Vai ir vērts pirkt 2002.-2003. gada A6?

mihails Reģ.: 19.10.2008

Man kopumā patīk A6, domāju pirkt ar automātu benzīna 3.0 ar priekšpiedziņu, vienīgi esmu dzirdējis par problēmām, kas gadās ar multitronic kārbām. Vai tiešām ir tik bēdīgi, vai arī tas atkarīgs no konkrēta auto, un diagnostikā pirms pirkšanas man varēs pateikt, vai šī problēma skars to auto. Auto plānoju ekspluatēt 4-5 gadus, un negribu kādā reizē samaksāt 1000-3000 Ls pār kārbas remontu vai aizvietošanu. Vai jūs ieteiksiet pirkt šo auto, vai arī labāk izvēlēties cita gada A6, quattro ar tiptronic vai vispār kāda cita ražotāja auto?

 
1 2 3 4
msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pērkot muļķutroniku, noliec cik tur tās štukas varbūtējai kārbas maiņai Vai pērc tiptroniku

mihails Reģ.: 19.10.2008
0 0 Atbildēt

Un quattro tiptronikiem problēmas dargākas par 500 Ls gadās daudz retāk?

reklama.lv/... redzams, ka 3.0 quattro patēriņš pa pilsētu 16 (atšķirībā no 14 priekšpiedziņas 3.0 ar multitroniku). 2.4 nav īpaši mazāks (15.2). 1.8 vai dīzeli noteikti negribu.

Vai arī ieteiksiet skatīties uz citu ražotāju produkciju?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tiptroniks ir +/- parasts tomāts, ja kauts, var nosprāgt , bet to var remontēt, atšķirībā no muļķutronika, kuram ir resurss ~200k, pēc tam maiņa...

P.S. Ko tomātam zem 500 ls izņemot eļļas maiņu un paša tomāta maiņu [darbs] var izdarīt?

A6 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

mihails rakstīja: Man kopumā patīk A6, domāju pirkt ar automātu benzīna 3.0 ar priekšpiedziņu, vienīgi esmu dzirdējis par problēmām, kas gadās ar multitronic kārbām. Vai tiešām ir tik bēdīgi, vai arī tas atkarīgs no konkrēta auto, un diagnostikā pirms pirkšanas man varēs pateikt, vai šī problēma skars to auto. Auto plānoju ekspluatēt 4-5 gadus, un negribu kādā reizē samaksāt 1000-3000 Ls pār kārbas remontu vai aizvietošanu. Vai jūs ieteiksiet pirkt šo auto, vai arī labāk izvēlēties cita gada A6, quattro ar tiptronic vai vispār kāda cita ražotāja auto?

Kopumā man, kā A6 īpašniekam ar pieredzi visu līdz šim ražoto A6 modeļu ekspluatācijā izvēle liekas laba. Ar dažiem bet:

1. Multitronic ir piņķerīga padarīšana - labāk izvēlies tiptronic,

2. 3,0 benzīns ar priekšpiedziņu - es pat nezinu vai tāds ir, šķiet visi ir quattro, gadījumā, ja tomēr kļūdos, iesaku quattro, lielāka stabilitāte un drošība, patīkamāka gaita, pie tam dzinējs ir pa lielu priekš divu riteņu piedziņas manuprāt. Ja gribi priekšpiedziņu ņem 1,8 T.

3. Noteikti nevajag 2,5 tdi, jo 4 gadu laikā problēmas radīsies pat ja maz brauksi, jo nekad nezini kas to auto braucis iepriekš.

4. Varbūt tomēr iespringt un nopirkt nākošā modeļa A6? Tad ideāls variants ir 3,2 FSI Quattro.

Katrā ziņā A6 ir lielisks un kvalitatīvs auto, jā nav lēts ekspluatācijā, bet kura gan šīs klases mašīna ir lēta remontā?

Protams te būs daudz visādu "gudrinieku" kas sauks detaļu cenas, šausmināsies par elektronikas problēmām utt, taču pa lielai daļai tie ir golfu un vectru īpašnieki, jeb arī A6 īpašnieki, kas nevar atļauties uzturēt to. Jebkurā gadījumā 50% veiksmes ir auto izcelsme, un tas kādu attieksmi auto ir peidzīvojis no iepriekšējā saimnieka

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

var izjaukt un salikt atpakaļ

gonzalless Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Varu piedaavaat savu A6, 2.8quattro, Tiptronic (aatrumi arii uz stuures sleedzas) tiesa tik 1999.gada. Par paterinju piekriitu, pa pilsetu ap 15litriem, remonti nav Golfa izmaksu apmeeros, bet A6 komforts un kvalitaate atsver visas izmaksas. P.S. Paardodu taapec, ka gribaas SUV.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

gonzalless rakstīja: Varu piedaavaat savu A6, 2.8quattro, Tiptronic (aatrumi arii uz stuures sleedzas) tiesa tik 1999.gada. Par paterinju piekriitu, pa pilsetu ap 15litriem, remonti nav Golfa izmaksu apmeeros, bet A6 komforts un kvalitaate atsver visas izmaksas. P.S. Paardodu taapec, ka gribaas SUV.

Laikam jau tomēr ir starpība, vai mašīnai 6 vai 10 gadi!

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ech nesaprotu cilvēksu kas grib prikt A6, BMW-5series - MB utml. un jautā vai apkopes izmaksas nav baigi dārgās. NU ja tev tā ir problēma nu pērc jaunu Golfu, vai kādu citu mazāku auto ar pilnu faršu un nečīksti. Nu nedrīkst cilvēks pirkt auto kura uzturēšana nav viņam pa kabatai !!!!

P.S. braucu ar savu Avensi un PH, nu izlieku gadā moš kādus 500 - 700 Ls par servisu - un kas par to, auto iet, nekad nav apstājies pusceļā, lai arī ir bijušī nopietni elektronikas gļuki utt. Un kādas ir tās pārējās figņas un fīčas pie vienas vietas - nu neesmu izaudzis līdz A6, nu tad aºī neizliekos baigi kruts.

gonzalless Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja:

gonzalless rakstīja: Varu piedaavaat savu A6, 2.8quattro, Tiptronic (aatrumi arii uz stuures sleedzas) tiesa tik 1999.gada. Par paterinju piekriitu, pa pilsetu ap 15litriem, remonti nav Golfa izmaksu apmeeros, bet A6 komforts un kvalitaate atsver visas izmaksas. P.S. Paardodu taapec, ka gribaas SUV.

Laikam jau tomēr ir starpība, vai mašīnai 6 vai 10 gadi!

*******************************************************Laikam esi no tiem ,kas auto perkot skataas tikai uz odometru un izlaiduma gadu

senuks Reģ.: 02.02.2006
0 0 Atbildēt

Vienozīmīgi ir vērts-iztērēsi pietiekoši daudz naudas pērkot, uzturēšanā arī varēsi atnaudoties, pēc cik tur gadiem būsi patīkami pārsteigts par vērtības kritumu. Pērc un izbaudi braukšanas priekus.

Sunis Reģ.: 01.03.2002
0 0 Atbildēt

senuks rakstīja: Vienozīmīgi ir vērts-iztērēsi pietiekoši daudz naudas pērkot, uzturēšanā arī varēsi atnaudoties, pēc cik tur gadiem būsi patīkami pārsteigts par vērtības kritumu. Pērc un izbaudi braukšanas priekus.

Šobrīd ir labi laiki, jo var dabūt auto pa labām cenām, tā sacīt uz citu nelaimes rēķina. Tā kā pērkot lieli izdevumi nebūs, vismaz salīdzinot ar laiku kādus divus gadus atpakaļ.

LyNx8 Reģ.: 21.01.2003
0 0 Atbildēt

Piezvani, pakonsultējies ar zemāk norādīto kungu. Šamējais autiņos plus mīnus orientējas, bet būtiskākais, ka viņš Tev konkrēto aparātu arī atradīs un piegādās. Viņs nav klasiskais treilerists - vīrs ar bik lielāku pieredzi un tiešākiem kontaktiem, ja vajag. Man patika, ka pie viņa nav jādomā, ko, kur, kad, kā...

Andrejs Rihters

Mob.: 29244144

andrejs@rihters.lv

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

gonzalless rakstīja: Laikam esi no tiem ,kas auto perkot skataas tikai uz odometru un izlaiduma gadu

Jā, tāpēc pērku jaunus auto

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

gonzalless rakstīja: Laikam esi no tiem ,kas auto perkot skataas tikai uz odometru un izlaiduma gadu

Neesi pamanījis? Jams pēc gondām spriež, gan tajā pašā laikā nekaunās apgalvot, ka desmitgadīga gonda esot zaibis stāvoklī

Galvenā šķirba starp topika autora vēlmi un gonzalesa ir feislifts, kura nav gonzalesa piedāvājumam, nu, un, savādāk nekas īpašs - nav jau 2.5 TDI, kuram pēc 2000. gada sāka nākt "uzlabotas" sadalenes un rokeri Tie daži ražotāja brāķi, kas C5 ir, pagūst izlīst arī pa 6 gadiem.

P.S. Normāls, uzturēts audis arī desmit gadus vecs ir bezmaz kā svežaks, vismaz vizuāli un salonā. Protams, svežakam ir sīvāks plastmasas smārds, to neapšaubīšu

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

LyNx8 rakstīja: Piezvani, pakonsultējies ar zemāk norādīto kungu. Šamējais autiņos plus mīnus orientējas, bet būtiskākais, ka viņš Tev konkrēto aparātu arī atradīs un piegādās. Viņs nav klasiskais treilerists - vīrs ar bik lielāku pieredzi un tiešākiem kontaktiem, ja vajag. Man patika, ka pie viņa nav jādomā, ko, kur, kad, kā...

Andrejs Rihters

Mob.: 29244144

andrejs@rihters.lv

Tas esi tu, vai tas, kas tev to passātu piegādāja?

DeaDMoroZZZ Reģ.: 12.02.2003
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: ... nu izlieku gadā moš kādus 500 - 700 Ls par servisu...

kas tas par avensi kas prasa tik lielus ieguldījumus katru gadu ?

jeb tu gadā nobrauc virs 50 000 km ?

gonzalless Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

gonzalless rakstīja: P.S. Paardodu taapec, ka gribaas SUV.

Ko tu gribēji ar to teikt?? Izklausās ...nu,jautri

Kas manaa saciitaa bija tik jautrs? Vai Tu arii Tu nezinu, ko noziimee SUV?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Sūds Uz V... ?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

DeaDMoroZZZ rakstīja:

WALA rakstīja: ... nu izlieku gadā moš kādus 500 - 700 Ls par servisu...

kas tas par avensi kas prasa tik lielus ieguldījumus katru gadu ?

jeb tu gadā nobrauc virs 50 000 km ?

vot ne pārāk tālu no šī nobraukuma, bet šajā summā ietilpst orģināldaļas remontam ar remontu pie Amserv. Tajā skaitā 200kkm siksnas maiņa + spriegotājrullis vai divi utml.

jaspers Reģ.: 18.06.2003
0 0 Atbildēt

braucu ar A6 3.0Q jau gandrīz 2 gadus, esmu ļoti apmierināts! izmaksas nav mazas,bet tas atsver komfortu! uz pavasari meklēšu A6 3.0TDI Q!

A6 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

jaspers rakstīja: braucu ar A6 3.0Q jau gandrīz 2 gadus, esmu ļoti apmierināts! izmaksas nav mazas,bet tas atsver komfortu! uz pavasari meklēšu A6 3.0TDI Q!

Padomā par to TDI, šodienas apstākļos,

Man ir 3,2 FSI Q, patēriņš ap 12-13 litriem, taču piemēram 120000 apkope nemaksā 1000 Ls, kā tas ir Audi centrā dīzelim.

Jaudas tam 3,2 dzinējam pietiek, pie tam tas dīzelis diez ko ekonomisks nav. Es pirms pirkt ilgi domāju līdz nosvēros par labu benzīnam.

jaspers Reģ.: 18.06.2003
0 0 Atbildēt

A6 rakstīja:

jaspers rakstīja: braucu ar A6 3.0Q jau gandrīz 2 gadus, esmu ļoti apmierināts! izmaksas nav mazas,bet tas atsver komfortu! uz pavasari meklēšu A6 3.0TDI Q!

Padomā par to TDI, šodienas apstākļos,

Man ir 3,2 FSI Q, patēriņš ap 12-13 litriem, taču piemēram 120000 apkope nemaksā 1000 Ls, kā tas ir Audi centrā dīzelim.

Jaudas tam 3,2 dzinējam pietiek, pie tam tas dīzelis diez ko ekonomisks nav. Es pirms pirkt ilgi domāju līdz nosvēros par labu benzīnam.

FSI, tas jau cik saprotu ir ar turbīnu,ja? darbā mums 2.0FSI šķoda, iet jau lopā! jāapsver kārtīgi,jo man nobraukums gad;a ne vair;ak k;a 2o tk!

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

Nu nez. es paņemtu Toyota camry vai Honda Legend.

Man nav ticības pēdējo 10 gadu vācu ražojumiem.

A6 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

Master_D rakstīja: Nu nez. es paņemtu Toyota camry vai Honda Legend.

Man nav ticības pēdējo 10 gadu vācu ražojumiem.

Un ar ko tad tie japiji ir labāki?

Tāpat ir problēmas.

drags Reģ.: 15.10.2003
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Tiptroniks ir +/- parasts tomāts, ja kauts, var nosprāgt , bet to var remontēt, atšķirībā no muļķutronika, kuram ir resurss ~200k, pēc tam maiņa...

P.S. Ko tomātam zem 500 ls izņemot eļļas maiņu un paša tomāta maiņu [darbs] var izdarīt?

Vispār kādreiz biju atradis, ka pie Maskavas viens džuriks remontē muļķutronikus par 1000 doļiku. Arī no Latvijas esot šamam sūtījuši, un netikai. Fotkās jau izskatījās iespaidīgi. Ja ir interese, varu parakt.

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti