmēm?

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja: Vai tev tiēšām šķiet, ka 15-20 gadus vecs Passat būs bez korozijas pazīmēm?

Pazimes jau vel nav nekas traks

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

nu es gan nezinu, kurš loģiski domaajošs cilveeks pa 300 ls muusdienaas atdos Labu, Neruuseejušu pasaatu, turklaat veel ar pilnu gaazbalonu utt

gan jau ka samekleet var, bet ne pa 300 un ne šodien...

richi Reģ.: 21.06.2002
0 0 Atbildēt

batka rakstīja:

nomiks rakstīja: Vai tev tiēšām šķiet, ka 15-20 gadus vecs Passat būs bez korozijas pazīmēm?

Pazimes jau vel nav nekas traks

Tieši tā, bet kad pa virsbūves redzamo daļu var atrast veselu kvadrātmetru rūsas - tas nozīmē tikai vienu grīdai ar nav palicis daudz.

Un esmu paskatijies kādi viņi ir ja nav sisti un taisiti pie ģjaģjas vasjas tad ir ok nerusē viņi nemaz tik traki. cinkots tur daudz kas.

ir ok.

Vienīgais tirgū ir ļoti daudz labu dīzeļu kuri ir lētāki par benzīnniekiem.

A benzinnieku pieklājīgu ir pamaz.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

A kas ir pret diizeljiem

un kaapeec tieši pasrāķis

richi Reģ.: 21.06.2002
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: nu es gan nezinu, kurš loģiski domaajošs cilveeks pa 300 ls muusdienaas atdos Labu, Neruuseejušu pasaatu, turklaat veel ar pilnu gaazbalonu utt

gan jau ka samekleet var, bet ne pa 300 un ne šodien...

Loģiski a kur visi tie kas jaunas mašīnas sapirkušies liek tos vecos a? Un nevajag ka visi nepērk tos jaunos. Es braucu ar 84 gada auto un man jau pat štrunta RTU studentelis rados braukā ar 98 gada mazdu.

Nu pastāvēs aiz šķūnīša gadiņu ss.lv pa kādu štuku un tālāk? Ne zvana ne intereses... cena uz leju vai pūst tik tālāk tas "ūber krutais pasāts " Ilgi ja prāts ir tā nebūs.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

šito sūdu īpašnieki viņus tur

es nez kas tā ir par sūdu mednieka mentalitāti, bet ienāk prātā ka savu veco mēslu atdos tik pa xxx naudām un ne lasi mazāk. pēc pāris gadiem tam ir tolmeta vērtība un arī tad nevar aizvākt.

STALINS Reģ.: 12.11.2003
0 0 Atbildēt

mazs labojums- cinkots tur nebija nekas, vienk. metāla kataforēze un kvalitatīva krāsošana. Ja nav līkroču labots, tad rūsē ļoti maz, esmu redzējis daudz vecos pasātus, kam rūsa ar lupu jāmeklē. Vājā vieta ir aizmugures vāks.

Tajā cenu amplitūdā gan atrast labu būs grūti.

richi Reģ.: 21.06.2002
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: A kas ir pret diizeljiem

un kaapeec tieši pasrāķis

Apsties DD cenu statiķi un salīdzini sprauslu cenu benzinniekam un dizelim sapratīsi.

Tapēc ka liels un maz rij + remonti limonāde.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

richi rakstīja:

Ozz rakstīja: nu es gan nezinu, kurš loģiski domaajošs cilveeks pa 300 ls muusdienaas atdos Labu, Neruuseejušu pasaatu, turklaat veel ar pilnu gaazbalonu utt

gan jau ka samekleet var, bet ne pa 300 un ne šodien...

Loģiski a kur visi tie kas jaunas mašīnas sapirkušies liek tos vecos a? Un nevajag ka visi nepērk tos jaunos. Es braucu ar 84 gada auto un man jau pat štrunta RTU studentelis rados braukā ar 98 gada mazdu.

Nu pastāvēs aiz šķūnīša gadiņu ss.lv pa kādu štuku un tālāk? Ne zvana ne intereses... cena uz leju vai pūst tik tālāk tas "ūber krutais pasāts " Ilgi ja prāts ir tā nebūs.

nu lai tak brauc, ja var pabraukt...

tikai baidos, ka jau labu laiku neviens taas jaunaas masiinas taa ljoti nepeerk, aiz tam ka "kriize"utt un vienai daļai beidzot ir pielecis, ka to naudu var kkur citur izlietot, nevis pirkt jaunu masiinu aiz neko dariit.

STALINS Reģ.: 12.11.2003
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: šito sūdu īpašnieki viņus tur

es nez kas tā ir par sūdu mednieka mentalitāti, bet ienāk prātā ka savu veco mēslu atdos tik pa xxx naudām un ne lasi mazāk. pēc pāris gadiem tam ir tolmeta vērtība un arī tad nevar aizvākt.

Tāpēc, ka jauns getz ir sūdīgāks pilnīgi visos parametros par nenojātu B3 pasātu.

Ir cilvēki, ka sskaita naudu, nevis tic reklāmām.

richi Reģ.: 21.06.2002
0 0 Atbildēt

STALINS rakstīja: mazs labojums- cinkots tur nebija nekas, vienk. metāla kataforēze un kvalitatīva krāsošana. Ja nav līkroču labots, tad rūsē ļoti maz, esmu redzējis daudz vecos pasātus, kam rūsa ar lupu jāmeklē. Vājā vieta ir aizmugures vāks.

Tajā cenu amplitūdā gan atrast labu būs grūti.

Neesmu drošs tāpēc nestrīdēšos, bet bez krāsas metāls nesāk rūset kā parasti.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

richi rakstīja:

Ozz rakstīja: A kas ir pret diizeljiem

un kaapeec tieši pasrāķis

Apsties DD cenu statiķi un salīdzini sprauslu cenu benzinniekam un dizelim sapratīsi.

Tapēc ka liels un maz rij + remonti limonāde.

toties remonti katru nedeeljas nogali...

fudelis...

tas 1.9 tdi noknaabaas max 8 litri pa pilseetu ziemaa, bet benziins aizies visi 12 litri...

panjem kalkulatoru un pareekjini...

tagad tieši uz panikas vilnja var no kaada meediju sabiedeeta onkas izkraapt labu diizeliiti...

nu samainiisi taas sprauslas, suuknim remkomplekts, un miers uz 100 štukaam...galvenais lai bloks nav aaraa metams

richi Reģ.: 21.06.2002
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja:

richi rakstīja:

Ozz rakstīja: nu es gan nezinu, kurš loģiski domaajošs cilveeks pa 300 ls muusdienaas atdos Labu, Neruuseejušu pasaatu, turklaat veel ar pilnu gaazbalonu utt

gan jau ka samekleet var, bet ne pa 300 un ne šodien...

Loģiski a kur visi tie kas jaunas mašīnas sapirkušies liek tos vecos a? Un nevajag ka visi nepērk tos jaunos. Es braucu ar 84 gada auto un man jau pat štrunta RTU studentelis rados braukā ar 98 gada mazdu.

Nu pastāvēs aiz šķūnīša gadiņu ss.lv pa kādu štuku un tālāk? Ne zvana ne intereses... cena uz leju vai pūst tik tālāk tas "ūber krutais pasāts " Ilgi ja prāts ir tā nebūs.

nu lai tak brauc, ja var pabraukt...

tikai baidos, ka jau labu laiku neviens taas jaunaas masiinas taa ljoti nepeerk, aiz tam ka "kriize"utt un vienai daļai beidzot ir pielecis, ka to naudu var kkur citur izlietot, nevis pirkt jaunu masiinu aiz neko dariit.

Tikai cic... savādāk atkal veciem lūžņiem sacels kosmosa cenas.

Man tas ir aizgājis jau sen. labāk es forši dzīvoju un braucu ar vecu luzni nekā ar jaunu un benžam skaitu santimus.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

es nu gan Tavaa vietaa uz pasraakji neskatiitos....

richi Reģ.: 21.06.2002
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja:

richi rakstīja:

Ozz rakstīja: A kas ir pret diizeljiem

un kaapeec tieši pasrāķis

Apsties DD cenu statiķi un salīdzini sprauslu cenu benzinniekam un dizelim sapratīsi.

Tapēc ka liels un maz rij + remonti limonāde.

toties remonti katru nedeeljas nogali...

fudelis...

tas 1.9 tdi noknaabaas max 8 litri pa pilseetu ziemaa, bet benziins aizies visi 12 litri...

panjem kalkulatoru un pareekjini...

tagad tieši uz panikas vilnja var no kaada meediju sabiedeeta onkas izkraapt labu diizeliiti...

nu samainiisi taas sprauslas, suuknim remkomplekts, un miers uz 100 štukaam...galvenais lai bloks nav aaraa metams

Tu tik vienu neparekinaji ... 7 max soljaras un 10 benžas pa pilsetu... tobiš 12 gāzes

Gazes iekarta man ir

ziemā būs tā ...

95 1ls

DD 1.2Ls

GG 0.6Ls ...

vo i skaiti

richi Reģ.: 21.06.2002
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: es nu gan Tavaa vietaa uz pasraakji neskatiitos....

Es uz viņu ar neskatīšos es pārvietošu pakaļu.

Mersis man jau ir uz ko skatīties stāv pie mājas ...katru dienu skatos ku smuks...20l gg, galvas blive jamaina, atsperes jamaina, amisi hidrauliskie jamaina.... bet smmuks!

STALINS Reģ.: 12.11.2003
0 0 Atbildēt
Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

pasraakjim taapat kaa audii ir liels daudzums visaadu plastmasu motortelpaa, kuras ap šo laiku buus galiigi sapuvusas...detaljas leetas a Tu panjem to uuberleeto detalju vienaa rokaa un saliidzini ar pusliidz origjinaalo...pienjemu ka taa jaunaa ne vienmeer buus labaaka par jau nonjemto...tik daudz visaadas leetaas kjiinas kaa fofaageniem laikam veel tikai fordiem ir...

gaazi 12 Tu nedabuusi, iipasi ziemaa (njem veeraa, ka benziinu arii vajadzees, ja starteesi zem 0 graadiem ar gaazi, tad membraanas aatri vien atnjirgsies...

nosipiisies taapat kaa ar mersi...ja masiina grib mirt, nevajag pretoties

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

Nu man te ir viens Pasātiņš 92 gada, pikaps, 1,8 mono, ar itāļu gāzes strādājošu iekārtu ( rezerves riteņa vieta ) pelēkā krāsā, lūka ir elektriskā ( nu kondiškas vietā ), normāls stāvoklis, T.A līdz nākamgada pavasarim, vizuāli, nu tā, ne visai, bet rūsas praktiski naf....

bet nu gribu ne mazāk kā 600 lašus.....

STALINS Reģ.: 12.11.2003
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: pasraakjim taapat kaa audii ir liels daudzums visaadu plastmasu motortelpaa, kuras ap šo laiku buus galiigi sapuvusas...detaljas leetas a Tu panjem to uuberleeto detalju vienaa rokaa un saliidzini ar pusliidz origjinaalo...pienjemu ka taa jaunaa ne vienmeer buus labaaka par jau nonjemto...tik daudz visaadas leetaas kjiinas kaa fofaageniem laikam veel tikai fordiem ir...

gaazi 12 Tu nedabuusi, iipasi ziemaa (njem veeraa, ka benziinu arii vajadzees, ja starteesi zem 0 graadiem ar gaazi, tad membraanas aatri vien atnjirgsies...

nosipiisies taapat kaa ar mersi...ja masiina grib mirt, nevajag pretoties

Par rez. daļām taisnība, pilni plaukti ar sū. par gāzi nepiekritīšu, man diezgan intensīvi lietoja trīs VW, viens no tiem ar 1,8 monošprici un gāzi- vairāk par 11 nav, vidējais ap 10 gāzees sanāk.(ar bendžu mazliet virs

Vienīgās plastmasas, kas zem kapota lūzt ir dzesēšanas sistēmas savienojumi.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

2 stalins...

aha....

bet katru reizi kad taads patruboks izpildaas tu esi garanteeti palicis uz ceļa...

durvju ručkas luuzt, plastmasas visaadi suudinji luust utt....

no santimjaašanas viedoklja manupraat labaaks tomeer ir volvo 700-900 seerijas...

tiem aftermaarketa detaljas vismaz ir sameeraa kvalitaatee un gribeedams uz paardosanu nevari uzlikt kaut kaadu absoluuto suudu, kas pašizniicinaas peec paaris dienaam

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: 2 stalins...

no santimjaašanas viedoklja manupraat labaaks tomeer ir volvo 700-900 seerijas...

neesi galvu Volvo durvīs iespiedis

Es te intensīvu ekspluatēju Opeli Vectru un Pasrātu jau vairākus gadus....

da ne ar ko, ne ar ko citu, ar kuru var puslīdz cilvēcīgi pārvietototies, un tajā vēll kaut ko iekrāmēt, nevar iesipt santīmu trāpīgāk kā ar šamiem abiem....

un arī volviķis 740 man ir bijis, nu tad varu painformēt, kad braucot ar tādu, tāda Pasāta eksplutācijas izdevumus var mierīgi pareizināt vismaz reiz trīss.......

STALINS Reģ.: 12.11.2003
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: 2 stalins...

aha....

bet katru reizi kad taads patruboks izpildaas tu esi garanteeti palicis uz ceļa...

durvju ručkas luuzt, plastmasas visaadi suudinji luust utt....

no santimjaašanas viedoklja manupraat labaaks tomeer ir volvo 700-900 seerijas...

tiem aftermaarketa detaljas vismaz ir sameeraa kvalitaatee un gribeedams uz paardosanu nevari uzlikt kaut kaadu absoluuto suudu, kas pašizniicinaas peec paaris dienaam

he, he ,tikko tika iegādāts viens 940 ja būs pozitīva pieredze, ņemšu vēl vienu universāli, jo konstrukcija tam auto izskatās laba- ļoti vienkārša un pamatīga, tur tiešām ar passātu nav ko salīdzināt.

Vienīgi- kas būs ar elektrogļukiem?

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Peec idejas nav kam gļukot...

tas pats BOSCH vien ir (ja vien neesi dzimis zem nelaimiigas zvaigznes un iepircis Rex-Regina) autinju...

turbodiizelim man panelis gļukoja, bet uz masiinas darbiibu nekaadu seku nebija...

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti